Jaaaa ik ook! Zou graag een beetje samen spelen overigens, in Demon's Souls niet echt samen gespeeld met Blue Phantomsquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:33 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Ja ik ga voor de PS3 versie.
Al reeds gepre-ordered, dus dat word de deluxe edition
Met mijn laatse plat veel online gespeeld, ook PvP.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:38 schreef Cid het volgende:
[..]
Jaaaa ik ook! Zou graag een beetje samen spelen overigens, in Demon's Souls niet echt samen gespeeld met Blue Phantoms
Zal wel even een headset scoren v/d week
Wil eigenlijk de EU versie ook nog platinummen en een PVP build proberen, maar niet zo veel tijd door Xenoblade op het moment![]()
Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speelt hij alleen maar slechte spellenquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:52 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Voor de mensen die straks Dark Souls samen willen spelen, voeg mij maar alvast toe:
Psn online ID: Tec-Insanity
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speeld hij alleen maar slechte spellen
Volgens mij is dat Deacon_Tigra.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speelt hij alleen maar slechte spellen
We al love Fruit..... maar dit is so truequote:Volgens mij had ik je al, maar zal vanavond even checken. Fruit heb ik zeker, al speeld hij alleen maar slechte spellen
so truequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 15:03 schreef Cid het volgende:
[..]
Fruit heb ik zeker, al speelt hij alleen maar slechte spellen
quote:
ACHquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 20:24 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Je zit op dit precieze moment Dragon Age II te spelen.
I rest my case
Op marktplaats gevonden voor 20 euro ofzoquote:Op woensdag 24 augustus 2011 23:47 schreef Insanity-Tigra het volgende:
DUS weer ff ontopic.
Ben zelf nog bezig om ergens een Black Phantom Edition te scoren, maar op Ebay en Amazon zijn die verrekte prijzig!
Then again, je bent een Demon Souler of niet
Whut? Beter manquote:Op donderdag 25 augustus 2011 07:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Op marktplaats gevonden voor 20 euro ofzoMaar was ook een tijdje op zoek, dat wel.
Nice! Bij een winkel of op de interwebs?quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 13:56 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Toch nog een Black Phantom Edition op de kop kunnen tikken![]()
Deze is nieuw en sealed(!)
Was wel 2 x zo duur, maarja dat had ik er wel voor over.
Black Phantom Edition in goede staat is al schaars, laat staan nog helemaal nieuw en gesealed![]()
Dan is mijn collectie nu compleet
Happpy +5 Bladestone
Op teh interwebsquote:Op vrijdag 26 augustus 2011 16:20 schreef Cid het volgende:
[..]
Nice! Bij een winkel of op de interwebs?
Je weet dat Dark Souls coop-gedeelte even anoniem wordt als in Demon's Souls, als in geen voice chat?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:38 schreef Cid het volgende:
Jaaaa ik ook! Zou graag een beetje samen spelen overigens, in Demon's Souls niet echt samen gespeeld met Blue Phantoms
Zal wel even een headset scoren v/d week
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:51 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Je weet dat Dark Souls coop-gedeelte even anoniem wordt als in Demon's Souls, als in geen voice chat.
Ik zit trouwens alweer op de laatste twee trophies voor mijn derde platinum, echter heb ik er een aantal dubbel moeten doen en unlocked de miracle trophy niet.
Men mag mij ook toevoegen voor Dark Souls trouwens -> LaB_NL
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:02 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Tripple platinum!
[ afbeelding ]
Op naar Dark Souls!
Deze user nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef msnk het volgende:
Netjes hoor al die triple plats! Of zit dezelfde user in meerdere topics te posten?
Wat zei ik dan?quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Triple plat is fuckin hard work
Maar wel leuk!quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:40 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Triple plat is fuckin hard work![]()
Plezier staat voorop natuurlijk. Maar zo heb ik het ook gedaan. In bodyform rondgelopen zoveel ik kon en alle invasions met beide handen aangegrepen. Geweldige gevechten gehad tussendoor, vooral in de Aziatische versie waarbij je toch wel merkt dat er ontzettend ervaren spelers tussenzitten. Ik ben alleen gisteren nog twee keer geïnvade door een invisibility build en dat is toch behoorlijk nerve wrecking.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:57 schreef Cid het volgende:
[..]
![]()
Ben rustig op weg met de EU versie...eerst even PvP checken voor ik op trophy-hunt ga
Ik poste ook mijn tweede platinum, misschien dat je dat bedoelt?quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:58 schreef msnk het volgende:
Netjes hoor al die triple plats! Of zit dezelfde user in meerdere topics te posten?
Zal tijd wordenquote:Op zaterdag 3 september 2011 14:56 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Bedenk net dat het nog ongeveer een maandje is dat Darks Souls uitkomt
Dat zal ook weer een behoorlijk kluifje worden. Als ik de achievements zo zie lijkt het verdacht veel op zijn voorganger. Maar godverdenondedzzzju wat heb ik er een zin in!quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:06 schreef Cid het volgende:
[..]
Zal tijd worden. Rest van mn lijstje must-haves wachten maar even tot ik mn platinum heb voor Dark Souls.
quote:We’ve just watched a lengthy, detailed demo of an area in Dark Souls called the Duke’s Archives, full of huge halls, winding staircases, bizarre enemies, and humongous bosses… and at the end we learn that this entire section probably won’t be encountered by players until the second or third playthrough.
quote:Dark Souls also plans to make the unique multiplayer component of its predecessor even more compelling with the introduction of Covenants. You’ll be able to swear allegiance to a particular god, gaining special benefits and befriending other players who worship the same deity. You can only have one allegiance, so if you really want to gain another benefit you’ll have to consider estranging those previously friendly players, since you won’t be able to interact with them any longer. It sounds like Dark Souls will have a more complex approach to multiplayer where it was already built on an unusual premise.
Ok dat laatste klinkt wel een beetje onwaarschijnlijk, maar het klinkt allemaal heel vet.quote:Many of the devs have been playing the game for hundreds of hours and still haven’t seen everything in the game.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:47 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY GAWD IK WIL NOG NIKS WETEN DEZE GAME WORDT DE SHIT
Demon's Souls scoorde bij Dengeki - 85/85/95/85 en Famitsu - 7/9/6/7 destijds.quote:The first review for Dark Soul is on the new Dengeki:
Dark Souls – 90/90/95/95
Ik wil ook nog een gesealde!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb een gesealde Black phantom voor mij liggen, zal ik hem open maken![]()
Dat is wel heel erg bazig! Je mag hem wel doorsturen hoorquote:Op woensdag 7 september 2011 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik ga er echt virgin inIk wil niks weten en alles lekker zelf ontdekken
Heb de review-copy ook afgeslagen als een baas
EY! AFBLIJVEN. DONT MAKE ME GO NG+ ON YO ASS!!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:14 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik heb een gesealde Black phantom voor mij liggen, zal ik hem open maken![]()
quote:Op woensdag 7 september 2011 10:04 schreef SuperFruitig het volgende:
Heb de review-copy ook afgeslagen als een baas
Je PBS al gedropt?quote:Op zondag 11 september 2011 00:52 schreef Cid het volgende:
Ben nu bezig aan de EU platinum, maar jeetje wat een verschil tussen NG+(+++) en de eerste run. Nog niet een keer dood gegaan, en heb toch al een zooitje bazen verslagen
quote:Op zondag 11 september 2011 17:10 schreef RickoKun het volgende:
NG+ = New Game met zelfde poppetje ofzo?
Nooblet!quote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
http://feeds.gawker.com/~(...)-dark-souls-tutorial
The n00b is strong with this onequote:Op woensdag 14 september 2011 13:52 schreef Strolie75 het volgende:
http://feeds.gawker.com/~(...)-dark-souls-tutorial
Dit dusquote:Op donderdag 15 september 2011 08:48 schreef Cid het volgende:
heb er al helemaal zin in!
Ik ga wel voor de PS3 versie overigens, gewwoon omdat Demon's Souls
Haha! Netjes!quote:Op zaterdag 17 september 2011 18:48 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Eindelijk mijn sealed Black Phantom Edition binnen![]()
Helemaal vanuit Australie![]()
Nu heb ik ze allemaal, PAL, NTSC en JAP.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 19:15 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Haha! Netjes!
En ik ben zo klaar voor Dark Souls. Dag vrijgenomen zelfs...![]()
Denk je?quote:Op zaterdag 17 september 2011 20:10 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]![]()
Ik ben eigen baas dus dat moet wel goed komen. Hopelijk donderdag al onder de toonbank ergens.![]()
![]()
Wheheh zag em falen tegen die butcherquote:Op dinsdag 20 september 2011 19:15 schreef seto het volgende:
http://www.twitch.tv/vxds210
Iemand speelt Dark Souls en streamt het nu.
Ik weet niet waar en of je hem gepreordered hebt, maar Demon's Souls werd bij Gamemania bijvoorbeeld twee dagen van te voren verkocht.quote:
Bron.quote:Apparently FromSoftware is sending out super powerful characters into the games of people who got the game before street date to take care of them lol
http://blog.esuteru.com/archives/4933477.html
Entry in the book of the guilty lol
FromSoftware rocks lol
We houden het undergroundquote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Nog niemand de ballen gehad om een Dark Souls topic te openen trouwens?
Pirma, maar dan blijven we in het Demon's Souls-topic doorposten?quote:
Dunno tot nu toe prima.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Pirma, maar dan blijven we in het Demon's Souls-topic doorposten?
Eensch!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dunno tot nu toe prima.
Ik zeg laten we deze volposten en dan een Dark Souls topic openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Cid het volgende:
Moeten we hem wel volposten natuurlijk!Juist! Ik heb besloten voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan.
Van alle drie playthroughs de aller-aller-beste ervaring in Demon's Souls. Geen shield, geen punten in VIT en sidderen maar. Dat wil ik nu weer ervaren.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:17 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Juist! Ik heb besloten voorHeb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan.
Van alle drie playthroughs de aller-aller-beste ervaring in Demon's Souls. Geen shield, geen punten in VIT en sidderen maar. Dat wil ik nu weer ervaren.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.
Trial & error -build. Ik deed maar wat de eerste keer en vond het niet interessant in VIT te investeren omdat ik toch zonder shield rondliep en elke klap nog steeds een insta-kill zou zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.
So true, gevechten als melee zijn zo intens vergeleken met een magic build.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef Like-a-Bunny het volgende:
De kracht van Demon's Souls zit hem wat mij betreft echt in melee omdat je direct op de vijand zit en foutjes voelt. Magic vond ik, met alle respect trouwens, een tikkeltje makkelijker.
Gaat je niet lukken. Puntje-van-je-stoel-materiaal dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:13 schreef RickoKun het volgende:is wel even lekker als ik in bedde lig te pauperen
bron?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef seto het volgende:
Komt niet op PC uit.
360-versie is zwaar gecompressed om het op 1 schijfje te laten passen, PS3-versie zal er beter uit zien en beter geluid hebben.
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Ik ga sowieso weer voor de Ps3-versie omdat Demon's Souls.
Eerste hand-ons spreken van identieke versies.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Er gaan ook al verhalen rond over laadtijden van 40 + seconden voor de 360-versie....plus freezes op de Ps3-versie. Dit laatste zou al verholpen moeten zijn.
Ik ga sowieso weer voor de Ps3-versie omdat Demon's Souls.
Ik heb geen idee, maar ik ga uit van spelerservaringen op Gaf.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerste hand-ons spreken van identieke versies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |