mijn dank is weer grootquote:Op woensdag 1 december 2010 14:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
Wat is toch de hele tijd dat gedoe over die geluidsman van Ben Cramer!
Ben Cramer...
Zanger Petro...
So Thijs...
En uiteraard meteen weer even gestemd op 'Petro is mijn leven!'
www.jbsound.nl dat is de enige en echte FRED die bij de SILVERLADY is en het geluid voor vele artiesten doetquote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
2 verschillende websites:
www.jbsound.nl (De Fred die Petro gesproken heeft..)
en
www.bogerssound.nl (Ene Rob... en dié zegt op zijn website de Silverlady in z'n artiestenportefeuille te hebben )
Nou snap ik er geen hol meer van...
Wie is nu wie ?!
DIT MAG HIJ DROMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 1 december 2010 15:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
2 verschillende websites:
www.jbsound.nl (De Fred die Petro gesproken heeft..)
en
www.bogerssound.nl (Ene Rob... en dié zegt op zijn website de Silverlady in z'n artiestenportefeuille te hebben )
Nou snap ik er geen hol meer van...
Wie is nu wie ?!
dat ben ik met je eens hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geen gemekkerquote:Op woensdag 1 december 2010 16:29 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het boeit allemaal niet wie wie is en wie wie in elkaar wil slaan, gewoon stemmen allemaal, Fred en Rob ook!
* JoepiePoepie heeft weer gestemd!
Kijk maar es op die website Petro ! Die Rob zegt een artiestenbureau te hebben en als je dan op 'artiesten' klikt zie je de Silverlady ook staan !quote:Op woensdag 1 december 2010 18:42 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
DIT MAG HIJ DROMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
www.bogerssound.nl (Ene Rob... en dié zegt op zijn website de Silverlady in z'n artiestenportefeuille te hebben
DIT MAG HIJ DROMEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
niet ike of de silverlady zelf staan onder zijn portefeuille NOW WAY
dit is niet fred maar borgersoundquote:Op woensdag 1 december 2010 15:44 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/DeZilverenDame
Zie de kanaalreacties aldaar. Dat is zeker weten de echte Fred van Jbsoundgouda.
Ik snap er nu helemaal niets meer van.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
dit is niet fred maar borgersound
Hoorde ik ook al ja, dat de Zilveren dame van bogerssound is. Hij woont in amsterdam volgens mij wibautstraat onder een brug hij heeft dome reactie gedaan en toen kwam zijn ip tevoorschijn.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Maakt ook geen hol uit wié 't is...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:45 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Jbsoundgouda op YT is wel de echte.quote:Op woensdag 1 december 2010 18:47 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik snap er nu helemaal niets meer van.Jbsoundgouda op youtube is ook een nepperd?
Dat die Jbsoundgouda op Fok! niet de echte Fred is vermoedde ik al, maar die fred op youtube is toch wel echt?
Hij mag van geluk spreken dat hij mij daar niet op heeft staan!!!! dat beloof ik. maar de silverlady en hij hebben een poos samen gedraaid bij een internetstadion en er is wat gebeurd finacieel dus wat ik liever niet over wil hebben'en toen heeft marijke gezegt dat ze niet meer wat met ze te maken wouden hebbenquote:Op woensdag 1 december 2010 18:43 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Kijk maar es op die website Petro ! Die Rob zegt een artiestenbureau te hebben en als je dan op 'artiesten' klikt zie je de Silverlady ook staan !
Ahaaaaaaaaaaaaaa....quote:Op woensdag 1 december 2010 18:51 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Hij mag van geluk spreken dat hij mij daar niet op heeft staan!!!! dat beloof ik. maar de silverlady en hij hebben een poos samen gedraaid bij een internetstadion en er is wat gebeurd finacieel dus wat ik liever niet over wil hebben'en toen heeft marijke gezegt dat ze niet meer wat met ze te maken wouden hebben
maar borgersound weigert om de naam van de silverlady te verwijderen
Ze gebruiken haar naam veel vaker helaas
maar niemand en dan ook niemand heeft zon goed en warm hart ALS DE ENIGE ECHTE SILVERLADY vrienden geloof me het is een echte kanjer
Ja zo is hetquote:Op woensdag 1 december 2010 18:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ahaaaaaaaaaaaaaa....
En als nu iemand een filmpje van Marijke op Youtube plaatst doet hijnét alsof hij daar de rechten over heeft en dreigt met rechtzaken e.d. als de filmpjes niet verwijderd worden...
Beetje ziekelijk...
De enigste eerlijke, trouwe wezens op aarde zijn dieren...quote:Op woensdag 1 december 2010 18:59 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Ja zo is het
wist niet dat mensen zo kunnen en willen doen alleen uit JALOEZIE bah bah![]()
![]()
It's a dirty world we're living in. Mijn stem is weer uitgebracht!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Penisbaard het volgende:
Het is mij allemaal veel duidelijker nu over de Silverlady, Ben Cramer, Jbsoundgouda en Bogerssound.
Jaloezie en intriges...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:01 schreef Penisbaard het volgende:
Het is mij allemaal veel duidelijker nu over de Silverlady, Ben Cramer, Jbsoundgouda en Bogerssound.
Vertrouw Petro...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:02 schreef Rectum het volgende:
Maar Fred van Jbsoundgouda is wel diegene die de videointerviews van de Silverlady van Youtube af wil hebben.
Jbsoundgouda op YT is wel de echte.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:04 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Vertrouw Petro...
Dat is niet de échte Fred...
Hoé weet je dat dan ?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jbsoundgouda op YT is wel de echte.
Maar Jbsoundagouda hééft toch helemaal geen rechten over de Silverlady ?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:05 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jbsoundgouda op YT is wel de echte.
Ik heb hier een oude msn-log waarin de Silverlady zegt dat ze die interviews samen met Fred heeft gemaakt:quote:Op woensdag 1 december 2010 19:07 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Maar Jbsoundagouda hééft toch helemaal geen rechten over de Silverlady ?!
Petro !!! Help ons eens uit de brand ?!
Staat Marijke onder het management van Fred ?!
quote:(13:55:16) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: filmpies gaan allemaal van you tube af
(13:55:22) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: ik verzoek om gedaan net
(13:55:35) Gewoon Bertus: Jammer, het waren goede interviews.
(13:55:38) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: dan zijn z eoveral weg
(13:55:47) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: war ze dan staan in een keer
(13:55:49) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: opgelost
(13:55:56) Gewoon Bertus: U stelde zelfs de introverte Arie Pater op zijn gemak.
(13:56:08) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: arie is me vriend
(13:56:18) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: zie hem wekelijks
(13:56:23) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: zo als vele artiesten
(13:56:32) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: ook live prigamma hier op d eradio doe ik
(13:56:35) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: met artiesten
(13:56:45) Gewoon Bertus: Klikt leuk!
(13:56:57) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: geluidsman ben cramer begeleid me dan
(13:57:01) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: doe ik wle is
(13:57:03) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: wel
(13:57:09) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: denk deze maand weer
(13:57:24) silverlady live voor u luisterd u mee op www.raventeamutrecht.nl: live artiesten hi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |