Erg he ?!quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef eleusis het volgende:
En ik ben weer op tijd voor Yes-R en Lange Frans
Dat is juist goed, want Yes-R is in volgens So Thijs:quote:Op maandag 29 november 2010 22:00 schreef eleusis het volgende:
En ik ben weer op tijd voor Yes-R en Lange Frans
Stop daar eens mee.quote:Op maandag 29 november 2010 22:03 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Dat is juist goed, want Yes-R is in volgens So Thijs:
[ afbeelding ]
quote:
Geeft niet, het was het waardquote:
Zou kunnen, ware het niet dat ik moet ook nog werkenquote:
hoppaaaaaaaaaa gefeliciteerdquote:Op maandag 29 november 2010 21:08 schreef JoepiePoepie het volgende:
Het lijkt me helemaal geweldig om Zanger Petro en Marcel Veldman aan te mogen raken, maar ik kan helaas niet.
Ik wil meteen even van de gelegenheid gebruik maken om iedereen te bedanken die op mijn gedicht gestemd heeft, want dankzij jullie sta ik in de finale!
Bedankt! Ik heb net ook weer even op 'Jij bent mijn leven' gestemdquote:
Kun je ook even namens mij stemmen?quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Bedankt! Ik heb net ook weer even op 'Jij bent mijn leven' gestemd!
Maar het lijkt erop alsof ik nog maar de enige ben die stemt![]()
Nee hoor !quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
11 december.quote:Op dinsdag 30 november 2010 17:30 schreef LudoSanders het volgende:
Wanneer is de Petro Meet & Greet eigenlijk?
mijn vrouwtje greet stemt ook ieder uur trouw super dat jullie dit voor me doenquote:Op dinsdag 30 november 2010 15:32 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Hoe hoog stond je vandaag?quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:47 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
mijn vrouwtje greet stemt ook ieder uur trouw super dat jullie dit voor me doen
Heb hem nog niet voorbij zien komen was er ff tussen uit ivm autorijden Onze kleinzoon Chinairo is 4 geworden we hebben daar tot half 7 gekeken en thuis gelijk weer de tv aangedaanquote:
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 november 2010 18:53 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Heb hem nog niet voorbij zien komen was er ff tussen uit ivm autorijden Onze kleinzoon Chinairo is 4 geworden we hebben daar tot half 7 gekeken en thuis gelijk weer de tv aangedaan
ik wens je als eerst heel veel beterschapquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:07 schreef sjakie007 het volgende:
Gefeliciteerd met de kleinzoon Petro.
Ben gister geopereerd en was vandaag te brak om ieder uur te stemmen. Waarschijnlijk gaat dat morgen wel lukken
Sterkte Sjakie !quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:07 schreef sjakie007 het volgende:
Gefeliciteerd met de kleinzoon Petro.
Ben gister geopereerd en was vandaag te brak om ieder uur te stemmen. Waarschijnlijk gaat dat morgen wel lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |