maakt niet uit toch? het gaat er niet alleen om of je wel of niet kunt shoppen, maar of je idee leuk en origineel is. en als het een simpel plaatje is wat erg leuk is, kan die ook winnen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef HaJee het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar nummer 3 is gewoon een stukje uit een bestaand filmpje met in één frame die gitarist geplakt. Als je 'm nou nog een Guitar Hero gitaar in de handen had gedrukt was het al heel anders geweest. Dit is zo wel erg makkelijk.
Goh, dat was wel een stuk korter dan mijn verhaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef mista het volgende:
[..]
maakt niet uit toch? het gaat er niet alleen om of je wel of niet kunt shoppen, maar of je idee leuk en origineel is. en als het een simpel plaatje is wat erg leuk is, kan die ook winnen.
en nee het is niet mijn creatie
ik ga voor 1 trouwens.
Oké, ik neem mijn commentaar terug. Er is meer werk in gestoken dan ik eerst dacht. Toch blijf ik er bij dat het wel leuker was geweest als hij ook nog zo'n zelfde gitaar had gekregen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef Halfbokkie het volgende:
[..]
Okeej, ik ga mezelf verdedigen. Ben beginnend shopper, dus voor mij was dit niet zo 123 in elkaar gezet. Het maken van een gif vanaf een avi had ik nog nooit gedaan. Bij het originele plaatje van Southpark (het eerste plaatje, waar de gitarist in zit) stonden ook nog Craig en een andere character bij de groep. Deze heb ik weg moeten halen. (voor jullie waarschijnlijk piece of cake
)
[ afbeelding ]
DIt is overigens het filmpje: @1:20
En ik zie wel meer plaatjes waarbij de gitarist er gewoon ingeplakt is, toch? (4, 7 en 8 (al had de maker van 8 het zelf al aangegeven))
Niet dat het me verder uitmaakt, ik doe juist mee aan deze reeks om er wat van op te steken.
Ik zie overigens ook niet hoe dit tegen de regels in zou zijn??? Als het daadwerkelijk tegen de regels in is, trek ik mijn deelname aan deze battle in!
Mja met het commentaar over de gitaar ben ik het volledig eens... helaas niet aan gedachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, ik neem mijn commentaar terug. Er is meer werk in gestoken dan ik eerst dacht. Toch blijf ik er bij dat het wel leuker was geweest als hij ook nog zo'n zelfde gitaar had gekregen.
Sorry dus en je hoeft je niet terug te trekken
Hoi TwiisTquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef TwiisT het volgende:
Stemmen eindigt trouwens zondag 12:00.. ben er morgen heel de dag niet namelijk.. of iemand moet ff de telling opmaken en alles?
Laat 'm gerust vanavond eindigen ergens. Gelegenheid genoeg geweest dan om te stemmen toch ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef TwiisT het volgende:
Stemmen eindigt trouwens zondag 12:00.. ben er morgen heel de dag niet namelijk.. of iemand moet ff de telling opmaken en alles?
nu istie -weg -quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat niet maar het is wel duidelijk waarom jij je er aan ergert
Weet ik niet maar het is wel duidelijk waarom jij je er aan ergertquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die zich aan de TT ergerdt?
Ook primaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef TwiisT het volgende:
Nou ik vind 3 uurtjes wel heel kort. Dan doe ik wel morgen (Zaterdag 4 decemer 12:00)
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry, er ging iets mis bij het quoten. Fok! doet af en toe raar
fixedquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry, er ging iets mis bij het quoten. Fok! HaJee doet af en toe raar
Nee, maar wel de enige die er over klaagdquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die zich aan de TT ergerdt?
Oke 4, gitarist is er inderdaad ingeplakt, maar ik zeg wel even dat de kruis met henkjansmits, persoon op de voorgrond, muziekstaandaard en microfoon ect. zelf gemaakt zijn......maarja mocht niet baten.quote:Op
En ik zie wel meer plaatjes waarbij de gitarist er gewoon ingeplakt is, toch? 4, 7 en 8 (al had de maker van 8 het zelf al aangegeven))
Was er ook niet op uit om je inzeding omlaag te halen hoor... Was alleen om aan te geven dat bij meerdere inzendingen de gitarist "gewoon" ingeplakt was. Maar zoals wederom blijkt, zit er achter de meeste shops meer werk dan op het eerste gezicht lijkt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Oke 4, gitarist is er inderdaad ingeplakt, maar ik zeg wel even dat de kruis met henkjansmits, persoon op de voorgrond, muziekstaandaard en microfoon ect. zelf gemaakt zijn......maarja mocht niet baten.
Mijn bericht was ook gewoon in het algemeen bedoeld, mijn fout, ik had je niet moeten quoten, wilde ook alleen maar aangeven dat zoals jij al zegt, in de meeste inzendingen meer werk inzit dan het op het eerste gezicht lijkt, en bij mij was dat dus ook het geval. Maarja boeie de stemmen zijn uitgebracht. Op naar de volgende battle, nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef Halfbokkie het volgende:
[..]
Was er ook niet op uit om je inzeding omlaag te halen hoor... Was alleen om aan te geven dat bij meerdere inzendingen de gitarist "gewoon" ingeplakt was. Maar zoals wederom blijkt, zit er achter de meeste shops meer werk dan op het eerste gezicht lijkt.
Hoedanook, je hebt nog tot zondag 12:00 hedus je weet maar nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |