Grats! Ik ga binnenkort ook een poging doen. Het is er nu toch goed weer voorquote:Op woensdag 1 december 2010 02:07 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Heb de platinum trophy gehaald van de JAP versie![]()
Na 40 uur farmen in NG+++ met PBWT en PBCT even uit je dak gaan als je eindelijk onderstaande in je scherm ziet verschijnen![]()
(voor de laatse trophy)
[ afbeelding ]
Ben nu bezig voor de platinum van de PAL versie![]()
Wil daarna nog wel de NTSC versie doen![]()
Demon's Souls
Dus je hebt de game nog niet gespeeld? A.d.h. screens en filmpjes kan je geen oordeel vellen.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef -Dries- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan deze game is? Overal wordt ie met lof beladen en krijgt ie goede scores, maar als ik filmpjes of screenshots bekijk dan ziet het er zo ongeinspireerd en saai.. gewoon niet boeiend uit.. :|
quote:Pussy
Nice! Post hier je resultatenquote:Grats! Ik ga binnenkort ook een poging doen. Het is er nu toch goed weer voor
Speel het maar eens.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef -Dries- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan deze game is? Overal wordt ie met lof beladen en krijgt ie goede scores, maar als ik filmpjes of screenshots bekijk dan ziet het er zo ongeinspireerd en saai.. gewoon niet boeiend uit.. :|
Niks van gezien? Of was dat de teaser waar ze van dachten het de opvolger van DS te zijn? Heb je volledige naam of filmpje?quote:Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef backgammon het volgende:
Op een gegeven moment weet je precies waar alles is enzo, er zijn maar weinig verassing in het spel die ik niet ken
wat denken jullie eigenlijk van die nieuwe game van atlus, crusade dinges?
Ik heb het even opgezocht, Cursed Crusade.quote:Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Niks van gezien? Of was dat de teaser waar ze van dachten het de opvolger van DS te zijn? Heb je volledige naam of filmpje?
Zal ik later dit weekend doen. Ik heb echt moeite met enemies verslaan. Eerst bier drinken vanmiddag en vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef wdn het volgende:
TW2 is best simpel hoor. Alleen het eerste eiland was lastig want ik had nog geen equip.
Zorg gewoon voor 3 sets equipment: sword (STR+END), mage (WIS) en archer.
Ik heb in het begin alleen maar archer en mage gedaan: snipen. En wegrennen als ze dichtbij komen (ze gaan vanzelf weer weg).
Ik zit trouwens diep in chapter 3. Chapter 2 was een partij donker
Het verhaal is wel errug goed uitgewerkt
Ik heb mijn stats in chapter 2 gereset en ben nu volledig sword+mage (archer kan me geschoten worden).
Tot nu toe 2 quests met bugs (omdat ik blijkbaar de quest lijn verkeerd heb gevolgd).
1x moeten herstarten omdat mijn char achter een switch bleef hangen...
eindbaas chapter 1 was ook een probleem... totdat ik het doorhad en maar weer ben gaan snipen (met een lading schorpioenen voor me)>:)
erg offtopic dit dus ik hou er over op. Mocht je m eer willen weten maak maar een OP
quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:31 schreef backgammon het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht, Cursed Crusade.
Ziet er uit als mijn ding, lekker middel eeuws in een mooi pakkie rond rennen en lekker met je zwaard wapperen. Bij DS's vond ik de knight er zo cool uit zien dat ik hem daarom heb geprobeerd tbh, kwam er later achter dat het een top titel was op de PS3
Filmpje:
tw2 is beter dan tw1. Maar... ik zal tw2 nooit op een pc willen spelen. Op de ps3 een 5-tal bugs tegengekomen. 1x moeten herladen mijn char achter de switch ging staan.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef backgammon het volgende:
is TW2 niet net zo buggy als 1? voor mij gaat de lol er snel vanaf dan namelijk
aha, TW2 ziet er wel goed uit namelijk en ik ben wel toe aan een goeie RPG. Misschien dat ik hem eens checkquote:Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef wdn het volgende:
[..]
tw2 is beter dan tw1. Maar... ik zal tw2 nooit op een pc willen spelen. Op de ps3 een 5-tal bugs tegengekomen. 1x moeten herladen mijn char achter de switch ging staan.
1x een eindbaas opnieuw moeten doen: open je een deur, triggert event, door deur naar eindbaas terwijl ik al castend scorpioenen op laat komen. Die duwen me terug achter de deur, die valt dicht en ik kan door de tralies aanvallen. Eindbaas dood... maar deur blijft dicht...
3 of 4 kleine quests (dus niet zo van belang) die mis gingen omdat ik ze eerder deed dan het spel verwachtte waardoor een npc ineens niets meer wil doen terwijl hij zeker nog de quest zou moeten beantwoorden.
Maaaaaaaaaaaaaaaar het echte verhaal is goed gedaan. De monsters zijn goed en in het begin uitdagend. Dieren als de hyena, een poema gaan ook weg van je om te schuilen in bosjes.
Maar grotere dieren (zoals struisvogels in een pack en rhino's solo) stormen op je af.
Als je Mephistopheles in de Nexus wilt krijgen moet je PBCT krijgen (Pure Black Character Tendency)quote:Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag ook het spel weer opgepakt. Ik was nog bezig met mn 2e walktrough, nu net 1-1 in NG++ uitgespeeld. Ein-de-lijk ook Old King Doran verslagen. Zit nu op lvl 133. Ik zit er nu wel al weer tegen de 'verzamel alle wapens' trophy op. Ik neem aan dat je deze ook kan ruilen met vrienden?
Hoe zit het eigenlijk met de stenen trophies. Moet je ze echt zelf maken, of kan je ook een wapen van een vriend krijgen die maxed out is met een willekeurige steen voor de trophy? Zal wel niet
Wat is de beste manier om Mephistopheles in de Nexus te krijgen, ivm de foe's ring?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |