Ga jij de kar trekken vrind?quote:
Ik trek helemaal niets. Maar ik vind het wel opvallend dat jij steeds weer faalt (zie ook de OP die jij maakte in de volksmuziekreeks).quote:
Die was helemaal dramatisch ja. Dat klopt. Bij deze is de faal bij verre na niet zo ernstig. Maar genoeg geluld en stemmen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:31 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik trek helemaal niets. Maar ik vind het wel opvallend dat jij steeds weer faalt (zie ook de OP die jij maakte in de volksmuziekreeks).
JAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!!!!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:42 schreef Gronkel het volgende:
Petro naar de top ! "In aanloop naar de kersthit van Zanger Petro"
Daar gaan we maar verder.
Schaam je niet hoor...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef sjakie007 het volgende:
Aangezien het topic van meissiemeissie gesloten is en haar OP beter is dan de mijne heb ik de hare maar schaamteloos gekopieerd.
Jij was eerder, dus eigenlijk had deze op slot gemoeten.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:51 schreef MeissieMeissie het volgende:
Ow chips...
Ik heb me rot gezocht in de lijst en had deze topic niet gezien...
![]()
Dus dacht ik "Maken we maar een nieuwe aan..."
![]()
Maar die is nu dus op slot gegooid...
![]()
Solly hool !
Gek genoeg was die van jou al ruim een uur ouder :S maar heb ik die over het hoofd gezien. Maar enfin, stemmen maar lieve mensen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Schaam je niet hoor...
Ik ben ook aan 't kopiëren en plakken geweest...
Vandaar dat ik em dus niet in de lijst had zien staan...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Jij was eerder, dus eigenlijk had deze op slot gemoeten.
Liedje van o.a. Henk Wijngaard...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
Meissiemeissie de vrouw van mijn dromen, mooiste meissie van ze allemaal
Tja, zo gaat dat in het leven. Maar daar kom je nog wel achter als je wat ouder bent.quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:53 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Vandaar dat ik em dus niet in de lijst had zien staan...
Maar ze hebben vást gedacht:
"Dat is een nieuwe, dicht die hap !"
Geeft niks...quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Gek genoeg was die van jou al ruim een uur ouder :S maar heb ik die over het hoofd gezien. Maar enfin, stemmen maar lieve mensen!
Nóg ouder ?!?!quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:55 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Tja, zo gaat dat in het leven. Maar daar kom je nog wel achter als je wat ouser bent.
kikoooooo;quote:Op zaterdag 27 november 2010 23:52 schreef kikoooooo het volgende:
Meissiemeissie de vrouw van mijn dromen, mooiste meissie van ze allemaal
Sorry, ik wou even de wijsneus uithangen, en daarbij vergat ik dat jij 3 keer zo oud bent als ik.quote:
Ah gooooooosh....quote:Op zondag 28 november 2010 00:16 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Sorry, ik wou even de wijsneus uithangen, en daarbij vergat ik dat jij 3 keer zo oud bent als ik.
Ik heb liever de versie van Henk. Henk komt uit emmen. Daar liggen ook mijn roots.quote:Op zondag 28 november 2010 00:00 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
kikoooooo;
Deze is voor jou !
![]()
![]()
Awwww... ons JoepiePoepie is verliefd !quote:Op zondag 28 november 2010 12:45 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hebben jullie de reacties in het fotoboek van [ afbeelding ]Penisbeertje[ afbeelding ] weleens gelezen?
Man man man, een en al ellende, drama, intrige, en jaloezie! Goede Tijden Slechte Tijden is er niks bij.
Mensen die op hem willen lijken, mensen die hem haten, mensen die zijn slaaf en volgeling zijn... Ik wist helemaal niet dat [ afbeelding ]Penisbeertje[ afbeelding ] zo'n feestelijke status op het forum had joh!
Ik vind hem gewoon een aardige grappige jongen die ik vooral heb leren kennen tijdens onze gezamenlijke forumban, maar vanaf nu wil ik ook wel zijn slavin zijn hoor!
Oh, en gestemd op 'Je bent mijn leven'. (Niet omdat ik dat zelf wilde, maar omdat dat van onze grote leider Penisbaard moet uiteraard.)
Ja, ik ben verliefd op iemand van wie ik zijn naam niet weet, zijn leeftijd niet weet, ook niet eens 100% zeker weet of hij een man of vrouw isquote:Op zondag 28 november 2010 13:05 schreef MeissieMeissie het volgende:
Awwww... ons JoepiePoepie is verliefd !
![]()
![]()
![]()
Lieve schat...quote:Op zondag 28 november 2010 13:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, ik ben verliefd op iemand van wie ik zijn naam niet weet, zijn leeftijd niet weet, ook niet eens 100% zeker weet of hij een man of vrouw is, maar ik ben toch verliefd, want 'Penisbeertje is mijn leven' [ afbeelding ].
Maar als je de intrige wilt lezen, dan moet je even een paar pagina's teruggaan in Zijn fotoboek en ook moet je dan in de fotoboeken van de betrokkenen gaan kijken (helaas hebben de betrokkenen het meeste al verwijderd). Jij als mede-slavin van onze leider Penisbaard, zult je ook helemaal ziek lachen!
Ohquote:
Als ik ook besluit 'bi' door 't leven te gaan zal ik 't zéker overwegen !quote:Op zondag 28 november 2010 13:24 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Oh![]()
Jij bent dus verliefd op mij
Wauw, wat een liefde allemaal in dit topicquote:Op zondag 28 november 2010 13:26 schreef MeissieMeissie het volgende:
Als ik ook besluit 'bi' door 't leven te gaan zal ik 't zéker overwegen !
Je bént ook lief !
![]()
Petro heeft een hoog 'knuffelgehalte' met een virus-effect...quote:Op zondag 28 november 2010 13:31 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wauw, wat een liefde allemaal in dit topic [ afbeelding ]
Dat is nou de positieve uitwerking van de muziek van Zanger Petro, een en al liefde!
Kom es even wat dichter naar je beeldscherm....quote:Op zondag 28 november 2010 13:34 schreef Gronkel het volgende:
Ik haat jullie allemaal (behalve Petro).
Botertjegeil.quote:Op zondag 28 november 2010 13:36 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Kom es even wat dichter naar je beeldscherm....
Nóg dichter...zó ja !
![]()
EVEN LEKKER MET JE KNUFFELEN !!!
quote:Eind 2010 werd Zanger Petro tevens de artiest van de week bij de gerenommeerde Silverladyradio.
Ja, lekker he tussen die grote tieten van MeissieMeissiequote:
Heb je misschien interesse in een triootje?quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, lekker he tussen die grote tieten van MeissieMeissie
Jij + linkertiet van MeissieMeissie + rechtertiet van MeissieMeissie is al een trio.quote:Op zondag 28 november 2010 13:45 schreef Gronkel het volgende:
Heb je misschien interesse in een triootje?
Maar mijn sokpop mag niet ontbreken.quote:Op zondag 28 november 2010 13:51 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Jij + linkertiet van MeissieMeissie + rechtertiet van MeissieMeissie is al een trio.
Ik ben 39...quote:Op zondag 28 november 2010 13:44 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Ja, lekker he tussen die grote tieten van MeissieMeissie
Hoe zou jij de Silverlady bestempelen dan? Haar faam schrijdt zich sneller voort dan jij je kan indenken?quote:Op zondag 28 november 2010 13:41 schreef Gronkel het volgende:
Wie heeft Petro's wiki aangepast?
[..]![]()
Ik had het kunnen weten. Iedere faalactie hier staat op jouw naam.quote:Op zondag 28 november 2010 13:58 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Hoe zou jij de Silverlady bestempelen dan? Haar faam schrijdt zich sneller voort dan jij je kan indenken?
ipv je energie in trolls te steken kun je beter je energie steken in het stemmen op Petro. Zo komt die er nooit!quote:Op zondag 28 november 2010 14:01 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Ik had het kunnen weten. Iedere faalactie hier staat op jouw naam.
Een beter milieu begint bij jezelf! I.p.v. op sokpoppen te reageren kun je beter je energie steken in het kopen van een dolfijn voor Kjellquote:Op zondag 28 november 2010 14:07 schreef sjakie007 het volgende:
ipv je energie in trolls te steken kun je beter je energie steken in het stemmen op Petro. Zo komt die er nooit!
quote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf! I.p.v. op sokpoppen te reageren kun je beter je energie steken in het kopen van een dolfijn voor Kjell.
Kjell heeft die dolfijntherapie toch al achter de rug en volgens mij botert het ook niet meer tussen Petro en de ouders van Kjell, ondanks alle moeite wordt dat niet meer gewaardeerd. Kjell is hier natuurlijk de dupe vanquote:Op zondag 28 november 2010 14:13 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Een beter milieu begint bij jezelf! I.p.v. op sokpoppen te reageren kun je beter je energie steken in het kopen van een dolfijn voor Kjell.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |