abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89371941
デモンズソウル Demonzu Souru

Developer:
From Software

Publisher:
Sony Computer Entertainment , Ps3 Exclusive

Genres:
Role Playing Game

Contents:
Single-player / online multiplayer

Deel4:
Demon's Souls #4 De US versie is uit!
Deel5:
Demon's Souls #5 Een game voor echte gamers!
Deel6:
Demon's Souls #6 Waar doodgaan normaal is!
Psn online ID: Tec-Insanity
-------------------------------------
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_89371988
En hier weer verder *O*
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_89372034
Heb de platinum trophy gehaald van de JAP versie 8-)

Na 40 uur farmen in NG+++ met PBWT en PBCT even uit je dak gaan als je eindelijk onderstaande in je scherm ziet verschijnen :P :Y (voor de laatse trophy)

Ben nu bezig voor de platinum van de PAL versie :9
Wil daarna nog wel de NTSC versie doen w/

Demon's Souls O+
ライブ速度は、決して死ぬ
  woensdag 1 december 2010 @ 18:21:20 #4
134803 Deacon_Tigra
Final Fantasy Fanboy
pi_89395298
Pussy 8}
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
pi_89395823
Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan deze game is? Overal wordt ie met lof beladen en krijgt ie goede scores, maar als ik filmpjes of screenshots bekijk dan ziet het er zo ongeinspireerd en saai.. gewoon niet boeiend uit.. :|
pi_89398250
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 02:07 schreef Insanity-Tigra het volgende:
Heb de platinum trophy gehaald van de JAP versie 8-)

Na 40 uur farmen in NG+++ met PBWT en PBCT even uit je dak gaan als je eindelijk onderstaande in je scherm ziet verschijnen :P :Y (voor de laatse trophy)
[ afbeelding ]

Ben nu bezig voor de platinum van de PAL versie :9
Wil daarna nog wel de NTSC versie doen w/

Demon's Souls O+
Grats! Ik ga binnenkort ook een poging doen. Het is er nu toch goed weer voor ;)
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_89431414
quote:
15s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef -Dries- het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat er zo bijzonder aan deze game is? Overal wordt ie met lof beladen en krijgt ie goede scores, maar als ik filmpjes of screenshots bekijk dan ziet het er zo ongeinspireerd en saai.. gewoon niet boeiend uit.. :|
Dus je hebt de game nog niet gespeeld? A.d.h. screens en filmpjes kan je geen oordeel vellen.

Deacon_Tigra had DS al een paar maanden en ik moest er ook niets van hebben.
Toch maar eens goed voor gaan zitten en toen was ik hooked! :D

Maar geloof me, tis een bitch van een game.
De controller is toch vaak door de huiskamer gevlogen _O-

quote:
Pussy

quote:
Grats! Ik ga binnenkort ook een poging doen. Het is er nu toch goed weer voor
Nice! Post hier je resultaten ;)
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_89800353
Met de PAL versie had ik na een uur farmen al een purebladestone! :D
ライブ速度は、決して死ぬ
pi_89956002
heren, ik zoek PSN buddies om lekker DS mee te spelen!

Ik heb de EU versie en zit momenteel op NG+ met een SL van 87.
Ik heb de game al 100x uitgespeeld op een andere account met NA versie maar heb die verkocht aangezien er op mn speel tijden maar weinig mensen online waren.

Anyways, ik zoek dus mensen om mee samen te spelen vooral nu omdat ik mn world van PW naar PB will brengen en een PWCT wil halen maar ik word nooit gesummoned ( zelfs niet 2-1, 2-2 )
ik ben er ook voor in om gewoon een nieuwe build te doen en samen met wat mensen door de game heen te rennen.

kortom, ik zoek vrienden die net zo gek zijn van DS's als ik

Add me op PSN: Bali_
hey sexy, ooohhh you already know!
pi_90026813
Ik wil dit spel binnenkort ook weer op pakken om platinum te halen. Zit nu rond de level 130 na ongeveer 120 uur spelen.

@Dries, ik begreep het ook nooit. Ik heb voorheen een aantal keer wat filmpjes gekeken, maar snapte niet wat er zo vet aan was. Toen zag ik hem 'ineens' liggen. Ik was bang dat ik hem misschien nooit meer zou tegen komen (blackphantom editie) omdat het spel zo ondergewaardeerd is. Ik heb toen nog expres een tijd rond gelopen in de stad om na te denken, uit eindelijk vlak voor sluitingstijd gehaald, maar ik wou dat ik het spel al veeeeeeeeeel eerder had gekocht!
Je moet het echt een keer goed spelen voor je het begrijpt waarom..

Zat trouwens het vorige deel (al) vol?
Ik wil trouwens ook het thema uit de Japanse store. Gezien die een paar euro kost was ik benieuwd of iemand deze heeft en of ik die dan van diegene zijn account af kan halen voor een vergoeding. Ik heb namelijk geen idee hoe ik een paar euro kan storten op een Jap account. Een kaart kopen alleen daarvoor vind ik ook weer zo wat.
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:53:10 #11
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90226380
quote:
15s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:37 schreef -Dries- het volgende:
Speel het maar eens.

DS is gewoon onvergevelijk mocht je *ting* fouten maken of denken "och, dat doe ik wel even". Het niet hebben van de mogelijkheid om even tussendoor te saven maakt DS zo veel intensiever dan enig andere RPG die ik ken. Als je aan het einde tegen een eindbaas aan het spelen bent en je vecht voor je laatste paar HP terwijl je weet dat je dan weer door al die gangen moet.

Dit is echt de enige game ooit waar het niet de bugs zijn die me met een controller laat gooien maar puur MIJN domme handelingen. *ting* Ik weet dat ik eerst achteruit moet om aan te kunnen vallen maar dan toch die neiging niet kunnen onderdrukken om als een kip zonder kop door een level te rennen en dan vol in het blikveld van een skeleton te rennen.

Zwaar frustrerende game als het niet lukt maar de beloning als het wel lukt is ook net zo groot.
*ting*
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_90645877
Op een gegeven moment weet je precies waar alles is enzo, er zijn maar weinig verassing in het spel die ik niet ken :)

wat denken jullie eigenlijk van die nieuwe game van atlus, crusade dinges?
pi_90650611
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 20:43 schreef backgammon het volgende:
Op een gegeven moment weet je precies waar alles is enzo, er zijn maar weinig verassing in het spel die ik niet ken :)

wat denken jullie eigenlijk van die nieuwe game van atlus, crusade dinges?
Niks van gezien? Of was dat de teaser waar ze van dachten het de opvolger van DS te zijn? Heb je volledige naam of filmpje?
pi_90664907
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 22:08 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Niks van gezien? Of was dat de teaser waar ze van dachten het de opvolger van DS te zijn? Heb je volledige naam of filmpje?
Ik heb het even opgezocht, Cursed Crusade.
Ziet er uit als mijn ding, lekker middel eeuws in een mooi pakkie rond rennen en lekker met je zwaard wapperen. Bij DS's vond ik de knight er zo cool uit zien dat ik hem daarom heb geprobeerd tbh, kwam er later achter dat het een top titel was op de PS3 :D

Filmpje:
  vrijdag 31 december 2010 @ 08:40:53 #15
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90664982
Oh Crusade wordt er 1 voor mij :)
DS was echt geweldig. Echt mijn soort van game. Platinum haal ik nooit dat niet maar wat was DS goed zeg. Ik ben nu bezig met Two Worlds 2 maar die game is zelfs op de PS3 een bugfest. Gelukkig maken de monsters veel goed: ze zijn heel mooi uitgevoerd.
pi_90670705
Ik dacht al dat die bedoeld werd. Lijkt me ook vet. Maar ik las laatst iets van een nieuwe titel van Atlus met ook de naam met Demons wat meer op een opvolger lijkt. We zullen het zien. Hoop wel echt op een echte opvolger!

@WDN, sinds vorige week ook bezig met Two Worlds 2. Het is inderdaad een beetje buggy, begrijp het ook nog niet helemaal maar ik vind de monsters ontzettend lastig dood te krijgen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 12:46:04 #17
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90672069
TW2 is best simpel hoor. Alleen het eerste eiland was lastig want ik had nog geen equip.
Zorg gewoon voor 3 sets equipment: sword (STR+END), mage (WIS) en archer.
Ik heb in het begin alleen maar archer en mage gedaan: snipen. En wegrennen als ze dichtbij komen (ze gaan vanzelf weer weg).
Ik zit trouwens diep in chapter 3. Chapter 2 was een partij donker _O-
Het verhaal is wel errug goed uitgewerkt :)

Ik heb mijn stats in chapter 2 gereset en ben nu volledig sword+mage (archer kan me geschoten worden).

Tot nu toe 2 quests met bugs (omdat ik blijkbaar de quest lijn verkeerd heb gevolgd).
1x moeten herstarten omdat mijn char achter een switch bleef hangen...
eindbaas chapter 1 was ook een probleem... totdat ik het doorhad en maar weer ben gaan snipen (met een lading schorpioenen voor me ;) )>:)
erg offtopic dit dus ik hou er over op. Mocht je m eer willen weten maak maar een OP >:)
pi_90674413
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef wdn het volgende:
TW2 is best simpel hoor. Alleen het eerste eiland was lastig want ik had nog geen equip.
Zorg gewoon voor 3 sets equipment: sword (STR+END), mage (WIS) en archer.
Ik heb in het begin alleen maar archer en mage gedaan: snipen. En wegrennen als ze dichtbij komen (ze gaan vanzelf weer weg).
Ik zit trouwens diep in chapter 3. Chapter 2 was een partij donker _O-
Het verhaal is wel errug goed uitgewerkt :)

Ik heb mijn stats in chapter 2 gereset en ben nu volledig sword+mage (archer kan me geschoten worden).

Tot nu toe 2 quests met bugs (omdat ik blijkbaar de quest lijn verkeerd heb gevolgd).
1x moeten herstarten omdat mijn char achter een switch bleef hangen...
eindbaas chapter 1 was ook een probleem... totdat ik het doorhad en maar weer ben gaan snipen (met een lading schorpioenen voor me ;) )>:)
erg offtopic dit dus ik hou er over op. Mocht je m eer willen weten maak maar een OP >:)
Zal ik later dit weekend doen. Ik heb echt moeite met enemies verslaan. Eerst bier drinken vanmiddag en vanavond :P
pi_90789411
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 08:31 schreef backgammon het volgende:

[..]

Ik heb het even opgezocht, Cursed Crusade.
Ziet er uit als mijn ding, lekker middel eeuws in een mooi pakkie rond rennen en lekker met je zwaard wapperen. Bij DS's vond ik de knight er zo cool uit zien dat ik hem daarom heb geprobeerd tbh, kwam er later achter dat het een top titel was op de PS3 :D

Filmpje:
*O* Day one! Heb er nu al zin in c_/
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  maandag 3 januari 2011 @ 13:56:59 #20
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90790896
is TW2 niet net zo buggy als 1? voor mij gaat de lol er snel vanaf dan namelijk
  maandag 3 januari 2011 @ 18:50:01 #21
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_90804189
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 13:56 schreef backgammon het volgende:
is TW2 niet net zo buggy als 1? voor mij gaat de lol er snel vanaf dan namelijk
tw2 is beter dan tw1. Maar... ik zal tw2 nooit op een pc willen spelen. Op de ps3 een 5-tal bugs tegengekomen. 1x moeten herladen mijn char achter de switch ging staan.
1x een eindbaas opnieuw moeten doen: open je een deur, triggert event, door deur naar eindbaas terwijl ik al castend scorpioenen op laat komen. Die duwen me terug achter de deur, die valt dicht en ik kan door de tralies aanvallen. Eindbaas dood... maar deur blijft dicht...
3 of 4 kleine quests (dus niet zo van belang) die mis gingen omdat ik ze eerder deed dan het spel verwachtte waardoor een npc ineens niets meer wil doen terwijl hij zeker nog de quest zou moeten beantwoorden.
Maaaaaaaaaaaaaaaar het echte verhaal is goed gedaan. De monsters zijn goed en in het begin uitdagend. Dieren als de hyena, een poema gaan ook weg van je om te schuilen in bosjes.
Maar grotere dieren (zoals struisvogels in een pack en rhino's solo) stormen op je af.
  maandag 3 januari 2011 @ 19:10:50 #22
328555 backgammon
All that Jazz
pi_90805254
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:50 schreef wdn het volgende:

[..]

tw2 is beter dan tw1. Maar... ik zal tw2 nooit op een pc willen spelen. Op de ps3 een 5-tal bugs tegengekomen. 1x moeten herladen mijn char achter de switch ging staan.
1x een eindbaas opnieuw moeten doen: open je een deur, triggert event, door deur naar eindbaas terwijl ik al castend scorpioenen op laat komen. Die duwen me terug achter de deur, die valt dicht en ik kan door de tralies aanvallen. Eindbaas dood... maar deur blijft dicht...
3 of 4 kleine quests (dus niet zo van belang) die mis gingen omdat ik ze eerder deed dan het spel verwachtte waardoor een npc ineens niets meer wil doen terwijl hij zeker nog de quest zou moeten beantwoorden.
Maaaaaaaaaaaaaaaar het echte verhaal is goed gedaan. De monsters zijn goed en in het begin uitdagend. Dieren als de hyena, een poema gaan ook weg van je om te schuilen in bosjes.
Maar grotere dieren (zoals struisvogels in een pack en rhino's solo) stormen op je af.
aha, TW2 ziet er wel goed uit namelijk en ik ben wel toe aan een goeie RPG. Misschien dat ik hem eens check :)
pi_97204138
Vandaag ook het spel weer opgepakt. Ik was nog bezig met mn 2e walktrough, nu net 1-1 in NG++ uitgespeeld. Ein-de-lijk ook Old King Doran verslagen. Zit nu op lvl 133. Ik zit er nu wel al weer tegen de 'verzamel alle wapens' trophy op. Ik neem aan dat je deze ook kan ruilen met vrienden?
Hoe zit het eigenlijk met de stenen trophies. Moet je ze echt zelf maken, of kan je ook een wapen van een vriend krijgen die maxed out is met een willekeurige steen voor de trophy? Zal wel niet :P

Wat is de beste manier om Mephistopheles in de Nexus te krijgen, ivm de foe's ring?
pi_97257740
Heeft iemand de foe's ring voor me te leen, voor de trophy? Ik neem aan dat Mephistopheles voor de rest niet echt nodig is?
Ik ben lvl 133 op EU server.
  maandag 30 mei 2011 @ 23:32:49 #25
314502 Insanity-Tigra
POP: SOT Fanboy
pi_97522014
quote:
0s.gif Op maandag 23 mei 2011 16:15 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vandaag ook het spel weer opgepakt. Ik was nog bezig met mn 2e walktrough, nu net 1-1 in NG++ uitgespeeld. Ein-de-lijk ook Old King Doran verslagen. Zit nu op lvl 133. Ik zit er nu wel al weer tegen de 'verzamel alle wapens' trophy op. Ik neem aan dat je deze ook kan ruilen met vrienden?
Hoe zit het eigenlijk met de stenen trophies. Moet je ze echt zelf maken, of kan je ook een wapen van een vriend krijgen die maxed out is met een willekeurige steen voor de trophy? Zal wel niet :P

Wat is de beste manier om Mephistopheles in de Nexus te krijgen, ivm de foe's ring?
Als je Mephistopheles in de Nexus wilt krijgen moet je PBCT krijgen (Pure Black Character Tendency)

Voor een trophy hoef je alleen maar de wapens voor een paar sec. vast te houden voor de trophy.
Dus ruilen met vrienden kan.

Zelf heb ik de JAP versie Platinum en de PAL versie Platinum.
Heb altijd zelf de wapens bijelkaar gesprokkeld.
Valt heel goed te doen, op 2 na die wel lastig zijn.
Pure Darkmoonstone en Pure Bladestone kunnen veel tijd kosten aan grinden, zie mijn eerdere post hierboven (Voor de JAP Platinum was dat :7 )

Volgende week komt de NTSC versie binnen en dan mag ik weer los *O*
ライブ速度は、決して死ぬ
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')