abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89371941
デモンズソウル Demonzu Souru

Developer:
From Software

Publisher:
Sony Computer Entertainment , Ps3 Exclusive

Genres:
Role Playing Game

Contents:
Single-player / online multiplayer

Deel4:
Demon's Souls #4 De US versie is uit!
Deel5:
Demon's Souls #5 Een game voor echte gamers!
Deel6:
Demon's Souls #6 Waar doodgaan normaal is!
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_89371988
En hier weer verder *O*
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_89372034
Heb de platinum trophy gehaald van de JAP versie 8-)

Na 40 uur farmen in NG+++ met PBWT en PBCT even uit je dak gaan als je eindelijk onderstaande in je scherm ziet verschijnen :P :Y (voor de laatse trophy)

Ben nu bezig voor de platinum van de PAL versie :9
Wil daarna nog wel de NTSC versie doen w/

Demon's Souls O+
ライブ速度は、決して死ぬ
  woensdag 1 december 2010 @ 18:21:20 #4
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_89395298
Pussy 8}
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_89395823
Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan deze game is? Overal wordt ie met lof beladen en krijgt ie goede scores, maar als ik filmpjes of screenshots bekijk dan ziet het er zo ongeinspireerd en saai.. gewoon niet boeiend uit.. :|
pi_89398250
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 02:07 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Heb de platinum trophy gehaald van de JAP versie 8-)

Na 40 uur farmen in NG+++ met PBWT en PBCT even uit je dak gaan als je eindelijk onderstaande in je scherm ziet verschijnen :P :Y (voor de laatse trophy)
[ afbeelding ]

Ben nu bezig voor de platinum van de PAL versie :9
Wil daarna nog wel de NTSC versie doen w/

Demon's Souls O+
Grats! Ik ga binnenkort ook een poging doen. Het is er nu toch goed weer voor ;)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_89431414
quote:
15s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef -Dries- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan deze game is? Overal wordt ie met lof beladen en krijgt ie goede scores, maar als ik filmpjes of screenshots bekijk dan ziet het er zo ongeinspireerd en saai.. gewoon niet boeiend uit.. :|
Dus je hebt de game nog niet gespeeld? A.d.h. screens en filmpjes kan je geen oordeel vellen.

Deacon_Tigra had DS al een paar maanden en ik moest er ook niets van hebben.
Toch maar eens goed voor gaan zitten en toen was ik hooked! :D

Maar geloof me, tis een bitch van een game.
De controller is toch vaak door de huiskamer gevlogen _O-

quote:
Pussy

quote:
Grats! Ik ga binnenkort ook een poging doen. Het is er nu toch goed weer voor
Nice! Post hier je resultaten ;)
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_89800353
Met de PAL versie had ik na een uur farmen al een purebladestone! :D
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_89956002
heren, ik zoek PSN buddies om lekker DS mee te spelen!

Ik heb de EU versie en zit momenteel op NG+ met een SL van 87.
Ik heb de game al 100x uitgespeeld op een andere account met NA versie maar heb die verkocht aangezien er op mn speel tijden maar weinig mensen online waren.

Anyways, ik zoek dus mensen om mee samen te spelen vooral nu omdat ik mn world van PW naar PB will brengen en een PWCT wil halen maar ik word nooit gesummoned ( zelfs niet 2-1, 2-2 )
ik ben er ook voor in om gewoon een nieuwe build te doen en samen met wat mensen door de game heen te rennen.

kortom, ik zoek vrienden die net zo gek zijn van DS's als ik

Add me op PSN: Bali_
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90026813
Ik wil dit spel binnenkort ook weer op pakken om platinum te halen. Zit nu rond de level 130 na ongeveer 120 uur spelen.

@Dries, ik begreep het ook nooit. Ik heb voorheen een aantal keer wat filmpjes gekeken, maar snapte niet wat er zo vet aan was. Toen zag ik hem 'ineens' liggen. Ik was bang dat ik hem misschien nooit meer zou tegen komen (blackphantom editie) omdat het spel zo ondergewaardeerd is. Ik heb toen nog expres een tijd rond gelopen in de stad om na te denken, uit eindelijk vlak voor sluitingstijd gehaald, maar ik wou dat ik het spel al veeeeeeeeeel eerder had gekocht!
Je moet het echt een keer goed spelen voor je het begrijpt waarom..

Zat trouwens het vorige deel (al) vol?
Ik wil trouwens ook het thema uit de Japanse store. Gezien die een paar euro kost was ik benieuwd of iemand deze heeft en of ik die dan van diegene zijn account af kan halen voor een vergoeding. Ik heb namelijk geen idee hoe ik een paar euro kan storten op een Jap account. Een kaart kopen alleen daarvoor vind ik ook weer zo wat.
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:53:10 #11
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90226380
quote:
15s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef -Dries- het volgende:
Speel het maar eens.

DS is gewoon onvergevelijk mocht je *ting* fouten maken of denken "och, dat doe ik wel even". Het niet hebben van de mogelijkheid om even tussendoor te saven maakt DS zo veel intensiever dan enig andere RPG die ik ken. Als je aan het einde tegen een eindbaas aan het spelen bent en je vecht voor je laatste paar HP terwijl je weet dat je dan weer door al die gangen moet.

Dit is echt de enige game ooit waar het niet de bugs zijn die me met een controller laat gooien maar puur MIJN domme handelingen. *ting* Ik weet dat ik eerst achteruit moet om aan te kunnen vallen maar dan toch die neiging niet kunnen onderdrukken om als een kip zonder kop door een level te rennen en dan vol in het blikveld van een skeleton te rennen.

Zwaar frustrerende game als het niet lukt maar de beloning als het wel lukt is ook net zo groot.
*ting*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_90645877
Op een gegeven moment weet je precies waar alles is enzo, er zijn maar weinig verassing in het spel die ik niet ken :)

wat denken jullie eigenlijk van die nieuwe game van atlus, crusade dinges?
pi_90650611
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef backgammon het volgende:
Op een gegeven moment weet je precies waar alles is enzo, er zijn maar weinig verassing in het spel die ik niet ken :)

wat denken jullie eigenlijk van die nieuwe game van atlus, crusade dinges?
Niks van gezien? Of was dat de teaser waar ze van dachten het de opvolger van DS te zijn? Heb je volledige naam of filmpje?
pi_90664907
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Niks van gezien? Of was dat de teaser waar ze van dachten het de opvolger van DS te zijn? Heb je volledige naam of filmpje?
Ik heb het even opgezocht, Cursed Crusade.
Ziet er uit als mijn ding, lekker middel eeuws in een mooi pakkie rond rennen en lekker met je zwaard wapperen. Bij DS's vond ik de knight er zo cool uit zien dat ik hem daarom heb geprobeerd tbh, kwam er later achter dat het een top titel was op de PS3 :D

Filmpje:
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:40:53 #15
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90664982
Oh Crusade wordt er 1 voor mij :)
DS was echt geweldig. Echt mijn soort van game. Platinum haal ik nooit dat niet maar wat was DS goed zeg. Ik ben nu bezig met Two Worlds 2 maar die game is zelfs op de PS3 een bugfest. Gelukkig maken de monsters veel goed: ze zijn heel mooi uitgevoerd.
pi_90670705
Ik dacht al dat die bedoeld werd. Lijkt me ook vet. Maar ik las laatst iets van een nieuwe titel van Atlus met ook de naam met Demons wat meer op een opvolger lijkt. We zullen het zien. Hoop wel echt op een echte opvolger!

@WDN, sinds vorige week ook bezig met Two Worlds 2. Het is inderdaad een beetje buggy, begrijp het ook nog niet helemaal maar ik vind de monsters ontzettend lastig dood te krijgen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:46:04 #17
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90672069
TW2 is best simpel hoor. Alleen het eerste eiland was lastig want ik had nog geen equip.
Zorg gewoon voor 3 sets equipment: sword (STR+END), mage (WIS) en archer.
Ik heb in het begin alleen maar archer en mage gedaan: snipen. En wegrennen als ze dichtbij komen (ze gaan vanzelf weer weg).
Ik zit trouwens diep in chapter 3. Chapter 2 was een partij donker _O-
Het verhaal is wel errug goed uitgewerkt :)

Ik heb mijn stats in chapter 2 gereset en ben nu volledig sword+mage (archer kan me geschoten worden).

Tot nu toe 2 quests met bugs (omdat ik blijkbaar de quest lijn verkeerd heb gevolgd).
1x moeten herstarten omdat mijn char achter een switch bleef hangen...
eindbaas chapter 1 was ook een probleem... totdat ik het doorhad en maar weer ben gaan snipen (met een lading schorpioenen voor me ;) )>:)
erg offtopic dit dus ik hou er over op. Mocht je m eer willen weten maak maar een OP >:)
pi_90674413
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef wdn het volgende:
TW2 is best simpel hoor. Alleen het eerste eiland was lastig want ik had nog geen equip.
Zorg gewoon voor 3 sets equipment: sword (STR+END), mage (WIS) en archer.
Ik heb in het begin alleen maar archer en mage gedaan: snipen. En wegrennen als ze dichtbij komen (ze gaan vanzelf weer weg).
Ik zit trouwens diep in chapter 3. Chapter 2 was een partij donker _O-
Het verhaal is wel errug goed uitgewerkt :)

Ik heb mijn stats in chapter 2 gereset en ben nu volledig sword+mage (archer kan me geschoten worden).

Tot nu toe 2 quests met bugs (omdat ik blijkbaar de quest lijn verkeerd heb gevolgd).
1x moeten herstarten omdat mijn char achter een switch bleef hangen...
eindbaas chapter 1 was ook een probleem... totdat ik het doorhad en maar weer ben gaan snipen (met een lading schorpioenen voor me ;) )>:)
erg offtopic dit dus ik hou er over op. Mocht je m eer willen weten maak maar een OP >:)
Zal ik later dit weekend doen. Ik heb echt moeite met enemies verslaan. Eerst bier drinken vanmiddag en vanavond :P
pi_90789411
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:31 schreef backgammon het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht, Cursed Crusade.
Ziet er uit als mijn ding, lekker middel eeuws in een mooi pakkie rond rennen en lekker met je zwaard wapperen. Bij DS's vond ik de knight er zo cool uit zien dat ik hem daarom heb geprobeerd tbh, kwam er later achter dat het een top titel was op de PS3 :D

Filmpje:
*O* Day one! Heb er nu al zin in c_/
  maandag 3 januari 2011 @ 13:56:59 #20
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90790896
is TW2 niet net zo buggy als 1? voor mij gaat de lol er snel vanaf dan namelijk
  maandag 3 januari 2011 @ 18:50:01 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90804189
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef backgammon het volgende:
is TW2 niet net zo buggy als 1? voor mij gaat de lol er snel vanaf dan namelijk
tw2 is beter dan tw1. Maar... ik zal tw2 nooit op een pc willen spelen. Op de ps3 een 5-tal bugs tegengekomen. 1x moeten herladen mijn char achter de switch ging staan.
1x een eindbaas opnieuw moeten doen: open je een deur, triggert event, door deur naar eindbaas terwijl ik al castend scorpioenen op laat komen. Die duwen me terug achter de deur, die valt dicht en ik kan door de tralies aanvallen. Eindbaas dood... maar deur blijft dicht...
3 of 4 kleine quests (dus niet zo van belang) die mis gingen omdat ik ze eerder deed dan het spel verwachtte waardoor een npc ineens niets meer wil doen terwijl hij zeker nog de quest zou moeten beantwoorden.
Maaaaaaaaaaaaaaaar het echte verhaal is goed gedaan. De monsters zijn goed en in het begin uitdagend. Dieren als de hyena, een poema gaan ook weg van je om te schuilen in bosjes.
Maar grotere dieren (zoals struisvogels in een pack en rhino's solo) stormen op je af.
  maandag 3 januari 2011 @ 19:10:50 #22
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90805254
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef wdn het volgende:

[..]

tw2 is beter dan tw1. Maar... ik zal tw2 nooit op een pc willen spelen. Op de ps3 een 5-tal bugs tegengekomen. 1x moeten herladen mijn char achter de switch ging staan.
1x een eindbaas opnieuw moeten doen: open je een deur, triggert event, door deur naar eindbaas terwijl ik al castend scorpioenen op laat komen. Die duwen me terug achter de deur, die valt dicht en ik kan door de tralies aanvallen. Eindbaas dood... maar deur blijft dicht...
3 of 4 kleine quests (dus niet zo van belang) die mis gingen omdat ik ze eerder deed dan het spel verwachtte waardoor een npc ineens niets meer wil doen terwijl hij zeker nog de quest zou moeten beantwoorden.
Maaaaaaaaaaaaaaaar het echte verhaal is goed gedaan. De monsters zijn goed en in het begin uitdagend. Dieren als de hyena, een poema gaan ook weg van je om te schuilen in bosjes.
Maar grotere dieren (zoals struisvogels in een pack en rhino's solo) stormen op je af.
aha, TW2 ziet er wel goed uit namelijk en ik ben wel toe aan een goeie RPG. Misschien dat ik hem eens check :)
pi_97204138
Vandaag ook het spel weer opgepakt. Ik was nog bezig met mn 2e walktrough, nu net 1-1 in NG++ uitgespeeld. Ein-de-lijk ook Old King Doran verslagen. Zit nu op lvl 133. Ik zit er nu wel al weer tegen de 'verzamel alle wapens' trophy op. Ik neem aan dat je deze ook kan ruilen met vrienden?
Hoe zit het eigenlijk met de stenen trophies. Moet je ze echt zelf maken, of kan je ook een wapen van een vriend krijgen die maxed out is met een willekeurige steen voor de trophy? Zal wel niet :P

Wat is de beste manier om Mephistopheles in de Nexus te krijgen, ivm de foe's ring?
pi_97257740
Heeft iemand de foe's ring voor me te leen, voor de trophy? Ik neem aan dat Mephistopheles voor de rest niet echt nodig is?
Ik ben lvl 133 op EU server.
  maandag 30 mei 2011 @ 23:32:49 #25
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_97522014
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag ook het spel weer opgepakt. Ik was nog bezig met mn 2e walktrough, nu net 1-1 in NG++ uitgespeeld. Ein-de-lijk ook Old King Doran verslagen. Zit nu op lvl 133. Ik zit er nu wel al weer tegen de 'verzamel alle wapens' trophy op. Ik neem aan dat je deze ook kan ruilen met vrienden?
Hoe zit het eigenlijk met de stenen trophies. Moet je ze echt zelf maken, of kan je ook een wapen van een vriend krijgen die maxed out is met een willekeurige steen voor de trophy? Zal wel niet :P

Wat is de beste manier om Mephistopheles in de Nexus te krijgen, ivm de foe's ring?
Als je Mephistopheles in de Nexus wilt krijgen moet je PBCT krijgen (Pure Black Character Tendency)

Voor een trophy hoef je alleen maar de wapens voor een paar sec. vast te houden voor de trophy.
Dus ruilen met vrienden kan.

Zelf heb ik de JAP versie Platinum en de PAL versie Platinum.
Heb altijd zelf de wapens bijelkaar gesprokkeld.
Valt heel goed te doen, op 2 na die wel lastig zijn.
Pure Darkmoonstone en Pure Bladestone kunnen veel tijd kosten aan grinden, zie mijn eerdere post hierboven (Voor de JAP Platinum was dat :7 )

Volgende week komt de NTSC versie binnen en dan mag ik weer los *O*
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_97546096
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Als je Mephistopheles in de Nexus wilt krijgen moet je PBCT krijgen (Pure Black Character Tendency)

Voor een trophy hoef je alleen maar de wapens voor een paar sec. vast te houden voor de trophy.
Dus ruilen met vrienden kan.

Zelf heb ik de JAP versie Platinum en de PAL versie Platinum.
Heb altijd zelf de wapens bijelkaar gesprokkeld.
Valt heel goed te doen, op 2 na die wel lastig zijn.
Pure Darkmoonstone en Pure Bladestone kunnen veel tijd kosten aan grinden, zie mijn eerdere post hierboven (Voor de JAP Platinum was dat :7 )

Volgende week komt de NTSC versie binnen en dan mag ik weer los *O*
_O- Ok ik vind het ook een goed spel maar alle platinums van alle versies halen gaat me wel wat ver :Y
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:30:56 #27
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_97559076
Ik kan niet wachten op Dark Souls. Heb van alle 3 DS versies de platinum gehaald. Zo te gek vind ik dit spel!
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:51:59 #28
314502 Insanity-Tigra
pi_97578583
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik kan niet wachten op Dark Souls. Heb van alle 3 DS versies de platinum gehaald. Zo te gek vind ik dit spel!
Same here :)

Heb Dark Souls al ge-preordered :Y
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_97636566
Heb zelf zeer goeie ervaringen met de game. (Net nog een nieuwe character begonnen.)
Ik zat na 60 uur speeltijd ongeveer op SL 160 + Platinum Trophy. Ook ben ik minder dan een uur bezig geweest met het farmen van Pure Bladestone. Vond zelf de Pure Darkmoonstone een HEEL stuk frustrerender.
Dark Souls Collector's Edition wordt sowieso een pre-order.
pi_97668784
Deze al gezien?

Zojuist maar de special edition gepreordered :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:10:51 #31
314502 Insanity-Tigra
pi_97710205
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Cid het volgende:
Deze al gezien?

Meesterlijk! _O_ Kan niet wachten
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_97711056
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:10 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Meesterlijk! _O_ Kan niet wachten
Vandaag Demon's Souls weer eens opgepakt voor de platinum... NG+ is wel moeilijk hoor, echte uitdaging weer :)...net weer 10K souls down the drain :(
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:54:42 #33
314502 Insanity-Tigra
pi_97719651
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:27 schreef Cid het volgende:

[..]

Vandaag Demon's Souls weer eens opgepakt voor de platinum... NG+ is wel moeilijk hoor, echte uitdaging weer :)...net weer 10K souls down the drain :(
Ik ken het! Voor mijn PAL platinum was de Pure Darksmoonstone een ramp.
Duurde tot NG++++ vordat ik hem had.
En het word je nog moeilijker gemaakt met PBWT en PBCT natuurlijk :X

Zit nog steeds te wachten op de NTSC verise, die kan ieder moment weer binnenkomen :9
ライブ速度は、決して死ぬ
  zondag 5 juni 2011 @ 00:47:31 #34
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_97722060
Ik heb geen flauw idee hoe ik online moet spelen. :') Ik snap wel dat het alleen bij bossfights kan... Maar HOE?! : ( Pfff
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_97724418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Cid het volgende:
Deze al gezien?

waar?
pi_97731776
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:59 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

waar?
dimplus.nl. Maar zag dat hij voor een 10tje minder ook te preorderen is bij Gamemania.nl
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:06:58 #37
314502 Insanity-Tigra
pi_98200558
Zit nog steeds te wachten op de NTSC versie damned! :z
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_98442154
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:59 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

waar?
Overal. Waar je ook preordert, je krijgt de SE i.p.v. de normale editie. Ik heb hem bij Gamemania uitstaan in ieder geval.

Net begonnen aan mijn NG+ van de Black Phantom Edition (PAL) na de platinum van NTSC. Geweldig wederom en mooi om te zien dat het nog steeds zo lekker druk is.

Oh en ToB Push Build FTW. :)

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:47 schreef rakotto het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe ik online moet spelen. :') Ik snap wel dat het alleen bij bossfights kan... Maar HOE?! : ( Pfff
Je speelt niet alleen online bij bossfights.
Voor een bossfight zie je soms blue soul signs. Dat zijn mensen die je kunnen helpen. Ik neem aan dat je dat bedoelt?

[ Bericht 31% gewijzigd door Like-a-Bunny op 21-06-2011 00:03:47 ]
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_98455565
Afgelopen week bezig geweest met de platinum van de JP versie, nog best lastig! Nog zo veel te halen en te farmen...Cloudstone is echt een bitch.

Vorige week ook eindelijk de Black Phantom editie voor een normale prijs kunnen vinden, hoop dat die woensdag binnen is _O_
pi_98456019
IK KAN NIET WACHTTEN TOT 9 OCTOBER MOGHWAHAHUEUHWAUHWAHUUHWAUHWUHAUHWAUHUHWA

Vanavond even de pre-order bestellen @ zavvi @ 45 euro
pi_98514632
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:49 schreef Cid het volgende:

Vorige week ook eindelijk de Black Phantom editie voor een normale prijs kunnen vinden, hoop dat die woensdag binnen is _O_
40 euro heb ik er twee weken geleden voor neergelegd. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
IK KAN NIET WACHTTEN TOT 9 OCTOBER MOGHWAHAHUEUHWAUHWAHUUHWAUHWUHAUHWAUHUHWA

Vanavond even de pre-order bestellen @ zavvi @ 45 euro
Bij zavvi? Dat geduld heb ik niet voor Dark Souls. Ik race naar Gamemania wanneer ik een smsje krijg dat hij binnen is.
pi_98523422
;( helaas niet binnen vandaag. Hoop morgen. Maar ja was van Marktplaats dus ben al blij als er iets binnen komt :)
pi_98560591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

40 euro heb ik er twee weken geleden voor neergelegd. :)

22,- incl via marktplaats. Vandaag binnen en ziet er netjes uit! Helemaal happy, maar eerst de platinum halen van de JP versie. :D Ik ben weer hooked.
pi_98596113
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Cid het volgende:

[..]

22,- incl via marktplaats. Vandaag binnen en ziet er netjes uit! Helemaal happy, maar eerst de platinum halen van de JP versie. :D Ik ben weer hooked.
Net prijsje. Ik ben zelf voor een nog gesealed exemplaar gegaan uit de UK.

Goed opweg met de platinum?
pi_98597869
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Net prijsje. Ik ben zelf voor een nog gesealed exemplaar gegaan uit de UK.

Goed opweg met de platinum?
Yup, heb nog 1 playthrough nodig na deze om alle items/spells te halen denk ik, daarna is het farmen geblazen voor de wapen upgrades :X

En heb denk ik wat hulp nodig om naar PWCT te komen voor de Friend's Ring... ben nu PBCT omdat ik in mijn eerste game per ongeluk wat mensen gekilled heb in de Nexus (Rage of God + controller op tafel leggen = fail).
pi_98600987
Trouwens, weet iemand of Black Phantom Rydell nog komt als je Blue Phantom Rydell hebt gekilled? Ik dacht PBWT te hebben omdat ik wel de primeval demon kon vinden in 3-2 maar Rydell was nergens te bekennen.

Nu lees ik dat de primeval demon ook verschijnt als je 1 stap verwijderd bent van PBWT, dus twijfel nu of hij er niet was omdat ik de Blue Phantom Rydell gekilled heb of omdat ik toch niet PBWT had.
pi_98708224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef Cid het volgende:
Trouwens, weet iemand of Black Phantom Rydell nog komt als je Blue Phantom Rydell hebt gekilled? Ik dacht PBWT te hebben omdat ik wel de primeval demon kon vinden in 3-2 maar Rydell was nergens te bekennen.

Nu lees ik dat de primeval demon ook verschijnt als je 1 stap verwijderd bent van PBWT, dus twijfel nu of hij er niet was omdat ik de Blue Phantom Rydell gekilled heb of omdat ik toch niet PBWT had.
Zover ik weet zou hij er gewoon moeten zijn. Body form en BP karakters staan los van elkaar.

quote:
Yup, heb nog 1 playthrough nodig na deze om alle items/spells te halen denk ik, daarna is het farmen geblazen voor de wapen upgrades :X
Ik weet niet hoever je bent, maar je bent er minimaal 3,5 playtroughs aan kwijt.

quote:
En heb denk ik wat hulp nodig om naar PWCT te komen voor de Friend's Ring... ben nu PBCT omdat ik in mijn eerste game per ongeluk wat mensen gekilled heb in de Nexus (Rage of God + controller op tafel leggen = fail).
Ik ben met hetzelfde bezig, alleen ik zie mijn CT helemaal niet verschuiven na het afmaken van BP Scirvir en Rydell....
pi_98709744
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:15 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ik ben met hetzelfde bezig, alleen ik zie mijn CT helemaal niet verschuiven na het afmaken van BP Scirvir en Rydell....
Hoe heb je ze gekilled? De easy methodes (soulsucker, poisoncloud) zouden niets toevoegen aan je CT :)

Overigens heb ik BP Rydell gevonden, blijkbaar moet je tussen deaths in body form in terug naar de Nexus om je WT te laten zakken.
pi_98720470
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:50 schreef Cid het volgende:

[..]

Hoe heb je ze gekilled? De easy methodes (soulsucker, poisoncloud) zouden niets toevoegen aan je CT :)
Ik kan me niet voorstellen dat de manier van killen er iets mee te maken heeft. Tenminste, daar heb ik nog nooit iets over gelezen (wiki/neogaf). Maar dan nog heb ik ze op de normale manier afgemaakt. Straks nog maar eens checken.

Tijdens mijn eerste run van de NTSC-versie heb ik ook enorm veel problemen gehad met BP Selen Vinland die maar niet wilde verschijnen terwijl de WT git- maar dan ook gitzwart was.
pi_98806128
@Like-a-Bunny, welk SL ben je eigenlijk en welke versie heb je? Wellicht kunnen we elkaar helpen bedenk ik me net.
pi_98812375
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat de manier van killen er iets mee te maken heeft. Tenminste, daar heb ik nog nooit iets over gelezen (wiki/neogaf). Maar dan nog heb ik ze op de normale manier afgemaakt. Straks nog maar eens checken.
http://demonssouls.wikidot.com/character-tendency

Onderaan bij "No Change" :)

quote:
Killing any NPC (deal the final blow) with Soulsucker, Poison Cloud, Death Cloud, or other environmental kills (death by falling, bonfire, poison or plague) will not trigger a change in Character Tendency. This applies to Black and Blue Phantoms as well. Note that World Tendency changes will still take effect for the death of a special named NPC.
  woensdag 29 juni 2011 @ 14:48:14 #52
314502 Insanity-Tigra
pi_98819481
quote:
Killing any NPC (deal the final blow) with Soulsucker, Poison Cloud, Death Cloud, or other environmental kills (death by falling, bonfire, poison or plague) will not trigger a change in Character Tendency. This applies to Black and Blue Phantoms as well. Note that World Tendency changes will still take effect for the death of a special named NPC
Je kan de HP van een BP wel drainen met Poison/Death Cloud en ze daarna te kicken met je bijv: je zwaard of speer.
Want in NG++ of NG+++ zijn die BP's niet grappig :'(

Let op!: Satsuki en Scirvir kunnen healen.
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_98833604
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:48 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Je kan de HP van een BP wel drainen met Poison/Death Cloud en ze daarna te kicken met je bijv: je zwaard of speer.
Want in NG++ of NG+++ zijn die BP's niet grappig :'(

Juist wel :P Nou ja sommige zijn echt niet meer te doen nee haha. Ben zo slecht in PVP, denk dat ik maar 2 runs ga doen voor m'n PWCT.
pi_98890851
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:48 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]
Let op!: Satsuki en Scirvir kunnen healen.

Scirvir is zo door zijn mana heen gelukkig. Satsuki is inderdaad echt een bitch na NG+.

Ik ben goed opweg naar mijn tweede platinum voor DS, alleen de Pure Bladestone nog. Ik heb aanbiedingen genoeg om het wapen even vast te houden....maar ik wil het gvd zelf doen! :D
pi_98896339
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Scirvir is zo door zijn mana heen gelukkig. Satsuki is inderdaad echt een bitch na NG+.

Ik ben goed opweg naar mijn tweede platinum voor DS, alleen de Pure Bladestone nog. Ik heb aanbiedingen genoeg om het wapen even vast te houden....maar ik wil het gvd zelf doen! :D
Gisteren na 10 min farmen had ik hem al! Nu nog naar PWCT voor de laatste ring...
pi_98903094
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 08:49 schreef Cid het volgende:

[..]

Gisteren na 10 min farmen had ik hem al!
You lucky f..
  vrijdag 1 juli 2011 @ 13:04:05 #57
137562 rakotto
pi_98904966
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 23:56 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Overal. Waar je ook preordert, je krijgt de SE i.p.v. de normale editie. Ik heb hem bij Gamemania uitstaan in ieder geval.

Net begonnen aan mijn NG+ van de Black Phantom Edition (PAL) na de platinum van NTSC. Geweldig wederom en mooi om te zien dat het nog steeds zo lekker druk is.

Oh en ToB Push Build FTW. :)

[..]

Je speelt niet alleen online bij bossfights.
Voor een bossfight zie je soms blue soul signs. Dat zijn mensen die je kunnen helpen. Ik neem aan dat je dat bedoelt?
Dus je kunt wel online spelen? Ik zie wel blauwe ghosts ja.
pi_98909837
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

You lucky f..
Erg he, zat net m'n vrouw te vertellen dat ik daar lang mee bezig zou zijn en dropt ie hem gewoon. En ik wou nog wel even door gaan met souls farmen :)

Maar ja, als ik weer tijd heb even False King verslaan, dan NG++ en NG+++ om de named BP's te killen voor PWCT en dan is de ring ook binnen. En de souls om al m'n wapens te maken en upgraden.
pi_98941438
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef rakotto het volgende:

[..]

Dus je kunt wel online spelen? Ik zie wel blauwe ghosts ja.
Je ziet witte schimmen als het goed is, maar daar kun je weinig mee. Dat zijn gewoon spelers die op dat moment aan het spelen zijn.

Als je in bodyform bent (zo niet ->Stone of Ephemeral Eyes gebruiken) kun je op bepaalde plekken blauwe soulsigns zien liggen op de grond. Ze zien eruit als normale rode berichten, maar dan in het blauw. Ga je erop staan dan kun je details opvragen van de speler en hem summonen. Ik geloof dat je maximaals drie van dat soort Blue phantoms op kunt roepen.

Maar ik begrijp uit je vraag dat je helemaal geen ervaring hebt met de onlinekant? Je bent nooit geïnvade of bent iemand anders nog nooit binnen gevallen?
Tijd om de Wiki achter de hand te houden en je daarin te gaan verdiepen. :)

-> http://demonssouls.wikidot.com/eyestones
pi_98942142
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 09:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Je ziet witte schimmen als het goed is, maar daar kun je weinig mee. Dat zijn gewoon spelers die op dat moment aan het spelen zijn.

Als je in bodyform bent (zo niet ->Stone of Ephemeral Eyes gebruiken) kun je op bepaalde plekken blauwe soulsigns zien liggen op de grond. Ze zien eruit als normale rode berichten, maar dan in het blauw. Ga je erop staan dan kun je details opvragen van de speler en hem summonen. Ik geloof dat je maximaals drie van dat soort Blue phantoms op kunt roepen.

Maar ik begrijp uit je vraag dat je helemaal geen ervaring hebt met de onlinekant? Je bent nooit geïnvade of bent iemand anders nog nooit binnen gevallen?

Heb ook niet zo veel online ervaring eigenlijk. Ben wel eens geinvade door mensen, soms werd ik gekilled in 2 hits ofzo en andere keren waren we 3 kwartier bezig.

Als ik met de EU versie ga beginnen ga ik me daar eens in verdiepen en een meer PVP georienteerde char maken. Eerst nog even de platinum van de asian versie halen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Cid op 02-07-2011 10:49:35 ]
  zaterdag 2 juli 2011 @ 12:23:32 #61
137562 rakotto
pi_98944314
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 09:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ik heb de wiki meerdere malen gelezen, maar schoot er niets mee op. :D Ik heb een paar keer een paar stenen kunnen gebruiken, maar daar reageerde niemand op volgens mij. :P In Body form ja. Maar wat ik dus begrijp is dat je met meerdere spelers online kunt en dan in de wereld zelf en niet alleen bij de bossfights? :o
pi_98944854
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:23 schreef rakotto het volgende:

[..]

Ik heb de wiki meerdere malen gelezen, maar schoot er niets mee op. :D Ik heb een paar keer een paar stenen kunnen gebruiken, maar daar reageerde niemand op volgens mij. :P In Body form ja. Maar wat ik dus begrijp is dat je met meerdere spelers online kunt en dan in de wereld zelf en niet alleen bij de bossfights? :o
Yup. Je moet in body form zijn en dan zie je vaak aan het begin van levels of bij het begin van boss fights blauwe tekst op de grond. Als je die teksten leest kan je mensen summonen naar jou wereld.

Ook als de baas in een wereld nog leeft en jij bent in body form, dan kunnen mensen jou wereld "invaden" zonder dat je daar toestemming voor geeft. Hun doel is vaak jou killen, dus oppassen geblazen :)
pi_99038204
Weer geen Pure Darkmoon deze run. Zucht. Dat snelle droppen van Pure Bladestone komt me nu duur te staan :)

Nog maar een run dan, krijg nog handigheid in de bazen ook.
  woensdag 6 juli 2011 @ 22:48:46 #64
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99132252
Kan geen Dark Souls topic vinden vandaar:

Denken jullie dat Dark Souls qua controls zich goed zal laten vertalen naar X360? Ik wil hem nl pre-orderen maar als 't op de Xbox niet gaat werken is het weggegooid geld :{w Qua online gameplay zal het op de X360 wel wat minder zijn dan de PS3 denk ik (iets met fanbase) maar daar kan ik me nog wel overheen zetten.

Heb beide consoles maar speel veel liever op mijn xdoos en heb zelf Demon's Souls nog niet gespeeld (heb 'm wel) dus kan er zelf niets over zeggen ;(

Sehr relevant
AFC AJAX
pi_99168111
quote:
10s.gif Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef msnk het volgende:
Kan geen Dark Souls topic vinden vandaar:

Denken jullie dat Dark Souls qua controls zich goed zal laten vertalen naar X360? Ik wil hem nl pre-orderen maar als 't op de Xbox niet gaat werken is het weggegooid geld :{w Qua online gameplay zal het op de X360 wel wat minder zijn dan de PS3 denk ik (iets met fanbase) maar daar kan ik me nog wel overheen zetten.

Heb beide consoles maar speel veel liever op mijn xdoos en heb zelf Demon's Souls nog niet gespeeld (heb 'm wel) dus kan er zelf niets over zeggen ;(

Sehr relevant
Kijk! Een heel forum over mijn favoriete spel. Jammer dat registreren niet werkt :(

Dank voor de link.
pi_99249860
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2011 17:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Spelers pesten in Dark Souls dit gelezen :{
Meh...

Trouwens alleen nog de friendsring voor de platinum :)

Vanavond op BP jacht.
pi_99266547
*O* JAP platinum eindelijk binnen.

Natuurlijk moest BP Scirvir weer van zn platform springen waardoor ik alsnog NG++++ in moest voor de friendsring...
pi_99268284
Is Demons Souls een beetje een leuk spel? Ik zoek namelijk nog een goeie RPG, en DS3 duurde bij mij nog geen 2 dagen >.>
  zondag 10 juli 2011 @ 10:27:24 #70
314502 Insanity-Tigra
pi_99269566
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 02:25 schreef Cid het volgende:
*O* JAP platinum eindelijk binnen.

Natuurlijk moest BP Scirvir weer van zn platform springen waardoor ik alsnog NG++++ in moest voor de friendsring...
Congrats! *O*

Zo klote is dat dan he, dan moet je weer een NG verder voor een trophy _O-
ライブ速度は、決して死ぬ
  zondag 10 juli 2011 @ 13:55:40 #71
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99275522
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 06:14 schreef Driepink het volgende:
DS3 duurde bij mij nog geen 2 dagen >.>
Hoe is dat überhaupt mogelijk :{
AFC AJAX
pi_99276484
DS3?
  zondag 10 juli 2011 @ 14:47:09 #73
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_99277814
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 14:16 schreef Cid het volgende:
DS3?
dungeon siege 3 ;)
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 06:14 schreef Driepink het volgende:
Is Demons Souls een beetje een leuk spel? Ik zoek namelijk nog een goeie RPG, en DS3 duurde bij mij nog geen 2 dagen >.>
DS is ontiegelijk irritant goed. Het is een game waar je uit frustratie de controller door de kamer gooit. En als je dan door gaat en toch verder komt denkt "dat was simpel".
En de eerstvolgende keer dat je weer ergens doorheen moet en je weet hoe het moet 1 klein verkeerd stapje er voor zorgt dat je weer opnieuw mag beginnen.

DS -moet- iedereen die RPG minded is gewoon spelen. Het is HET RPG spel voor de PS3. No contest. Op een schaal van van 1 tot 10 staat DS gewoon op 20.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:22:51 #74
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_99287238
Ik dacht dat die Disgaea 3 bedoelde :')
AFC AJAX
pi_99287368
quote:
10s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:22 schreef msnk het volgende:
Ik dacht dat die Disgaea 3 bedoelde :')
Ik ook. In twee dagen :')
  zondag 10 juli 2011 @ 18:44:33 #76
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_99287897
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:27 schreef Cid het volgende:

[..]

Ik ook. In twee dagen :')
Eerder 2 weken dan :D
pi_99290569
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:44 schreef wdn het volgende:

[..]

Eerder 2 weken dan :D
Ik geef het je te doen, de platinum halen in 2 weken haha
pi_100264222
Godverdju, die pure bladestone dropt maar niet. :(
pi_100264911
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:28 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Godverdju, die pure bladestone dropt maar niet. :(
Ach kan je je SL een beetje omhoog gooien....stockpile thomas voorzien van stock...etc. :P
pi_100265556
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 11:50 schreef Cid het volgende:

[..]

Ach kan je je SL een beetje omhoog gooien....stockpile thomas voorzien van stock...etc. :P
Het is mijn tigste playthrough en mijn -bijna- tweede platinum, dus wat souls en stones betreft zit het wel snor geloof ik. Op het moment loop ik ook weer rond met een goede 6 miljoen souls in mijn rugzakje. :)

Iemand enig idee of en waar ik de Aziatische versie zou kunnen scoren (non-Greatest Hits)?
pi_100270199
Damn, ik ren één keer het bekende rondje et voila:

En dus:

En ook:

Kom maar op met de Aziatische versie! *O*
pi_100270319
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef Like-a-Bunny het volgende:

Iemand enig idee of en waar ik de Aziatische versie zou kunnen scoren (non-Greatest Hits)?
ik heb em hier liggen voor je als je wil deze game is toch te hoog gegrepen voor mij
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_100270430
Whaha grats!
pi_100270960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik heb em hier liggen voor je als je wil deze game is toch te hoog gegrepen voor mij
PM?

quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 14:17 schreef Cid het volgende:
Whaha grats!
/bow. :)
pi_100353528
Met dank aan Slayage _O_:

pi_100353891
_O_

Ik dacht dat ik die-hard fan was :D
pi_100358479
dat ziet er wel stoer uit zo :Y
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  vrijdag 5 augustus 2011 @ 19:27:44 #88
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_100364798
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[ afbeelding ]
die heb ik ook alledrie :D :D
Maar niet uitgespeeld :X
pi_100377805
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:40 schreef SuperFruitig het volgende:
_O_

Ik dacht dat ik die-hard fan was :D
Oh maar dat ben jij ook, dat heb ik allang gelezen. :)

Morgen maar eens een keer beginnen met een female-character want die Executioner Miralda outfit ziet er geweldig intimiderend uit.

Ben benieuwd of ik sommigen van jullie tegen ga komen in Dark Souls trouwens, zou leuk zijn. Schroom niet me toe te voegen (LaB_NL). ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 19:27 schreef wdn het volgende:

[..]

die heb ik ook alledrie :D :D
Maar niet uitgespeeld :X
Geen een?
pi_100383833
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2011 14:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[ afbeelding ]
Is die blauwe een US versie??
  zaterdag 6 augustus 2011 @ 10:03:25 #91
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_100384868
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 00:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Oh maar dat ben jij ook, dat heb ik allang gelezen. :)

Morgen maar eens een keer beginnen met een female-character want die Executioner Miralda outfit ziet er geweldig intimiderend uit.

Ben benieuwd of ik sommigen van jullie tegen ga komen in Dark Souls trouwens, zou leuk zijn. Schroom niet me toe te voegen (LaB_NL). ^O^

[..]

Geen een?
De aziatische heb ik uitgespeeld (maar niet platinum).
pi_100385129
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 08:07 schreef Cid het volgende:

[..]

Is die blauwe een US versie??
Klopt.
pi_100389423
Hmmm ik ga misschien nog eens naar de US special edition op jacht... Al moet ik de BP editie nog platinummen...
pi_100415710
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2011 13:49 schreef Cid het volgende:
Hmmm ik ga misschien nog eens naar de US special edition op jacht... Al moet ik de BP editie nog platinummen...
Pfff, ik zou die ook nog wel willen hebben. Maar dan ook de Aziatische SE! Heb je de prijzen op Ebay al eens bekeken? Daar wordt ik niet vrolijk van. :(
pi_101080187
Echte diehards hier _O_

Ik heb zojuist mijn 3e Demon's Souls platinum gehaald *O*
Pure Bladestone was bij deze 8 uur farmen o|O

Kom maar op met Dark Souls!
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101080385
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:46 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Echte diehards hier _O_

[ afbeelding ]

Ziek, maar geweldig haha. feli!
pi_101080638
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:46 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Echte diehards hier _O_

[ afbeelding ]

:D! _O_
pi_101080648
Gaat iedereen hier voor PS3 trouwens? Dan kunnen we met z'n alle O+
pi_101081835
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 12:52 schreef Cid het volgende:

[..]

Ziek, maar geweldig haha. feli!
Tenx :)
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101081866
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Gaat iedereen hier voor PS3 trouwens? Dan kunnen we met z'n alle O+
Ja ik ga voor de PS3 versie.
Al reeds gepre-ordered, dus dat word de deluxe edition >:)
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101082020
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:33 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Ja ik ga voor de PS3 versie.
Al reeds gepre-ordered, dus dat word de deluxe edition >:)
Jaaaa ik ook! Zou graag een beetje samen spelen overigens, in Demon's Souls niet echt samen gespeeld met Blue Phantoms :(

Zal wel even een headset scoren v/d week :)

Wil eigenlijk de EU versie ook nog platinummen en een PVP build proberen, maar niet zo veel tijd door Xenoblade op het moment ;(
pi_101084963
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:38 schreef Cid het volgende:

[..]

Jaaaa ik ook! Zou graag een beetje samen spelen overigens, in Demon's Souls niet echt samen gespeeld met Blue Phantoms :(

Wil eigenlijk de EU versie ook nog platinummen en een PVP build proberen, maar niet zo veel tijd door Xenoblade op het moment ;(
Met mijn laatse plat veel online gespeeld, ook PvP.
Dat zit heel goed inelkaar.
Het enige minpuntje zijn de glitches, zoals een Running Firestorm :')
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101084990
Voor de mensen die straks Dark Souls samen willen spelen, voeg mij maar alvast toe:

ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101085431
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Voor de mensen die straks Dark Souls samen willen spelen, voeg mij maar alvast toe:

Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speelt hij alleen maar slechte spellen >:)

[ Bericht 0% gewijzigd door Cid op 23-08-2011 16:58:57 ]
pi_101087234
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Cid het volgende:

[..]

Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speeld hij alleen maar slechte spellen >:)
;(
pi_101097661
quote:

[..]

Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speelt hij alleen maar slechte spellen >:)
Volgens mij is dat Deacon_Tigra.
Ik zal je wel ff toevoegen :7

quote:
Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speeld hij alleen maar slechte spellen
We al love Fruit..... maar dit is so true :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Insanity-Tigra op 23-08-2011 20:25:11 ]
ライブ速度は、決して死ぬ
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 20:06:03 #107
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_101098099
quote:

[..]

Fruit heb ik zeker, al speelt hij alleen maar slechte spellen >:)
so true :D
pi_101098641
DE FUCK WAT DAN KUTHAATJONGEREN :r ;(
pi_101098645
NOEM ER 1
pi_101099097
Je zit op dit precieze moment Dragon Age II te spelen.
I rest my case :'(
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101103447
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
_O-
  dinsdag 23 augustus 2011 @ 21:54:58 #112
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_101103993
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:16 schreef SuperFruitig het volgende:
:D
pi_101106250
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Je zit op dit precieze moment Dragon Age II te spelen.
I rest my case :'(
ACH
pi_101151707
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 22:37 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

ACH
_O-
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101151843
DUS weer ff ontopic.

Ben zelf nog bezig om ergens een Black Phantom Edition te scoren, maar op Ebay en Amazon zijn die verrekte prijzig!
Then again, je bent een Demon Souler of niet :P
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101160193
quote:
0s.gif Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Insanity-Tigra het volgende:
DUS weer ff ontopic.

Ben zelf nog bezig om ergens een Black Phantom Edition te scoren, maar op Ebay en Amazon zijn die verrekte prijzig!
Then again, je bent een Demon Souler of niet :P
Op marktplaats gevonden voor 20 euro ofzo :) Maar was ook een tijdje op zoek, dat wel.
pi_101160771
quote:
0s.gif Op donderdag 25 augustus 2011 07:50 schreef Cid het volgende:

[..]

Op marktplaats gevonden voor 20 euro ofzo :) Maar was ook een tijdje op zoek, dat wel.
Whut? Beter man :Y
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101215615
Toch nog een Black Phantom Edition op de kop kunnen tikken *O*
Deze is nieuw en sealed(!)

Was wel 2 x zo duur, maarja dat had ik er wel voor over.
Black Phantom Edition in goede staat is al schaars, laat staan nog helemaal nieuw en gesealed :9

Dan is mijn collectie nu compleet
Happpy +5 Bladestone *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Insanity-Tigra op 26-08-2011 14:11:44 (Typedislexie :6) ]
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101221194
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Toch nog een Black Phantom Edition op de kop kunnen tikken *O*
Deze is nieuw en sealed(!)

Was wel 2 x zo duur, maarja dat had ik er wel voor over.
Black Phantom Edition in goede staat is al schaars, laat staan nog helemaal nieuw en gesealed :9

Dan is mijn collectie nu compleet
Happpy +5 Bladestone *O*
Nice! Bij een winkel of op de interwebs?
  vrijdag 26 augustus 2011 @ 21:42:39 #120
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_101233278
Bij zijn interwebmattie via eBay O-)
En ik speel alleen maar kwalitatief hoge spellen,geen chance for meatballs en hoe die andere kiddy game met die kleren verzamelen shit van je :7
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_101238337
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 augustus 2011 16:20 schreef Cid het volgende:

[..]

Nice! Bij een winkel of op de interwebs?
Op teh interwebs ;)
Gamesshop in Canada had er nog 10 sealed liggen :D
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101370724
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 13:38 schreef Cid het volgende:

Je weet dat Dark Souls coop-gedeelte even anoniem wordt als in Demon's Souls, als in geen voice chat?

Ik zit trouwens alweer op de laatste twee trophies voor mijn derde platinum, echter heb ik er een aantal dubbel moeten doen en unlocked de miracle trophy niet. :'(

Men mag mij ook toevoegen voor Dark Souls trouwens -> LaB_NL

[ Bericht 1% gewijzigd door Like-a-Bunny op 30-08-2011 15:22:03 ]
pi_101370759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Je weet dat Dark Souls coop-gedeelte even anoniem wordt als in Demon's Souls, als in geen voice chat.

Ik zit trouwens alweer op de laatste twee trophies voor mijn derde platinum, echter heb ik er een aantal dubbel moeten doen en unlocked de miracle trophy niet. :'(

Men mag mij ook toevoegen voor Dark Souls trouwens -> LaB_NL
;(
pi_101371700
Op zich ook een goede ontwikkeling omdat de anonimiteit bijdraagt aan de sfeer. Er heeft een tijd geleden een heel stuk over in een interview gestaan.
pi_101489695
Tripple platinum! *O*

Op naar Dark Souls!
pi_101497880
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 15:02 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Tripple platinum! *O*

[ afbeelding ]

Op naar Dark Souls!
:)

Ben rustig op weg met de EU versie...eerst even PvP checken voor ik op trophy-hunt ga :)
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:58:50 #127
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101497939
Netjes hoor al die triple plats! Of zit dezelfde user in meerdere topics te posten?
AFC AJAX
pi_101502216
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef msnk het volgende:
Netjes hoor al die triple plats! Of zit dezelfde user in meerdere topics te posten?
Deze user niet :{
Triple plat is fuckin hard work |:(
Maar wel *O*
ライブ速度は、決して死ぬ
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:26:59 #129
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_101504791
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Wat zei ik dan?
AFC AJAX
pi_101519704
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]
Maar wel leuk! :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Cid het volgende:

[..]

:)

Ben rustig op weg met de EU versie...eerst even PvP checken voor ik op trophy-hunt ga :)
Plezier staat voorop natuurlijk. Maar zo heb ik het ook gedaan. In bodyform rondgelopen zoveel ik kon en alle invasions met beide handen aangegrepen. Geweldige gevechten gehad tussendoor, vooral in de Aziatische versie waarbij je toch wel merkt dat er ontzettend ervaren spelers tussenzitten. Ik ben alleen gisteren nog twee keer geïnvade door een invisibility build en dat is toch behoorlijk nerve wrecking. :D

quote:
10s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef msnk het volgende:
Ik poste ook mijn tweede platinum, misschien dat je dat bedoelt?

[ Bericht 27% gewijzigd door Like-a-Bunny op 03-09-2011 08:09:31 ]
pi_101519712
*dubbel* :o
pi_101523384
[quote]0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 08:02 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Maar wel leuk! :D

True that :Y
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101523391
EDIT: Dubbel 8)7 8)7
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101523398
EDIT: driedubbel 8)7 8)7 8)7
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101525639
Bedenk net dat het nog ongeveer een maandje is dat Darks Souls uitkomt *O*
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101528442
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 14:56 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Bedenk net dat het nog ongeveer een maandje is dat Darks Souls uitkomt *O*
Zal tijd worden :). Rest van mn lijstje must-haves wachten maar even tot ik mn platinum heb voor Dark Souls.
pi_101528766
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Cid het volgende:

[..]

Zal tijd worden :). Rest van mn lijstje must-haves wachten maar even tot ik mn platinum heb voor Dark Souls.
Dat zal ook weer een behoorlijk kluifje worden. Als ik de achievements zo zie lijkt het verdacht veel op zijn voorganger. Maar godverdenondedzzzju wat heb ik er een zin in! :D
  dinsdag 6 september 2011 @ 12:01:07 #138
69994 seto
-|||--------|||-
pi_101627339
http://www.gamesradar.com/dark-souls-preview-look-size-thing/

quote:
We’ve just watched a lengthy, detailed demo of an area in Dark Souls called the Duke’s Archives, full of huge halls, winding staircases, bizarre enemies, and humongous bosses… and at the end we learn that this entire section probably won’t be encountered by players until the second or third playthrough.
quote:
Dark Souls also plans to make the unique multiplayer component of its predecessor even more compelling with the introduction of Covenants. You’ll be able to swear allegiance to a particular god, gaining special benefits and befriending other players who worship the same deity. You can only have one allegiance, so if you really want to gain another benefit you’ll have to consider estranging those previously friendly players, since you won’t be able to interact with them any longer. It sounds like Dark Souls will have a more complex approach to multiplayer where it was already built on an unusual premise.
quote:
Many of the devs have been playing the game for hundreds of hours and still haven’t seen everything in the game.
Ok dat laatste klinkt wel een beetje onwaarschijnlijk, maar het klinkt allemaal heel vet.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_101631010
*O*
pi_101634103
OH MY GAWD IK WIL NOG NIKS WETEN DEZE GAME WORDT DE SHIT _O_
  dinsdag 6 september 2011 @ 21:14:46 #141
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_101648865
Ik heb een gesealde Black phantom voor mij liggen, zal ik hem open maken O-) :7
Psn online ID Tec-Deacon
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_101664396
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY GAWD IK WIL NOG NIKS WETEN DEZE GAME WORDT DE SHIT _O_
:Y

De eerste reviews zijn er ook al trouwens:

quote:
The first review for Dark Soul is on the new Dengeki:

Dark Souls – 90/90/95/95
Demon's Souls scoorde bij Dengeki - 85/85/95/85 en Famitsu - 7/9/6/7 destijds.
pi_101664419
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik wil ook nog een gesealde! :(
pi_101665005
Ik ga er echt virgin in O+ Ik wil niks weten en alles lekker zelf ontdekken O+ Heb de review-copy ook afgeslagen als een baas O+
pi_101665109
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga er echt virgin in O+ Ik wil niks weten en alles lekker zelf ontdekken O+ Heb de review-copy ook afgeslagen als een baas O+
Dat is wel heel erg bazig! Je mag hem wel doorsturen hoor ;)
pi_101756065
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
EY! AFBLIJVEN. DONT MAKE ME GO NG+ ON YO ASS!!! o|O

Das de mijne :P

(No really, do not open the sealed plastic, you wouldn't like when you would open the sealed plastic, no sir, you wouldn't like me at all)
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101800815
quote:
0s.gif Op woensdag 7 september 2011 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb de review-copy ook afgeslagen als een baas O+
:|W

[ Bericht 53% gewijzigd door Insanity-Tigra op 10-09-2011 23:09:50 (epic fail was zo groot, paste niet in 1 edit) ]
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101803957
Ben nu bezig aan de EU platinum, maar jeetje wat een verschil tussen NG+(+++) en de eerste run. Nog niet een keer dood gegaan, en heb toch al een zooitje bazen verslagen >:)
pi_101813245
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 00:52 schreef Cid het volgende:
Ben nu bezig aan de EU platinum, maar jeetje wat een verschil tussen NG+(+++) en de eerste run. Nog niet een keer dood gegaan, en heb toch al een zooitje bazen verslagen >:)
Je PBS al gedropt?
  zondag 11 september 2011 @ 13:29:30 #150
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101813319
ik doe TVP omdat jullie mij hebben overtuigd dat ik dit spel blijkbaar keihard moet spelen (nouja, de nieuwe dan, aangezien ik alleen een pauper xbox360 heb :') )
  zondag 11 september 2011 @ 13:34:32 #151
69994 seto
-|||--------|||-
pi_101813832
yeh not gonna watch them :D
pi_101822267
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:27 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Je PBS al gedropt?
Nee, die doe ik cheap met Soulsucker en moet dus in NG+ :P
  zondag 11 september 2011 @ 17:10:53 #154
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_101822369
NG+ = New Game met zelfde poppetje ofzo?
pi_101822815
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef RickoKun het volgende:
NG+ = New Game met zelfde poppetje ofzo?
:Y

http://demonssouls.wikidot.com/home
pi_101936273
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_101964191
quote:
The n00b is strong with this one
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_101966976
‎360-versie. Ziet er goed uit.

http://www.destructoid.co(...)k-souls-211371.phtml
pi_101967124
*O* heb er al helemaal zin in!

Ik ga wel voor de PS3 versie overigens, gewoon omdat Demon's Souls O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Cid op 15-09-2011 14:43:30 ]
pi_101976197
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 08:48 schreef Cid het volgende:
*O* heb er al helemaal zin in!

Ik ga wel voor de PS3 versie overigens, gewwoon omdat Demon's Souls O+
Dit dus :Y
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102062765
Eindelijk mijn sealed Black Phantom Edition binnen *O*
Helemaal vanuit Australie :9
Nu heb ik ze allemaal, PAL, NTSC en JAP.

ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102063779
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 18:48 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Eindelijk mijn sealed Black Phantom Edition binnen *O*
Helemaal vanuit Australie :9
Nu heb ik ze allemaal, PAL, NTSC en JAP.
Haha! Netjes! :D

En ik ben zo klaar voor Dark Souls. Dag vrijgenomen zelfs... :o
pi_102065698
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 19:15 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Haha! Netjes! :D

En ik ben zo klaar voor Dark Souls. Dag vrijgenomen zelfs... :o
:D _O_

Ik ben eigen baas dus dat moet wel goed komen. Hopelijk donderdag al onder de toonbank ergens. O+ O+ O+
pi_102069841
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 20:10 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

:D _O_

Ik ben eigen baas dus dat moet wel goed komen. Hopelijk donderdag al onder de toonbank ergens. O+ O+ O+
Denk je?
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:15:16 #166
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102190620
http://www.twitch.tv/vxds210

Iemand speelt Dark Souls en streamt het nu.
Seto is zo ene baas he
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:29:59 #167
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102191180
quote:
4s.gif Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef seto het volgende:
http://www.twitch.tv/vxds210

Iemand speelt Dark Souls en streamt het nu.
Wheheh zag em falen tegen die butcher
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:31:42 #168
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102191264
Ja zijn flesje met heals was op :P
Seto is zo ene baas he
pi_102191864
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 september 2011 21:46 schreef Cid het volgende:

[..]

Denk je?
Ik weet niet waar en of je hem gepreordered hebt, maar Demon's Souls werd bij Gamemania bijvoorbeeld twee dagen van te voren verkocht. :D
  dinsdag 20 september 2011 @ 19:49:19 #170
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102192082
Is best wel tof om mee te kijken eigenlijk :P

Toen met die butcher echt vermakelijk achter mien computer zo checken :D Zou eigenlijk toffer geweest zijn als je ook t commentaar van de speler hoorde :D
pi_102211097
quote:
Apparently FromSoftware is sending out super powerful characters into the games of people who got the game before street date to take care of them lol

http://blog.esuteru.com/archives/4933477.html

Entry in the book of the guilty lol

FromSoftware rocks lol
Bron.

_O_
  woensdag 21 september 2011 @ 11:01:37 #172
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102211613
^awesome!

Nog een streamer momenteel:

http://nl.twitch.tv/teakdoc
Seto is zo ene baas he
pi_102211717
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:43 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Bron.

_O_
_O_ :D

Heldengame, ik kan niet wachten O+
pi_102211721
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 10:43 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Bron.

_O_
Win!
pi_102212467
Nog niemand de ballen gehad om een Dark Souls topic te openen trouwens? :o
pi_102213364
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Nog niemand de ballen gehad om een Dark Souls topic te openen trouwens? :o
We houden het underground ;)
pi_102214154
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

pi_102214215
*O* Heb er zo'n zin in...dolby setje alvast aangesloten :9
pi_102214256
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 11:56 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Pirma, maar dan blijven we in het Demon's Souls-topic doorposten?
pi_102214299
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Pirma, maar dan blijven we in het Demon's Souls-topic doorposten?
Dunno tot nu toe prima.

Ik zeg laten we deze volposten en dan een Dark Souls topic openen.
pi_102214538
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 12:24 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Dunno tot nu toe prima.

Ik zeg laten we deze volposten en dan een Dark Souls topic openen.
Eensch!
pi_102218295
Moeten we hem wel volposten natuurlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_102219020
Ik ga toch weer voor de uber PvP trap-class O+ Ik had in DS een firestorm mage (vrouwelijk uiteraard).

Was epic O+
pi_102220303
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Cid het volgende:
Moeten we hem wel volposten natuurlijk!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juist! Ik heb besloten voor
SPOILER
te gaan.
Van alle drie playthroughs de aller-aller-beste ervaring in Demon's Souls. Geen shield, geen punten in VIT en sidderen maar. Dat wil ik nu weer ervaren. :D
pi_102220411
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:17 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Juist! Ik heb besloten voor
SPOILER
te gaan.
Van alle drie playthroughs de aller-aller-beste ervaring in Demon's Souls. Geen shield, geen punten in VIT en sidderen maar. Dat wil ik nu weer ervaren. :D
Heb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.
pi_102220575
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

:( nog nooit een volledige magic build gehad. Wel een char wat bijna alles had O+ . Ben nu in de EU bezig met een blueblood sword build. Wellicht maar eens voor een magic user gaan in Dark Souls.
pi_102220605
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Trial & error -build. Ik deed maar wat de eerste keer en vond het niet interessant in VIT te investeren omdat ik toch zonder shield rondliep en elke klap nog steeds een insta-kill zou zijn.
Verder ook weinig geinvesteerd in STR, want -> geen shield. Alles in DEX en END, met een dagger +10 en Sticky compound Longbow +5.

De kracht van Demon's Souls zit hem wat mij betreft echt in melee omdat je direct op de vijand zit en foutjes voelt. Magic vond ik, met alle respect trouwens, een tikkeltje makkelijker.

PAL heb ik met pure magic gespeeld, US met melee en de Aziatische met een gemixt character.
pi_102253089
Ik denk dat ik zelf met een Warrior of een Wanderer begin.
  donderdag 22 september 2011 @ 10:28:42 #189
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102253313
quote:
0s.gif Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef Like-a-Bunny het volgende:
De kracht van Demon's Souls zit hem wat mij betreft echt in melee omdat je direct op de vijand zit en foutjes voelt. Magic vond ik, met alle respect trouwens, een tikkeltje makkelijker.
So true, gevechten als melee zijn zo intens vergeleken met een magic build.
Seto is zo ene baas he
  donderdag 22 september 2011 @ 11:13:51 #190
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102254340
Kwam deze trouwens ook voor de PC uit?

Zo ja, kan ik hem beter voor de xbox360 halen of voor de PC

(ik denk dat ik toch maar voor de xbox ga, is wel even lekker als ik in bedde lig te pauperen)
  donderdag 22 september 2011 @ 11:21:33 #191
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102254513
Komt niet op PC uit.

360-versie is zwaar gecompressed om het op 1 schijfje te laten passen, PS3-versie zal er beter uit zien en beter geluid hebben.
Seto is zo ene baas he
pi_102255123
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:13 schreef RickoKun het volgende:is wel even lekker als ik in bedde lig te pauperen
Gaat je niet lukken. Puntje-van-je-stoel-materiaal dit. :D
pi_102255731
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef seto het volgende:
Komt niet op PC uit.

360-versie is zwaar gecompressed om het op 1 schijfje te laten passen, PS3-versie zal er beter uit zien en beter geluid hebben.
bron?
  donderdag 22 september 2011 @ 12:18:21 #194
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102256367
Tnx :)

Wat een sof dan. Ik ga dit sowieso niet op Xbox halen trouwens. Ik ben allang blij dat ze geen compromissen gemaakt hebben op de game in zijn geheel en dat ze besloten hebben om die hele Xbox versie te gimpen :D go PS3!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2011 12:23:56 ]
pi_102256609
Er gaan ook al verhalen rond over laadtijden van 40 + seconden voor de 360-versie....plus freezes op de Ps3-versie. Dit laatste zou al verholpen moeten zijn.

Ik ga sowieso weer voor de Ps3-versie omdat Demon's Souls. :D
pi_102256767
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:

:7
  donderdag 22 september 2011 @ 12:37:13 #198
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102256772
Plus PS3 krijgt de Japanse spelers erbij online, dat is toch wel de grootste groep spelers denk ik.
Seto is zo ene baas he
pi_102256865
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Er gaan ook al verhalen rond over laadtijden van 40 + seconden voor de 360-versie....plus freezes op de Ps3-versie. Dit laatste zou al verholpen moeten zijn.

Eerste hand-ons spreken van identieke versies.
Ik ga zelf voor 360 aangezien mijn PS3 stuk is.
pi_102256915
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:41 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Eerste hand-ons spreken van identieke versies.
Ik heb geen idee, maar ik ga uit van spelerservaringen op Gaf.

Online op de 360 gewoon via Silver neem ik aan?
pi_102256981
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:43 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar ik ga uit van spelerservaringen op Gaf.
Linkje? :)
pi_102257033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:46 schreef Cid het volgende:

[..]

Linkje? :)
Freezing issues vanaf hier ongeveer, de loadtimes ik geloof een paar pagina's ervoor. ;)
pi_102257247
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Freezing issues vanaf hier ongeveer, de loadtimes ik geloof een paar pagina's ervoor. ;)
Thanks! Eens even lezen allemaal
pi_102257258
En een eerste impressie is ook interessant:

SPOILER
Bron.
  donderdag 22 september 2011 @ 13:00:09 #205
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102257388
quote:
Black Stone (Curse - Gravelord sign)
This stone is used to apply a curse to other player's world that will increase the difficulty of their surroundings, spawning more enemies and black phantoms. The tradeoff is that the other player will be able to find a sign that allows him to come take revenge in your world.
Seto is zo ene baas he
pi_102258108
quote:
10s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:00 schreef seto het volgende:

[..]

IK WIST HET!

Ik wist dat er iets achter moest zitten. Anders zou het 100% griefing zijn.

Nu is het episch _O_
pi_102258351
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

IK WIST HET!

Ik wist dat er iets achter moest zitten. Anders zou het 100% griefing zijn.

Nu is het episch _O_
Whaha gruwelijk, kijk dat zijn de betere mechanismes: )
pi_102258608
Vendetta!
  donderdag 22 september 2011 @ 15:03:45 #209
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102261176
quote:
:( Zo lomp hé, doe dan 'gewoon' 2 of 3 discs ofzo :{w dat liever dan lagere texture kwaliteit.
  donderdag 22 september 2011 @ 15:41:13 #210
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102262187
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:( Zo lomp hé, doe dan 'gewoon' 2 of 3 discs ofzo :{w dat liever dan lagere texture kwaliteit.
Microsoft wil liever dat het op 1 disc is, niet de makers volgens mij.
Seto is zo ene baas he
pi_102262212
quote:
0s.gif Op donderdag 22 september 2011 15:03 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Rick koop een PS3 ^O^
pi_102290670
DS behoudt zijn online functionaliteit tot in 2012 _O_

http://www.gaming-age.com/news/2011/9/22-42
pi_102291488
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:03 schreef Odin83 het volgende:
DS behoudt zijn online functionaliteit tot in 2012 _O_

http://www.gaming-age.com/news/2011/9/22-42
Oh dan ga ik daar na wel verder met de platinums...dat sign-out de hele tijd ben ik ook zat :P
pi_102294194
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2011 10:36 schreef Cid het volgende:

[..]

Oh dan ga ik daar na wel verder met de platinums...dat sign-out de hele tijd ben ik ook zat :P
Je probeert PBWT vast te houden?

En het geduld wordt dunnetjes voor Dark Souls. Toch stiekem streams aan het bekijken. De laatste keer dat ik zo naar een game uitgekeken heb is lang geleden (Baldurs Gate 2 en Diablo 2 :D).
  zondag 25 september 2011 @ 14:28:56 #215
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102369726
quote:
Ik kijk ook meer uit naar Dark souls. Oblivion vond ik erg tegen vallen qua verhaal (dark brotherhood uitgezonderd), combat systeem en al die repetitieve dungeons. Skyrim komt er wel maar pas over een jaar of twee.
pi_102390273
Dark Souls besteld :D Ook al ben ik bagger slecht in Demons's Souls vind het toch nog een geweldig spel.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_102390300
Zucht.. m'n vaste game-boer is gesloten, weg pre-order :'(

Hoop dat ik nog op tijd ben voor de SE bij een andere boer.
pi_102390506
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:59 schreef Cid het volgende:

Gewoon op 5 okt de Bart Smit binnenvallen
pi_102390728
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

Gewoon op 5 okt de Bart Smit binnenvallen
Ja je moet er wat voor over hebben blijkbaar -O-
pi_102390935
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 09:59 schreef Cid het volgende:

Dimension Plus zeker? Ik zou me niet veel zorgen maken en gewoon een paar winkels langsgaan.

Ik heb de guide trouwens ook maar in de preorder gezet. Moet een walgelijk mooi ding zijn blijkbaar. :D
pi_102391102
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:33 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Dimension Plus zeker? Ik zou me niet veel zorgen maken en gewoon een paar winkels langsgaan.

Ik heb de guide trouwens ook maar in de preorder gezet. Moet een walgelijk mooi ding zijn blijkbaar. :D
Yup, rip dimplus :(

Welke guide? Linkje? :)
pi_102392948
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 10:41 schreef Cid het volgende:

[..]
Welke guide? Linkje? :)
Ici. Inclusief verzenden kost hij de helft van wat je elders ervoor betaalt. :)
(Hardback 400 pages)
pi_102395446
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

(Hardback 400 pages)
^O^ Geweldig, zo meteen heb ik een limited edition Dark souls en een 400 blz hardback guide voor net 60 euro.

Die skyrim guide ziet er ook interessant uit voor 22 euro... al geldt voor mijn gevoel voor de guide hetzelfde als voor Skyrim; beide zijn niet compleet totdat alle DLC erin zit.
pi_102396423
quote:

[..]

(Hardback 400 pages)
Is zo'n guide een beetje handig? Ik heb er eigenlijk nog nooit een gekocht, maar zou opzig wel kunnen zien waarom je er eentje voor dark souls zou willen halen.
pi_102397323
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef internal het volgende:

[..]

Is zo'n guide een beetje handig? Ik heb er eigenlijk nog nooit een gekocht, maar zou opzig wel kunnen zien waarom je er eentje voor dark souls zou willen halen.
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee, maar aangezien ik Demon's Souls drie keer heb en de guide daarvan nergens meer kon vinden wil ik er nu snel bij zijn. :)
pi_102397389
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 13:59 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee, maar aangezien ik Demon's Souls drie keer heb en de guide daarvan nergens meer kon vinden wil ik er nu snel bij zijn. :)
Vanwaar eigenlijk die drang om Demon's souls drie keer te hebben :o ik lees dat wel vaker in deze reeks. Is het echt zo goed dat je er 3x platinum voor wilt halen?
pi_102397452
quote:
7s.gif Op maandag 26 september 2011 14:01 schreef internal het volgende:

[..]

Vanwaar eigenlijk die drang om Demon's souls drie keer te hebben :o ik lees dat wel vaker in deze reeks. Is het echt zo goed dat je er 3x platinum voor wilt halen?
Eerlijk? Absoluut.

Ik heb echt ongelooflijk veel games gespeeld de afgelopen vijftien twintig jaar en er zijn er maar een handjevol die een indruk à la Demon's Souls op me achter gelaten hebben.
pi_102397463
quote:

[..]

(Hardback 400 pages)
Oeh die ga ik even bestellen vanavond O+
pi_102397524
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:03 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Eerlijk? Absoluut.

Ik heb echt ongelooflijk veel games gespeeld de afgelopen vijftien twintig jaar en er zijn er maar een handjevol die een indruk à la Demon's Souls op me achter gelaten hebben.
Misschien moet ik er dan toch maar eens wat meer tijd in steken. Ik heb het altijd al een redelijk goed spel gevonden, maar ben er nooit echt ver in gekomen.
pi_102397656
Goed moment om er mee te beginnen trouwens :') Twee weken voordat de opvolger er is.
pi_102398092
2 weken is nog te lang ;(
pi_102398469
quote:
0s.gif Op maandag 26 september 2011 14:25 schreef SuperFruitig het volgende:
2 weken is nog te lang ;(
;(

Disgaea 4 kan me ook al niet meer boeien....Zucht..
pi_102441946
Heeren, misschien goed nieuws. Dit mailtje kreeg ik van yourgamezone.nl zojuist:

quote:
Goedendag LaB,

Dit klopt inderdaad. Als u vandaag besteld en betaald voor 17.00 dan gaat de bestelling vandaag nog mee
met TNT.

Hopelijk heb ik u voldoende geīnformeerd en mag ik uw bestelling tegemoet zien.

Vriendelijke groet,

Het zal toch niet dat ik morgen kan beginnen? :Y
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:51:51 #235
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102442864
Pas maar op, straks word je ook geinvade door lvl99 phantoms :P
Seto is zo ene baas he
pi_102442962
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Heeren, misschien goed nieuws. Dit mailtje kreeg ik van yourgamezone.nl zojuist:

[..]

WHAT?

Wat was jou initiele mail?

Ik vermoed dat het een standaard reply is en dat meneer niet heeft gekeken naar de release date van de game :D Ik twijfel nu of ik hem ook niet gewoon bestel dalijk :D

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2011 16:56:10 ]
  dinsdag 27 september 2011 @ 16:57:35 #237
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102443123
quote:
Ik vermoed dat het een standaard reply is en dat meneer niet heeft gekeken naar de release date van de game
Ik denk het ook.
Seto is zo ene baas he
pi_102443286
quote:

[..]

Thanks! Heb m ook besteld! Bij Nedgame wordt ie ook al verzonden.
pi_102443913
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

WHAT?

Wat was jou initiele mail?
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Ik zie zojuist dat u Dark Souls (Ps3) op voorraad heeft met een levertijd van een dag.
Is dit correct? Zo ja dan plaats ik zodirect een bestelling.
Subject: Levertijd Dark Souls

quote:
Ik vermoed dat het een standaard reply is en dat meneer niet heeft gekeken naar de release date van de game :D Ik twijfel nu of ik hem ook niet gewoon bestel dalijk :D
Nee hoor. De game staat links op de site als nieuw binnen en opgenomen in het direct leverbaar-lijstje. Releasedatum van de 360-versie staat ook op 1 oktober trouwens.
pi_102443957
WTFBBQ... meteen even gebeld met Nedgame, heeft ie ze niet in de winkel. Morgen denkt hij -O-
pi_102444008
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:18 schreef Cid het volgende:
WTFBBQ... meteen even gebeld met Nedgame, heeft ie ze niet in de winkel. Morgen denkt hij -O-
Maar ze zijn dus wel verzonden?
pi_102444095
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Maar ze zijn dus wel verzonden?
Oh dat weet ik niet, ik haal die dingen altijd op :). Misschien zo stiekem even bij de MM gluren.
pi_102444237
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Cid het volgende:

[..]

Oh dat weet ik niet, ik haal die dingen altijd op :). Misschien zo stiekem even bij de MM gluren.
Laat t dan even op tijd weten, dan kan ik misschien mijn bestelling nog cancelen :P
pi_102444244
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Cid het volgende:

[..]

Denk je dat ze ze al hebben dan!?!?!
pi_102444307
Dikke tieten. Ik ga even langs de MM :D
pi_102445535
quote:

[..]

Heb jij al een mailtje gehad dat hij verzonden is? :(
pi_102445689
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Dikke tieten. Ik ga even langs de MM :D
Helaasch :(
pi_102445752
MM heeft niks, net als FRS, BS, Dixons en E-Plaza

;(

Ik wacht wel tot morgen als jullie hem hebben dan bestel ik hem ook wel bwehehehe ;(

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2011 18:09:06 ]
pi_102449146
Meh, mijne wordt pas morgen verzonden terwijl ik toch wel 2 minuten voor 17.00 had besteld :(
Had ik beter bij Nedgame kunnen bestellen!
pi_102449204
The fuck, is het spel echt al deze week verkrijgbaar? :o Alle grote winkels hanteren nog gewoon de release van 7 oktober.
pi_102453375
Bij yourgamezone issie al uitverkocht :D

http://www.nedgame.nl/dark-souls-%28limited-edition%29+ps3.html

Heeft hem wel! Morgen bestellen == donderdag in huis.

LANG LEVEN HET WEEKEND O+ O+ O+

ik ga nu ook even die guide bestellen.

GUIDE BESTELD MAAR KOMT AL TE LAAT WANT DS AL 200+ UUR OP 7 OKTOBER SUCK IT RELEASE DATES EN WERK EN KINDEREN EN FAMILIE EN VRIENDEN DARK SOULS AMIGAAHWHWFHIADFHO#I$NTROI@$Y%GTS

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2011 09:19:50 ]
pi_102457177
-doebel-
pi_102457256
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 18:01 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Heb jij al een mailtje gehad dat hij verzonden is? :(
Yes, om zes uur al trouwens. Gas erop morgen....als hij door de brievenbus past tenminste...

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef SuperFruitig het volgende:

GUIDE BESTELD MAAR KOMT AL TE LAAT WANT DS AL 200+ UUR OP 7 OKTOBER SUCK IT RELEASE DATES EN WERK EN KINDEREN EN FAMILIE EN VRIENDEN DARK SOULS AMIGAAHWHWFHIADFHO#I$NTROI@$Y%GTS
RAAAGE!!!!

Ik heb behoorlijk wat havoc gekweekt op GAF door te zeggen dat hij hier al verkocht wordt trouwens. _O-
pi_102457643
Hmm, krijg net bericht dat ie is verstuurd. Hopelijk krijg ik m alsnog morgen binnen! :D
  dinsdag 27 september 2011 @ 21:55:07 #255
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102457660
Terwijl niemand hem nog binnen heeft. Die verkoper is fout bezig, mag eigenlijk niet. Maar daar ligt t niet aan, ik denk niet dat ie morgen te spelen zal zijn. Groetjes.
pi_102459079
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef RickoKun het volgende:
Terwijl niemand hem nog binnen heeft. Die verkoper is fout bezig, mag eigenlijk niet. Maar daar ligt t niet aan, ik denk niet dat ie morgen te spelen zal zijn. Groetjes.
Mwoah, denk het wel. Een paar vrienden van mij hadden bij Nedgame besteld en die is ook vanmiddag al verzonden.
pi_102459997
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef RickoKun het volgende:
ik denk niet dat ie morgen te spelen zal zijn. Groetjes.
De Aziaten die al dagen lang bezig zijn met de PAL-verie (ja PAL) zeggen iets anders. :W

Plus hij is natuurlijk gewoon offline speelbaar en anders kun je wat last hebben van pittige invaders.
  dinsdag 27 september 2011 @ 22:41:46 #258
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_102460604
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

De Aziaten die al dagen lang bezig zijn met de PAL-verie (ja PAL) zeggen iets anders. :W

Plus hij is natuurlijk gewoon offline speelbaar en anders kun je wat last hebben van pittige invaders.
Daarom, ze gaan iedereen die em voor release date online zet lastig vallen
pi_102462619
quote:
Zucht.. m'n vaste game-boer is gesloten, weg pre-order

Had ik ook vandaag! Weg mijn pre-order van Dimplus!

Gelijk besteld bij Nedgame en hij is vandaag nog op de post gegaan! :o *O*

Morgen Dark Souls! *O* *O* *O*
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102468304
IEMAND AL IETS BINNEN? IK BLIJF IN CAPS TYPEN TOTDAT IK EEN" HOUSTON WEVE GOT HIM"- HOOR
  woensdag 28 september 2011 @ 09:30:41 #261
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102468509
Zodadelijk ook maar eens een paar telefoontjes plegen :P
Seto is zo ene baas he
pi_102468865
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:19 schreef SuperFruitig het volgende:
IEMAND AL IETS BINNEN? IK BLIJF IN CAPS TYPEN TOTDAT IK EEN" HOUSTON WEVE GOT HIM"- HOOR
Waiting for mail/sms :( Boel staat nog steeds op 1-2 dagen

[ Bericht 2% gewijzigd door Cid op 28-09-2011 09:56:37 ]
pi_102469866
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 09:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik moet lachen om jou! :Y

En fuck it, morgenmiddag vrijgenomen! :D
pi_102470107
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:29 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ik moet lachen om jou! :Y

En fuck it, morgenmiddag vrijgenomen! :D
Jinx het nou niet! :6
pi_102470305
IK HEB ZOWEL MORGEN ALS VRIJDAG VOL MET AFSPRAKEN EN WERK KUWEUT#$TGAFSFG. BEN NU IN MACH 4 AAN HET WERKEN ZODAT IK IIG EEN BEETJE TIJD HEB DIT WEEKEND MYOHMYOHMY
pi_102470718
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 10:40 schreef Cid het volgende:

[..]

Jinx het nou niet! :6
wut
pi_102470763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:02 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

wut
Vrij nemen voor dat hij er is :)

NEWSFLASH VOOR FRUIT: OP VOORRAAD BIJ NEDGAME IN APELDOORN!
pi_102470823
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Cid het volgende:

[..]

Vrij nemen voor dat hij er is :)

NEWSFLASH VOOR FRUIT: OP VOORRAAD BIJ NEDGAME IN APELDOORN!
HEB JE HEM?!?!@?#$?!?%#
pi_102470876
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:05 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

HEB JE HEM?!?!@?#$?!?%#
Nee mij te ver rijden.. maar meer filialen van Nedgame hebben hem op voorraad, helaas niet die bij mij in de buurt.
pi_102471199
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Cid het volgende:

[..]

Nee mij te ver rijden.. maar meer filialen van Nedgame hebben hem op voorraad, helaas niet die bij mij in de buurt.
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuu
pi_102471243
Is die game guide in de LE trouwens hetzelfde als die wat ik besteld heb? :D :')
pi_102471461
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Is die game guide in de LE trouwens hetzelfde als die wat ik besteld heb? :D :')
Die van Future Press? Nee, dat is een hele andere.
pi_102471513
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Die van Future Press? Nee, dat is een hele andere.
Relext :+

Oh my ik ben echt te hyped voor deze game. Lang lang geleden dat ik zo opgefokt was.
pi_102471520
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef SuperFruitig het volgende:
_O-

quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuu
Ja werk enzo, even op en neer naar apeldoorn is een beetje ver...
pi_102471691
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef Cid het volgende:

[..]

_O-

[..]

Ja werk enzo, even op en neer naar apeldoorn is een beetje ver...
NIKS TE VER!

ik heb net een verzendbevestiging gehad van Nedgame

:o

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-09-2011 11:33:33 ]
pi_102473078
Nooooooooooooooooo

Nu ineens 8 - 15 dagen :(
pi_102473494
Ik heb hem morgen als alles goed is. Ik kan echt niet meer wachten gewoon! Gelukkig ben ik vrijdag vrij :D
pi_102474184
It's on.

pi_102474463
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 12:53 schreef Like-a-Bunny het volgende:
It's on.

[ afbeelding ]
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

_O_

MORGEN IS MIJN LEVEN VOORBIJ O+ O+ O+
  woensdag 28 september 2011 @ 13:04:01 #280
69994 seto
-|||--------|||-
pi_102474488
Cover is zo nice.
Seto is zo ene baas he
pi_102475030
Toedels, ik zit achter mijn Ps3! *O* *O* *O*
pi_102476164
quote:
11s.gif Op woensdag 28 september 2011 13:04 schreef seto het volgende:
Cover is zo nice.
Die is zeker nice!

Veel plezier alvast LaB!
pi_102477006
Heb m ook, is wel de us versie zei de verkoper. Ohwell :)
pi_102477401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Cid het volgende:
Heb m ook, is wel de us versie zei de verkoper. Ohwell :)
Nice! Veel plezier. En dank Chaos-Zero. ;)

Ik heb een thief aangemaakt:
SPOILER
Verder begrijp ik echt nog niks van het hele humanitygebeuren. Wat ik wel weet is dat de sfeer nog zwarter is dan in DS. :D
pi_102477562
Ik ga hier niet meer lezen totdat ik hem heb ;(

Ik kan me nog geen 5 minuten concentreren godverdomme ;(

hyped.
pi_102478705
Ik heb em ook net binnen *O*

Maar zat net op het eind bij LA Noire, eerst die ff uitspelen anders raak ik die game nooit meer aan :P

[ Bericht 45% gewijzigd door Insanity-Tigra op 28-09-2011 15:28:32 (Typo) ]
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102479037
Nou volgens mij is het gewoon de EU versie, kan niets vinden wat er op wijst dat het een US versie zou zijn?

Tot nu toe goed te doen, nog niet 1 keer dood gegaan :( Maar ben ook net uit de intro wereld. Vanavond maar eens op pad, snap er nog niets van allemaal, maar dat vind ik wel leuk.
pi_102479401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Cid het volgende:
Nou volgens mij is het gewoon de EU versie, kan niets vinden wat er op wijst dat het een US versie zou zijn?
Op de achterkant staat ook gewoon PAL.
pi_102479512
MINDER FOKKEN MEER SPELEN GODDAMNIT
pi_102479572
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Op de achterkant staat ook gewoon PAL.
Owja, bij de resoluties... en hij is Regio 2 wat volgens mij ook EU is. Vage verkopert...
pi_102479590
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
MINDER FOKKEN MEER SPELEN GODDAMNIT
Geen tijd nu (en vanavond geen slaap)
pi_102482850
Ik krijg hem pas volgende week binnen :') Ach het heeft voor mij geen haast.
pi_102486096
quote:
7s.gif Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef internal het volgende:
Ach het heeft voor mij geen haast.
HOAX!!!
pi_102488552
Bevaltie?
pi_102488606
Zoooo La Noire uitgespeeld.
Morgen vrij genomen *O*

Nu ff pimpen met Dark Souls, speciaal voor Fruit :P

En nu Dark Souls spelen *O*

ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102489009
quote:
0s.gif Op [urrl=http://forum.fok.nl/topic/1567765/1/999#102488552]woensdag 28 september 2011 20:16[/url] schreef SuperFruitig het volgende:
Bevaltie?
Framerate issuesffffuuu. Voor de rest kwijlen natuurlijk!

Maar hij loopt stroever dan Demon's Souls vind ik.

[ Bericht 6% gewijzigd door Cid op 28-09-2011 20:41:12 ]
pi_102490595
quote:
1s.gif Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Cid het volgende:

[..]

Framerate issuesffffuuu. Voor de rest kwijlen natuurlijk!

Maar hij loopt stroever dan Demon's Souls vind ik.
Klopt, framerate zuigt en de game speelt langzamer dan Demon's Souls.

Grafisch vind ik het meh. Demons Souls zag gelikter uit.
Maybe omdat multi-platform?

[ Bericht 2% gewijzigd door Insanity-Tigra op 28-09-2011 21:06:48 ]
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102491924
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:00 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Klopt, framerate zuigt en de game speelt langzamer dan Demon's Souls.

Grafisch vind ik het meh. Demons Souls zag gelikter uit.
Maybe omdat multi-platform?
Hoop het niet, maar zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Demon's Souls 2 voor PS3 exclusive please! Gewoon nieuwe leveltjes bouwen, en van de rest afblijven thank you!
pi_102492894
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Cid het volgende:

[..]

Hoop het niet, maar zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Demon's Souls 2 voor PS3 exclusive please! Gewoon nieuwe leveltjes bouwen, en van de rest afblijven thank you!
True that!
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102492980
Ik heb echt geen idee:

- waar ik (naartoe) loop
- wat daar loopt
- wat betekent dit?
- Hey, dat lijkt wel op een ..

YOU DIED!!!!! _O-
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_102493011
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Cid het volgende:

[..]

Ik hoopte stiekem dat ze dat nu ook al gedaan hadden.

En ik baalde van de multiplatform-ness ;( Blijft toch van die exclusives af bitte, daar haal ten alle tijde een vele betere game uit.

Maar jullie reacties stealen mijn thunder een beetje ;( Issie slecht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')