En die zet je niet even op 't forum ?!quote:Op maandag 29 november 2010 18:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een paar keer kunnen stemmen op Jij bent mijn leven.
Tevens bedreigingen van Fred van jbsoundgouda in mijn PM-doos.
Ik ben jaloers.quote:Op maandag 29 november 2010 18:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog een paar keer kunnen stemmen op Jij bent mijn leven.
Tevens bedreigingen van Fred van jbsoundgouda in mijn PM-doos.
Helaas Grunge...quote:Op maandag 29 november 2010 19:56 schreef Grunge. het volgende:
MeissieMeissie, heb jij de Zilverlady weleens mogen ontmoeten?
Dat gaat zekers gebeurenquote:Op maandag 29 november 2010 20:01 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Helaas Grunge...
Ik ken Petro wél persoonlijk, en kom daar wel eens over de vloer...maak video's voor em en heb nu een songtekst voor hem geschreven...
Maar Marijke...Helaas !
![]()
Misschien neemt Petro me nog een keertje mee naar Raalte om haar te ontmoeten...
Wat zou dát een eer zijn !
quote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Dat gaat zekers gebeuren
11 dec komt de silverlady ook op het benefiet wat ik hou in Vriezenveen
We hopen dat jullie (als dat mogelijk is ) allemaal massaaaaaaal komen hoppa dan zie ik eindelijk de FOK die mij zo steunen
Hey ! Waar blijft m'n mp3-tje trouwens !?quote:Op maandag 29 november 2010 20:11 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Dat gaat zekers gebeuren
11 dec komt de silverlady ook op het benefiet wat ik hou in Vriezenveen
We hopen dat jullie (als dat mogelijk is ) allemaal massaaaaaaal komen hoppa dan zie ik eindelijk de FOK die mij zo steunen
Dan neem je je koters toch mee? Penisbaard houdt wel een oogje in het zeil.quote:Op maandag 29 november 2010 20:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
![]()
Ik heb nooit oppas voor 's avonds...
Penisbaard ?!quote:Op maandag 29 november 2010 20:16 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Dan neem je je koters toch mee? Penisbaard houdt wel een oogje in het zeil.
quote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef ZangerPetro het volgende:
![]()
Ik kreeg net te horen dat WIJ zondag met 2 clips in de verzoekparade stonden
Ja ik zeg WIJ wat dat is alleen maar mogelijk gemaakt dankzij jullie vrienden
Ik ben het hele weekeind niet op de pc bijna geweest druk druk druk met optredens geweest
Maar op 11 dec hou ik in Vriezenveen een Hollandse avond . ten bate van de stichting voedselbank voor dieren (daar ben ik ambassadeur van zo als jullie al weten) en ik zou het geweldig vinden dat WE elkaar kunnen en mogen ontmoeten op die avond
Meissiemeissie de silverlady zal daar ook aanwezig zijn er komen vele collaga ariesten Ik had graag de flyer er bij willen plaatsen![]()
![]()
maar zo als jullie weten
![]()
![]()
dat lukt me nog niet sorry
maar geweldig he 2 clips in de verzoekparade
![]()
![]()
![]()
![]()
EN IK HEB GOED NIEUWS !!!quote:Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef ZangerPetro het volgende:
![]()
Ik kreeg net te horen dat WIJ zondag met 2 clips in de verzoekparade stonden
Ja ik zeg WIJ wat dat is alleen maar mogelijk gemaakt dankzij jullie vrienden
Ik ben het hele weekeind niet op de pc bijna geweest druk druk druk met optredens geweest
Maar op 11 dec hou ik in Vriezenveen een Hollandse avond . ten bate van de stichting voedselbank voor dieren (daar ben ik ambassadeur van zo als jullie al weten) en ik zou het geweldig vinden dat WE elkaar kunnen en mogen ontmoeten op die avond
Meissiemeissie de silverlady zal daar ook aanwezig zijn er komen vele collaga ariesten Ik had graag de flyer er bij willen plaatsen![]()
![]()
maar zo als jullie weten
![]()
![]()
dat lukt me nog niet sorry
maar geweldig he 2 clips in de verzoekparade
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je handtekeningen van Petro en Marijke voor me regelen?quote:Op maandag 29 november 2010 20:38 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
EN IK HEB GOED NIEUWS !!!
Ik kom zaterdag 11 december OOK naar Vriezenveen !!!
Ik heb net oppas geregeld voor de jongste...
En ik neem m'n 2 jongetjes mee !!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tót dan !!!
[ afbeelding ]
BTW: Moet ik dan ook effies komen filmen ?!
Of wordt 't volle bak en een camera die omver wordt gelopen ?!
Kan ik voor je regelen...quote:Op maandag 29 november 2010 21:07 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Kun je handtekeningen van Petro en Marijke voor me regelen?
Ze gaan 3 (!!!) platen van em draaien NU !!!quote:Op maandag 29 november 2010 21:41 schreef MeissieMeissie het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! Straks wordt Petro gedraaid !!!
![]()
![]()
Ik schakel nu in. Derksen moet maar even z'n mond houden.quote:Op maandag 29 november 2010 21:46 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ze gaan 3 (!!!) platen van em draaien NU !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |