Ja, 1 kreeg een stem eerder dan 5.quote:Op zondag 5 december 2010 02:24 schreef TwiisT het volgende:
OW nr1 heeft gewonnen dus? Sorry was heel de dag weg.. ik snap er niet veel van.. nr 5 heeft een stem meer maar mijne kreeg de beslissende stem als eerst?
anyway:
1: TwiisT? (ikzelf!!)
2. Dottey
3. Halfbokkie
4. Kw4Kje
5. HaJee
6: Mista
7. Drakire
8: ry4life
Ik was mn verjaardag aan het vieren jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:42 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je had net heel ietsje eerder moeten stemmen
NOG VANHARTEUHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 5 december 2010 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was mn verjaardag aan het vieren ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Alsof dat belangrijker is dan de battlequote:Op zondag 5 december 2010 09:05 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik was mn verjaardag aan het vieren ja
Jammer van die 2 pionnen, maar verder een leuke. Ik heb al een ideetje.quote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef TwiisT het volgende:
Veel succes met de nieuwe battle
Hier is het nieuwe plaatje(2046x3060 speciaal voor Dottey
[ afbeelding ]
Inleveren vóór dinsdag 7 december 19:30
Ik ben al minstens 3 jaar achter elkaar jarigquote:Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef TwiisT het volgende:
Btw .. jarig zijn is dus een grotere prestatie dan 2x achter elkaar de battle winnen??![]()
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 10:02 schreef Dottey het volgende:
[..]
NOG VANHARTEUHhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh![]()
![]()
quote:Op zondag 5 december 2010 10:40 schreef ry4life het volgende:
Gefeli
Is een sneeuwpop niet leuk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dankjequote:Op zondag 5 december 2010 11:44 schreef HaJee het volgende:
[..]
Alsof dat belangrijker is dan de battle![]()
Maareh, nog gefeliciteerd dan en nog vele jaren![]()
Oeh sorryquote:Op zondag 5 december 2010 13:49 schreef TwiisT het volgende:
Btw .. jarig zijn is dus een grotere prestatie dan 2x achter elkaar de battle winnen??![]()
![]()
Wat een leuk kind ik zal eens gaan verzinnen.quote:Op zondag 5 december 2010 13:46 schreef TwiisT het volgende:
Veel succes met de nieuwe battle
Hier is het nieuwe plaatje(2046x3060 speciaal voor Dottey
[ afbeelding ]
Inleveren vóór dinsdag 7 december 19:30
quote:Op zondag 5 december 2010 22:51 schreef TwiisT het volgende:
gelukkig maar, daarmee maak ik mijn vorige plaatje goed :d
thx voor het plaatje zonder pionnen Hajee!
JAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! waar bleef je nou?quote:Op zondag 5 december 2010 23:22 schreef onderjas het volgende:
Yo, ik doe weer mee. Hopelijk ben ik het niet verleert.
Ik had vertraging door de sneeuw. Waar moet ik mijn geniale ahum inzending naartoe sturen?quote:Op zondag 5 december 2010 23:27 schreef Dottey het volgende:
[..]
JAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! waar bleef je nou?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kijk even naar vorige battles om een idee te krijgenquote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef Fapje het volgende:
Wat is de bedoeling met het plaatje dan? Hem zo bewerken tot mensen OMGWTF enzo roepen?
Ja, er stond eerst iets andersquote:Op maandag 6 december 2010 18:55 schreef TwiisT het volgende:
@GuitarJJ
Hoe kan je " Verzonden" nou 88% wijzigen ?
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 22:15 schreef TwiisT het volgende:
Zo van: Haaa is even lekker posten...
---
Verstuurd
----
*Of zal ik er verzonden van maken... staat dat mooier?
-----
Verzonden.
----------
Oh kut, mn smilie vergeten.
--------
Verzonden![]()
------------
Ja stukken beter![]()
EDIT: HIJ is nu 89%
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |