Yes, om zes uur al trouwens. Gas erop morgen....als hij door de brievenbus past tenminste...quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:01 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Heb jij al een mailtje gehad dat hij verzonden is?
RAAAGE!!!!quote:Op dinsdag 27 september 2011 20:45 schreef SuperFruitig het volgende:
GUIDE BESTELD MAAR KOMT AL TE LAAT WANT DS AL 200+ UUR OP 7 OKTOBER SUCK IT RELEASE DATES EN WERK EN KINDEREN EN FAMILIE EN VRIENDEN DARK SOULS AMIGAAHWHWFHIADFHO#I$NTROI@$Y%GTS
Mwoah, denk het wel. Een paar vrienden van mij hadden bij Nedgame besteld en die is ook vanmiddag al verzonden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef RickoKun het volgende:
Terwijl niemand hem nog binnen heeft. Die verkoper is fout bezig, mag eigenlijk niet. Maar daar ligt t niet aan, ik denk niet dat ie morgen te spelen zal zijn. Groetjes.
De Aziaten die al dagen lang bezig zijn met de PAL-verie (ja PAL) zeggen iets anders.quote:Op dinsdag 27 september 2011 21:55 schreef RickoKun het volgende:
ik denk niet dat ie morgen te spelen zal zijn. Groetjes.
Daarom, ze gaan iedereen die em voor release date online zet lastig vallenquote:Op dinsdag 27 september 2011 22:33 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
De Aziaten die al dagen lang bezig zijn met de PAL-verie (ja PAL) zeggen iets anders.![]()
Plus hij is natuurlijk gewoon offline speelbaar en anders kun je wat last hebben van pittige invaders.
Had ik ook vandaag! Weg mijn pre-order van Dimplus!quote:Zucht.. m'n vaste game-boer is gesloten, weg pre-order
Hoop dat ik nog op tijd ben voor de SE bij een andere boer.
Waiting for mail/smsquote:Op woensdag 28 september 2011 09:19 schreef SuperFruitig het volgende:
IEMAND AL IETS BINNEN? IK BLIJF IN CAPS TYPEN TOTDAT IK EEN" HOUSTON WEVE GOT HIM"- HOOR
Ik moet lachen om jou!quote:Op woensdag 28 september 2011 09:19 schreef SuperFruitig het volgende:
IEMAND AL IETS BINNEN? IK BLIJF IN CAPS TYPEN TOTDAT IK EEN" HOUSTON WEVE GOT HIM"- HOOR
Jinx het nou niet!quote:Op woensdag 28 september 2011 10:29 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik moet lachen om jou!
En fuck it, morgenmiddag vrijgenomen!
Vrij nemen voor dat hij er isquote:
HEB JE HEM?!?!@?#$?!?%#quote:Op woensdag 28 september 2011 11:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Vrij nemen voor dat hij er is![]()
NEWSFLASH VOOR FRUIT: OP VOORRAAD BIJ NEDGAME IN APELDOORN!
Nee mij te ver rijden.. maar meer filialen van Nedgame hebben hem op voorraad, helaas niet die bij mij in de buurt.quote:
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuquote:Op woensdag 28 september 2011 11:06 schreef Cid het volgende:
[..]
Nee mij te ver rijden.. maar meer filialen van Nedgame hebben hem op voorraad, helaas niet die bij mij in de buurt.
Die van Future Press? Nee, dat is een hele andere.quote:Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Is die game guide in de LE trouwens hetzelfde als die wat ik besteld heb?![]()
Relextquote:Op woensdag 28 september 2011 11:25 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Die van Future Press? Nee, dat is een hele andere.
quote:Op woensdag 28 september 2011 11:19 schreef SuperFruitig het volgende:
Is die game guide in de LE trouwens hetzelfde als die wat ik besteld heb?![]()
Ja werk enzo, even op en neer naar apeldoorn is een beetje ver...quote:Op woensdag 28 september 2011 11:17 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
FFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuu
NIKS TE VER!quote:Op woensdag 28 september 2011 11:26 schreef Cid het volgende:
[..]
[..]
Ja werk enzo, even op en neer naar apeldoorn is een beetje ver...
WWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:
Nice! Veel plezier. En dank Chaos-Zero.quote:Op woensdag 28 september 2011 14:25 schreef Cid het volgende:
Heb m ook, is wel de us versie zei de verkoper. Ohwell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder begrijp ik echt nog niks van het hele humanitygebeuren. Wat ik wel weet is dat de sfeer nog zwarter is dan in DS.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
Op de achterkant staat ook gewoon PAL.quote:Op woensdag 28 september 2011 15:34 schreef Cid het volgende:
Nou volgens mij is het gewoon de EU versie, kan niets vinden wat er op wijst dat het een US versie zou zijn?
Owja, bij de resoluties... en hij is Regio 2 wat volgens mij ook EU is. Vage verkopert...quote:Op woensdag 28 september 2011 15:45 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Op de achterkant staat ook gewoon PAL.
Geen tijd nu (en vanavond geen slaap)quote:Op woensdag 28 september 2011 15:48 schreef SuperFruitig het volgende:
MINDER FOKKEN MEER SPELEN GODDAMNIT
HOAX!!!quote:Op woensdag 28 september 2011 17:31 schreef internal het volgende:
Ach het heeft voor mij geen haast.
Framerate issuesffffuuu. Voor de rest kwijlen natuurlijk!quote:Op [urrl=http://forum.fok.nl/topic/1567765/1/999#102488552]woensdag 28 september 2011 20:16[/url] schreef SuperFruitig het volgende:
Bevaltie?
Klopt, framerate zuigt en de game speelt langzamer dan Demon's Souls.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:25 schreef Cid het volgende:
[..]
Framerate issuesffffuuu. Voor de rest kwijlen natuurlijk!
Maar hij loopt stroever dan Demon's Souls vind ik.
Hoop het niet, maar zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Demon's Souls 2 voor PS3 exclusive please! Gewoon nieuwe leveltjes bouwen, en van de rest afblijven thank you!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:00 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Klopt, framerate zuigt en de game speelt langzamer dan Demon's Souls.
Grafisch vind ik het meh. Demons Souls zag gelikter uit.
Maybe omdat multi-platform?
True that!quote:Op woensdag 28 september 2011 21:29 schreef Cid het volgende:
[..]
Hoop het niet, maar zal er ongetwijfeld mee te maken hebben. Demon's Souls 2 voor PS3 exclusive please! Gewoon nieuwe leveltjes bouwen, en van de rest afblijven thank you!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |