Ik kan niet wachten, Petro.quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef ZangerPetro het volgende:
Ja daar zijn we weer brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.verkleumd van de kou brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................
We hebben de clip voor een deel al opgenomen van het kerstnummer (met kerst alleen)
En ja ja onze meissiemeissie van het FOK speeld ook in de clip .
Vanavond nog even wat fragmenten thuis opnemen bij de kerstboom
En zijn jullie al nieuwschierig???????????????????
Ik ben nóg niet ontdooid !!!quote:Op zaterdag 4 december 2010 12:40 schreef ZangerPetro het volgende:
Ja daar zijn we weer brrrrrrrrrrrrrrrrrrr.verkleumd van de kou brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr................
We hebben de clip voor een deel al opgenomen van het kerstnummer (met kerst alleen)
En ja ja onze meissiemeissie van het FOK speeld ook in de clip .
Vanavond nog even wat fragmenten thuis opnemen bij de kerstboom
En zijn jullie al nieuwschierig???????????????????
Een skipak en een blauwe kop van de kou Rectum...dus ik moet je teleurstellen...quote:Op zaterdag 4 december 2010 13:03 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten, Petro.MeissieMeissie in een kerstjurkje.
![]()
![]()
![]()
En bedankt tho_Omas, ik heb niet kunnen slapen.quote:Op vrijdag 3 december 2010 22:30 schreef JoepiePoepie het volgende:
tho_Omas, ik heb een nogal autistisch hooggevoelig nerderig vraagje. Maar het houdt me bezig en anders kan ik vannacht niet slapen, namelijk:
Waarom heb jij in je persoonlijke instellingen het forum ingesteld op 35 posts per pagina?
Waarom 35 in Petrosnaam?
Wie weet; in een vorig leven !quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:19 schreef JoepiePoepie het volgende:
Jullie lijken wel broer en zus [ afbeelding ]
Ik vier de mijne pas over 2 weken omdat ik familie in 't buitenland heb werken...quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:28 schreef sjakie007 het volgende:
![]()
Wordt er nog Sinterklaas gevierd in Almelo en zo ja, wat zijn de supriseplannen?
quote:Op zaterdag 4 december 2010 23:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik vier de mijne pas over 2 weken omdat ik familie in 't buitenland heb werken...
![]()
Petro vierde het gisteren met de kinderen en kleinkinderen...
![]()
Surpriseplannen ?! Het moet toch voldoende zijn als IK uit een doos spring ?!
![]()
![]()
Maar natuurlijk.quote:Op zondag 5 december 2010 11:46 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ik heb wel dik 10 minuten aan 'Blooper'-materiaal !
![]()
![]()
![]()
Zal ik dáár volgende week óók een video van maken ?!
![]()
![]()
Het is echt lachen, gieren, brullen op die clips...quote:Op zondag 5 december 2010 11:47 schreef Rectum het volgende:
[..]
Maar natuurlijk.Leuk met zo'n Benny Hill-muziekje eronder.
quote:Op zondag 5 december 2010 11:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Het is echt lachen, gieren, brullen op die clips...
![]()
![]()
![]()
Wat moet ik me voorstellen bij "Benny Hill'-muziek ?!
Stuur me anders zo'n muziekje op via Youtube (video sharen)...![]()
Dan weet ik waar ik naar zoeken moet...
Rectum !quote:
quote:Op zondag 5 december 2010 11:56 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Rectum !
![]()
Wat moet ik zónder joú creatieve bijval !
SUPER muziekje !!!
Ik zie in gedachten Petro al door de stad lopen, in versnelde opname...
![]()
![]()
![]()
Dank je !
Yep... dan blijven we dus hélemaal in de "Petro's huisstijl"...quote:
Geniet er maar van allemaal dat doe ik ook iedere keer haha super gedaan meissie en nog wel 3 x in het filmpje ahahahahquote:
Ik ben een slechte filmster...quote:Op zondag 5 december 2010 20:02 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Geniet er maar van allemaal dat doe ik ook iedere keer haha super gedaan meissie en nog wel 3 x in het filmpje ahahahah
dat ben ik met je eens complimenten weer voor deze kanjer meissiemeissiequote:
de jas heb ik gekregen van een fan !! ik gebruik normaal de jas met hoed en zonnebril voor de ander hazes actquote:Op zondag 5 december 2010 20:09 schreef Gronkel het volgende:
Mooi nummer hoor Petro. Waar heb je die jas gekocht?
Ik heb hem gepakt de coffer haha super gemaaktquote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Hier alvast de cover van je cd!
[ afbeelding ]
Wat gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf !!!!quote:Op zondag 5 december 2010 20:18 schreef LeaderRoel het volgende:
Hier alvast de cover van je cd!
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 5 december 2010 20:39 schreef MeissieMeissie het volgende:
Als 't éven meezit is ie aan 't eind van de week op TV Oranje !
MITS we weer allemaal gaan stemmen natuurlijk !!!
![]()
![]()
![]()
Hopelijk aan het eind van deze week Joepiepoepie...quote:Op zondag 5 december 2010 21:07 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Mooi!
Goed gedaan MeissieMeissie en Petro
Jammer dat er nog niet op gestemd kan worden.
Bron: Johan Bosquote:Op zondag 5 december 2010 19:00 schreef VR-Land het volgende:
Dat bestand is overigens niet door Johan Bos verwijderd; het is door een ander persoon van Wikimedia Commons afgehaald.
Ik doe mee !quote:Op zondag 5 december 2010 22:27 schreef LeaderRoel het volgende:
Ik stel voor dat we in het volgende topic het nieuwe nummer van Petro zo bekend mogelijk gaan maken! Zoveel mogelijk Youtube-hits, zo hoog mogelijk in de TV Oranje Parade enzo...
Ik denk dat dit topic beter weer open kan wanneer de nieuwe kersthit op TV Oranje staat. Dan is de impact wat groter en kunnen we meer zieltjes winnen voor Petro.quote:Op zondag 5 december 2010 22:33 schreef MeissieMeissie het volgende:
Wie maakt alvast een nieuw topic aan voor Petro ?!
Even helemaal in het licht van z'n nieuwe kersthit !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |