SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van mij welquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef betyar het volgende:
Ik heb een prachtige foto gevonden van een mooie naakte vrouw, je ziet geen genitaliën, gewoon een mooie foto.Mag dat ook?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef betyar het volgende:
Als het mag is het deze....Ik zou niet weten wat daarmee te doen eigenlijk, lijkt me geen ideale afbeelding voor een battle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef betyar het volgende:
Ik heb een prachtige foto gevonden van een mooie naakte vrouw, je ziet geen genitaliën, gewoon een mooie goede foto.Mag dat ook?
Als het mag is het deze....Niets tegen op een naakte vrouw maar het zou wel handiger zijn als de handen en voeten ook zichtbaar zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan komt er iets anders... geen probleemquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
Niets tegen op een naakte vrouw maar het zou wel handiger zijn als de handen en voeten ook zichtbaar zijn.
En niet te vergeten: een hoge resolutie is ook wel handig. 593x421 is wat aan de kleine kant.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:31 schreef HaJee het volgende:
Oké, de handen en voeten zijn zichtbaar maar dit gaat dan weer wat te ver. laten we zeggen dat het een enigszins "kuis" plaatje moet zijn maar dat het voor het "shoppen" wel handig is als alle ledematen en het hoofd volledig in beeld zijn.
Goeie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:29 schreef betyar het volgende:
Een compleet ander voor alle lieve mensen hier..![]()
![]()
[ afbeelding ]
Met hoge resolutie![]()
dat weet ik niet hoe dat allemaal werkt. Daar heb ik wat hulp bij nodig, en bij wie moeten ze de foto's inleveren?quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:39 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Goeie.![]()
![]()
Uiterlijk inzenden tot... ?
Zo beter?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:19 schreef ry4life het volgende:
De bedoeling is dat je zelf een deadline afspreekt (met een wat ruime tijd) en dat we het bij jou inleverenTenzij je zelf niet kan natuurlijk, dan vraag je of iemand anders de inzendingen willen ontvangen en een battle willen maken.
Oh en leuk plaatje
Prima!quote:
kloptquote:Op maandag 13 december 2010 18:32 schreef HaJee het volgende:
[..]
Je hebt twee pm's van mij als het goed is. De laatste bevat mijn definitieve inzending
Weet ik veel.... tot hoe lang is het gebruikelijk?quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef HaJee het volgende:
We gaan toch niet serieus twee dagen stemmen hoop ik
De laatste paar battles was het 24 uur (hoewel ik dat al veel vind).quote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Weet ik veel.... tot hoe lang is het gebruikelijk?
24 uur is wel een mooie tot 20.00.quote:Op maandag 13 december 2010 20:17 schreef HaJee het volgende:
[..]
De laatste paar battles was het 24 uur (hoewel ik dat al veel vind).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |