maakt niet uit toch? het gaat er niet alleen om of je wel of niet kunt shoppen, maar of je idee leuk en origineel is. en als het een simpel plaatje is wat erg leuk is, kan die ook winnen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:21 schreef HaJee het volgende:
Ik wil niet lullig doen maar nummer 3 is gewoon een stukje uit een bestaand filmpje met in één frame die gitarist geplakt. Als je 'm nou nog een Guitar Hero gitaar in de handen had gedrukt was het al heel anders geweest. Dit is zo wel erg makkelijk.
Goh, dat was wel een stuk korter dan mijn verhaalquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:02 schreef mista het volgende:
[..]
maakt niet uit toch? het gaat er niet alleen om of je wel of niet kunt shoppen, maar of je idee leuk en origineel is. en als het een simpel plaatje is wat erg leuk is, kan die ook winnen.
en nee het is niet mijn creatie
ik ga voor 1 trouwens.
Oké, ik neem mijn commentaar terug. Er is meer werk in gestoken dan ik eerst dacht. Toch blijf ik er bij dat het wel leuker was geweest als hij ook nog zo'n zelfde gitaar had gekregen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef Halfbokkie het volgende:
[..]
Okeej, ik ga mezelf verdedigen. Ben beginnend shopper, dus voor mij was dit niet zo 123 in elkaar gezet. Het maken van een gif vanaf een avi had ik nog nooit gedaan. Bij het originele plaatje van Southpark (het eerste plaatje, waar de gitarist in zit) stonden ook nog Craig en een andere character bij de groep. Deze heb ik weg moeten halen. (voor jullie waarschijnlijk piece of cake
)
[ afbeelding ]
DIt is overigens het filmpje: @1:20
En ik zie wel meer plaatjes waarbij de gitarist er gewoon ingeplakt is, toch? (4, 7 en 8 (al had de maker van 8 het zelf al aangegeven))
Niet dat het me verder uitmaakt, ik doe juist mee aan deze reeks om er wat van op te steken.
Ik zie overigens ook niet hoe dit tegen de regels in zou zijn??? Als het daadwerkelijk tegen de regels in is, trek ik mijn deelname aan deze battle in!
Mja met het commentaar over de gitaar ben ik het volledig eens... helaas niet aan gedachtquote:Op vrijdag 3 december 2010 21:45 schreef HaJee het volgende:
[..]
Oké, ik neem mijn commentaar terug. Er is meer werk in gestoken dan ik eerst dacht. Toch blijf ik er bij dat het wel leuker was geweest als hij ook nog zo'n zelfde gitaar had gekregen.
Sorry dus en je hoeft je niet terug te trekken
Hoi TwiisTquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef TwiisT het volgende:
Stemmen eindigt trouwens zondag 12:00.. ben er morgen heel de dag niet namelijk.. of iemand moet ff de telling opmaken en alles?
Laat 'm gerust vanavond eindigen ergens. Gelegenheid genoeg geweest dan om te stemmen toch ?quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:00 schreef TwiisT het volgende:
Stemmen eindigt trouwens zondag 12:00.. ben er morgen heel de dag niet namelijk.. of iemand moet ff de telling opmaken en alles?
nu istie -weg -quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:04 schreef HaJee het volgende:
[..]
Dat niet maar het is wel duidelijk waarom jij je er aan ergert
Weet ik niet maar het is wel duidelijk waarom jij je er aan ergertquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die zich aan de TT ergerdt?
Ook primaquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef TwiisT het volgende:
Nou ik vind 3 uurtjes wel heel kort. Dan doe ik wel morgen (Zaterdag 4 decemer 12:00)
Het is je vergevenquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry, er ging iets mis bij het quoten. Fok! doet af en toe raar
fixedquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja sorry, er ging iets mis bij het quoten. Fok! HaJee doet af en toe raar
Nee, maar wel de enige die er over klaagdquote:Op vrijdag 3 december 2010 22:01 schreef Lindgren. het volgende:
Ben ik de enige die zich aan de TT ergerdt?
Oke 4, gitarist is er inderdaad ingeplakt, maar ik zeg wel even dat de kruis met henkjansmits, persoon op de voorgrond, muziekstaandaard en microfoon ect. zelf gemaakt zijn......maarja mocht niet baten.quote:Op
En ik zie wel meer plaatjes waarbij de gitarist er gewoon ingeplakt is, toch? 4, 7 en 8 (al had de maker van 8 het zelf al aangegeven))
Was er ook niet op uit om je inzeding omlaag te halen hoor... Was alleen om aan te geven dat bij meerdere inzendingen de gitarist "gewoon" ingeplakt was. Maar zoals wederom blijkt, zit er achter de meeste shops meer werk dan op het eerste gezicht lijkt.quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:26 schreef Kw4Kje het volgende:
[..]
Oke 4, gitarist is er inderdaad ingeplakt, maar ik zeg wel even dat de kruis met henkjansmits, persoon op de voorgrond, muziekstaandaard en microfoon ect. zelf gemaakt zijn......maarja mocht niet baten.
Mijn bericht was ook gewoon in het algemeen bedoeld, mijn fout, ik had je niet moeten quoten, wilde ook alleen maar aangeven dat zoals jij al zegt, in de meeste inzendingen meer werk inzit dan het op het eerste gezicht lijkt, en bij mij was dat dus ook het geval. Maarja boeie de stemmen zijn uitgebracht. Op naar de volgende battle, nieuwe ronde, nieuwe kansen!quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:51 schreef Halfbokkie het volgende:
[..]
Was er ook niet op uit om je inzeding omlaag te halen hoor... Was alleen om aan te geven dat bij meerdere inzendingen de gitarist "gewoon" ingeplakt was. Maar zoals wederom blijkt, zit er achter de meeste shops meer werk dan op het eerste gezicht lijkt.
Hoedanook, je hebt nog tot zondag 12:00 hedus je weet maar nooit
Ja zeg, het is wel de bedoeling dat we nog deze week een uitslag hebbenquote:Op zaterdag 4 december 2010 12:54 schreef Dottey het volgende:
of gewoon meer dan 4 keer op de gedeelde tweede plaatsen
Iedereen is druk met suprises knutselen... last minute valreep dingetjes en zulksquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:00 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ja zeg, het is wel de bedoeling dat we nog deze week een uitslag hebben
Dat is zeker één van de redenen dat ik niet meedeed ja, surprise aan het klussenquote:Op zaterdag 4 december 2010 13:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Iedereen is druk met suprises knutselen... last minute valreep dingetjes en zulks![]()
Denk dat we nog even moeten wachten...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Personal shit hier.....was ff niet bepaald in de mood voor lollige dingen, om het maar ff voorzichtig uit te drukken, sorry.quote:
Oh, oké. Sterkte daarmeequote:Op zaterdag 4 december 2010 16:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Personal shit hier.....was ff niet bepaald in de mood voor lollige dingen, om het maar ff voorzichtig uit te drukken, sorry.
Zeg ry4life. Jij hebt TwiisT geholpen met die poll. Weet jij ook wie wat gemaakt heeft zodat we alles af kunnen ronden ? TwiisT is er volgens mij niet vandaag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd winnaar!Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Ja, ik word oudquote:Op zaterdag 4 december 2010 16:19 schreef Dottey het volgende:
Ik denk dat niemand behalve jij de titels herkende![]()
Misschien een wat jong publiek voor die subtiele aanpassingen
Ja, 1 kreeg een stem eerder dan 5.quote:Op zondag 5 december 2010 02:24 schreef TwiisT het volgende:
OW nr1 heeft gewonnen dus? Sorry was heel de dag weg.. ik snap er niet veel van.. nr 5 heeft een stem meer maar mijne kreeg de beslissende stem als eerst?
anyway:
1: TwiisT? (ikzelf!!)
2. Dottey
3. Halfbokkie
4. Kw4Kje
5. HaJee
6: Mista
7. Drakire
8: ry4life
Ik was mn verjaardag aan het vieren jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je had net heel ietsje eerder moeten stemmen
NOG VANHARTEUHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 5 december 2010 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was mn verjaardag aan het vieren ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Alsof dat belangrijker is dan de battlequote:Op zondag 5 december 2010 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was mn verjaardag aan het vieren ja
Jammer van die 2 pionnen, maar verder een leuke. Ik heb al een ideetje.quote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef TwiisT het volgende:
Veel succes met de nieuwe battle
Hier is het nieuwe plaatje(2046x3060 speciaal voor Dottey
[ afbeelding ]
Inleveren vóór dinsdag 7 december 19:30
Ik ben al minstens 3 jaar achter elkaar jarigquote:Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef TwiisT het volgende:
Btw .. jarig zijn is dus een grotere prestatie dan 2x achter elkaar de battle winnen??![]()
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 10:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
NOG VANHARTEUHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 10:40 schreef ry4life het volgende:
Gefeli
Is een sneeuwpop niet leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjequote:Op zondag 5 december 2010 11:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijker is dan de battle![]()
Maareh, nog gefeliciteerd dan en nog vele jaren![]()
Oeh sorryquote:Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef TwiisT het volgende:
Btw .. jarig zijn is dus een grotere prestatie dan 2x achter elkaar de battle winnen??![]()
![]()
Wat een leuk kind ik zal eens gaan verzinnen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef TwiisT het volgende:
Veel succes met de nieuwe battle
Hier is het nieuwe plaatje(2046x3060 speciaal voor Dottey
[ afbeelding ]
Inleveren vóór dinsdag 7 december 19:30
quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef TwiisT het volgende:
gelukkig maar, daarmee maak ik mijn vorige plaatje goed :d
thx voor het plaatje zonder pionnen Hajee!
JAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! waar bleef je nou?quote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef onderjas het volgende:
Yo, ik doe weer mee. Hopelijk ben ik het niet verleert.
Ik had vertraging door de sneeuw. Waar moet ik mijn geniale ahum inzending naartoe sturen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! waar bleef je nou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk even naar vorige battles om een idee te krijgenquote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef Fapje het volgende:
Wat is de bedoeling met het plaatje dan? Hem zo bewerken tot mensen OMGWTF enzo roepen?
Ja, er stond eerst iets andersquote:Op maandag 6 december 2010 18:55 schreef TwiisT het volgende:
@GuitarJJ
Hoe kan je " Verzonden" nou 88% wijzigen ?
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef TwiisT het volgende:
Zo van: Haaa is even lekker posten...
---
Verstuurd
----
*Of zal ik er verzonden van maken... staat dat mooier?
-----
Verzonden.
----------
Oh kut, mn smilie vergeten.
--------
Verzonden![]()
------------
Ja stukken beter![]()
EDIT: HIJ is nu 89%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |