Linkje?quote:Op donderdag 22 september 2011 12:43 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, maar ik ga uit van spelerservaringen op Gaf.
Thanks! Eens even lezen allemaalquote:Op donderdag 22 september 2011 12:47 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Freezing issues vanaf hier ongeveer, de loadtimes ik geloof een paar pagina's ervoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron.Raoul Duke: "Quick, like a bunny!"
----------------------------------------
quote:Black Stone (Curse - Gravelord sign)
This stone is used to apply a curse to other player's world that will increase the difficulty of their surroundings, spawning more enemies and black phantoms. The tradeoff is that the other player will be able to find a sign that allows him to come take revenge in your world.
IK WIST HET!quote:
Whaha gruwelijk, kijk dat zijn de betere mechanismes: )quote:Op donderdag 22 september 2011 13:23 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
IK WIST HET!
Ik wist dat er iets achter moest zitten. Anders zou het 100% griefing zijn.
Nu is het episch
quote:Op donderdag 22 september 2011 12:18 schreef seto het volgende:
http://www.justpushstart.(...)essed-onto-one-disc/
Microsoft wil liever dat het op 1 disc is, niet de makers volgens mij.quote:Op donderdag 22 september 2011 15:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zo lomp hé, doe dan 'gewoon' 2 of 3 discs ofzo
dat liever dan lagere texture kwaliteit.
Rick koop een PS3quote:Op donderdag 22 september 2011 15:03 schreef RickoKun het volgende:
[..]Zo lomp hé, doe dan 'gewoon' 2 of 3 discs ofzo
dat liever dan lagere texture kwaliteit.
Oh dan ga ik daar na wel verder met de platinums...dat sign-out de hele tijd ben ik ook zatquote:Op vrijdag 23 september 2011 10:03 schreef Odin83 het volgende:
DS behoudt zijn online functionaliteit tot in 2012![]()
http://www.gaming-age.com/news/2011/9/22-42
Je probeert PBWT vast te houden?quote:Op vrijdag 23 september 2011 10:36 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dan ga ik daar na wel verder met de platinums...dat sign-out de hele tijd ben ik ook zat
Ik kijk ook meer uit naar Dark souls. Oblivion vond ik erg tegen vallen qua verhaal (dark brotherhood uitgezonderd), combat systeem en al die repetitieve dungeons. Skyrim komt er wel maar pas over een jaar of twee.quote:Op zondag 25 september 2011 14:28 schreef seto het volgende:
http://uk.xbox360.ign.com/articles/119/1196353p1.html
Gewoon op 5 okt de Bart Smit binnenvallenquote:Op maandag 26 september 2011 09:59 schreef Cid het volgende:
Zucht.. m'n vaste game-boer is gesloten, weg pre-order![]()
Hoop dat ik nog op tijd ben voor de SE bij een andere boer.
Ja je moet er wat voor over hebben blijkbaarquote:Op maandag 26 september 2011 10:11 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Gewoon op 5 okt de Bart Smit binnenvallen
Dimension Plus zeker? Ik zou me niet veel zorgen maken en gewoon een paar winkels langsgaan.quote:Op maandag 26 september 2011 09:59 schreef Cid het volgende:
Zucht.. m'n vaste game-boer is gesloten, weg pre-order![]()
Hoop dat ik nog op tijd ben voor de SE bij een andere boer.
Yup, rip dimplusquote:Op maandag 26 september 2011 10:33 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Dimension Plus zeker? Ik zou me niet veel zorgen maken en gewoon een paar winkels langsgaan.
Ik heb de guide trouwens ook maar in de preorder gezet. Moet een walgelijk mooi ding zijn blijkbaar.
Ici. Inclusief verzenden kost hij de helft van wat je elders ervoor betaalt.quote:
quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ici. Inclusief verzenden kost hij de helft van wat je elders ervoor betaalt.
(Hardback 400 pages)
Is zo'n guide een beetje handig? Ik heb er eigenlijk nog nooit een gekocht, maar zou opzig wel kunnen zien waarom je er eentje voor dark souls zou willen halen.quote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
(Hardback 400 pages)
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee, maar aangezien ik Demon's Souls drie keer heb en de guide daarvan nergens meer kon vinden wil ik er nu snel bij zijn.quote:Op maandag 26 september 2011 13:32 schreef internal het volgende:
[..]
Is zo'n guide een beetje handig? Ik heb er eigenlijk nog nooit een gekocht, maar zou opzig wel kunnen zien waarom je er eentje voor dark souls zou willen halen.
Vanwaar eigenlijk die drang om Demon's souls drie keer te hebbenquote:Op maandag 26 september 2011 13:59 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen flauw idee, maar aangezien ik Demon's Souls drie keer heb en de guide daarvan nergens meer kon vinden wil ik er nu snel bij zijn.
Eerlijk? Absoluut.quote:Op maandag 26 september 2011 14:01 schreef internal het volgende:
[..]
Vanwaar eigenlijk die drang om Demon's souls drie keer te hebbenik lees dat wel vaker in deze reeks. Is het echt zo goed dat je er 3x platinum voor wilt halen?
Oeh die ga ik even bestellen vanavondquote:Op maandag 26 september 2011 11:52 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
(Hardback 400 pages)
Misschien moet ik er dan toch maar eens wat meer tijd in steken. Ik heb het altijd al een redelijk goed spel gevonden, maar ben er nooit echt ver in gekomen.quote:Op maandag 26 september 2011 14:03 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Eerlijk? Absoluut.
Ik heb echt ongelooflijk veel games gespeeld de afgelopen vijftien twintig jaar en er zijn er maar een handjevol die een indruk à la Demon's Souls op me achter gelaten hebben.
Het zal toch niet dat ik morgen kan beginnen?quote:Goedendag LaB,
Dit klopt inderdaad. Als u vandaag besteld en betaald voor 17.00 dan gaat de bestelling vandaag nog mee
met TNT.
Hopelijk heb ik u voldoende geīnformeerd en mag ik uw bestelling tegemoet zien.
Vriendelijke groet,
WHAT?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Heeren, misschien goed nieuws. Dit mailtje kreeg ik van yourgamezone.nl zojuist:
[..]
Het zal toch niet dat ik morgen kan beginnen?![]()
Ik denk het ook.quote:Ik vermoed dat het een standaard reply is en dat meneer niet heeft gekeken naar de release date van de game
Thanks! Heb m ook besteld! Bij Nedgame wordt ie ook al verzonden.quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Heeren, misschien goed nieuws. Dit mailtje kreeg ik van yourgamezone.nl zojuist:
[..]
quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:53 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
WHAT?
Wat was jou initiele mail?
Subject: Levertijd Dark Soulsquote:Geachte heer/mevrouw,
Ik zie zojuist dat u Dark Souls (Ps3) op voorraad heeft met een levertijd van een dag.
Is dit correct? Zo ja dan plaats ik zodirect een bestelling.
Nee hoor. De game staat links op de site als nieuw binnen en opgenomen in het direct leverbaar-lijstje. Releasedatum van de 360-versie staat ook op 1 oktober trouwens.quote:Ik vermoed dat het een standaard reply is en dat meneer niet heeft gekeken naar de release date van de gameIk twijfel nu of ik hem ook niet gewoon bestel dalijk
Maar ze zijn dus wel verzonden?quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:18 schreef Cid het volgende:
WTFBBQ... meteen even gebeld met Nedgame, heeft ie ze niet in de winkel. Morgen denkt hij
Oh dat weet ik niet, ik haal die dingen altijd opquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:19 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Maar ze zijn dus wel verzonden?
Laat t dan even op tijd weten, dan kan ik misschien mijn bestelling nog cancelenquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ik haal die dingen altijd op. Misschien zo stiekem even bij de MM gluren.
Denk je dat ze ze al hebben dan!?!?!quote:Op dinsdag 27 september 2011 17:22 schreef Cid het volgende:
[..]
Oh dat weet ik niet, ik haal die dingen altijd op. Misschien zo stiekem even bij de MM gluren.
Heb jij al een mailtje gehad dat hij verzonden is?quote:Op dinsdag 27 september 2011 16:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Helaaschquote:Op dinsdag 27 september 2011 17:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Dikke tieten. Ik ga even langs de MM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |