abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97546096
quote:
0s.gif Op maandag 30 mei 2011 23:32 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Als je Mephistopheles in de Nexus wilt krijgen moet je PBCT krijgen (Pure Black Character Tendency)

Voor een trophy hoef je alleen maar de wapens voor een paar sec. vast te houden voor de trophy.
Dus ruilen met vrienden kan.

Zelf heb ik de JAP versie Platinum en de PAL versie Platinum.
Heb altijd zelf de wapens bijelkaar gesprokkeld.
Valt heel goed te doen, op 2 na die wel lastig zijn.
Pure Darkmoonstone en Pure Bladestone kunnen veel tijd kosten aan grinden, zie mijn eerdere post hierboven (Voor de JAP Platinum was dat :7 )

Volgende week komt de NTSC versie binnen en dan mag ik weer los *O*
_O- Ok ik vind het ook een goed spel maar alle platinums van alle versies halen gaat me wel wat ver :Y
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  dinsdag 31 mei 2011 @ 21:30:56 #27
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_97559076
Ik kan niet wachten op Dark Souls. Heb van alle 3 DS versies de platinum gehaald. Zo te gek vind ik dit spel!
  woensdag 1 juni 2011 @ 12:51:59 #28
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_97578583
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 21:30 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik kan niet wachten op Dark Souls. Heb van alle 3 DS versies de platinum gehaald. Zo te gek vind ik dit spel!
Same here :)

Heb Dark Souls al ge-preordered :Y
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_97636566
Heb zelf zeer goeie ervaringen met de game. (Net nog een nieuwe character begonnen.)
Ik zat na 60 uur speeltijd ongeveer op SL 160 + Platinum Trophy. Ook ben ik minder dan een uur bezig geweest met het farmen van Pure Bladestone. Vond zelf de Pure Darkmoonstone een HEEL stuk frustrerender.
Dark Souls Collector's Edition wordt sowieso een pre-order.
pi_97668784
Deze al gezien?

Zojuist maar de special edition gepreordered :)
  zaterdag 4 juni 2011 @ 21:10:51 #31
314502 Insanity-Tigra
pi_97710205
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Cid het volgende:
Deze al gezien?

Meesterlijk! _O_ Kan niet wachten
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_97711056
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:10 schreef Insanity-Tigra het volgende:

[..]

Meesterlijk! _O_ Kan niet wachten
Vandaag Demon's Souls weer eens opgepakt voor de platinum... NG+ is wel moeilijk hoor, echte uitdaging weer :)...net weer 10K souls down the drain :(
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:54:42 #33
314502 Insanity-Tigra
pi_97719651
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 21:27 schreef Cid het volgende:

[..]

Vandaag Demon's Souls weer eens opgepakt voor de platinum... NG+ is wel moeilijk hoor, echte uitdaging weer :)...net weer 10K souls down the drain :(
Ik ken het! Voor mijn PAL platinum was de Pure Darksmoonstone een ramp.
Duurde tot NG++++ vordat ik hem had.
En het word je nog moeilijker gemaakt met PBWT en PBCT natuurlijk :X

Zit nog steeds te wachten op de NTSC verise, die kan ieder moment weer binnenkomen :9
ライブ速度は、決して死ぬ
  zondag 5 juni 2011 @ 00:47:31 #34
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_97722060
Ik heb geen flauw idee hoe ik online moet spelen. :') Ik snap wel dat het alleen bij bossfights kan... Maar HOE?! : ( Pfff
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_97724418
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 20:06 schreef Cid het volgende:
Deze al gezien?

waar?
pi_97731776
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:59 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

waar?
dimplus.nl. Maar zag dat hij voor een 10tje minder ook te preorderen is bij Gamemania.nl
  woensdag 15 juni 2011 @ 14:06:58 #37
314502 Insanity-Tigra
pi_98200558
Zit nog steeds te wachten op de NTSC versie damned! :z
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_98442154
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 01:59 schreef SuperFruitig het volgende:

[..]

waar?
Overal. Waar je ook preordert, je krijgt de SE i.p.v. de normale editie. Ik heb hem bij Gamemania uitstaan in ieder geval.

Net begonnen aan mijn NG+ van de Black Phantom Edition (PAL) na de platinum van NTSC. Geweldig wederom en mooi om te zien dat het nog steeds zo lekker druk is.

Oh en ToB Push Build FTW. :)

quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 00:47 schreef rakotto het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe ik online moet spelen. :') Ik snap wel dat het alleen bij bossfights kan... Maar HOE?! : ( Pfff
Je speelt niet alleen online bij bossfights.
Voor een bossfight zie je soms blue soul signs. Dat zijn mensen die je kunnen helpen. Ik neem aan dat je dat bedoelt?

[ Bericht 31% gewijzigd door Like-a-Bunny op 21-06-2011 00:03:47 ]
Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
pi_98455565
Afgelopen week bezig geweest met de platinum van de JP versie, nog best lastig! Nog zo veel te halen en te farmen...Cloudstone is echt een bitch.

Vorige week ook eindelijk de Black Phantom editie voor een normale prijs kunnen vinden, hoop dat die woensdag binnen is _O_
pi_98456019
IK KAN NIET WACHTTEN TOT 9 OCTOBER MOGHWAHAHUEUHWAUHWAHUUHWAUHWUHAUHWAUHUHWA

Vanavond even de pre-order bestellen @ zavvi @ 45 euro
pi_98514632
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 11:49 schreef Cid het volgende:

Vorige week ook eindelijk de Black Phantom editie voor een normale prijs kunnen vinden, hoop dat die woensdag binnen is _O_
40 euro heb ik er twee weken geleden voor neergelegd. :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 12:00 schreef SuperFruitig het volgende:
IK KAN NIET WACHTTEN TOT 9 OCTOBER MOGHWAHAHUEUHWAUHWAHUUHWAUHWUHAUHWAUHUHWA

Vanavond even de pre-order bestellen @ zavvi @ 45 euro
Bij zavvi? Dat geduld heb ik niet voor Dark Souls. Ik race naar Gamemania wanneer ik een smsje krijg dat hij binnen is.
pi_98523422
;( helaas niet binnen vandaag. Hoop morgen. Maar ja was van Marktplaats dus ben al blij als er iets binnen komt :)
pi_98560591
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:53 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

40 euro heb ik er twee weken geleden voor neergelegd. :)

22,- incl via marktplaats. Vandaag binnen en ziet er netjes uit! Helemaal happy, maar eerst de platinum halen van de JP versie. :D Ik ben weer hooked.
pi_98596113
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:44 schreef Cid het volgende:

[..]

22,- incl via marktplaats. Vandaag binnen en ziet er netjes uit! Helemaal happy, maar eerst de platinum halen van de JP versie. :D Ik ben weer hooked.
Net prijsje. Ik ben zelf voor een nog gesealed exemplaar gegaan uit de UK.

Goed opweg met de platinum?
pi_98597869
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:30 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Net prijsje. Ik ben zelf voor een nog gesealed exemplaar gegaan uit de UK.

Goed opweg met de platinum?
Yup, heb nog 1 playthrough nodig na deze om alle items/spells te halen denk ik, daarna is het farmen geblazen voor de wapen upgrades :X

En heb denk ik wat hulp nodig om naar PWCT te komen voor de Friend's Ring... ben nu PBCT omdat ik in mijn eerste game per ongeluk wat mensen gekilled heb in de Nexus (Rage of God + controller op tafel leggen = fail).
pi_98600987
Trouwens, weet iemand of Black Phantom Rydell nog komt als je Blue Phantom Rydell hebt gekilled? Ik dacht PBWT te hebben omdat ik wel de primeval demon kon vinden in 3-2 maar Rydell was nergens te bekennen.

Nu lees ik dat de primeval demon ook verschijnt als je 1 stap verwijderd bent van PBWT, dus twijfel nu of hij er niet was omdat ik de Blue Phantom Rydell gekilled heb of omdat ik toch niet PBWT had.
pi_98708224
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:45 schreef Cid het volgende:
Trouwens, weet iemand of Black Phantom Rydell nog komt als je Blue Phantom Rydell hebt gekilled? Ik dacht PBWT te hebben omdat ik wel de primeval demon kon vinden in 3-2 maar Rydell was nergens te bekennen.

Nu lees ik dat de primeval demon ook verschijnt als je 1 stap verwijderd bent van PBWT, dus twijfel nu of hij er niet was omdat ik de Blue Phantom Rydell gekilled heb of omdat ik toch niet PBWT had.
Zover ik weet zou hij er gewoon moeten zijn. Body form en BP karakters staan los van elkaar.

quote:
Yup, heb nog 1 playthrough nodig na deze om alle items/spells te halen denk ik, daarna is het farmen geblazen voor de wapen upgrades :X
Ik weet niet hoever je bent, maar je bent er minimaal 3,5 playtroughs aan kwijt.

quote:
En heb denk ik wat hulp nodig om naar PWCT te komen voor de Friend's Ring... ben nu PBCT omdat ik in mijn eerste game per ongeluk wat mensen gekilled heb in de Nexus (Rage of God + controller op tafel leggen = fail).
Ik ben met hetzelfde bezig, alleen ik zie mijn CT helemaal niet verschuiven na het afmaken van BP Scirvir en Rydell....
pi_98709744
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:15 schreef Like-a-Bunny het volgende:

[..]

Ik ben met hetzelfde bezig, alleen ik zie mijn CT helemaal niet verschuiven na het afmaken van BP Scirvir en Rydell....
Hoe heb je ze gekilled? De easy methodes (soulsucker, poisoncloud) zouden niets toevoegen aan je CT :)

Overigens heb ik BP Rydell gevonden, blijkbaar moet je tussen deaths in body form in terug naar de Nexus om je WT te laten zakken.
pi_98720470
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 09:50 schreef Cid het volgende:

[..]

Hoe heb je ze gekilled? De easy methodes (soulsucker, poisoncloud) zouden niets toevoegen aan je CT :)
Ik kan me niet voorstellen dat de manier van killen er iets mee te maken heeft. Tenminste, daar heb ik nog nooit iets over gelezen (wiki/neogaf). Maar dan nog heb ik ze op de normale manier afgemaakt. Straks nog maar eens checken.

Tijdens mijn eerste run van de NTSC-versie heb ik ook enorm veel problemen gehad met BP Selen Vinland die maar niet wilde verschijnen terwijl de WT git- maar dan ook gitzwart was.
pi_98806128
@Like-a-Bunny, welk SL ben je eigenlijk en welke versie heb je? Wellicht kunnen we elkaar helpen bedenk ik me net.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')