Ga jij de kar trekken vrind?quote:
Ik trek helemaal niets. Maar ik vind het wel opvallend dat jij steeds weer faalt (zie ook de OP die jij maakte in de volksmuziekreeks).quote:
Die was helemaal dramatisch ja. Dat klopt. Bij deze is de faal bij verre na niet zo ernstig. Maar genoeg geluld en stemmen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik trek helemaal niets. Maar ik vind het wel opvallend dat jij steeds weer faalt (zie ook de OP die jij maakte in de volksmuziekreeks).
JAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef Gronkel het volgende:
Petro naar de top ! "In aanloop naar de kersthit van Zanger Petro"
Daar gaan we maar verder.
Schaam je niet hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef sjakie007 het volgende:
Aangezien het topic van meissiemeissie gesloten is en haar OP beter is dan de mijne heb ik de hare maar schaamteloos gekopieerd.
Jij was eerder, dus eigenlijk had deze op slot gemoeten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ow chips...
Ik heb me rot gezocht in de lijst en had deze topic niet gezien...
![]()
Dus dacht ik "Maken we maar een nieuwe aan..."
![]()
Maar die is nu dus op slot gegooid...
![]()
Solly hool !
Gek genoeg was die van jou al ruim een uur ouder :S maar heb ik die over het hoofd gezien. Maar enfin, stemmen maar lieve mensen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Schaam je niet hoor...
Ik ben ook aan 't kopiëren en plakken geweest...
Vandaar dat ik em dus niet in de lijst had zien staan...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Jij was eerder, dus eigenlijk had deze op slot gemoeten.
Liedje van o.a. Henk Wijngaard...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
Meissiemeissie de vrouw van mijn dromen, mooiste meissie van ze allemaal
Tja, zo gaat dat in het leven. Maar daar kom je nog wel achter als je wat ouder bent.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik em dus niet in de lijst had zien staan...
Maar ze hebben vást gedacht:
"Dat is een nieuwe, dicht die hap !"
Geeft niks...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Gek genoeg was die van jou al ruim een uur ouder :S maar heb ik die over het hoofd gezien. Maar enfin, stemmen maar lieve mensen!
Nóg ouder ?!?!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat in het leven. Maar daar kom je nog wel achter als je wat ouser bent.
kikoooooo;quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
Meissiemeissie de vrouw van mijn dromen, mooiste meissie van ze allemaal
Sorry, ik wou even de wijsneus uithangen, en daarbij vergat ik dat jij 3 keer zo oud bent als ik.quote:
Ah gooooooosh....quote:Op zondag 28 november 2010 00:16 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Sorry, ik wou even de wijsneus uithangen, en daarbij vergat ik dat jij 3 keer zo oud bent als ik.
Ik heb liever de versie van Henk. Henk komt uit emmen. Daar liggen ook mijn roots.quote:Op zondag 28 november 2010 00:00 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
kikoooooo;
Deze is voor jou !
![]()
![]()
Awwww... ons JoepiePoepie is verliefd !quote:Op zondag 28 november 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hebben jullie de reacties in het fotoboek van [ afbeelding ]Penisbeertje[ afbeelding ] weleens gelezen?
Man man man, een en al ellende, drama, intrige, en jaloezie! Goede Tijden Slechte Tijden is er niks bij.
Mensen die op hem willen lijken, mensen die hem haten, mensen die zijn slaaf en volgeling zijn... Ik wist helemaal niet dat [ afbeelding ]Penisbeertje[ afbeelding ] zo'n feestelijke status op het forum had joh!
Ik vind hem gewoon een aardige grappige jongen die ik vooral heb leren kennen tijdens onze gezamenlijke forumban, maar vanaf nu wil ik ook wel zijn slavin zijn hoor!
Oh, en gestemd op 'Je bent mijn leven'. (Niet omdat ik dat zelf wilde, maar omdat dat van onze grote leider Penisbaard moet uiteraard.)
Ja, ik ben verliefd op iemand van wie ik zijn naam niet weet, zijn leeftijd niet weet, ook niet eens 100% zeker weet of hij een man of vrouw isquote:Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef MeissieMeissie het volgende:
Awwww... ons JoepiePoepie is verliefd !
![]()
![]()
![]()
Lieve schat...quote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, ik ben verliefd op iemand van wie ik zijn naam niet weet, zijn leeftijd niet weet, ook niet eens 100% zeker weet of hij een man of vrouw is, maar ik ben toch verliefd, want 'Penisbeertje is mijn leven' [ afbeelding ].
Maar als je de intrige wilt lezen, dan moet je even een paar pagina's teruggaan in Zijn fotoboek en ook moet je dan in de fotoboeken van de betrokkenen gaan kijken (helaas hebben de betrokkenen het meeste al verwijderd). Jij als mede-slavin van onze leider Penisbaard, zult je ook helemaal ziek lachen!
Ohquote:
Als ik ook besluit 'bi' door 't leven te gaan zal ik 't zéker overwegen !quote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh![]()
Jij bent dus verliefd op mij
Wauw, wat een liefde allemaal in dit topicquote:Op zondag 28 november 2010 13:26 schreef MeissieMeissie het volgende:
Als ik ook besluit 'bi' door 't leven te gaan zal ik 't zéker overwegen !
Je bént ook lief !
![]()
Petro heeft een hoog 'knuffelgehalte' met een virus-effect...quote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wauw, wat een liefde allemaal in dit topic [ afbeelding ]
Dat is nou de positieve uitwerking van de muziek van Zanger Petro, een en al liefde!
Kom es even wat dichter naar je beeldscherm....quote:Op zondag 28 november 2010 13:34 schreef Gronkel het volgende:
Ik haat jullie allemaal (behalve Petro).
Botertjegeil.quote:Op zondag 28 november 2010 13:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Kom es even wat dichter naar je beeldscherm....
Nóg dichter...zó ja !
![]()
EVEN LEKKER MET JE KNUFFELEN !!!
quote:Eind 2010 werd Zanger Petro tevens de artiest van de week bij de gerenommeerde Silverladyradio.
Ja, lekker he tussen die grote tieten van MeissieMeissiequote:
Heb je misschien interesse in een triootje?quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, lekker he tussen die grote tieten van MeissieMeissie
Jij + linkertiet van MeissieMeissie + rechtertiet van MeissieMeissie is al een trio.quote:Op zondag 28 november 2010 13:45 schreef Gronkel het volgende:
Heb je misschien interesse in een triootje?
Maar mijn sokpop mag niet ontbreken.quote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij + linkertiet van MeissieMeissie + rechtertiet van MeissieMeissie is al een trio.
Ik ben 39...quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, lekker he tussen die grote tieten van MeissieMeissie
Hoe zou jij de Silverlady bestempelen dan? Haar faam schrijdt zich sneller voort dan jij je kan indenken?quote:Op zondag 28 november 2010 13:41 schreef Gronkel het volgende:
Wie heeft Petro's wiki aangepast?
[..]![]()
Ik had het kunnen weten. Iedere faalactie hier staat op jouw naam.quote:Op zondag 28 november 2010 13:58 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Hoe zou jij de Silverlady bestempelen dan? Haar faam schrijdt zich sneller voort dan jij je kan indenken?
ipv je energie in trolls te steken kun je beter je energie steken in het stemmen op Petro. Zo komt die er nooit!quote:Op zondag 28 november 2010 14:01 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten. Iedere faalactie hier staat op jouw naam.
Een beter milieu begint bij jezelf! I.p.v. op sokpoppen te reageren kun je beter je energie steken in het kopen van een dolfijn voor Kjellquote:Op zondag 28 november 2010 14:07 schreef sjakie007 het volgende:
ipv je energie in trolls te steken kun je beter je energie steken in het stemmen op Petro. Zo komt die er nooit!
quote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf! I.p.v. op sokpoppen te reageren kun je beter je energie steken in het kopen van een dolfijn voor Kjell.
Kjell heeft die dolfijntherapie toch al achter de rug en volgens mij botert het ook niet meer tussen Petro en de ouders van Kjell, ondanks alle moeite wordt dat niet meer gewaardeerd. Kjell is hier natuurlijk de dupe vanquote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf! I.p.v. op sokpoppen te reageren kun je beter je energie steken in het kopen van een dolfijn voor Kjell.
Wat een kjelling.quote:Op zondag 28 november 2010 14:42 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Kjell heeft die dolfijntherapie toch al achter de rug en volgens mij botert het ook niet meer tussen Petro en de ouders van Kjell, ondanks alle moeite wordt dat niet meer gewaardeerd. Kjell is hier natuurlijk de dupe van
Dat begrijp ik ook niet. Het is natuurlijk geen straf om al die meesterwerken die niet zouden misstaan in de Top 2000 langs te zien komen, maar buitenshuis zou het toch wel handiger zijn om te weten waar je zeker tien keer per 24 uur op stemt.quote:Op zondag 28 november 2010 19:06 schreef JoepiePoepie het volgende:
Is er nog weleens iemand die de stand bijhoudt hoe hoog Petro staat in de verzoekparade?
En waarom is die lijst niet gewoon op de site van TV Oranje te zien?!
Ga eens weg met die flikker.quote:Op maandag 29 november 2010 08:33 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gestemd op 'Je bent mijn leven', maar volgens So Thijs is Zanger Petro uit, dus ik weet niet hoe lang ik dit nog vol ga houden.
[ afbeelding ]
So Thijs: "Hoe lang heb jij al geen kappertje gezien?"
Dat kan veel korter, namelijk:quote:
1. Nee, jij moet niet opflikkeren, die homo waar je steeds over post moet opflikkerenquote:Op maandag 29 november 2010 08:49 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat kan veel korter, namelijk:
Flikker op!
Heb je trouwens gestemd op 'Je bent mijn leven' en hoe lang heb jij al geen kappertje gezien?
Zit jij mijn postgeschiedenis te volgenquote:Op maandag 29 november 2010 08:52 schreef Gronkel het volgende:
1. Nee, jij moet niet opflikkeren, die homo waar je steeds over post moet opflikkeren
quote:JoepieMihoen
Hallo, U maakte de gebruikerspagina van Gebruiker:JoepieMihoen aan. Is dat een sokpopaccount van uzelf dan kunt u dat doen ingelogd via dat account. Bent u het niet zelf maar kent u de persoon wel adviseer hem/haar dan dit zelf te doen alstublieft. Dit om verwarring voor anderen te voorkomen. Dank voor uw begrip. P biology.svgLymantria overleg 29 nov 2010 08:37 (CET)
Ja, ik ben een beetje geobsedeerd door jou, gekke sokpop van me.quote:Op maandag 29 november 2010 08:56 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Zit jij mijn postgeschiedenis te volgen? Dit is namelijk de eerste keer dat ik So Thijs buiten TV en TRU post
!
Heeft er trouwens nog iemand behoefte aan een gratis zwarte Piet?
[Aangeboden] Zwarte Piet omgeving Groningen.
O.k.quote:Op maandag 29 november 2010 08:59 schreef Gronkel het volgende:
Ja, ik ben een beetje geobsedeerd door jou, gekke sokpop van me.
Ik denk dat jij daarin verzuipt met je 1.55m. Je kunt beter even op de kinderafdeling kijken.quote:Op maandag 29 november 2010 09:01 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
O.k.
Wat vind jij trouwens van die jurk die ik besteld heb? Moet ik naar So Thijs luisteren of niet?
Nee hoor, valt wel mee. Hij is 1.40 meter lang. Ik heb die jurk eerder gehad een aantal jaar geleden (maar dit soort Chinese jurken slijten nogal snel), een zwarte en een blauwe en die zaten juist perfectquote:Op maandag 29 november 2010 09:05 schreef Gronkel het volgende:
Ik denk dat jij daarin verzuipt met je 1.55m. Je kunt beter even op de kinderafdeling kijken.
Ok, jammer genoeg is jouw verhaal totaal niet interessant. Daarom is hier een foto van Zanger Petro:quote:Op maandag 29 november 2010 09:09 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee hoor, valt wel mee. Hij is 1.40 meter lang. Ik heb die jurk eerder gehad een aantal jaar geleden (maar dit soort Chinese jurken slijten nogal snel), een zwarte en een blauwe en die zaten juist perfect.
Maar ja, So Thijs he.
Goedzo.quote:
Ja, het is zo jammer dat je niet iedere seconde kunt stemmen. Anders had ik de hele dag niets anders gedaan.quote:Op maandag 29 november 2010 09:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik zag dat het uur alweer voorbij was, dus ik heb ook nogmaals gestemd en nu moet ik me weer bezig gaan houden met (minder) nuttige(r) zaken.
Ik heb vandaag nog een paar keer kunnen stemmen op Jij bent mijn leven.quote:Op maandag 29 november 2010 18:29 schreef Proletariaat het volgende:
Stemt er nog iemand of hoe zit het?
Ik heb vandaag 4 keer gestemdquote:Op maandag 29 november 2010 18:29 schreef Proletariaat het volgende:
Stemt er nog iemand of hoe zit het?
En die zet je niet even op 't forum ?!quote:Op maandag 29 november 2010 18:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een paar keer kunnen stemmen op Jij bent mijn leven.
Tevens bedreigingen van Fred van jbsoundgouda in mijn PM-doos.
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 29 november 2010 18:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een paar keer kunnen stemmen op Jij bent mijn leven.
Tevens bedreigingen van Fred van jbsoundgouda in mijn PM-doos.
Helaas Grunge...quote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Grunge. het volgende:
MeissieMeissie, heb jij de Zilverlady weleens mogen ontmoeten?
Dat gaat zekers gebeurenquote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Helaas Grunge...
Ik ken Petro wél persoonlijk, en kom daar wel eens over de vloer...maak video's voor em en heb nu een songtekst voor hem geschreven...
Maar Marijke...Helaas !
![]()
Misschien neemt Petro me nog een keertje mee naar Raalte om haar te ontmoeten...
Wat zou dát een eer zijn !
quote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Dat gaat zekers gebeuren
11 dec komt de silverlady ook op het benefiet wat ik hou in Vriezenveen
We hopen dat jullie (als dat mogelijk is ) allemaal massaaaaaaal komen hoppa dan zie ik eindelijk de FOK die mij zo steunen
Hey ! Waar blijft m'n mp3-tje trouwens !?quote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Dat gaat zekers gebeuren
11 dec komt de silverlady ook op het benefiet wat ik hou in Vriezenveen
We hopen dat jullie (als dat mogelijk is ) allemaal massaaaaaaal komen hoppa dan zie ik eindelijk de FOK die mij zo steunen
Dan neem je je koters toch mee? Penisbaard houdt wel een oogje in het zeil.quote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit oppas voor 's avonds...
Penisbaard ?!quote:Op maandag 29 november 2010 20:16 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dan neem je je koters toch mee? Penisbaard houdt wel een oogje in het zeil.
quote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef ZangerPetro het volgende:
![]()
Ik kreeg net te horen dat WIJ zondag met 2 clips in de verzoekparade stonden
Ja ik zeg WIJ wat dat is alleen maar mogelijk gemaakt dankzij jullie vrienden
Ik ben het hele weekeind niet op de pc bijna geweest druk druk druk met optredens geweest
Maar op 11 dec hou ik in Vriezenveen een Hollandse avond . ten bate van de stichting voedselbank voor dieren (daar ben ik ambassadeur van zo als jullie al weten) en ik zou het geweldig vinden dat WE elkaar kunnen en mogen ontmoeten op die avond
Meissiemeissie de silverlady zal daar ook aanwezig zijn er komen vele collaga ariesten Ik had graag de flyer er bij willen plaatsen![]()
![]()
maar zo als jullie weten
![]()
![]()
dat lukt me nog niet sorry
maar geweldig he 2 clips in de verzoekparade
![]()
![]()
![]()
![]()
EN IK HEB GOED NIEUWS !!!quote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef ZangerPetro het volgende:
![]()
Ik kreeg net te horen dat WIJ zondag met 2 clips in de verzoekparade stonden
Ja ik zeg WIJ wat dat is alleen maar mogelijk gemaakt dankzij jullie vrienden
Ik ben het hele weekeind niet op de pc bijna geweest druk druk druk met optredens geweest
Maar op 11 dec hou ik in Vriezenveen een Hollandse avond . ten bate van de stichting voedselbank voor dieren (daar ben ik ambassadeur van zo als jullie al weten) en ik zou het geweldig vinden dat WE elkaar kunnen en mogen ontmoeten op die avond
Meissiemeissie de silverlady zal daar ook aanwezig zijn er komen vele collaga ariesten Ik had graag de flyer er bij willen plaatsen![]()
![]()
maar zo als jullie weten
![]()
![]()
dat lukt me nog niet sorry
maar geweldig he 2 clips in de verzoekparade
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je handtekeningen van Petro en Marijke voor me regelen?quote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
EN IK HEB GOED NIEUWS !!!
Ik kom zaterdag 11 december OOK naar Vriezenveen !!!
Ik heb net oppas geregeld voor de jongste...
En ik neem m'n 2 jongetjes mee !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tót dan !!!
[ afbeelding ]
BTW: Moet ik dan ook effies komen filmen ?!
Of wordt 't volle bak en een camera die omver wordt gelopen ?!
Kan ik voor je regelen...quote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Kun je handtekeningen van Petro en Marijke voor me regelen?
Ze gaan 3 (!!!) platen van em draaien NU !!!quote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! Straks wordt Petro gedraaid !!!
![]()
![]()
Ik schakel nu in. Derksen moet maar even z'n mond houden.quote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ze gaan 3 (!!!) platen van em draaien NU !!!
Erg he ?!quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef eleusis het volgende:
En ik ben weer op tijd voor Yes-R en Lange Frans
Dat is juist goed, want Yes-R is in volgens So Thijs:quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef eleusis het volgende:
En ik ben weer op tijd voor Yes-R en Lange Frans
Stop daar eens mee.quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is juist goed, want Yes-R is in volgens So Thijs:
[ afbeelding ]
quote:
Geeft niet, het was het waardquote:
Zou kunnen, ware het niet dat ik moet ook nog werkenquote:
hoppaaaaaaaaaa gefeliciteerdquote:Op maandag 29 november 2010 21:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het lijkt me helemaal geweldig om Zanger Petro en Marcel Veldman aan te mogen raken, maar ik kan helaas niet.
Ik wil meteen even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die op mijn gedicht gestemd heeft, want dankzij jullie sta ik in de finale!
Bedankt! Ik heb net ook weer even op 'Jij bent mijn leven' gestemdquote:
Kun je ook even namens mij stemmen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bedankt! Ik heb net ook weer even op 'Jij bent mijn leven' gestemd!
Maar het lijkt erop alsof ik nog maar de enige ben die stemt![]()
Nee hoor !quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
11 december.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer is de Petro Meet & Greet eigenlijk?
mijn vrouwtje greet stemt ook ieder uur trouw super dat jullie dit voor me doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe hoog stond je vandaag?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
mijn vrouwtje greet stemt ook ieder uur trouw super dat jullie dit voor me doen
Heb hem nog niet voorbij zien komen was er ff tussen uit ivm autorijden Onze kleinzoon Chinairo is 4 geworden we hebben daar tot half 7 gekeken en thuis gelijk weer de tv aangedaanquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:53 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Heb hem nog niet voorbij zien komen was er ff tussen uit ivm autorijden Onze kleinzoon Chinairo is 4 geworden we hebben daar tot half 7 gekeken en thuis gelijk weer de tv aangedaan
ik wens je als eerst heel veel beterschapquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:07 schreef sjakie007 het volgende:
Gefeliciteerd met de kleinzoon Petro.
Ben gister geopereerd en was vandaag te brak om ieder uur te stemmen. Waarschijnlijk gaat dat morgen wel lukken
Sterkte Sjakie !quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:07 schreef sjakie007 het volgende:
Gefeliciteerd met de kleinzoon Petro.
Ben gister geopereerd en was vandaag te brak om ieder uur te stemmen. Waarschijnlijk gaat dat morgen wel lukken
Ballen zijn met succes ingedaald! Champagne is op zijn plaats en Sabrina schenkt ze in voor nop (als de baas het maar niet ziet)quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gefeliciteerd met je kleinzoon, Petro!
Sjakie007, sterkte met de genezing van ballen-indaal-operatie!
En ik ben bang dat ik morgen hartstikke ziek ben, m'n keel, die doet zo'n pijn [ afbeelding ]. En nee Gronkel, ik ga niet als ik morgen helemaal ziek ben, 24x stemmen.
Ik heb nu net wel gestemd trouwens.
quote:
Weinig of veel champagne?quote:Champagne is op zijn plaats en Sabrina schenkt ze in voor nop (als de baas het maar niet ziet)
En dat zenden ze dan niet live uit op tv...quote:Op dinsdag 30 november 2010 22:44 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Ballen zijn met succes ingedaald! Champagne is op zijn plaats en Sabrina schenkt ze in voor nop (als de baas het maar niet ziet)
Ook weer opgehelderd !quote:Op woensdag 1 december 2010 09:58 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo vrienden
Ik heb net even met de echte j.b.sound gepraat en heb er over aangesproken dat de muziekfragmenten van maandag die opgenomen zijn en op you tube staan dat dat niet mocht van hem en dit is wat hijhallo mensen hier een bericht van de echte j.b.sound ik kreeg te horen dat ik een bericht hadt achter gelaten onder de naam jbsoundgouda ten eerst noem ik me niet zo en ten 2de ben ik dat niet.
ik sta vierkant achter petro ik steun deze zanger waar hij staat waar ik ook bent ik doe regelmatig geluid voor hem.
maar er wordt door jaloerse mensen gekke berichten geplaats dus dan weten jullie dat.
afz
dextro heb ik neer gezet
ik sta geregristreert onder www.jbsound.nl
zei Hij vroeg of ik dat even wou plaatsen:
ik weet niet waar je het over hebt petro... ik heb je gisteren niet gezien of gesproken. waarschijnlijk was dat iemand die deed alsof hij mij is. gewoon een jaloers persoontje dus omdat ik geluidsman van ben cramer was en hij nietquote:Op woensdag 1 december 2010 09:58 schreef ZangerPetro het volgende:
Hallo vrienden
Ik heb net even met de echte j.b.sound gepraat en heb er over aangesproken dat de muziekfragmenten van maandag die opgenomen zijn en op you tube staan dat dat niet mocht van hem en dit is wat hijhallo mensen hier een bericht van de echte j.b.sound ik kreeg te horen dat ik een bericht hadt achter gelaten onder de naam jbsoundgouda ten eerst noem ik me niet zo en ten 2de ben ik dat niet.
ik sta vierkant achter petro ik steun deze zanger waar hij staat waar ik ook bent ik doe regelmatig geluid voor hem.
maar er wordt door jaloerse mensen gekke berichten geplaats dus dan weten jullie dat.
afz
dextro heb ik neer gezet
ik sta geregristreert onder www.jbsound.nl
zei Hij vroeg of ik dat even wou plaatsen:
Stuur mij dan eens even een e-mailtje vanaf je 'live'-account (j.b.sound@live.nl)quote:Op woensdag 1 december 2010 12:46 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt petro... ik heb je gisteren niet gezien of gesproken. waarschijnlijk was dat iemand die deed alsof hij mij is. gewoon een jaloers persoontje dus omdat ik geluidsman van ben cramer was en hij niet
Te doorzichtig nu. Jammer.quote:Op woensdag 1 december 2010 12:46 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
ik weet niet waar je het over hebt petro... ik heb je gisteren niet gezien of gesproken. waarschijnlijk was dat iemand die deed alsof hij mij is. gewoon een jaloers persoontje dus omdat ik geluidsman van ben cramer was en hij niet
Ook net gestemd...quote:Op woensdag 1 december 2010 13:00 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gestemd op 'Petro is mijn leven'!
Iedereen die op mijn gedicht gestemd heeft:![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 1 december 2010 13:04 schreef Penisbaard het volgende:
1. Joepiepoepie (TRU)
2. Ensaf (KLB)
3. Janpiraat (ONZ)
4. Ali Salami (FB)
5. Liesje1979 (SEX)
Gedaan !quote:Op woensdag 1 december 2010 13:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Bedankt weer!
Maar je moet wel op 5 personen stemmen, want als je maar op 1 of 2 personen stemt, krijgt die nummer 1 minder punten dan als je op 5 personen stemt.
Neem gewoon het lijstje van Penisbeertje over ofzo:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:46 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 december 2010 12:54 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Stuur mij dan eens even een e-mailtje vanaf je 'live'-account (j.b.sound@live.nl)
Stuur maar naar meissie35@gmail.com
Als dat mailtje zo binnenkomt bij mij dan alvast MIJN welgemeende excuses dat ik je een 'nepper' noemde...
![]()
Waar blijven mijn pilletjes?quote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gewoon ook echt iedereen die ik omgekocht heb met Viagra om op mij te stemmen, zet datzelfde lijstje neer.
Ensaf, JanPiraat, Ali Salami en Liesje1979 mogen mij wel bedanken, want dankzij mij krijgen ze zoveel stemmen
Sorry dat ik je moet teleurstellen maar ik ken de echte Fred en geluidsman en heb hem verteld van de filmpjes die verijderd moesten worden van you tube maar hij vind het JUIST geweldige promotiequote:Op woensdag 1 december 2010 12:46 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDamequote:Op woensdag 1 december 2010 15:38 schreef eleusis het volgende:
Ik snap er nou helemaal niks meer van.
Niemand is te vertrouwen in deze keiharde wereld.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Rectum het volgende:
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Zie de kanaalreacties aldaar. Dat is zeker weten de echte Fred van Jbsoundgouda.
Die zul je niet zienquote:Op woensdag 1 december 2010 13:34 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
[..]
Wachtend op een e-mailtje...
mijn dank is weer grootquote:Op woensdag 1 december 2010 14:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat is toch de hele tijd dat gedoe over die geluidsman van Ben Cramer!
Ben Cramer...
Zanger Petro...
So Thijs...
En uiteraard meteen weer even gestemd op 'Petro is mijn leven!'
www.jbsound.nl dat is de enige en echte FRED die bij de SILVERLADY is en het geluid voor vele artiesten doetquote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
2 verschillende websites:
www.jbsound.nl (De Fred die Petro gesproken heeft..)
en
www.bogerssound.nl (Ene Rob... en dié zegt op zijn website de Silverlady in z'n artiestenportefeuille te hebben )
Nou snap ik er geen hol meer van...
Wie is nu wie ?!
DIT MAG HIJ DROMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
2 verschillende websites:
www.jbsound.nl (De Fred die Petro gesproken heeft..)
en
www.bogerssound.nl (Ene Rob... en dié zegt op zijn website de Silverlady in z'n artiestenportefeuille te hebben )
Nou snap ik er geen hol meer van...
Wie is nu wie ?!
dat ben ik met je eens hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geen gemekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 16:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het boeit allemaal niet wie wie is en wie wie in elkaar wil slaan, gewoon stemmen allemaal, Fred en Rob ook!
* JoepiePoepie heeft weer gestemd!
Kijk maar es op die website Petro ! Die Rob zegt een artiestenbureau te hebben en als je dan op 'artiesten' klikt zie je de Silverlady ook staan !quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
DIT MAG HIJ DROMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.bogerssound.nl (Ene Rob... en dié zegt op zijn website de Silverlady in z'n artiestenportefeuille te hebben
DIT MAG HIJ DROMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet ike of de silverlady zelf staan onder zijn portefeuille NOW WAY
dit is niet fred maar borgersoundquote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Zie de kanaalreacties aldaar. Dat is zeker weten de echte Fred van Jbsoundgouda.
Ik snap er nu helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
dit is niet fred maar borgersound
Hoorde ik ook al ja, dat de Zilveren dame van bogerssound is. Hij woont in amsterdam volgens mij wibautstraat onder een brug hij heeft dome reactie gedaan en toen kwam zijn ip tevoorschijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Maakt ook geen hol uit wié 't is...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Jbsoundgouda op YT is wel de echte.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik snap er nu helemaal niets meer van.Jbsoundgouda op youtube is ook een nepperd?
Dat die Jbsoundgouda op Fok! niet de echte Fred is vermoedde ik al, maar die fred op youtube is toch wel echt?
Hij mag van geluk spreken dat hij mij daar niet op heeft staan!!!! dat beloof ik. maar de silverlady en hij hebben een poos samen gedraaid bij een internetstadion en er is wat gebeurd finacieel dus wat ik liever niet over wil hebben'en toen heeft marijke gezegt dat ze niet meer wat met ze te maken wouden hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:43 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Kijk maar es op die website Petro ! Die Rob zegt een artiestenbureau te hebben en als je dan op 'artiesten' klikt zie je de Silverlady ook staan !
Ahaaaaaaaaaaaaaa....quote:Op woensdag 1 december 2010 18:51 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hij mag van geluk spreken dat hij mij daar niet op heeft staan!!!! dat beloof ik. maar de silverlady en hij hebben een poos samen gedraaid bij een internetstadion en er is wat gebeurd finacieel dus wat ik liever niet over wil hebben'en toen heeft marijke gezegt dat ze niet meer wat met ze te maken wouden hebben
maar borgersound weigert om de naam van de silverlady te verwijderen
Ze gebruiken haar naam veel vaker helaas
maar niemand en dan ook niemand heeft zon goed en warm hart ALS DE ENIGE ECHTE SILVERLADY vrienden geloof me het is een echte kanjer
Ja zo is hetquote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaaaaaa....
En als nu iemand een filmpje van Marijke op Youtube plaatst doet hijnét alsof hij daar de rechten over heeft en dreigt met rechtzaken e.d. als de filmpjes niet verwijderd worden...
Beetje ziekelijk...
De enigste eerlijke, trouwe wezens op aarde zijn dieren...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ja zo is het
wist niet dat mensen zo kunnen en willen doen alleen uit JALOEZIE bah bah![]()
![]()
It's a dirty world we're living in. Mijn stem is weer uitgebracht!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Penisbaard het volgende:
Het is mij allemaal veel duidelijker nu over de Silverlady, Ben Cramer, Jbsoundgouda en Bogerssound.
Jaloezie en intriges...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Penisbaard het volgende:
Het is mij allemaal veel duidelijker nu over de Silverlady, Ben Cramer, Jbsoundgouda en Bogerssound.
Vertrouw Petro...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef Rectum het volgende:
Maar Fred van Jbsoundgouda is wel diegene die de videointerviews van de Silverlady van Youtube af wil hebben.
Jbsoundgouda op YT is wel de echte.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Vertrouw Petro...
Dat is niet de échte Fred...
Hoé weet je dat dan ?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jbsoundgouda op YT is wel de echte.
Maar Jbsoundagouda hééft toch helemaal geen rechten over de Silverlady ?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jbsoundgouda op YT is wel de echte.
Ik heb hier een oude msn-log waarin de Silverlady zegt dat ze die interviews samen met Fred heeft gemaakt:quote:Op woensdag 1 december 2010 19:07 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Maar Jbsoundagouda hééft toch helemaal geen rechten over de Silverlady ?!
Petro !!! Help ons eens uit de brand ?!
Staat Marijke onder het management van Fred ?!
quote:(13:55:16) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: filmpies gaan allemaal van you tube af
(13:55:22) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: ik verzoek om gedaan net
(13:55:35) Gewoon Bertus: Jammer, het waren goede interviews.
(13:55:38) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: dan zijn z eoveral weg
(13:55:47) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: war ze dan staan in een keer
(13:55:49) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: opgelost
(13:55:56) Gewoon Bertus: U stelde zelfs de introverte Arie Pater op zijn gemak.
(13:56:08) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: arie is me vriend
(13:56:18) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: zie hem wekelijks
(13:56:23) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: zo als vele artiesten
(13:56:32) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: ook live prigamma hier op d eradio doe ik
(13:56:35) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: met artiesten
(13:56:45) Gewoon Bertus: Klikt leuk!
(13:56:57) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: geluidsman ben cramer begeleid me dan
(13:57:01) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: doe ik wle is
(13:57:03) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: wel
(13:57:09) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: denk deze maand weer
(13:57:24) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: live artiesten hi
Omdat als je op www.piratenland.eu op foto/film klikt je wordt doorgelinkt naar dat kanaal.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hoé weet je dat dan ?!
Aan de hand van een comment of een berichtje aan jou ofzo ?
En hoé oud is 'oud' Gronkel ?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:11 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik heb hier een oude msn-log waarin de Silverlady zegt dat ze die interviews samen met Fred heeft gemaakt:
[..]
Voor personen: 39 jaarquote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
En hoé oud is 'oud' Gronkel ?!
Ik snap er helemaal geen hol meer van Rectum...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Omdat als je op www.piratenland.eu op foto/film klikt je wordt doorgelinkt naar dat kanaal.
Hahahaha...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:15 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Voor personen: 39 jaar
Voor msn-logs: bijna een jaar
Als je maar weet dat ik van je hou.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hahahaha...![]()
Wat ben je ook een héérlijke 'lul de behanger' af en toe !
(Maar daarom vind ik je ook zo grappig...)
![]()
Dank voor je complimenten !
Ik snap helemaal niets meer van deze wereld.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:22 schreef Penisbaard het volgende:
Maar Fred is toch juist niet de geluidsman van Ben Cramer?
Lieve allemaalquote:Op woensdag 1 december 2010 19:07 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Maar Jbsoundagouda hééft toch helemaal geen rechten over de Silverlady ?!
Petro !!! Help ons eens uit de brand ?!
Staat Marijke onder het management van Fred ?!
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:33 schreef Rectum het volgende:
Maar stond Petro vandaag nog in de Verzoekparade?
Helaas pindakaas...quote:Op [b]woensdag 1 december 2010 18:59[/b] schreef MeissieMeissie het volgende:
Even een note:
Ik heb Petro niet langs zien komen in de Verzoekparade...
Komt vast omdat we een beetje aan 't verslappen waren met stemmen...
Maar géén zorgen; er komt een kersthit aan !
![]()
![]()
![]()
Gaan we daar weer lekker op stemmen met z'n allen...
nee helaas niet vriendquote:Op woensdag 1 december 2010 19:33 schreef Rectum het volgende:
Maar stond Petro vandaag nog in de Verzoekparade?
Niet sip doen...quote:
Hopelijk komt Wikileaks binnenkort duidelijkheid brengen in deze zaak, want ik snap er niets meer van.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Lieve allemaal
Fred www.jbsoundgouda.nl is een vriend van mij maar ook van de silverlady en marijken en ik staan onder geen enkel management
wij doen onds ding met liefde voor iedereen die het wil horen marijke voor de luisteraars van silverladyradio ZEI is de silverlady
en ik zing voor iedereen die het maar horen wil
we staan onder niets of niemand en FRED doet altijd het geluid bij marijke en voor mij heeft FRED ook vaak het geluid gedaan in de tijd dat mijn eigen geluid was gestolen
Gelukkig heb ik mijn eigen geluid weer
OOK sponserd FRED het geluid op 11 dec hij is de geluidsman van die avond
geloof me vrienden dit meen ik echt het zijn kanjers
De echte silverlady marijke en jbsoundgouda.nl maar ik baal er van dan er mensen zijn die hun goede namen zo vaak gebruiken om andere slecht te maken
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Hopelijk komt Wikileaks binnenkort duidelijkheid brengen in deze zaak, want ik snap er niets meer van.
Nee is sta niet meer onder manager Jansjequote:Op woensdag 1 december 2010 19:42 schreef Penisbaard het volgende:
Ik las toen op je hyves dat je geluid gestolen was ja, DINO was ook woest. Sta je niet meer onder het management van Jansje dan, Petro?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Hopelijk komt Wikileaks binnenkort duidelijkheid brengen in deze zaak, want ik snap er niets meer van.
wat is er toch met die jongenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:50 schreef Enchanter het volgende:
Hey Petro , heb je al info over de mysterieuze gast in de streepjestrui ?
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
beste mensen ik vind dit zo jammer he
Kom dan ook niet hier de boel vervuilen met jouw gezeik!quote:
Antwan...quote:Op donderdag 2 december 2010 09:21 schreef ZangerPetro het volgende:
wat is er toch met die jongen
hij was in het cafe waar ik de clip heb opgenomen en weet dat zijn naam Antwan is soory dat ik niet meer kan zeggen over die mysteriuese jongen
Klopt niet, dit soort muziek werkt juist preventief tegen kanker.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
Heb jij je klok niet een uur teruggezet toen de wintertijd ingingquote:Op donderdag 2 december 2010 15:54 schreef sjakie007 het volgende:
Trouwens nog zes minuten de tijd om te stemmen voor de charts van vandaag!
Je kant toch tot 16 uur stemmen?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb jij je klok niet een uur teruggezet toen de wintertijd inging?
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Je kant toch tot 16 uur stemmen?
Of Ansswaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Antwan...
Dat zal wel 'Antoine' zijn!
Ik begreep dat de rechter anders ook een "boeiend" leven heeft.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
Doe mij de linker maar...
quote:Op donderdag 2 december 2010 17:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
Doe mij de linker maar...
Ik lees 't al !quote:Op donderdag 2 december 2010 17:16 schreef Gronkel het volgende:
[..]![]()
Lees dit maar eens:
Haagse wallenbende opgepakt
Ansswa-The King-het vervolg
quote:
Ik heb het bestand nog op m'n laptop staan, maar Youtube accepteert het niet, zelfs niet wanneer ik hen converteer naar MP4 of MP3.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, en de Wikipedia-pagina van Petro, is stukje bij beetje aan het verdwijnen. De gesproken versie is al weggehaald. Zo m'n best op gedaan
.
Binnen een minuut weten ze alles weer te verpesten.quote:# (huidig | vorige) 2 dec 2010 18:16 Mathonius (Overleg | bijdragen) k (2.156 bytes) (Wijzigingen door Gronkel (Overleg) hersteld tot de laatste versie door MoiraMoira) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 2 dec 2010 18:15 Gronkel (Overleg | bijdragen) (2.214 bytes) (Versie 23454809 van MoiraMoira (overleg) ongedaan gemaakt.) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 2 dec 2010 18:15 Gronkel (Overleg | bijdragen) (2.187 bytes) (Versie 23454812 van MoiraMoira (overleg) ongedaan gemaakt.) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 1 dec 2010 20:50 MoiraMoira (Overleg | bijdragen) (2.156 bytes) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 1 dec 2010 20:50 MoiraMoira (Overleg | bijdragen) (2.187 bytes) (versie van CommonsDelinker van 1 dec 2010 om 06:35 (23447220) teruggeplaatst) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 1 dec 2010 20:47 JoepieMihoen (Overleg | bijdragen) (2.214 bytes) (Versie 23447220 van CommonsDelinker (overleg) ongedaan gemaakt.) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 1 dec 2010 20:40 JoepieMihoen (Overleg | bijdragen) (2.187 bytes) (Versie 23454675 van JoepieMihoen (overleg) ongedaan gemaakt.) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 1 dec 2010 20:39 JoepieMihoen (Overleg | bijdragen) (2.214 bytes) (Versie 23447220 van CommonsDelinker (overleg) ongedaan gemaakt.) (ongedaan maken)
# (huidig | vorige) 1 dec 2010 06:35 CommonsDelinker (Overleg | bijdragen) k (2.187 bytes) (Nl-Zanger_Petro-article.ogg is op Commons verwijderd. ZooFari: No license since 23 November 2010) (ongedaan maken)
hallo beste mensen dit ben ik niet hoorquote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
Stuur jij mij nog even een mailtje via je 'live'- e-mail, j.b.sound@live.nl , zodat we zéker zijn dat jij 't bent Fred ?!quote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
hallo beste mensen dit ben ik niet hoor
zooooooooooooooo jammer je hebt helemaal gelijk het was echt een super stuk gesproken tekstquote:Op donderdag 2 december 2010 17:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh, en de Wikipedia-pagina van Petro, is stukje bij beetje aan het verdwijnen. De gesproken versie is al weggehaald. Zo m'n best op gedaan
.
dat doet hij niet meissie fred de geluidsman die het geluid bij marijke de silverlady doet is FRED en de www.jbsoundgouda.nl Wie de andere is weet ik niet maar ik ken Fred persoonlijk en heb hem er over aangesproken hij is juist blij met de fragmenten van maandag liveartiesten bij de silverladyquote:Op donderdag 2 december 2010 18:31 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Stuur jij mij nog even een mailtje via je 'live'- e-mail, j.b.sound@live.nl , zodat we zéker zijn dat jij 't bent Fred ?!
meissie35@gmail.com
Weet ik lieverd....quote:Op donderdag 2 december 2010 19:19 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
dat doet hij niet meissie fred de geluidsman die het geluid bij marijke de silverlady doet is FRED en de www.jbsoundgouda.nl Wie de andere is weet ik niet maar ik ken Fred persoonlijk en heb hem er over aangesproken hij is juist blij met de fragmenten van maandag liveartiesten bij de silverlady
Gronkel heeft zijn Youtube-rekening niet betaaldquote:Op donderdag 2 december 2010 18:14 schreef Gronkel het volgende:
Ik heb het bestand nog op m'n laptop staan, maar Youtube accepteert het niet, zelfs niet wanneer ik hen converteer naar MP4 of MP3.
Ik zie en hoor niets, lief sokpoppetje van me.quote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Gronkel heeft zijn Youtube-rekening niet betaald.
Ik wel, dus ik heb 'm zelf geupload:
quote:Op donderdag 2 december 2010 21:00 schreef Gronkel het volgende:
Ik zie en hoor niets, lief sokpoppetje van me.
Bij mij doet ie het gewoon trouwensquote:Op donderdag 2 december 2010 20:48 schreef JoepiePoepie het volgende:
Gronkel heeft zijn Youtube-rekening niet betaald.
Als dit jou allereerste video is, vind ik 't héééééééél knap gedaan meis !quote:Op donderdag 2 december 2010 21:02 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
[..]
Bij mij doet ie het gewoon trouwens.
Hij is trouwens niet helemaal goed gelukt, op het einde zit een heel lang stuk 'niks', was de eerste keer dat ik Windows Movie Meter aanraakte en ik kwam er pas achter toen ik de video al geupload had, maar nu geen zin meer om de video te verbeteren.
Knap?!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:11 schreef MeissieMeissie het volgende:
Als dit jou allereerste video is, vind ik 't héééééééél knap gedaan meis !
Petje af ! Klasse !
![]()
![]()
Die staat er al. Ik heb er speciaal een account voor aangemaakt.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Waar blijf jij op Youtube met je complimentje...
![]()
Effies een duimpje in de lucht daar hoor !
Ik zit al 2 jaar met video's te "etteren" en ik weet nog niet alles...quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Knap?!
Een audiobestandje en een afbeelding! Ik ben beroeps- en hobbymatig nerdgirl, dus als ik een 'nieuwe' applicatie gebruik, weet ik heus wel vrij snel hoe ik ermee om moet gaan hoor
.
Maar toch bedankt voor het compliment.
Ow... ben jij dat ?!quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Die staat er al. Ik heb er speciaal een account voor aangemaakt.
Mijn account heb ik ook speciaal aangemaakt voor de Zanger-Petro-filmpjes en andere leuke dingen.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:17 schreef Gronkel het volgende:
Die staat er al. Ik heb er speciaal een account voor aangemaakt.
Stuur mij even een linkje naar die hamsterporno.quote:Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mijn account heb ik ook speciaal aangemaakt voor de Zanger-Petro-filmpjes en andere leuke dingen.
Want ik had al 2 Youtube-accounts, maar eentje gebruik ik om filmpjes van mijn hamstersaan de wereld te tonen en die andere gebruik ik samen met iemand anders als we zin hebben om troll-reacties bij filmpjes te plaatsen
.
hallo ik ben wel de geluidsman van ben cramer fred van jbsoundgouda vernoemd naar artiest johan bogaardt die wij hebben ontdektquote:Op donderdag 2 december 2010 18:26 schreef jbsoundgouda het volgende:
[..]
hallo beste mensen dit ben ik niet hoor
haha nu zit je fout want ons artiestenburo heet jbsound en niet jbsoundgouda en het is johan boogaardt. zie je nu wel dat deze nep is en ik ecth.quote:Op vrijdag 3 december 2010 09:10 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
[..]
hallo ik ben wel de geluidsman van ben cramer fred van jbsoundgouda vernoemd naar artiest johan bogaardt die wij hebben ontdekt
Geeft niks meid...quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:41 schreef JoepiePoepie het volgende:
Oh, vandaag amper nog op Petro gestemd. Helemaal vergeten
! Ik heb namelijk ook alweer een ander goed doel op touw gezet:
Een nieuwe webcam voor dandybleu!
quote:Op vrijdag 3 december 2010 20:27 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Waarom zout je niet een eind op, dikke snol dat je d'r bent.
Ik kan niet wachten, Petro.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef ZangerPetro het volgende:
Ja daar zijn we weer brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.verkleumd van de kou brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................
We hebben de clip voor een deel al opgenomen van het kerstnummer (met kerst alleen)
En ja ja onze meissiemeissie van het FOK speeld ook in de clip .
Vanavond nog even wat fragmenten thuis opnemen bij de kerstboom
En zijn jullie al nieuwschierig???????????????????
Ik ben nóg niet ontdooid !!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef ZangerPetro het volgende:
Ja daar zijn we weer brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.verkleumd van de kou brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................
We hebben de clip voor een deel al opgenomen van het kerstnummer (met kerst alleen)
En ja ja onze meissiemeissie van het FOK speeld ook in de clip .
Vanavond nog even wat fragmenten thuis opnemen bij de kerstboom
En zijn jullie al nieuwschierig???????????????????
Een skipak en een blauwe kop van de kou Rectum...dus ik moet je teleurstellen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, Petro.MeissieMeissie in een kerstjurkje.
![]()
![]()
![]()
En bedankt tho_Omas, ik heb niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
tho_Omas, ik heb een nogal autistisch hooggevoelig nerderig vraagje. Maar het houdt me bezig en anders kan ik vannacht niet slapen, namelijk:
Waarom heb jij in je persoonlijke instellingen het forum ingesteld op 35 posts per pagina?
Waarom 35 in Petrosnaam?
Wie weet; in een vorig leven !quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jullie lijken wel broer en zus [ afbeelding ]
Ik vier de mijne pas over 2 weken omdat ik familie in 't buitenland heb werken...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef sjakie007 het volgende:
![]()
Wordt er nog Sinterklaas gevierd in Almelo en zo ja, wat zijn de supriseplannen?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik vier de mijne pas over 2 weken omdat ik familie in 't buitenland heb werken...
![]()
Petro vierde het gisteren met de kinderen en kleinkinderen...
![]()
Surpriseplannen ?! Het moet toch voldoende zijn als IK uit een doos spring ?!
![]()
![]()
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2010 11:46 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik heb wel dik 10 minuten aan 'Blooper'-materiaal !
![]()
![]()
![]()
Zal ik dáár volgende week óók een video van maken ?!
![]()
![]()
Het is echt lachen, gieren, brullen op die clips...quote:Op zondag 5 december 2010 11:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.Leuk met zo'n Benny Hill-muziekje eronder.
quote:Op zondag 5 december 2010 11:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Het is echt lachen, gieren, brullen op die clips...
![]()
![]()
![]()
Wat moet ik me voorstellen bij "Benny Hill'-muziek ?!
Stuur me anders zo'n muziekje op via Youtube (video sharen)...![]()
Dan weet ik waar ik naar zoeken moet...
Rectum !quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 11:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Rectum !
![]()
Wat moet ik zónder joú creatieve bijval !
SUPER muziekje !!!
Ik zie in gedachten Petro al door de stad lopen, in versnelde opname...
![]()
![]()
![]()
Dank je !
Yep... dan blijven we dus hélemaal in de "Petro's huisstijl"...quote:
Geniet er maar van allemaal dat doe ik ook iedere keer haha super gedaan meissie en nog wel 3 x in het filmpje ahahahahquote:
Ik ben een slechte filmster...quote:Op zondag 5 december 2010 20:02 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Geniet er maar van allemaal dat doe ik ook iedere keer haha super gedaan meissie en nog wel 3 x in het filmpje ahahahah
dat ben ik met je eens complimenten weer voor deze kanjer meissiemeissiequote:
de jas heb ik gekregen van een fan !! ik gebruik normaal de jas met hoed en zonnebril voor de ander hazes actquote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef Gronkel het volgende:
Mooi nummer hoor Petro. Waar heb je die jas gekocht?
Ik heb hem gepakt de coffer haha super gemaaktquote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Hier alvast de cover van je cd!
[ afbeelding ]
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!!quote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Hier alvast de cover van je cd!
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 5 december 2010 20:39 schreef MeissieMeissie het volgende:
Als 't éven meezit is ie aan 't eind van de week op TV Oranje !
MITS we weer allemaal gaan stemmen natuurlijk !!!
![]()
![]()
![]()
Hopelijk aan het eind van deze week Joepiepoepie...quote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mooi!
Goed gedaan MeissieMeissie en Petro
Jammer dat er nog niet op gestemd kan worden.
Bron: Johan Bosquote:Op zondag 5 december 2010 19:00 schreef VR-Land het volgende:
Dat bestand is overigens niet door Johan Bos verwijderd; het is door een ander persoon van Wikimedia Commons afgehaald.
Ik doe mee !quote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik stel voor dat we in het volgende topic het nieuwe nummer van Petro zo bekend mogelijk gaan maken! Zoveel mogelijk Youtube-hits, zo hoog mogelijk in de TV Oranje Parade enzo...
Ik denk dat dit topic beter weer open kan wanneer de nieuwe kersthit op TV Oranje staat. Dan is de impact wat groter en kunnen we meer zieltjes winnen voor Petro.quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef MeissieMeissie het volgende:
Wie maakt alvast een nieuw topic aan voor Petro ?!
Even helemaal in het licht van z'n nieuwe kersthit !
Ik had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op zondag 5 december 2010 22:50 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik denk dat dit topic beter weer open kan wanneer de nieuwe kersthit op TV Oranje staat. Dan is de impact wat groter en kunnen we meer zieltjes winnen voor Petro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |