quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef HaJee het volgende:
Hier is wat in denk bij het zien van deze inzendingen :
1. Slim gebruik gemaakt van het pionloze plaatje. Jammer dat je er slechts een opgerolde voetballer aan toevoegt. Met zo'n basisfoto is wel iets leukers te verzinnen, toch ? Wel een goede reminder om het Robben-rollo-topic nog eens te bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:04 schreef Neroje het volgende:
Heeft niemand Nigel de Jong vervangen voor dat mannetje?
Je kunt nog tot woensdag 19.00 stemmen. De stemrondes zijn ietsje (quote:Op woensdag 8 december 2010 00:38 schreef ToT het volgende:
Ow, ik ben te laat
Ik zat tussen 3 en 5 te twijfelen, maar zou toch voor 5 gegaan zijn!
Ow en hey guys, nu ik toch hier in dit topic ben; iemand interesse om een nieuwe (al dan niet geanimeerde) UI voor mij te maken?
heb je nou ook commentaar op jezelf gegeven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef HaJee het volgende:
Hier is wat in denk bij het zien van deze inzendingen :
1. Slim gebruik gemaakt van het pionloze plaatje. Jammer dat je er slechts een opgerolde voetballer aan toevoegt. Met zo'n basisfoto is wel iets leukers te verzinnen, toch ? Wel een goede reminder om het Robben-rollo-topic nog eens te bekijken.
2. Leuk bedacht. Grappig. Beetje raar dat er aan het begin van de animatie rechtsonder nog zo'n jochie zweeft. Wat heeft die voor functie![]()
3. Wel grappig. Dat afgehakte hoofd had wel wat bloediger gemogen. Je hebt wel aan een het tweede been van 't jochie gedacht maar had ook wat met dat shirt geprobeerd. Dat hangt nu zo raar.
4. Goed gevonden die foto. Grappig idee. Maar waarom laat je die pionnen er in ? Ze hebben geen functie en doen erg afbreuk aan het plaatje.
5. Leuk bedacht. Geinig. De broek van mini-Obelix had nog wel wat netter gekund.
6. Was leuker geweest als je er een ander slachtoffer bij had gezocht. Foto's zat op het internet.
7. Weet niet goed wat het allemaal moet voorstellen. Moet ik de mensen op de balk ergens van kennen ? Zie wel op de achtergrond meneer en mevrouw PostalGold. Dat zou je grappig kunnen noemen. Maar waarom die vrouwenkop op een mannenlichaam terwijl er ook drie vrouwen staan![]()
Commentaar op het commentaar is welkom.
Ik kies nummer 2 omdat het idee wel origineel en grappig is.
Uiteraard, anders verraad ik mezelfquote:Op woensdag 8 december 2010 09:54 schreef mista het volgende:
[..]
heb je nou ook commentaar op jezelf gegeven?
Kijk nog eens goed. Dat liggende joch rechtsonder ondersteunt de voet van het joch dat links van hem staat. Die met dat rode shirt (quote:Op woensdag 8 december 2010 10:47 schreef ToT het volgende:
Okee, mijn commentaar:
2: Dat jochie rechts onderin zweeft niet: hij wordt met zijn hoofd ondersteund en zet zich met zijn voet af tegen de rug van eentje links van hem. Verder: Wel leuk bedacht, maar ik vind dat animated gifs wel echt iets moeten toevoegen aan het geheel. Hier zit volgens mij wel flink veel moeite in, maar het komt helaas erg simpel over.
Die met de liggende houding toch? Daar hebben we het toch over?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:06 schreef HaJee het volgende:
[..]
Kijk nog eens goed. Dat liggende joch rechtsonder ondersteunt de voet van het joch dat links van hem staat. Die met dat rode shirt () rechtsonder zweeft gewoon voor die anderen. Hij kan nergens op leunen omdat die anderen al op elkaar leunen.
Ik ben op m'n werk. Beetje teveel gedoe om het visueel te maken allemaal. Maar als je links- en rechtsonder vergelijkt dan zie je dat er rechts zo'n extra jochie is (die met dat rode shirt en de blauwe spijkerbroek). Die zweeft daar gewoon voor die pyramide. Hij kàn nergens op steunen omdat die anderen al allemaal op elkaar steunen. Dus die zitten allemaal boven elkaar en die met die stekeltjes zweeft eigenlijk naast ze.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Die met de liggende houding toch? Daar hebben we het toch over?
Omcirkel het probleem dan ff!
Het liggende joch dat schuinboven het joch dat rechts onder op de grond ligt ligt (), wordt met het voet van het rechtsonderin-liggend-joch onder zijn hoofd gesteund, en hijzelf zet zich wat af op de rug van het joch naast hem. Hij had alleen wel wat eerder moeten vallen als die steun voor zijn voet wegviel.
En tóch zeg ik dat dat extra joch met zijn voet tegen de rug van die ander aan zit!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:23 schreef HaJee het volgende:
[..]
Ik ben op m'n werk. Beetje teveel gedoe om het visueel te maken allemaal. Maar als je links- en rechtsonder vergelijkt dan zie je dat er rechts zo'n extra jochie is (die met dat rode shirt en de blauwe spijkerbroek). Die zweeft daar gewoon voor die pyramide. Hij kàn nergens op steunen omdat die anderen al allemaal op elkaar steunen. Dus die zitten allemaal boven elkaar en die met die stekeltjes zweeft eigenlijk naast ze.
Het is verder niet zo'n big deal maar het klopt gewoon niet. Het is magieIk vermoed ook dat het een inzending is van Hans Klok
Anyhow, voor de symmetrie van de pyramide is de aanwezigheid van dat joch al niet goed. Eigenlijk had 'ie in beeld moeten komen rennen of rollen tegen de pyramide aan waardoor die vervolgens omvalt. Dan had 'ie ook echt een functie gehad. Nu stoort 'ie alleen maar en bovendien : HIJ ZWEEFT !!!!!!quote:Op woensdag 8 december 2010 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
En tóch zeg ik dat dat extra joch met zijn voet tegen de rug van die ander aan zit!
(Beetje op een Escher manier, i.v.m. de andere gozertjes!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |