http://demonssouls.wikidot.com/character-tendencyquote:Op maandag 27 juni 2011 15:12 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat de manier van killen er iets mee te maken heeft. Tenminste, daar heb ik nog nooit iets over gelezen (wiki/neogaf). Maar dan nog heb ik ze op de normale manier afgemaakt. Straks nog maar eens checken.
quote:Killing any NPC (deal the final blow) with Soulsucker, Poison Cloud, Death Cloud, or other environmental kills (death by falling, bonfire, poison or plague) will not trigger a change in Character Tendency. This applies to Black and Blue Phantoms as well. Note that World Tendency changes will still take effect for the death of a special named NPC.
Je kan de HP van een BP wel drainen met Poison/Death Cloud en ze daarna te kicken met je bijv: je zwaard of speer.quote:Killing any NPC (deal the final blow) with Soulsucker, Poison Cloud, Death Cloud, or other environmental kills (death by falling, bonfire, poison or plague) will not trigger a change in Character Tendency. This applies to Black and Blue Phantoms as well. Note that World Tendency changes will still take effect for the death of a special named NPC
Juist welquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:48 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Je kan de HP van een BP wel drainen met Poison/Death Cloud en ze daarna te kicken met je bijv: je zwaard of speer.
Want in NG++ of NG+++ zijn die BP's niet grappig![]()
Scirvir is zo door zijn mana heen gelukkig. Satsuki is inderdaad echt een bitch na NG+.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:48 schreef Insanity-Tigra het volgende:
[..]
Let op!: Satsuki en Scirvir kunnen healen.
Gisteren na 10 min farmen had ik hem al! Nu nog naar PWCT voor de laatste ring...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:10 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Scirvir is zo door zijn mana heen gelukkig. Satsuki is inderdaad echt een bitch na NG+.
Ik ben goed opweg naar mijn tweede platinum voor DS, alleen de Pure Bladestone nog. Ik heb aanbiedingen genoeg om het wapen even vast te houden....maar ik wil het gvd zelf doen!
Dus je kunt wel online spelen? Ik zie wel blauwe ghosts ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 23:56 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Overal. Waar je ook preordert, je krijgt de SE i.p.v. de normale editie. Ik heb hem bij Gamemania uitstaan in ieder geval.
Net begonnen aan mijn NG+ van de Black Phantom Edition (PAL) na de platinum van NTSC. Geweldig wederom en mooi om te zien dat het nog steeds zo lekker druk is.
Oh en ToB Push Build FTW.
[..]
Je speelt niet alleen online bij bossfights.
Voor een bossfight zie je soms blue soul signs. Dat zijn mensen die je kunnen helpen. Ik neem aan dat je dat bedoelt?
Erg he, zat net m'n vrouw te vertellen dat ik daar lang mee bezig zou zijn en dropt ie hem gewoon. En ik wou nog wel even door gaan met souls farmenquote:
Je ziet witte schimmen als het goed is, maar daar kun je weinig mee. Dat zijn gewoon spelers die op dat moment aan het spelen zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:04 schreef rakotto het volgende:
[..]
Dus je kunt wel online spelen? Ik zie wel blauwe ghosts ja.
Heb ook niet zo veel online ervaring eigenlijk. Ben wel eens geinvade door mensen, soms werd ik gekilled in 2 hits ofzo en andere keren waren we 3 kwartier bezig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Je ziet witte schimmen als het goed is, maar daar kun je weinig mee. Dat zijn gewoon spelers die op dat moment aan het spelen zijn.
Als je in bodyform bent (zo niet ->Stone of Ephemeral Eyes gebruiken) kun je op bepaalde plekken blauwe soulsigns zien liggen op de grond. Ze zien eruit als normale rode berichten, maar dan in het blauw. Ga je erop staan dan kun je details opvragen van de speler en hem summonen. Ik geloof dat je maximaals drie van dat soort Blue phantoms op kunt roepen.
Maar ik begrijp uit je vraag dat je helemaal geen ervaring hebt met de onlinekant? Je bent nooit geïnvade of bent iemand anders nog nooit binnen gevallen?
Tijd om de Wiki achter de hand te houden en je daarin te gaan verdiepen.
-> http://demonssouls.wikidot.com/eyestones
Ik heb de wiki meerdere malen gelezen, maar schoot er niets mee op.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:41 schreef Like-a-Bunny het volgende:
[..]
Je ziet witte schimmen als het goed is, maar daar kun je weinig mee. Dat zijn gewoon spelers die op dat moment aan het spelen zijn.
Als je in bodyform bent (zo niet ->Stone of Ephemeral Eyes gebruiken) kun je op bepaalde plekken blauwe soulsigns zien liggen op de grond. Ze zien eruit als normale rode berichten, maar dan in het blauw. Ga je erop staan dan kun je details opvragen van de speler en hem summonen. Ik geloof dat je maximaals drie van dat soort Blue phantoms op kunt roepen.
Maar ik begrijp uit je vraag dat je helemaal geen ervaring hebt met de onlinekant? Je bent nooit geïnvade of bent iemand anders nog nooit binnen gevallen?
Tijd om de Wiki achter de hand te houden en je daarin te gaan verdiepen.
-> http://demonssouls.wikidot.com/eyestones
Yup. Je moet in body form zijn en dan zie je vaak aan het begin van levels of bij het begin van boss fights blauwe tekst op de grond. Als je die teksten leest kan je mensen summonen naar jou wereld.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:23 schreef rakotto het volgende:
[..]
Ik heb de wiki meerdere malen gelezen, maar schoot er niets mee op.Ik heb een paar keer een paar stenen kunnen gebruiken, maar daar reageerde niemand op volgens mij.
In Body form ja. Maar wat ik dus begrijp is dat je met meerdere spelers online kunt en dan in de wereld zelf en niet alleen bij de bossfights?
Kijk! Een heel forum over mijn favoriete spel. Jammer dat registreren niet werktquote:Op woensdag 6 juli 2011 22:48 schreef msnk het volgende:
Kan geen Dark Souls topic vinden vandaar:
Denken jullie dat Dark Souls qua controls zich goed zal laten vertalen naar X360? Ik wil hem nl pre-orderen maar als 't op de Xbox niet gaat werken is het weggegooid geldQua online gameplay zal het op de X360 wel wat minder zijn dan de PS3 denk ik (iets met fanbase) maar daar kan ik me nog wel overheen zetten.
Heb beide consoles maar speel veel liever op mijn xdoos en heb zelf Demon's Souls nog niet gespeeld (heb 'm wel) dus kan er zelf niets over zeggen
Sehr relevant
Meh...quote:Op zaterdag 9 juli 2011 17:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Spelers pesten in Dark Souls dit gelezen
Congrats!quote:Op zondag 10 juli 2011 02:25 schreef Cid het volgende:
JAP platinum eindelijk binnen.
Natuurlijk moest BP Scirvir weer van zn platform springen waardoor ik alsnog NG++++ in moest voor de friendsring...
dungeon siege 3quote:
DS is ontiegelijk irritant goed. Het is een game waar je uit frustratie de controller door de kamer gooit. En als je dan door gaat en toch verder komt denkt "dat was simpel".quote:Op zondag 10 juli 2011 06:14 schreef Driepink het volgende:
Is Demons Souls een beetje een leuk spel? Ik zoek namelijk nog een goeie RPG, en DS3 duurde bij mij nog geen 2 dagen >.>
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |