Na het invullen van mijn agenda voor komende week: Graagquote:Op zondag 21 november 2010 11:41 schreef Dottey het volgende:
Ik vind dit een goed plaatje!
Neroje moet iemand anders de battle voor je overnemen? Als je het zo druk hebt?
Vandaag graag een plaatsen Voor zondag avond de deadline.
quote:Op zaterdag 20 november 2010 20:47 schreef Dottey het volgende:
Hean!!!! NEROJE GAAT JE INHALENnnnnnnnnnnnnnn
zondagavondquote:Op zondag 21 november 2010 13:28 schreef Neroje het volgende:
[..]
Na het invullen van mijn agenda voor komende week: Graag
Goed doe jij de battle met die koe plaatsen? Dan kunnen we startenquote:Op zondag 21 november 2010 13:43 schreef ry4life het volgende:
Als het nodig is wil ik hem wel overnemen, voor vanavond? Wat kort lijkt me?
Doe er wat aanquote:
Ik heb al een (heel simpel) ideetje.quote:Op zondag 21 november 2010 15:12 schreef ry4life het volgende:
*-* Nieuwe Battle! *-*
Maak wat leuks met deze cow![]()
[ afbeelding ]
Inleveren vòòr maandag 22 november 19:00 en bij ry4life
Succes
Wie niet waagt wie niet wint, doe mee!quote:Op zondag 21 november 2010 20:50 schreef tomaat52 het volgende:
Ik wil meedoen, maar ik kan heul niet painten, laat staan fotoshoppen.
Dit. Zitten echt goede photoshoppers hierquote:
Wel een beetje variatie?quote:Op zondag 21 november 2010 22:55 schreef ry4life het volgende:
Al 5 inzendingen dus, ze zijn leuk(stiekem heb ik al gekeken)
Was al bezig met de mijne
Jaquote:
Klassiekertje was dat ja...quote:Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef ToT het volgende:
zoveel variatie als met de foto van de presentatie van de iPad zal er waarschijnlijk nooit meer komen!
Die kan ik me nog herinneren ja, weet nog dat ik ook dat idee had maar geen tijd om het uit te voeren, gelukkigquote:
Ik ben bezig, maar weet niet of het wat gaat worden, achja meedoen is belangrijker dan winnen hequote:Op maandag 22 november 2010 15:57 schreef ry4life het volgende:
Trouwens al 7 inzendingen en nog 3 uur
quote:Op maandag 22 november 2010 16:01 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Ik ben bezig, maar weet niet of het wat gaat worden, achja meedoen is belangrijker dan winnen he
Mooi was dat ja. En ik dacht dat ik een supercool idee hadquote:Op maandag 22 november 2010 09:54 schreef ToT het volgende:
zoveel variatie als met de foto van de presentatie van de iPad zal er waarschijnlijk nooit meer komen!
Kut.. zie het nou pas..!quote:
quote:Op maandag 22 november 2010 19:14 schreef Lindgren. het volgende:
Wie heeft er op drie gestemd? Die stemt gewoon op zichzelf dus
Ik wilde ook op 1 stemmen maar dat mocht nietquote:Op maandag 22 november 2010 21:24 schreef MissClaws het volgende:
Op 1 gestemd, niet zo mooi gephotoshopt (waar zijn z'n hoeven?), maar leuk bedacht
Dit!!! hadden we afgesproken niet meer te zeggen tot de stemronde dicht is.quote:Op maandag 22 november 2010 22:29 schreef mista het volgende:
[..]
Ik wilde ook op 1 stemmen maar dat mocht niet
2 gedaan, leuk bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |