Dus graag toelichten in een berichtje!quote:Op maandag 22 november 2010 23:01 schreef MissClaws het volgende:
jammer dat niet iedereen zijn stem toelicht
Mensen met een sociaal leven hebben aan 12 uur niet genoeg....quote:Op woensdag 1 december 2010 11:57 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat in 12 uur tijd iedereen wel aan bod kon komenHet was immers overdag...
Had je serieus op deze battle willen stemmen dan?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Mensen met een sociaal leven hebben aan 12 uur niet genoeg....
Mensen met een sociaal, vinden het niet zo erg als ze eens niet kunnen stemmen!quote:Op woensdag 1 december 2010 13:11 schreef hexje het volgende:
[..]
Mensen met een sociaal leven hebben aan 12 uur niet genoeg....
en dat valt onder "leuk/mooi of origineel?"quote:Op woensdag 1 december 2010 18:40 schreef TwiisT het volgende:
echt niet hij is koning! kan duizende dingen bedenken hierbij
bijvoorbeeld deze vent op het altaar in de kerk?
Niet zo zeuren Dot. Dat jij niks weet, betekend niet dat andere geen geniale ideeën met dit plaatje kunnen hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Dottey het volgende:
maak maar eens een lijstje van 1000 opties
Ik wil wel eens een lijstje van 1000 optiesquote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niet zo zeuren Dot. Dat jij niks weet, betekend niet dat andere geen geniale ideeën met dit plaatje kunnen hebben
Er is genoeg mee te doen hoor. Dat niet altijd alle inzendingen onder de noemer "grappig/humor"valt, dat is toch wel oud nieuws eh. Wees blij dat er weer mensen zijn die inzendenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik wil wel eens een lijstje van 1000 opties![]()
voor ik hem ook tussen de indianen zet.
En vrouwen mogen zeuren![]()
![]()
Alleen voor Dotteyquote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef Dottey het volgende:
maak maar eens een lijstje van 1000 opties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
origineel en mooi vind ik belangrijkerquote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef Maringo het volgende:
[..]
Er is genoeg mee te doen hoor. Dat niet altijd alle inzendingen onder de noemer "grappig/humor"valt, dat is toch wel oud nieuws eh. Wees blij dat er weer mensen zijn die inzenden
quote:Op woensdag 1 december 2010 20:24 schreef ry4life het volgende:
[..]
Alleen voor Dottey:
Alleen voor Ry4lifeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Mja, ik vind 't zo nog niet echt wat maar ik weet ook niet wat ik er verder mee moetquote:Op donderdag 2 december 2010 22:55 schreef ry4life het volgende:
Ik heb wel een idee inmiddels, alleen de grap mist nog
Vind hem nog wel aardig hajee
jammer dat te horen.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:03 schreef ToT het volgende:
Komende tijd ff niet in de mood voor photoshops e.d., sorry.
hooibalen.. hartjes.. weet ik het.. iets waar die "king" op staat.quote:Op donderdag 2 december 2010 23:01 schreef HaJee het volgende:
[..]
Mja, ik vind 't zo nog niet echt wat maar ik weet ook niet wat ik er verder mee moet
kalverliefde in de bol?quote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef HaJee het volgende:
Deze is niet af want 't wordt 'm niet. Wie d'r iets mee wil heeft mijn zegen :
[ afbeelding ]
Thx, kan ik goed gebruiken......quote:Op donderdag 2 december 2010 23:07 schreef Dottey het volgende:
[..]
jammer dat te horen.
Knufje mee voor de tussentijd
PM je der nog een.quote:
Ik vind em beter dan mijn inzendingquote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Nou dat beloofd watquote:Op vrijdag 3 december 2010 00:59 schreef Drakire het volgende:
[..]
Ik vind em beter dan mijn inzending.
Aardig gefotoshopped. Dat wel.quote:Op donderdag 2 december 2010 22:49 schreef HaJee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had dit lastige kind al voorspeldquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:11 schreef TwiisT het volgende:
De sint en zijn pieten
Zijn nog niet erg aan het genieten
Nog maar 3 inzendingen zijn binnen
Dus Sint kan beter maar een coffeeshop beginnen
Dus een oproep naar alle lieve kinderen
Meer photoshops maken, en minder met je handen onder de laken.
Groeten,
Sint en piet
Ik heb zelf maar iets in elkaar geknutseld en in elkaar geshoptquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:27 schreef HaJee het volgende:
Ik doe mijn best voor een mooie prestatie,
het ontbreekt me helaas aan inspiratie.
De druk wordt groter met het verstrijken van de uren
en ik wil toch zo graag een winnend plaatje sturen.
Ik staar naar die rocker maar het helpt niet veel,
hij verandert niet vanzelf en ik zie bijkans scheel.
Ik moet nu wat doen dus ik houd het kort
en ga er van uit dat het nog wel wat wordt.
Ik ben klaar ! Nog binnen de tijd.quote:Op vrijdag 3 december 2010 13:49 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ik heb zelf maar iets in elkaar geknutseld en in elkaar geshopt
ook is het gedoemd te mislukken en is het een beetje geflopt
Bij geprek aan bijpassende plaatjes en de juiste grote
Zullen we de winnende punten een beetje moeten verloten![]()
Waarschijnlijk hoef je niet zo je best te doen
met 3 inzendingen is de battleuitslag al soon
Trots, op jou, ben ik als een pauwquote:Op vrijdag 3 december 2010 15:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben klaar ! Nog binnen de tijd.
Het is verstuurd, mijn stukje vlijt.
Eindelijk kwam er een eind aan het kloten,
ik vrat van de zenuwen kilo's pepernoten (is niet waar, maar 't rijmt mooi)
Een grappig plaatje ligt bij TwiisT in de bus,
straks massaal er op stemmen dus !
Bedankt voor weer een topgedicht,quote:Op vrijdag 3 december 2010 15:53 schreef Dottey het volgende:
[..]
Trots, op jou, ben ik als een pauw
De humor is toch niet al te flauw?
Mijn stem gaat eigenlijk bijna altijd naar de bewerking en het idee
Daarbij voel ik mij dan het meeste tevre(d)e
Maar zoals vaak in het verleden
stemde ik op jouw plaatje en dat zal ook wel in het heden
Die 5 inzendingen kan Twiist bijna tonen
Laat 19H maar snel komen
Beter 4 verslaan dan als 10de geeindigdquote:Op vrijdag 3 december 2010 16:02 schreef HaJee het volgende:
[..]
Bedankt voor weer een topgedicht,
dat geeft in deze donkere dagen wat licht.
Misschien dat je om mijn plaatje niet hard lacht,
maar ik heb ook zeker aan kwaliteit gedacht.
Ik weet niet of mijn plaatje veel stemmen vergaart,
maar ìk ben tevreden dat is ook wat waard.
Hopelijk komen er nog inzendingen bij,
van vijf word ik nog niet superblij.
Dat betekent dat ik er maar vier versla,
als ik tenminste winnen ga
Je hoort te winnen op kwaliteit,quote:Op vrijdag 3 december 2010 16:55 schreef mista het volgende:
Ik heb ook maar wat ingestuurd
Maar bij de kwaliteit van HaJee komt het niet in de buurt
Photoshoppen is eigenlijk mijn grote manco
Maar ik moet wel iets anders blijven mijn posts blanco
Ooit heb ik eens een ronde gewonnen
Maar toen had ik ook iets geweldigs verzonnen
Ik begin vast met het aanmaken van een kloon
Als een soort achterkleinzoon
Die kan dan op mij stemmen
En dan is de winst niet meer te remmen
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:33 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hoort te winnen op kwaliteit,
stemmen met een kloon is gemeen ()
Daarom begin jij bij het stemmen,
met een score van min één !
Spiegel het plaatje en post het. Bij de vorige battle waren er mensen die het origineel het best vondenquote:Op vrijdag 3 december 2010 18:59 schreef ry4life het volgende:
Oops, ik red het niet in 1 minuut
(probeerd wanhopig nog iets te maken)
DORAAAAquote:
Dora?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:20 schreef Halfbokkie het volgende:
[..]
DORAAAA![]()
Trouwens 1 gestemd, want herman:D
Note : voortaan Herman in m'n creaties verwerken, gegarandeerd één stemquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:20 schreef Halfbokkie het volgende:
[..]
DORAAAA![]()
Trouwens 1 gestemd, want herman:D
Ja dat klein meisje met dat aapje.. maar ik zie die nergensquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:23 schreef ry4life het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat je Dora niet kent
Ah gelukkigquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:24 schreef Dottey het volgende:
[..]
Ja dat klein meisje met dat aapje.. maar ik zie die nergens
zegt dat kut kind dat altijd dan?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:27 schreef ry4life het volgende:
[..]
Ah gelukkig![]()
Die reactie slaat op de post van TwiisT, het lukte het lukte
ohw beetje snelquote:Op vrijdag 3 december 2010 19:29 schreef Dottey het volgende:
Fok is van slag kijk maar..
[ afbeelding ]
hihi ben hem al langzamer aan het makenquote:
sorry, troebele lenzenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Oh ja, Dora....quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:23 schreef ry4life het volgende:
Je gaat toch niet zeggen dat je Dora niet kent
Zit je in het donker!?quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:52 schreef 8108139dpths het volgende:
5 heeft mijn stem, hoewel ik 6 en 8 minstens zo goed vind.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:56 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
![]()
Beetje facepalmen zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Na al dat uren turen..quote:Op vrijdag 3 december 2010 19:53 schreef Dottey het volgende:
Ja, ik ben na turen en turen..
toch maar mijn muis richting 3 gaan sturen.
Vond de plaatsing van de lelijke king van twiist wel oke.
Daarom krijgt hij/zij mijn stemzege mee
De battleuitslag op deze bewerkte plaat
is toch iets wat ik de battlemaster, om te roepen, niet aanraad
Het is jouw knudde plaatje! (origineel)quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:16 schreef TwiisT het volgende:
Toch wel zeer ver
[..]
Na al dat uren turen..
Zie ik dat Dottey's waarneming wat gaat verzuren.
Want niet TwiisT is de maker van deze mooie shop
Dus krijgt Dottey dit jaar op haar kop.
Stap maar in de zak van de sint.
En kijk maar of je het er verdraaglijk vindt.
Ik bungel dan de zak drie duizend keer in het rond.
En smijt hem dan kei hard op de grond.
Groeten
Sint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Dat is zelfs tegen de regels :0quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef HaJee het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar nummer 3 is gewoon een stukje uit een bestaand filmpje met in één frame die gitarist geplakt. Als je 'm nou nog een Guitar Hero gitaar in de handen had gedrukt was het al heel anders geweest. Dit is zo wel erg makkelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil mijn stem op wat anders gooien dan....
speler 3 => -1 stemOok al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Okeej, ik ga mezelf verdedigenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef HaJee het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar nummer 3 is gewoon een stukje uit een bestaand filmpje met in één frame die gitarist geplakt. Als je 'm nou nog een Guitar Hero gitaar in de handen had gedrukt was het al heel anders geweest. Dit is zo wel erg makkelijk.
maakt niet uit toch? het gaat er niet alleen om of je wel of niet kunt shoppen, maar of je idee leuk en origineel is. en als het een simpel plaatje is wat erg leuk is, kan die ook winnen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef HaJee het volgende:
Goh, dat was wel een stuk korter dan mijn verhaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef mista het volgende:
[..]
maakt niet uit toch? het gaat er niet alleen om of je wel of niet kunt shoppen, maar of je idee leuk en origineel is. en als het een simpel plaatje is wat erg leuk is, kan die ook winnen.
en nee het is niet mijn creatie
ik ga voor 1 trouwens.
Oké, ik neem mijn commentaar terug. Er is meer werk in gestoken dan ik eerst dacht. Toch blijf ik er bij dat het wel leuker was geweest als hij ook nog zo'n zelfde gitaar had gekregen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef Halfbokkie het volgende:
[..]
Okeej, ik ga mezelf verdedigen. Ben beginnend shopper, dus voor mij was dit niet zo 123 in elkaar gezet. Het maken van een gif vanaf een avi had ik nog nooit gedaan. Bij het originele plaatje van Southpark (het eerste plaatje, waar de gitarist in zit) stonden ook nog Craig en een andere character bij de groep. Deze heb ik weg moeten halen. (voor jullie waarschijnlijk piece of cake
)
[ afbeelding ]
DIt is overigens het filmpje: @1:20
En ik zie wel meer plaatjes waarbij de gitarist er gewoon ingeplakt is, toch? (4, 7 en 8 (al had de maker van 8 het zelf al aangegeven))
Niet dat het me verder uitmaakt, ik doe juist mee aan deze reeks om er wat van op te steken.
Ik zie overigens ook niet hoe dit tegen de regels in zou zijn??? Als het daadwerkelijk tegen de regels in is, trek ik mijn deelname aan deze battle in!
Mja met het commentaar over de gitaar ben ik het volledig eens... helaas niet aan gedachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, ik neem mijn commentaar terug. Er is meer werk in gestoken dan ik eerst dacht. Toch blijf ik er bij dat het wel leuker was geweest als hij ook nog zo'n zelfde gitaar had gekregen.
Sorry dus en je hoeft je niet terug te trekken
Hoi TwiisTquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef TwiisT het volgende:
Stemmen eindigt trouwens zondag 12:00.. ben er morgen heel de dag niet namelijk.. of iemand moet ff de telling opmaken en alles?
Laat 'm gerust vanavond eindigen ergens. Gelegenheid genoeg geweest dan om te stemmen toch ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef TwiisT het volgende:
Stemmen eindigt trouwens zondag 12:00.. ben er morgen heel de dag niet namelijk.. of iemand moet ff de telling opmaken en alles?
nu istie -weg -quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat niet maar het is wel duidelijk waarom jij je er aan ergert
Weet ik niet maar het is wel duidelijk waarom jij je er aan ergertquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die zich aan de TT ergerdt?
Ook primaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef TwiisT het volgende:
Nou ik vind 3 uurtjes wel heel kort. Dan doe ik wel morgen (Zaterdag 4 decemer 12:00)
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry, er ging iets mis bij het quoten. Fok! doet af en toe raar
fixedquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry, er ging iets mis bij het quoten. Fok! HaJee doet af en toe raar
Nee, maar wel de enige die er over klaagdquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die zich aan de TT ergerdt?
Oke 4, gitarist is er inderdaad ingeplakt, maar ik zeg wel even dat de kruis met henkjansmits, persoon op de voorgrond, muziekstaandaard en microfoon ect. zelf gemaakt zijn......maarja mocht niet baten.quote:Op
En ik zie wel meer plaatjes waarbij de gitarist er gewoon ingeplakt is, toch? 4, 7 en 8 (al had de maker van 8 het zelf al aangegeven))
Was er ook niet op uit om je inzeding omlaag te halen hoor... Was alleen om aan te geven dat bij meerdere inzendingen de gitarist "gewoon" ingeplakt was. Maar zoals wederom blijkt, zit er achter de meeste shops meer werk dan op het eerste gezicht lijkt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Oke 4, gitarist is er inderdaad ingeplakt, maar ik zeg wel even dat de kruis met henkjansmits, persoon op de voorgrond, muziekstaandaard en microfoon ect. zelf gemaakt zijn......maarja mocht niet baten.
Mijn bericht was ook gewoon in het algemeen bedoeld, mijn fout, ik had je niet moeten quoten, wilde ook alleen maar aangeven dat zoals jij al zegt, in de meeste inzendingen meer werk inzit dan het op het eerste gezicht lijkt, en bij mij was dat dus ook het geval. Maarja boeie de stemmen zijn uitgebracht. Op naar de volgende battle, nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef Halfbokkie het volgende:
[..]
Was er ook niet op uit om je inzeding omlaag te halen hoor... Was alleen om aan te geven dat bij meerdere inzendingen de gitarist "gewoon" ingeplakt was. Maar zoals wederom blijkt, zit er achter de meeste shops meer werk dan op het eerste gezicht lijkt.
Hoedanook, je hebt nog tot zondag 12:00 hedus je weet maar nooit
Ja zeg, het is wel de bedoeling dat we nog deze week een uitslag hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef Dottey het volgende:
of gewoon meer dan 4 keer op de gedeelde tweede plaatsen
Iedereen is druk met suprises knutselen... last minute valreep dingetjes en zulksquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja zeg, het is wel de bedoeling dat we nog deze week een uitslag hebben
Dat is zeker één van de redenen dat ik niet meedeed ja, surprise aan het klussenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Iedereen is druk met suprises knutselen... last minute valreep dingetjes en zulks![]()
Denk dat we nog even moeten wachten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Personal shit hier.....was ff niet bepaald in de mood voor lollige dingen, om het maar ff voorzichtig uit te drukken, sorry.quote:
Oh, oké. Sterkte daarmeequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Personal shit hier.....was ff niet bepaald in de mood voor lollige dingen, om het maar ff voorzichtig uit te drukken, sorry.
Zeg ry4life. Jij hebt TwiisT geholpen met die poll. Weet jij ook wie wat gemaakt heeft zodat we alles af kunnen ronden ? TwiisT is er volgens mij niet vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd winnaar!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ja, ik word oudquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:19 schreef Dottey het volgende:
Ik denk dat niemand behalve jij de titels herkende![]()
Misschien een wat jong publiek voor die subtiele aanpassingen
Ja, 1 kreeg een stem eerder dan 5.quote:Op zondag 5 december 2010 02:24 schreef TwiisT het volgende:
OW nr1 heeft gewonnen dus? Sorry was heel de dag weg.. ik snap er niet veel van.. nr 5 heeft een stem meer maar mijne kreeg de beslissende stem als eerst?
anyway:
1: TwiisT? (ikzelf!!)
2. Dottey
3. Halfbokkie
4. Kw4Kje
5. HaJee
6: Mista
7. Drakire
8: ry4life
Ik was mn verjaardag aan het vieren jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je had net heel ietsje eerder moeten stemmen
NOG VANHARTEUHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 5 december 2010 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was mn verjaardag aan het vieren ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Alsof dat belangrijker is dan de battlequote:Op zondag 5 december 2010 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was mn verjaardag aan het vieren ja
Jammer van die 2 pionnen, maar verder een leuke. Ik heb al een ideetje.quote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef TwiisT het volgende:
Veel succes met de nieuwe battle
Hier is het nieuwe plaatje(2046x3060 speciaal voor Dottey
[ afbeelding ]
Inleveren vóór dinsdag 7 december 19:30
Ik ben al minstens 3 jaar achter elkaar jarigquote:Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef TwiisT het volgende:
Btw .. jarig zijn is dus een grotere prestatie dan 2x achter elkaar de battle winnen??![]()
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 10:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
NOG VANHARTEUHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 10:40 schreef ry4life het volgende:
Gefeli
Is een sneeuwpop niet leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjequote:Op zondag 5 december 2010 11:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijker is dan de battle![]()
Maareh, nog gefeliciteerd dan en nog vele jaren![]()
Oeh sorryquote:Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef TwiisT het volgende:
Btw .. jarig zijn is dus een grotere prestatie dan 2x achter elkaar de battle winnen??![]()
![]()
Wat een leuk kind ik zal eens gaan verzinnen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef TwiisT het volgende:
Veel succes met de nieuwe battle
Hier is het nieuwe plaatje(2046x3060 speciaal voor Dottey
[ afbeelding ]
Inleveren vóór dinsdag 7 december 19:30
quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef TwiisT het volgende:
gelukkig maar, daarmee maak ik mijn vorige plaatje goed :d
thx voor het plaatje zonder pionnen Hajee!
JAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! waar bleef je nou?quote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef onderjas het volgende:
Yo, ik doe weer mee. Hopelijk ben ik het niet verleert.
Ik had vertraging door de sneeuw. Waar moet ik mijn geniale ahum inzending naartoe sturen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! waar bleef je nou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk even naar vorige battles om een idee te krijgenquote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef Fapje het volgende:
Wat is de bedoeling met het plaatje dan? Hem zo bewerken tot mensen OMGWTF enzo roepen?
Ja, er stond eerst iets andersquote:Op maandag 6 december 2010 18:55 schreef TwiisT het volgende:
@GuitarJJ
Hoe kan je " Verzonden" nou 88% wijzigen ?
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef TwiisT het volgende:
Zo van: Haaa is even lekker posten...
---
Verstuurd
----
*Of zal ik er verzonden van maken... staat dat mooier?
-----
Verzonden.
----------
Oh kut, mn smilie vergeten.
--------
Verzonden![]()
------------
Ja stukken beter![]()
EDIT: HIJ is nu 89%
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef HaJee het volgende:
Hier is wat in denk bij het zien van deze inzendingen :
1. Slim gebruik gemaakt van het pionloze plaatje. Jammer dat je er slechts een opgerolde voetballer aan toevoegt. Met zo'n basisfoto is wel iets leukers te verzinnen, toch ? Wel een goede reminder om het Robben-rollo-topic nog eens te bekijken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef Neroje het volgende:
Heeft niemand Nigel de Jong vervangen voor dat mannetje?
Je kunt nog tot woensdag 19.00 stemmen. De stemrondes zijn ietsje (quote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef ToT het volgende:
Ow, ik ben te laat
Ik zat tussen 3 en 5 te twijfelen, maar zou toch voor 5 gegaan zijn!
Ow en hey guys, nu ik toch hier in dit topic ben; iemand interesse om een nieuwe (al dan niet geanimeerde) UI voor mij te maken?
heb je nou ook commentaar op jezelf gegeven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef HaJee het volgende:
Hier is wat in denk bij het zien van deze inzendingen :
1. Slim gebruik gemaakt van het pionloze plaatje. Jammer dat je er slechts een opgerolde voetballer aan toevoegt. Met zo'n basisfoto is wel iets leukers te verzinnen, toch ? Wel een goede reminder om het Robben-rollo-topic nog eens te bekijken.
2. Leuk bedacht. Grappig. Beetje raar dat er aan het begin van de animatie rechtsonder nog zo'n jochie zweeft. Wat heeft die voor functie![]()
3. Wel grappig. Dat afgehakte hoofd had wel wat bloediger gemogen. Je hebt wel aan een het tweede been van 't jochie gedacht maar had ook wat met dat shirt geprobeerd. Dat hangt nu zo raar.
4. Goed gevonden die foto. Grappig idee. Maar waarom laat je die pionnen er in ? Ze hebben geen functie en doen erg afbreuk aan het plaatje.
5. Leuk bedacht. Geinig. De broek van mini-Obelix had nog wel wat netter gekund.
6. Was leuker geweest als je er een ander slachtoffer bij had gezocht. Foto's zat op het internet.
7. Weet niet goed wat het allemaal moet voorstellen. Moet ik de mensen op de balk ergens van kennen ? Zie wel op de achtergrond meneer en mevrouw PostalGold. Dat zou je grappig kunnen noemen. Maar waarom die vrouwenkop op een mannenlichaam terwijl er ook drie vrouwen staan![]()
Commentaar op het commentaar is welkom.
Ik kies nummer 2 omdat het idee wel origineel en grappig is.
Uiteraard, anders verraad ik mezelfquote:Op woensdag 8 december 2010 09:54 schreef mista het volgende:
[..]
heb je nou ook commentaar op jezelf gegeven?
Kijk nog eens goed. Dat liggende joch rechtsonder ondersteunt de voet van het joch dat links van hem staat. Die met dat rode shirt (quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef ToT het volgende:
Okee, mijn commentaar:
2: Dat jochie rechts onderin zweeft niet: hij wordt met zijn hoofd ondersteund en zet zich met zijn voet af tegen de rug van eentje links van hem. Verder: Wel leuk bedacht, maar ik vind dat animated gifs wel echt iets moeten toevoegen aan het geheel. Hier zit volgens mij wel flink veel moeite in, maar het komt helaas erg simpel over.
Die met de liggende houding toch? Daar hebben we het toch over?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed. Dat liggende joch rechtsonder ondersteunt de voet van het joch dat links van hem staat. Die met dat rode shirt () rechtsonder zweeft gewoon voor die anderen. Hij kan nergens op leunen omdat die anderen al op elkaar leunen.
Ik ben op m'n werk. Beetje teveel gedoe om het visueel te maken allemaal. Maar als je links- en rechtsonder vergelijkt dan zie je dat er rechts zo'n extra jochie is (die met dat rode shirt en de blauwe spijkerbroek). Die zweeft daar gewoon voor die pyramide. Hij kàn nergens op steunen omdat die anderen al allemaal op elkaar steunen. Dus die zitten allemaal boven elkaar en die met die stekeltjes zweeft eigenlijk naast ze.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die met de liggende houding toch? Daar hebben we het toch over?
Omcirkel het probleem dan ff!
Het liggende joch dat schuinboven het joch dat rechts onder op de grond ligt ligt (), wordt met het voet van het rechtsonderin-liggend-joch onder zijn hoofd gesteund, en hijzelf zet zich wat af op de rug van het joch naast hem. Hij had alleen wel wat eerder moeten vallen als die steun voor zijn voet wegviel.
En tóch zeg ik dat dat extra joch met zijn voet tegen de rug van die ander aan zit!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben op m'n werk. Beetje teveel gedoe om het visueel te maken allemaal. Maar als je links- en rechtsonder vergelijkt dan zie je dat er rechts zo'n extra jochie is (die met dat rode shirt en de blauwe spijkerbroek). Die zweeft daar gewoon voor die pyramide. Hij kàn nergens op steunen omdat die anderen al allemaal op elkaar steunen. Dus die zitten allemaal boven elkaar en die met die stekeltjes zweeft eigenlijk naast ze.
Het is verder niet zo'n big deal maar het klopt gewoon niet. Het is magieIk vermoed ook dat het een inzending is van Hans Klok
Anyhow, voor de symmetrie van de pyramide is de aanwezigheid van dat joch al niet goed. Eigenlijk had 'ie in beeld moeten komen rennen of rollen tegen de pyramide aan waardoor die vervolgens omvalt. Dan had 'ie ook echt een functie gehad. Nu stoort 'ie alleen maar en bovendien : HIJ ZWEEFT !!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
En tóch zeg ik dat dat extra joch met zijn voet tegen de rug van die ander aan zit!
(Beetje op een Escher manier, i.v.m. de andere gozertjes!)
Ja, zoals ik zei... ik was soberzo niet zo in de mood voor uitgebreid fotosoepen, zoeken naar plaatjes voor een goede fotosoep of 'humor'... dus heb even snel iets makkelijks gemaakt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef HaJee het volgende:
6. Was leuker geweest als je er een ander slachtoffer bij had gezocht. Foto's zat op het internet.
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef HaJee het volgende:
NEW BATTLE :
Hij is snel, hij is sterk, hij is slim. Hij is......... Geen idee wie hij is -knip-
[ Bericht 9% gewijzigd door 8108139dpths op 08-12-2010 20:46:00 ]
dit is Flash!quote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef HaJee het volgende:
NEW BATTLE :
Hij is snel, hij is sterk, hij is slim. Hij is......... Geen idee wie hij is maar de resolutie is groot en jullie barsten van de inspiratie dus jullie weten hier vast wel iets moois van te maken.
[ afbeelding ]
Inleveradres : HaJee
Deadline : vrijdag 22.00 u. (i.v.m. mijn werktijden)
Succes
quote:Op woensdag 8 december 2010 20:38 schreef HaJee het volgende:
NEW BATTLE :
Hij is snel, hij is sterk, hij is slim. Hij is......... Geen idee wie hij is maar de resolutie is groot en jullie barsten van de inspiratie dus jullie weten hier vast wel iets moois van te maken.
[ afbeelding ]
Inleveradres : HaJee
Deadline : vrijdag 22.00 u. (i.v.m. mijn werktijden)
Succes
Iets zegt me dat het dat laatste is!quote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is dit een deelname (dan graag even een pm) of wilde je gewoon dit plaatje met ons delen ?
Dit is toch wel een vrij bekend plaatje op internet. Dat mag niet gelden als inzendingquote:Op vrijdag 10 december 2010 11:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Is dit een deelname (dan graag even een pm) of wilde je gewoon dit plaatje met ons delen ?
ik weet helaas niets..quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:24 schreef HaJee het volgende:
HalloIk neem aan dat iedereen druk bezig is met zijn of haar creatie ? Ik heb tot nu toe één inzending binnen. Je hebt nog 11,5 uur tot de deadline. Succes !
van mij welquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef betyar het volgende:
Ik heb een prachtige foto gevonden van een mooie naakte vrouw, je ziet geen genitaliën, gewoon een mooie foto.Mag dat ook?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef betyar het volgende:
Als het mag is het deze....Ik zou niet weten wat daarmee te doen eigenlijk, lijkt me geen ideale afbeelding voor een battle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef betyar het volgende:
Ik heb een prachtige foto gevonden van een mooie naakte vrouw, je ziet geen genitaliën, gewoon een mooie goede foto.Mag dat ook?
Als het mag is het deze....Niets tegen op een naakte vrouw maar het zou wel handiger zijn als de handen en voeten ook zichtbaar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan komt er iets anders... geen probleemquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niets tegen op een naakte vrouw maar het zou wel handiger zijn als de handen en voeten ook zichtbaar zijn.
En niet te vergeten: een hoge resolutie is ook wel handig. 593x421 is wat aan de kleine kant.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:31 schreef HaJee het volgende:
Oké, de handen en voeten zijn zichtbaar maar dit gaat dan weer wat te ver. laten we zeggen dat het een enigszins "kuis" plaatje moet zijn maar dat het voor het "shoppen" wel handig is als alle ledematen en het hoofd volledig in beeld zijn.
Goeie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:29 schreef betyar het volgende:
Een compleet ander voor alle lieve mensen hier..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met hoge resolutie![]()
dat weet ik niet hoe dat allemaal werkt. Daar heb ik wat hulp bij nodig, en bij wie moeten ze de foto's inleveren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Goeie.![]()
![]()
Uiterlijk inzenden tot... ?
Zo beter?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef ry4life het volgende:
De bedoeling is dat je zelf een deadline afspreekt (met een wat ruime tijd) en dat we het bij jou inleverenTenzij je zelf niet kan natuurlijk, dan vraag je of iemand anders de inzendingen willen ontvangen en een battle willen maken.
Oh en leuk plaatje
Prima!quote:
kloptquote:Op maandag 13 december 2010 18:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt twee pm's van mij als het goed is. De laatste bevat mijn definitieve inzending
Weet ik veel.... tot hoe lang is het gebruikelijk?quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef HaJee het volgende:
We gaan toch niet serieus twee dagen stemmen hoop ik
De laatste paar battles was het 24 uur (hoewel ik dat al veel vind).quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Weet ik veel.... tot hoe lang is het gebruikelijk?
24 uur is wel een mooie tot 20.00.quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
De laatste paar battles was het 24 uur (hoewel ik dat al veel vind).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |