Grats! Ik ga binnenkort ook een poging doen. Het is er nu toch goed weer voorquote:Op woensdag 1 december 2010 02:07 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Heb de platinum trophy gehaald van de JAP versie![]()
Na 40 uur farmen in NG+++ met PBWT en PBCT even uit je dak gaan als je eindelijk onderstaande in je scherm ziet verschijnen![]()
(voor de laatse trophy)
[ afbeelding ]
Ben nu bezig voor de platinum van de PAL versie![]()
Wil daarna nog wel de NTSC versie doen![]()
Demon's Souls
Dus je hebt de game nog niet gespeeld? A.d.h. screens en filmpjes kan je geen oordeel vellen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef -Dries- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan deze game is? Overal wordt ie met lof beladen en krijgt ie goede scores, maar als ik filmpjes of screenshots bekijk dan ziet het er zo ongeinspireerd en saai.. gewoon niet boeiend uit.. :|
quote:Pussy
Nice! Post hier je resultatenquote:Grats! Ik ga binnenkort ook een poging doen. Het is er nu toch goed weer voor
Speel het maar eens.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef -Dries- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan deze game is? Overal wordt ie met lof beladen en krijgt ie goede scores, maar als ik filmpjes of screenshots bekijk dan ziet het er zo ongeinspireerd en saai.. gewoon niet boeiend uit.. :|
Niks van gezien? Of was dat de teaser waar ze van dachten het de opvolger van DS te zijn? Heb je volledige naam of filmpje?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef backgammon het volgende:
Op een gegeven moment weet je precies waar alles is enzo, er zijn maar weinig verassing in het spel die ik niet ken
wat denken jullie eigenlijk van die nieuwe game van atlus, crusade dinges?
Ik heb het even opgezocht, Cursed Crusade.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Niks van gezien? Of was dat de teaser waar ze van dachten het de opvolger van DS te zijn? Heb je volledige naam of filmpje?
Zal ik later dit weekend doen. Ik heb echt moeite met enemies verslaan. Eerst bier drinken vanmiddag en vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef wdn het volgende:
TW2 is best simpel hoor. Alleen het eerste eiland was lastig want ik had nog geen equip.
Zorg gewoon voor 3 sets equipment: sword (STR+END), mage (WIS) en archer.
Ik heb in het begin alleen maar archer en mage gedaan: snipen. En wegrennen als ze dichtbij komen (ze gaan vanzelf weer weg).
Ik zit trouwens diep in chapter 3. Chapter 2 was een partij donker
Het verhaal is wel errug goed uitgewerkt
Ik heb mijn stats in chapter 2 gereset en ben nu volledig sword+mage (archer kan me geschoten worden).
Tot nu toe 2 quests met bugs (omdat ik blijkbaar de quest lijn verkeerd heb gevolgd).
1x moeten herstarten omdat mijn char achter een switch bleef hangen...
eindbaas chapter 1 was ook een probleem... totdat ik het doorhad en maar weer ben gaan snipen (met een lading schorpioenen voor me)>:)
erg offtopic dit dus ik hou er over op. Mocht je m eer willen weten maak maar een OP
quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, Cursed Crusade.
Ziet er uit als mijn ding, lekker middel eeuws in een mooi pakkie rond rennen en lekker met je zwaard wapperen. Bij DS's vond ik de knight er zo cool uit zien dat ik hem daarom heb geprobeerd tbh, kwam er later achter dat het een top titel was op de PS3
Filmpje:
tw2 is beter dan tw1. Maar... ik zal tw2 nooit op een pc willen spelen. Op de ps3 een 5-tal bugs tegengekomen. 1x moeten herladen mijn char achter de switch ging staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef backgammon het volgende:
is TW2 niet net zo buggy als 1? voor mij gaat de lol er snel vanaf dan namelijk
aha, TW2 ziet er wel goed uit namelijk en ik ben wel toe aan een goeie RPG. Misschien dat ik hem eens checkquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
tw2 is beter dan tw1. Maar... ik zal tw2 nooit op een pc willen spelen. Op de ps3 een 5-tal bugs tegengekomen. 1x moeten herladen mijn char achter de switch ging staan.
1x een eindbaas opnieuw moeten doen: open je een deur, triggert event, door deur naar eindbaas terwijl ik al castend scorpioenen op laat komen. Die duwen me terug achter de deur, die valt dicht en ik kan door de tralies aanvallen. Eindbaas dood... maar deur blijft dicht...
3 of 4 kleine quests (dus niet zo van belang) die mis gingen omdat ik ze eerder deed dan het spel verwachtte waardoor een npc ineens niets meer wil doen terwijl hij zeker nog de quest zou moeten beantwoorden.
Maaaaaaaaaaaaaaaar het echte verhaal is goed gedaan. De monsters zijn goed en in het begin uitdagend. Dieren als de hyena, een poema gaan ook weg van je om te schuilen in bosjes.
Maar grotere dieren (zoals struisvogels in een pack en rhino's solo) stormen op je af.
Als je Mephistopheles in de Nexus wilt krijgen moet je PBCT krijgen (Pure Black Character Tendency)quote:Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag ook het spel weer opgepakt. Ik was nog bezig met mn 2e walktrough, nu net 1-1 in NG++ uitgespeeld. Ein-de-lijk ook Old King Doran verslagen. Zit nu op lvl 133. Ik zit er nu wel al weer tegen de 'verzamel alle wapens' trophy op. Ik neem aan dat je deze ook kan ruilen met vrienden?
Hoe zit het eigenlijk met de stenen trophies. Moet je ze echt zelf maken, of kan je ook een wapen van een vriend krijgen die maxed out is met een willekeurige steen voor de trophy? Zal wel niet
Wat is de beste manier om Mephistopheles in de Nexus te krijgen, ivm de foe's ring?
quote:Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Als je Mephistopheles in de Nexus wilt krijgen moet je PBCT krijgen (Pure Black Character Tendency)
Voor een trophy hoef je alleen maar de wapens voor een paar sec. vast te houden voor de trophy.
Dus ruilen met vrienden kan.
Zelf heb ik de JAP versie Platinum en de PAL versie Platinum.
Heb altijd zelf de wapens bijelkaar gesprokkeld.
Valt heel goed te doen, op 2 na die wel lastig zijn.
Pure Darkmoonstone en Pure Bladestone kunnen veel tijd kosten aan grinden, zie mijn eerdere post hierboven (Voor de JAP Platinum was dat)
Volgende week komt de NTSC versie binnen en dan mag ik weer los
Same herequote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik kan niet wachten op Dark Souls. Heb van alle 3 DS versies de platinum gehaald. Zo te gek vind ik dit spel!
Meesterlijk!quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Cid het volgende:
Deze al gezien?
Zojuist maar de special edition gepreordered
Vandaag Demon's Souls weer eens opgepakt voor de platinum... NG+ is wel moeilijk hoor, echte uitdaging weerquote:
Ik ken het! Voor mijn PAL platinum was de Pure Darksmoonstone een ramp.quote:Op zaterdag 4 juni 2011 21:27 schreef Cid het volgende:
[..]
Vandaag Demon's Souls weer eens opgepakt voor de platinum... NG+ is wel moeilijk hoor, echte uitdaging weer...net weer 10K souls down the drain
waar?quote:Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Cid het volgende:
Deze al gezien?
Zojuist maar de special edition gepreordered
dimplus.nl. Maar zag dat hij voor een 10tje minder ook te preorderen is bij Gamemania.nlquote:
Overal. Waar je ook preordert, je krijgt de SE i.p.v. de normale editie. Ik heb hem bij Gamemania uitstaan in ieder geval.quote:
Je speelt niet alleen online bij bossfights.quote:Op zondag 5 juni 2011 00:47 schreef rakotto het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe ik online moet spelen.Ik snap wel dat het alleen bij bossfights kan... Maar HOE?! : ( Pfff
40 euro heb ik er twee weken geleden voor neergelegd.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:49 schreef Cid het volgende:
Vorige week ook eindelijk de Black Phantom editie voor een normale prijs kunnen vinden, hoop dat die woensdag binnen is
Bij zavvi? Dat geduld heb ik niet voor Dark Souls. Ik race naar Gamemania wanneer ik een smsje krijg dat hij binnen is.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
IK KAN NIET WACHTTEN TOT 9 OCTOBER MOGHWAHAHUEUHWAUHWAHUUHWAUHWUHAUHWAUHUHWA
Vanavond even de pre-order bestellen @ zavvi @ 45 euro
22,- incl via marktplaats. Vandaag binnen en ziet er netjes uit! Helemaal happy, maar eerst de platinum halen van de JP versie.quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
40 euro heb ik er twee weken geleden voor neergelegd.
Net prijsje. Ik ben zelf voor een nog gesealed exemplaar gegaan uit de UK.quote:Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Cid het volgende:
[..]
22,- incl via marktplaats. Vandaag binnen en ziet er netjes uit! Helemaal happy, maar eerst de platinum halen van de JP versie.Ik ben weer hooked.
Yup, heb nog 1 playthrough nodig na deze om alle items/spells te halen denk ik, daarna is het farmen geblazen voor de wapen upgradesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Net prijsje. Ik ben zelf voor een nog gesealed exemplaar gegaan uit de UK.
Goed opweg met de platinum?
Zover ik weet zou hij er gewoon moeten zijn. Body form en BP karakters staan los van elkaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef Cid het volgende:
Trouwens, weet iemand of Black Phantom Rydell nog komt als je Blue Phantom Rydell hebt gekilled? Ik dacht PBWT te hebben omdat ik wel de primeval demon kon vinden in 3-2 maar Rydell was nergens te bekennen.
Nu lees ik dat de primeval demon ook verschijnt als je 1 stap verwijderd bent van PBWT, dus twijfel nu of hij er niet was omdat ik de Blue Phantom Rydell gekilled heb of omdat ik toch niet PBWT had.
Ik weet niet hoever je bent, maar je bent er minimaal 3,5 playtroughs aan kwijt.quote:Yup, heb nog 1 playthrough nodig na deze om alle items/spells te halen denk ik, daarna is het farmen geblazen voor de wapen upgrades
Ik ben met hetzelfde bezig, alleen ik zie mijn CT helemaal niet verschuiven na het afmaken van BP Scirvir en Rydell....quote:En heb denk ik wat hulp nodig om naar PWCT te komen voor de Friend's Ring... ben nu PBCT omdat ik in mijn eerste game per ongeluk wat mensen gekilled heb in de Nexus (Rage of God + controller op tafel leggen = fail).
Hoe heb je ze gekilled? De easy methodes (soulsucker, poisoncloud) zouden niets toevoegen aan je CTquote:Op maandag 27 juni 2011 08:15 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik ben met hetzelfde bezig, alleen ik zie mijn CT helemaal niet verschuiven na het afmaken van BP Scirvir en Rydell....
Ik kan me niet voorstellen dat de manier van killen er iets mee te maken heeft. Tenminste, daar heb ik nog nooit iets over gelezen (wiki/neogaf). Maar dan nog heb ik ze op de normale manier afgemaakt. Straks nog maar eens checken.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoe heb je ze gekilled? De easy methodes (soulsucker, poisoncloud) zouden niets toevoegen aan je CT
http://demonssouls.wikidot.com/character-tendencyquote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de manier van killen er iets mee te maken heeft. Tenminste, daar heb ik nog nooit iets over gelezen (wiki/neogaf). Maar dan nog heb ik ze op de normale manier afgemaakt. Straks nog maar eens checken.
quote:Killing any NPC (deal the final blow) with Soulsucker, Poison Cloud, Death Cloud, or other environmental kills (death by falling, bonfire, poison or plague) will not trigger a change in Character Tendency. This applies to Black and Blue Phantoms as well. Note that World Tendency changes will still take effect for the death of a special named NPC.
Je kan de HP van een BP wel drainen met Poison/Death Cloud en ze daarna te kicken met je bijv: je zwaard of speer.quote:Killing any NPC (deal the final blow) with Soulsucker, Poison Cloud, Death Cloud, or other environmental kills (death by falling, bonfire, poison or plague) will not trigger a change in Character Tendency. This applies to Black and Blue Phantoms as well. Note that World Tendency changes will still take effect for the death of a special named NPC
Juist welquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:48 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Je kan de HP van een BP wel drainen met Poison/Death Cloud en ze daarna te kicken met je bijv: je zwaard of speer.
Want in NG++ of NG+++ zijn die BP's niet grappig![]()
Scirvir is zo door zijn mana heen gelukkig. Satsuki is inderdaad echt een bitch na NG+.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:48 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Let op!: Satsuki en Scirvir kunnen healen.
Gisteren na 10 min farmen had ik hem al! Nu nog naar PWCT voor de laatste ring...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Scirvir is zo door zijn mana heen gelukkig. Satsuki is inderdaad echt een bitch na NG+.
Ik ben goed opweg naar mijn tweede platinum voor DS, alleen de Pure Bladestone nog. Ik heb aanbiedingen genoeg om het wapen even vast te houden....maar ik wil het gvd zelf doen!
Dus je kunt wel online spelen? Ik zie wel blauwe ghosts ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:56 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Overal. Waar je ook preordert, je krijgt de SE i.p.v. de normale editie. Ik heb hem bij Gamemania uitstaan in ieder geval.
Net begonnen aan mijn NG+ van de Black Phantom Edition (PAL) na de platinum van NTSC. Geweldig wederom en mooi om te zien dat het nog steeds zo lekker druk is.
Oh en ToB Push Build FTW.
[..]
Je speelt niet alleen online bij bossfights.
Voor een bossfight zie je soms blue soul signs. Dat zijn mensen die je kunnen helpen. Ik neem aan dat je dat bedoelt?
Erg he, zat net m'n vrouw te vertellen dat ik daar lang mee bezig zou zijn en dropt ie hem gewoon. En ik wou nog wel even door gaan met souls farmenquote:
Je ziet witte schimmen als het goed is, maar daar kun je weinig mee. Dat zijn gewoon spelers die op dat moment aan het spelen zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dus je kunt wel online spelen? Ik zie wel blauwe ghosts ja.
Heb ook niet zo veel online ervaring eigenlijk. Ben wel eens geinvade door mensen, soms werd ik gekilled in 2 hits ofzo en andere keren waren we 3 kwartier bezig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Je ziet witte schimmen als het goed is, maar daar kun je weinig mee. Dat zijn gewoon spelers die op dat moment aan het spelen zijn.
Als je in bodyform bent (zo niet ->Stone of Ephemeral Eyes gebruiken) kun je op bepaalde plekken blauwe soulsigns zien liggen op de grond. Ze zien eruit als normale rode berichten, maar dan in het blauw. Ga je erop staan dan kun je details opvragen van de speler en hem summonen. Ik geloof dat je maximaals drie van dat soort Blue phantoms op kunt roepen.
Maar ik begrijp uit je vraag dat je helemaal geen ervaring hebt met de onlinekant? Je bent nooit geïnvade of bent iemand anders nog nooit binnen gevallen?
Tijd om de Wiki achter de hand te houden en je daarin te gaan verdiepen.
-> http://demonssouls.wikidot.com/eyestones
Ik heb de wiki meerdere malen gelezen, maar schoot er niets mee op.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Je ziet witte schimmen als het goed is, maar daar kun je weinig mee. Dat zijn gewoon spelers die op dat moment aan het spelen zijn.
Als je in bodyform bent (zo niet ->Stone of Ephemeral Eyes gebruiken) kun je op bepaalde plekken blauwe soulsigns zien liggen op de grond. Ze zien eruit als normale rode berichten, maar dan in het blauw. Ga je erop staan dan kun je details opvragen van de speler en hem summonen. Ik geloof dat je maximaals drie van dat soort Blue phantoms op kunt roepen.
Maar ik begrijp uit je vraag dat je helemaal geen ervaring hebt met de onlinekant? Je bent nooit geïnvade of bent iemand anders nog nooit binnen gevallen?
Tijd om de Wiki achter de hand te houden en je daarin te gaan verdiepen.
-> http://demonssouls.wikidot.com/eyestones
Yup. Je moet in body form zijn en dan zie je vaak aan het begin van levels of bij het begin van boss fights blauwe tekst op de grond. Als je die teksten leest kan je mensen summonen naar jou wereld.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:23 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik heb de wiki meerdere malen gelezen, maar schoot er niets mee op.Ik heb een paar keer een paar stenen kunnen gebruiken, maar daar reageerde niemand op volgens mij.
In Body form ja. Maar wat ik dus begrijp is dat je met meerdere spelers online kunt en dan in de wereld zelf en niet alleen bij de bossfights?
Kijk! Een heel forum over mijn favoriete spel. Jammer dat registreren niet werktquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef msnk het volgende:
Kan geen Dark Souls topic vinden vandaar:
Denken jullie dat Dark Souls qua controls zich goed zal laten vertalen naar X360? Ik wil hem nl pre-orderen maar als 't op de Xbox niet gaat werken is het weggegooid geldQua online gameplay zal het op de X360 wel wat minder zijn dan de PS3 denk ik (iets met fanbase) maar daar kan ik me nog wel overheen zetten.
Heb beide consoles maar speel veel liever op mijn xdoos en heb zelf Demon's Souls nog niet gespeeld (heb 'm wel) dus kan er zelf niets over zeggen
Sehr relevant
Meh...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Spelers pesten in Dark Souls dit gelezen
Congrats!quote:Op zondag 10 juli 2011 02:25 schreef Cid het volgende:
JAP platinum eindelijk binnen.
Natuurlijk moest BP Scirvir weer van zn platform springen waardoor ik alsnog NG++++ in moest voor de friendsring...
dungeon siege 3quote:
DS is ontiegelijk irritant goed. Het is een game waar je uit frustratie de controller door de kamer gooit. En als je dan door gaat en toch verder komt denkt "dat was simpel".quote:Op zondag 10 juli 2011 06:14 schreef Driepink het volgende:
Is Demons Souls een beetje een leuk spel? Ik zoek namelijk nog een goeie RPG, en DS3 duurde bij mij nog geen 2 dagen >.>
Eerder 2 weken danquote:
Ik geef het je te doen, de platinum halen in 2 weken hahaquote:
Ach kan je je SL een beetje omhoog gooien....stockpile thomas voorzien van stock...etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:28 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Godverdju, die pure bladestone dropt maar niet.
Het is mijn tigste playthrough en mijn -bijna- tweede platinum, dus wat souls en stones betreft zit het wel snor geloof ik. Op het moment loop ik ook weer rond met een goede 6 miljoen souls in mijn rugzakje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Ach kan je je SL een beetje omhoog gooien....stockpile thomas voorzien van stock...etc.
ik heb em hier liggen voor je als je wil deze game is toch te hoog gegrepen voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Iemand enig idee of en waar ik de Aziatische versie zou kunnen scoren (non-Greatest Hits)?
PM?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb em hier liggen voor je als je wil deze game is toch te hoog gegrepen voor mij
/bow.quote:
die heb ik ook alledriequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Met dank aan Slayage:
[ afbeelding ]
Oh maar dat ben jij ook, dat heb ik allang gelezen.quote:
Geen een?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:27 schreef wdn het volgende:
[..]
die heb ik ook alledrie![]()
Maar niet uitgespeeld
Is die blauwe een US versie??quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Met dank aan Slayage:
[ afbeelding ]
De aziatische heb ik uitgespeeld (maar niet platinum).quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Oh maar dat ben jij ook, dat heb ik allang gelezen.
Morgen maar eens een keer beginnen met een female-character want die Executioner Miralda outfit ziet er geweldig intimiderend uit.
Ben benieuwd of ik sommigen van jullie tegen ga komen in Dark Souls trouwens, zou leuk zijn. Schroom niet me toe te voegen (LaB_NL).
[..]
Geen een?
Pfff, ik zou die ook nog wel willen hebben. Maar dan ook de Aziatische SE! Heb je de prijzen op Ebay al eens bekeken? Daar wordt ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:49 schreef Cid het volgende:
Hmmm ik ga misschien nog eens naar de US special edition op jacht... Al moet ik de BP editie nog platinummen...
Ziek, maar geweldig haha. feli!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:46 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Echte diehards hier![]()
Ik heb zojuist mijn 3e Demon's Souls platinum gehaald![]()
Pure Bladestone was bij deze 8 uur farmen![]()
[ afbeelding ]
Kom maar op met Dark Souls!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:46 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Echte diehards hier![]()
Ik heb zojuist mijn 3e Demon's Souls platinum gehaald![]()
Pure Bladestone was bij deze 8 uur farmen![]()
[ afbeelding ]
Kom maar op met Dark Souls!
Ja ik ga voor de PS3 versie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Gaat iedereen hier voor PS3 trouwens? Dan kunnen we met z'n alle
Jaaaa ik ook! Zou graag een beetje samen spelen overigens, in Demon's Souls niet echt samen gespeeld met Blue Phantomsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:33 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Ja ik ga voor de PS3 versie.
Al reeds gepre-ordered, dus dat word de deluxe edition
Met mijn laatse plat veel online gespeeld, ook PvP.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:38 schreef Cid het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook! Zou graag een beetje samen spelen overigens, in Demon's Souls niet echt samen gespeeld met Blue Phantoms
Zal wel even een headset scoren v/d week
Wil eigenlijk de EU versie ook nog platinummen en een PVP build proberen, maar niet zo veel tijd door Xenoblade op het moment![]()
Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speelt hij alleen maar slechte spellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Voor de mensen die straks Dark Souls samen willen spelen, voeg mij maar alvast toe:
Psn online ID: Tec-Insanity
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speeld hij alleen maar slechte spellen
Volgens mij is dat Deacon_Tigra.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speelt hij alleen maar slechte spellen
We al love Fruit..... maar dit is so truequote:Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speeld hij alleen maar slechte spellen
so truequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Fruit heb ik zeker, al speelt hij alleen maar slechte spellen
quote:
ACHquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Je zit op dit precieze moment Dragon Age II te spelen.
I rest my case
Op marktplaats gevonden voor 20 euro ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Insanity-Tigra het volgende:
DUS weer ff ontopic.
Ben zelf nog bezig om ergens een Black Phantom Edition te scoren, maar op Ebay en Amazon zijn die verrekte prijzig!
Then again, je bent een Demon Souler of niet
Whut? Beter manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Op marktplaats gevonden voor 20 euro ofzoMaar was ook een tijdje op zoek, dat wel.
Nice! Bij een winkel of op de interwebs?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Toch nog een Black Phantom Edition op de kop kunnen tikken![]()
Deze is nieuw en sealed(!)
Was wel 2 x zo duur, maarja dat had ik er wel voor over.
Black Phantom Edition in goede staat is al schaars, laat staan nog helemaal nieuw en gesealed![]()
Dan is mijn collectie nu compleet
Happpy +5 Bladestone
Op teh interwebsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Nice! Bij een winkel of op de interwebs?
Je weet dat Dark Souls coop-gedeelte even anoniem wordt als in Demon's Souls, als in geen voice chat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:38 schreef Cid het volgende:
Jaaaa ik ook! Zou graag een beetje samen spelen overigens, in Demon's Souls niet echt samen gespeeld met Blue Phantoms
Zal wel even een headset scoren v/d week
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Je weet dat Dark Souls coop-gedeelte even anoniem wordt als in Demon's Souls, als in geen voice chat.
Ik zit trouwens alweer op de laatste twee trophies voor mijn derde platinum, echter heb ik er een aantal dubbel moeten doen en unlocked de miracle trophy niet.
Men mag mij ook toevoegen voor Dark Souls trouwens -> LaB_NL
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:02 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Tripple platinum!
[ afbeelding ]
Op naar Dark Souls!
Deze user nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef msnk het volgende:
Netjes hoor al die triple plats! Of zit dezelfde user in meerdere topics te posten?
Wat zei ik dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Triple plat is fuckin hard work
Maar wel leuk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Triple plat is fuckin hard work![]()
Plezier staat voorop natuurlijk. Maar zo heb ik het ook gedaan. In bodyform rondgelopen zoveel ik kon en alle invasions met beide handen aangegrepen. Geweldige gevechten gehad tussendoor, vooral in de Aziatische versie waarbij je toch wel merkt dat er ontzettend ervaren spelers tussenzitten. Ik ben alleen gisteren nog twee keer geïnvade door een invisibility build en dat is toch behoorlijk nerve wrecking.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
Ben rustig op weg met de EU versie...eerst even PvP checken voor ik op trophy-hunt ga
Ik poste ook mijn tweede platinum, misschien dat je dat bedoelt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef msnk het volgende:
Netjes hoor al die triple plats! Of zit dezelfde user in meerdere topics te posten?
Zal tijd wordenquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:56 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Bedenk net dat het nog ongeveer een maandje is dat Darks Souls uitkomt
Dat zal ook weer een behoorlijk kluifje worden. Als ik de achievements zo zie lijkt het verdacht veel op zijn voorganger. Maar godverdenondedzzzju wat heb ik er een zin in!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Cid het volgende:
[..]
Zal tijd worden. Rest van mn lijstje must-haves wachten maar even tot ik mn platinum heb voor Dark Souls.
quote:We’ve just watched a lengthy, detailed demo of an area in Dark Souls called the Duke’s Archives, full of huge halls, winding staircases, bizarre enemies, and humongous bosses… and at the end we learn that this entire section probably won’t be encountered by players until the second or third playthrough.
quote:Dark Souls also plans to make the unique multiplayer component of its predecessor even more compelling with the introduction of Covenants. You’ll be able to swear allegiance to a particular god, gaining special benefits and befriending other players who worship the same deity. You can only have one allegiance, so if you really want to gain another benefit you’ll have to consider estranging those previously friendly players, since you won’t be able to interact with them any longer. It sounds like Dark Souls will have a more complex approach to multiplayer where it was already built on an unusual premise.
Ok dat laatste klinkt wel een beetje onwaarschijnlijk, maar het klinkt allemaal heel vet.quote:Many of the devs have been playing the game for hundreds of hours and still haven’t seen everything in the game.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY GAWD IK WIL NOG NIKS WETEN DEZE GAME WORDT DE SHIT
Demon's Souls scoorde bij Dengeki - 85/85/95/85 en Famitsu - 7/9/6/7 destijds.quote:The first review for Dark Soul is on the new Dengeki:
Dark Souls – 90/90/95/95
Ik wil ook nog een gesealde!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb een gesealde Black phantom voor mij liggen, zal ik hem open maken![]()
Dat is wel heel erg bazig! Je mag hem wel doorsturen hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga er echt virgin inIk wil niks weten en alles lekker zelf ontdekken
Heb de review-copy ook afgeslagen als een baas
EY! AFBLIJVEN. DONT MAKE ME GO NG+ ON YO ASS!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb een gesealde Black phantom voor mij liggen, zal ik hem open maken![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb de review-copy ook afgeslagen als een baas
Je PBS al gedropt?quote:Op zondag 11 september 2011 00:52 schreef Cid het volgende:
Ben nu bezig aan de EU platinum, maar jeetje wat een verschil tussen NG+(+++) en de eerste run. Nog niet een keer dood gegaan, en heb toch al een zooitje bazen verslagen
quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef RickoKun het volgende:
NG+ = New Game met zelfde poppetje ofzo?
Nooblet!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
http://feeds.gawker.com/~(...)-dark-souls-tutorial
The n00b is strong with this onequote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
http://feeds.gawker.com/~(...)-dark-souls-tutorial
Dit dusquote:Op donderdag 15 september 2011 08:48 schreef Cid het volgende:
heb er al helemaal zin in!
Ik ga wel voor de PS3 versie overigens, gewwoon omdat Demon's Souls
Haha! Netjes!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:48 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Eindelijk mijn sealed Black Phantom Edition binnen![]()
Helemaal vanuit Australie![]()
Nu heb ik ze allemaal, PAL, NTSC en JAP.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:15 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Haha! Netjes!
En ik ben zo klaar voor Dark Souls. Dag vrijgenomen zelfs...![]()
Denk je?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Ik ben eigen baas dus dat moet wel goed komen. Hopelijk donderdag al onder de toonbank ergens.![]()
![]()
Wheheh zag em falen tegen die butcherquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef seto het volgende:
http://www.twitch.tv/vxds210
Iemand speelt Dark Souls en streamt het nu.
Ik weet niet waar en of je hem gepreordered hebt, maar Demon's Souls werd bij Gamemania bijvoorbeeld twee dagen van te voren verkocht.quote:
Bron.quote:Apparently FromSoftware is sending out super powerful characters into the games of people who got the game before street date to take care of them lol
http://blog.esuteru.com/archives/4933477.html
Entry in the book of the guilty lol
FromSoftware rocks lol
We houden het undergroundquote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Nog niemand de ballen gehad om een Dark Souls topic te openen trouwens?
Pirma, maar dan blijven we in het Demon's Souls-topic doorposten?quote:
Dunno tot nu toe prima.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Pirma, maar dan blijven we in het Demon's Souls-topic doorposten?
Eensch!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dunno tot nu toe prima.
Ik zeg laten we deze volposten en dan een Dark Souls topic openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Cid het volgende:
Moeten we hem wel volposten natuurlijk!Juist! Ik heb besloten voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan.
Van alle drie playthroughs de aller-aller-beste ervaring in Demon's Souls. Geen shield, geen punten in VIT en sidderen maar. Dat wil ik nu weer ervaren.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:17 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Juist! Ik heb besloten voorHeb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan.
Van alle drie playthroughs de aller-aller-beste ervaring in Demon's Souls. Geen shield, geen punten in VIT en sidderen maar. Dat wil ik nu weer ervaren.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.
Trial & error -build. Ik deed maar wat de eerste keer en vond het niet interessant in VIT te investeren omdat ik toch zonder shield rondliep en elke klap nog steeds een insta-kill zou zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.
So true, gevechten als melee zijn zo intens vergeleken met een magic build.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef Like-a-Bunny het volgende:
De kracht van Demon's Souls zit hem wat mij betreft echt in melee omdat je direct op de vijand zit en foutjes voelt. Magic vond ik, met alle respect trouwens, een tikkeltje makkelijker.
Gaat je niet lukken. Puntje-van-je-stoel-materiaal dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:13 schreef RickoKun het volgende:is wel even lekker als ik in bedde lig te pauperen
bron?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef seto het volgende:
Komt niet op PC uit.
360-versie is zwaar gecompressed om het op 1 schijfje te laten passen, PS3-versie zal er beter uit zien en beter geluid hebben.
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Ik ga sowieso weer voor de Ps3-versie omdat Demon's Souls.
Eerste hand-ons spreken van identieke versies.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Er gaan ook al verhalen rond over laadtijden van 40 + seconden voor de 360-versie....plus freezes op de Ps3-versie. Dit laatste zou al verholpen moeten zijn.
Ik ga sowieso weer voor de Ps3-versie omdat Demon's Souls.
Ik heb geen idee, maar ik ga uit van spelerservaringen op Gaf.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerste hand-ons spreken van identieke versies.
Linkje?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:43 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik ga uit van spelerservaringen op Gaf.
Thanks! Eens even lezen allemaalquote:Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Freezing issues vanaf hier ongeveer, de loadtimes ik geloof een paar pagina's ervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron.Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
quote:Black Stone (Curse - Gravelord sign)
This stone is used to apply a curse to other player's world that will increase the difficulty of their surroundings, spawning more enemies and black phantoms. The tradeoff is that the other player will be able to find a sign that allows him to come take revenge in your world.
IK WIST HET!quote:
Whaha gruwelijk, kijk dat zijn de betere mechanismes: )quote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
IK WIST HET!
Ik wist dat er iets achter moest zitten. Anders zou het 100% griefing zijn.
Nu is het episch
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:18 schreef seto het volgende:
http://www.justpushstart.(...)essed-onto-one-disc/
Microsoft wil liever dat het op 1 disc is, niet de makers volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zo lomp hé, doe dan 'gewoon' 2 of 3 discs ofzo
dat liever dan lagere texture kwaliteit.
Rick koop een PS3quote:Op donderdag 22 september 2011 15:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zo lomp hé, doe dan 'gewoon' 2 of 3 discs ofzo
dat liever dan lagere texture kwaliteit.
Oh dan ga ik daar na wel verder met de platinums...dat sign-out de hele tijd ben ik ook zatquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:03 schreef Odin83 het volgende:
DS behoudt zijn online functionaliteit tot in 2012![]()
http://www.gaming-age.com/news/2011/9/22-42
Je probeert PBWT vast te houden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dan ga ik daar na wel verder met de platinums...dat sign-out de hele tijd ben ik ook zat
Ik kijk ook meer uit naar Dark souls. Oblivion vond ik erg tegen vallen qua verhaal (dark brotherhood uitgezonderd), combat systeem en al die repetitieve dungeons. Skyrim komt er wel maar pas over een jaar of twee.quote:Op zondag 25 september 2011 14:28 schreef seto het volgende:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/119/1196353p1.html
Gewoon op 5 okt de Bart Smit binnenvallenquote:Op maandag 26 september 2011 09:59 schreef Cid het volgende:
Zucht.. m'n vaste game-boer is gesloten, weg pre-order![]()
Hoop dat ik nog op tijd ben voor de SE bij een andere boer.
Ja je moet er wat voor over hebben blijkbaarquote:Op maandag 26 september 2011 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gewoon op 5 okt de Bart Smit binnenvallen
Dimension Plus zeker? Ik zou me niet veel zorgen maken en gewoon een paar winkels langsgaan.quote:Op maandag 26 september 2011 09:59 schreef Cid het volgende:
Zucht.. m'n vaste game-boer is gesloten, weg pre-order![]()
Yup, rip dimplusquote:Op maandag 26 september 2011 10:33 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dimension Plus zeker? Ik zou me niet veel zorgen maken en gewoon een paar winkels langsgaan.
Ik heb de guide trouwens ook maar in de preorder gezet. Moet een walgelijk mooi ding zijn blijkbaar.
Ici. Inclusief verzenden kost hij de helft van wat je elders ervoor betaalt.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ici. Inclusief verzenden kost hij de helft van wat je elders ervoor betaalt.
(Hardback 400 pages)
Is zo'n guide een beetje handig? Ik heb er eigenlijk nog nooit een gekocht, maar zou opzig wel kunnen zien waarom je er eentje voor dark souls zou willen halen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
(Hardback 400 pages)
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee, maar aangezien ik Demon's Souls drie keer heb en de guide daarvan nergens meer kon vinden wil ik er nu snel bij zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef internal het volgende:
[..]
Is zo'n guide een beetje handig? Ik heb er eigenlijk nog nooit een gekocht, maar zou opzig wel kunnen zien waarom je er eentje voor dark souls zou willen halen.
Vanwaar eigenlijk die drang om Demon's souls drie keer te hebbenquote:Op maandag 26 september 2011 13:59 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee, maar aangezien ik Demon's Souls drie keer heb en de guide daarvan nergens meer kon vinden wil ik er nu snel bij zijn.
Eerlijk? Absoluut.quote:Op maandag 26 september 2011 14:01 schreef internal het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die drang om Demon's souls drie keer te hebbenik lees dat wel vaker in deze reeks. Is het echt zo goed dat je er 3x platinum voor wilt halen?
Oeh die ga ik even bestellen vanavondquote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
(Hardback 400 pages)
Misschien moet ik er dan toch maar eens wat meer tijd in steken. Ik heb het altijd al een redelijk goed spel gevonden, maar ben er nooit echt ver in gekomen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:03 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Eerlijk? Absoluut.
Ik heb echt ongelooflijk veel games gespeeld de afgelopen vijftien twintig jaar en er zijn er maar een handjevol die een indruk à la Demon's Souls op me achter gelaten hebben.
Het zal toch niet dat ik morgen kan beginnen?quote:Goedendag LaB,
Dit klopt inderdaad. Als u vandaag besteld en betaald voor 17.00 dan gaat de bestelling vandaag nog mee
met TNT.
Hopelijk heb ik u voldoende geīnformeerd en mag ik uw bestelling tegemoet zien.
Vriendelijke groet,
WHAT?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Heeren, misschien goed nieuws. Dit mailtje kreeg ik van yourgamezone.nl zojuist:
[..]
Het zal toch niet dat ik morgen kan beginnen?![]()
Ik denk het ook.quote:Ik vermoed dat het een standaard reply is en dat meneer niet heeft gekeken naar de release date van de game
Thanks! Heb m ook besteld! Bij Nedgame wordt ie ook al verzonden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Heeren, misschien goed nieuws. Dit mailtje kreeg ik van yourgamezone.nl zojuist:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WHAT?
Wat was jou initiele mail?
Subject: Levertijd Dark Soulsquote:Geachte heer/mevrouw,
Ik zie zojuist dat u Dark Souls (Ps3) op voorraad heeft met een levertijd van een dag.
Is dit correct? Zo ja dan plaats ik zodirect een bestelling.
Nee hoor. De game staat links op de site als nieuw binnen en opgenomen in het direct leverbaar-lijstje. Releasedatum van de 360-versie staat ook op 1 oktober trouwens.quote:Ik vermoed dat het een standaard reply is en dat meneer niet heeft gekeken naar de release date van de gameIk twijfel nu of ik hem ook niet gewoon bestel dalijk
Maar ze zijn dus wel verzonden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:18 schreef Cid het volgende:
WTFBBQ... meteen even gebeld met Nedgame, heeft ie ze niet in de winkel. Morgen denkt hij
Oh dat weet ik niet, ik haal die dingen altijd opquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Maar ze zijn dus wel verzonden?
Laat t dan even op tijd weten, dan kan ik misschien mijn bestelling nog cancelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ik haal die dingen altijd op. Misschien zo stiekem even bij de MM gluren.
Denk je dat ze ze al hebben dan!?!?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ik haal die dingen altijd op. Misschien zo stiekem even bij de MM gluren.
Heb jij al een mailtje gehad dat hij verzonden is?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Helaaschquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Dikke tieten. Ik ga even langs de MM
Yes, om zes uur al trouwens. Gas erop morgen....als hij door de brievenbus past tenminste...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:01 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb jij al een mailtje gehad dat hij verzonden is?
RAAAGE!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef SuperFruitig het volgende:
GUIDE BESTELD MAAR KOMT AL TE LAAT WANT DS AL 200+ UUR OP 7 OKTOBER SUCK IT RELEASE DATES EN WERK EN KINDEREN EN FAMILIE EN VRIENDEN DARK SOULS AMIGAAHWHWFHIADFHO#I$NTROI@$Y%GTS
Mwoah, denk het wel. Een paar vrienden van mij hadden bij Nedgame besteld en die is ook vanmiddag al verzonden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef RickoKun het volgende:
Terwijl niemand hem nog binnen heeft. Die verkoper is fout bezig, mag eigenlijk niet. Maar daar ligt t niet aan, ik denk niet dat ie morgen te spelen zal zijn. Groetjes.
De Aziaten die al dagen lang bezig zijn met de PAL-verie (ja PAL) zeggen iets anders.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef RickoKun het volgende:
ik denk niet dat ie morgen te spelen zal zijn. Groetjes.
Daarom, ze gaan iedereen die em voor release date online zet lastig vallenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
De Aziaten die al dagen lang bezig zijn met de PAL-verie (ja PAL) zeggen iets anders.![]()
Plus hij is natuurlijk gewoon offline speelbaar en anders kun je wat last hebben van pittige invaders.
Had ik ook vandaag! Weg mijn pre-order van Dimplus!quote:Zucht.. m'n vaste game-boer is gesloten, weg pre-order
Waiting for mail/smsquote:Op woensdag 28 september 2011 09:19 schreef SuperFruitig het volgende:
IEMAND AL IETS BINNEN? IK BLIJF IN CAPS TYPEN TOTDAT IK EEN" HOUSTON WEVE GOT HIM"- HOOR
Ik moet lachen om jou!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:19 schreef SuperFruitig het volgende:
IEMAND AL IETS BINNEN? IK BLIJF IN CAPS TYPEN TOTDAT IK EEN" HOUSTON WEVE GOT HIM"- HOOR
Jinx het nou niet!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:29 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik moet lachen om jou!
En fuck it, morgenmiddag vrijgenomen!
Vrij nemen voor dat hij er isquote:
HEB JE HEM?!?!@?#$?!?%#quote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Vrij nemen voor dat hij er is![]()
NEWSFLASH VOOR FRUIT: OP VOORRAAD BIJ NEDGAME IN APELDOORN!
Nee mij te ver rijden.. maar meer filialen van Nedgame hebben hem op voorraad, helaas niet die bij mij in de buurt.quote:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuquote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Cid het volgende:
[..]
Nee mij te ver rijden.. maar meer filialen van Nedgame hebben hem op voorraad, helaas niet die bij mij in de buurt.
Die van Future Press? Nee, dat is een hele andere.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Is die game guide in de LE trouwens hetzelfde als die wat ik besteld heb?![]()
Relextquote:Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Die van Future Press? Nee, dat is een hele andere.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Is die game guide in de LE trouwens hetzelfde als die wat ik besteld heb?![]()
Ja werk enzo, even op en neer naar apeldoorn is een beetje ver...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuu
NIKS TE VER!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef Cid het volgende:
[..]
[..]
Ja werk enzo, even op en neer naar apeldoorn is een beetje ver...
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Nice! Veel plezier. En dank Chaos-Zero.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Cid het volgende:
Heb m ook, is wel de us versie zei de verkoper. Ohwell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder begrijp ik echt nog niks van het hele humanitygebeuren. Wat ik wel weet is dat de sfeer nog zwarter is dan in DS.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
Op de achterkant staat ook gewoon PAL.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Cid het volgende:
Nou volgens mij is het gewoon de EU versie, kan niets vinden wat er op wijst dat het een US versie zou zijn?
Owja, bij de resoluties... en hij is Regio 2 wat volgens mij ook EU is. Vage verkopert...quote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Op de achterkant staat ook gewoon PAL.
Geen tijd nu (en vanavond geen slaap)quote:Op woensdag 28 september 2011 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
MINDER FOKKEN MEER SPELEN GODDAMNIT
HOAX!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef internal het volgende:
Ach het heeft voor mij geen haast.
Framerate issuesffffuuu. Voor de rest kwijlen natuurlijk!quote:Op [urrl=http://forum.fok.nl/topic/1567765/1/999#102488552]woensdag 28 september 2011 20:16[/url] schreef SuperFruitig het volgende:
Bevaltie?
Klopt, framerate zuigt en de game speelt langzamer dan Demon's Souls.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Framerate issuesffffuuu. Voor de rest kwijlen natuurlijk!
Maar hij loopt stroever dan Demon's Souls vind ik.
Hoop het niet, maar zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Demon's Souls 2 voor PS3 exclusive please! Gewoon nieuwe leveltjes bouwen, en van de rest afblijven thank you!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:00 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Klopt, framerate zuigt en de game speelt langzamer dan Demon's Souls.
Grafisch vind ik het meh. Demons Souls zag gelikter uit.
Maybe omdat multi-platform?
True that!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Demon's Souls 2 voor PS3 exclusive please! Gewoon nieuwe leveltjes bouwen, en van de rest afblijven thank you!
Ik hoopte stiekem dat ze dat nu ook al gedaan hadden.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Demon's Souls 2 voor PS3 exclusive please! Gewoon nieuwe leveltjes bouwen, en van de rest afblijven thank you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |