Eerder 2 weken danquote:
Ik geef het je te doen, de platinum halen in 2 weken hahaquote:
Ach kan je je SL een beetje omhoog gooien....stockpile thomas voorzien van stock...etc.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:28 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Godverdju, die pure bladestone dropt maar niet.
Het is mijn tigste playthrough en mijn -bijna- tweede platinum, dus wat souls en stones betreft zit het wel snor geloof ik. Op het moment loop ik ook weer rond met een goede 6 miljoen souls in mijn rugzakje.quote:Op woensdag 3 augustus 2011 11:50 schreef Cid het volgende:
[..]
Ach kan je je SL een beetje omhoog gooien....stockpile thomas voorzien van stock...etc.
ik heb em hier liggen voor je als je wil deze game is toch te hoog gegrepen voor mijquote:Op woensdag 3 augustus 2011 12:05 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Iemand enig idee of en waar ik de Aziatische versie zou kunnen scoren (non-Greatest Hits)?
PM?quote:Op woensdag 3 augustus 2011 14:14 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik heb em hier liggen voor je als je wil deze game is toch te hoog gegrepen voor mij
/bow.quote:
die heb ik ook alledriequote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Met dank aan Slayage:
[ afbeelding ]
Oh maar dat ben jij ook, dat heb ik allang gelezen.quote:
Geen een?quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 19:27 schreef wdn het volgende:
[..]
die heb ik ook alledrie![]()
Maar niet uitgespeeld
Is die blauwe een US versie??quote:Op vrijdag 5 augustus 2011 14:31 schreef Like-a-Bunny het volgende:
Met dank aan Slayage:
[ afbeelding ]
De aziatische heb ik uitgespeeld (maar niet platinum).quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 00:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Oh maar dat ben jij ook, dat heb ik allang gelezen.
Morgen maar eens een keer beginnen met een female-character want die Executioner Miralda outfit ziet er geweldig intimiderend uit.
Ben benieuwd of ik sommigen van jullie tegen ga komen in Dark Souls trouwens, zou leuk zijn. Schroom niet me toe te voegen (LaB_NL).
[..]
Geen een?
Pfff, ik zou die ook nog wel willen hebben. Maar dan ook de Aziatische SE! Heb je de prijzen op Ebay al eens bekeken? Daar wordt ik niet vrolijk van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2011 13:49 schreef Cid het volgende:
Hmmm ik ga misschien nog eens naar de US special edition op jacht... Al moet ik de BP editie nog platinummen...
Ziek, maar geweldig haha. feli!quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:46 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Echte diehards hier![]()
Ik heb zojuist mijn 3e Demon's Souls platinum gehaald![]()
Pure Bladestone was bij deze 8 uur farmen![]()
[ afbeelding ]
Kom maar op met Dark Souls!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 12:46 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Echte diehards hier![]()
Ik heb zojuist mijn 3e Demon's Souls platinum gehaald![]()
Pure Bladestone was bij deze 8 uur farmen![]()
[ afbeelding ]
Kom maar op met Dark Souls!
Ja ik ga voor de PS3 versie.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 13:00 schreef SuperFruitig het volgende:
Gaat iedereen hier voor PS3 trouwens? Dan kunnen we met z'n alle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |