We houden het undergroundquote:Op woensdag 21 september 2011 11:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Nog niemand de ballen gehad om een Dark Souls topic te openen trouwens?
Pirma, maar dan blijven we in het Demon's Souls-topic doorposten?quote:
Dunno tot nu toe prima.quote:Op woensdag 21 september 2011 12:22 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Pirma, maar dan blijven we in het Demon's Souls-topic doorposten?
Eensch!quote:Op woensdag 21 september 2011 12:24 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Dunno tot nu toe prima.
Ik zeg laten we deze volposten en dan een Dark Souls topic openen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
quote:Op woensdag 21 september 2011 14:26 schreef Cid het volgende:
Moeten we hem wel volposten natuurlijk!Juist! Ik heb besloten voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan.
Van alle drie playthroughs de aller-aller-beste ervaring in Demon's Souls. Geen shield, geen punten in VIT en sidderen maar. Dat wil ik nu weer ervaren.
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:17 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Juist! Ik heb besloten voorHeb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gaan.
Van alle drie playthroughs de aller-aller-beste ervaring in Demon's Souls. Geen shield, geen punten in VIT en sidderen maar. Dat wil ik nu weer ervaren.
quote:Op woensdag 21 september 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.
Trial & error -build. Ik deed maar wat de eerste keer en vond het niet interessant in VIT te investeren omdat ik toch zonder shield rondliep en elke klap nog steeds een insta-kill zou zijn.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:20 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Heb je daar een beetje build voor? Ik vond magic >>>> zwaard+shield in DS.
So true, gevechten als melee zijn zo intens vergeleken met een magic build.quote:Op woensdag 21 september 2011 15:26 schreef Like-a-Bunny het volgende:
De kracht van Demon's Souls zit hem wat mij betreft echt in melee omdat je direct op de vijand zit en foutjes voelt. Magic vond ik, met alle respect trouwens, een tikkeltje makkelijker.
Gaat je niet lukken. Puntje-van-je-stoel-materiaal dit.quote:Op donderdag 22 september 2011 11:13 schreef RickoKun het volgende:is wel even lekker als ik in bedde lig te pauperen
bron?quote:Op donderdag 22 september 2011 11:21 schreef seto het volgende:
Komt niet op PC uit.
360-versie is zwaar gecompressed om het op 1 schijfje te laten passen, PS3-versie zal er beter uit zien en beter geluid hebben.
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Ik ga sowieso weer voor de Ps3-versie omdat Demon's Souls.
Eerste hand-ons spreken van identieke versies.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Er gaan ook al verhalen rond over laadtijden van 40 + seconden voor de 360-versie....plus freezes op de Ps3-versie. Dit laatste zou al verholpen moeten zijn.
Ik ga sowieso weer voor de Ps3-versie omdat Demon's Souls.
Ik heb geen idee, maar ik ga uit van spelerservaringen op Gaf.quote:Op donderdag 22 september 2011 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Eerste hand-ons spreken van identieke versies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |