Omdat als je op www.piratenland.eu op foto/film klikt je wordt doorgelinkt naar dat kanaal.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:06 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hoé weet je dat dan ?!
Aan de hand van een comment of een berichtje aan jou ofzo ?
En hoé oud is 'oud' Gronkel ?!quote:Op woensdag 1 december 2010 19:11 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik heb hier een oude msn-log waarin de Silverlady zegt dat ze die interviews samen met Fred heeft gemaakt:
[..]
Voor personen: 39 jaarquote:Op woensdag 1 december 2010 19:14 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
En hoé oud is 'oud' Gronkel ?!
Ik snap er helemaal geen hol meer van Rectum...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:11 schreef Rectum het volgende:
[..]
Omdat als je op www.piratenland.eu op foto/film klikt je wordt doorgelinkt naar dat kanaal.
Hahahaha...quote:Op woensdag 1 december 2010 19:15 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Voor personen: 39 jaar
Voor msn-logs: bijna een jaar
Als je maar weet dat ik van je hou.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:18 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hahahaha...![]()
Wat ben je ook een héérlijke 'lul de behanger' af en toe !
(Maar daarom vind ik je ook zo grappig...)
![]()
Dank voor je complimenten !
Ik snap helemaal niets meer van deze wereld.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:22 schreef Penisbaard het volgende:
Maar Fred is toch juist niet de geluidsman van Ben Cramer?
Lieve allemaalquote:Op woensdag 1 december 2010 19:07 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Maar Jbsoundagouda hééft toch helemaal geen rechten over de Silverlady ?!
Petro !!! Help ons eens uit de brand ?!
Staat Marijke onder het management van Fred ?!
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:33 schreef Rectum het volgende:
Maar stond Petro vandaag nog in de Verzoekparade?
Helaas pindakaas...quote:Op [b]woensdag 1 december 2010 18:59[/b] schreef MeissieMeissie het volgende:
Even een note:
Ik heb Petro niet langs zien komen in de Verzoekparade...
Komt vast omdat we een beetje aan 't verslappen waren met stemmen...
Maar géén zorgen; er komt een kersthit aan !
![]()
![]()
![]()
Gaan we daar weer lekker op stemmen met z'n allen...
nee helaas niet vriendquote:Op woensdag 1 december 2010 19:33 schreef Rectum het volgende:
Maar stond Petro vandaag nog in de Verzoekparade?
Niet sip doen...quote:
Hopelijk komt Wikileaks binnenkort duidelijkheid brengen in deze zaak, want ik snap er niets meer van.quote:Op woensdag 1 december 2010 19:37 schreef ZangerPetro het volgende:
[..]
Lieve allemaal
Fred www.jbsoundgouda.nl is een vriend van mij maar ook van de silverlady en marijken en ik staan onder geen enkel management
wij doen onds ding met liefde voor iedereen die het wil horen marijke voor de luisteraars van silverladyradio ZEI is de silverlady
en ik zing voor iedereen die het maar horen wil
we staan onder niets of niemand en FRED doet altijd het geluid bij marijke en voor mij heeft FRED ook vaak het geluid gedaan in de tijd dat mijn eigen geluid was gestolen
Gelukkig heb ik mijn eigen geluid weer
OOK sponserd FRED het geluid op 11 dec hij is de geluidsman van die avond
geloof me vrienden dit meen ik echt het zijn kanjers
De echte silverlady marijke en jbsoundgouda.nl maar ik baal er van dan er mensen zijn die hun goede namen zo vaak gebruiken om andere slecht te maken
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Hopelijk komt Wikileaks binnenkort duidelijkheid brengen in deze zaak, want ik snap er niets meer van.
Nee is sta niet meer onder manager Jansjequote:Op woensdag 1 december 2010 19:42 schreef Penisbaard het volgende:
Ik las toen op je hyves dat je geluid gestolen was ja, DINO was ook woest. Sta je niet meer onder het management van Jansje dan, Petro?
quote:Op woensdag 1 december 2010 19:43 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Hopelijk komt Wikileaks binnenkort duidelijkheid brengen in deze zaak, want ik snap er niets meer van.
wat is er toch met die jongenquote:Op woensdag 1 december 2010 19:50 schreef Enchanter het volgende:
Hey Petro , heb je al info over de mysterieuze gast in de streepjestrui ?
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
beste mensen ik vind dit zo jammer he
Kom dan ook niet hier de boel vervuilen met jouw gezeik!quote:
Antwan...quote:Op donderdag 2 december 2010 09:21 schreef ZangerPetro het volgende:
wat is er toch met die jongen
hij was in het cafe waar ik de clip heb opgenomen en weet dat zijn naam Antwan is soory dat ik niet meer kan zeggen over die mysteriuese jongen
Klopt niet, dit soort muziek werkt juist preventief tegen kanker.quote:
quote:Op donderdag 2 december 2010 11:58 schreef degeluidsmanvanbencramer het volgende:
beste mensen ik vind dit zo jammer he
Heb jij je klok niet een uur teruggezet toen de wintertijd ingingquote:Op donderdag 2 december 2010 15:54 schreef sjakie007 het volgende:
Trouwens nog zes minuten de tijd om te stemmen voor de charts van vandaag!
Je kant toch tot 16 uur stemmen?quote:Op donderdag 2 december 2010 15:55 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Heb jij je klok niet een uur teruggezet toen de wintertijd inging?
quote:Op donderdag 2 december 2010 16:48 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Je kant toch tot 16 uur stemmen?
Of Ansswaquote:Op donderdag 2 december 2010 13:52 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Antwan...
Dat zal wel 'Antoine' zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |