quote:Op maandag 29 november 2010 01:13 schreef Stefan het volgende:
Ja, maar die mensen hebben misschien niet eens geld voor kadootjes he. Kom je daar dan met een lege zak
quote:Op maandag 29 november 2010 01:13 schreef Stefan het volgende:
Ja, maar die mensen hebben misschien niet eens geld voor kadootjes he. Kom je daar dan met een lege zak
Het hoeft niet alleen maar om arme mensen te gaan he... langdurig zieke kindjes vinden het ook leuk om zwarte piet te zien..quote:Op maandag 29 november 2010 01:13 schreef Stefan het volgende:
Lachen manquote:Op maandag 29 november 2010 01:13 schreef Stefan het volgende:
Ik heb ook nog wel een zakje zout.quote:Op maandag 29 november 2010 02:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lachen man
Tof initiatief .![]()
Mocht je op zeker moment nog iets nodig hebben aan spullen of materiaal laat het maar ff weten via PM. Heb nog de nodige attributen zoals pakken, roe en zakken liggen .
Dit moet wel even afgestemd worden natuurlijk.quote:Op maandag 29 november 2010 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Wie zegt dat er geen geld is voor (kleine)kadootjes ?
Een Zwarte Piet inhuren echter kost al snel weer 100 euro of meer . Op deze manier kan het dus wel .
Echt ga je schamen als je een dergelijk initiatief meteen weer onderuit meent te moeten halen
100 EURO???quote:Op maandag 29 november 2010 02:22 schreef Stokstaart het volgende:
Wie zegt dat er geen geld is voor (kleine)kadootjes ?
Een Zwarte Piet inhuren echter kost al snel weer 100 euro of meer . Op deze manier kan het dus wel .
Echt ga je schamen als je een dergelijk initiatief meteen weer onderuit meent te moeten halen
Heb me echt dood gelachen xDquote:Op maandag 29 november 2010 01:13 schreef Stefan het volgende:
Dat valt wel mee. Je kan immers als zwarte piet geen bier drinken.quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:08 schreef Stefan het volgende:
Lijkt me ook best tof een avond mee te maken. Je komt helemaal lam thuis volgens mij
Ben vlak bij Groningen, dus als piet een extra kado nodig heeft, kan hij zo een pm sturen.quote:Op maandag 29 november 2010 07:19 schreef Cat22 het volgende:
Top aanbod!![]()
En wie weet (afhankelijk van de vraag van de poster die een bezoekje van Piet wenst) kunnen andere fokkers voor wat kleine kadootjes zorgen? Gewoon wat je hebt liggen dus, in het kader van dit forum.
Kost wel wat hoor. Als het het hele jaar door Sinterklaas was maakte ik er m'n beroep van.quote:Op maandag 29 november 2010 09:17 schreef Stefan het volgende:
Een zwarte piet op bezoek kost ongeveer 20 euro.
Ok jammer dat niemand er gebruik van gemaakt heeft en bedankt voor je lieve aanbod.quote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Nope, helaas.
Hier kan nu wel een slotje op denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |