abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89235637
Om diverse redenen die ik hier niet zomaar op fok neerplemp gaan (8> en ik uit elkaar en ben ik naarstig op zoek naar andere woonruimte... Ik had me al een tijdje geleden ingeschreven bij de woningbouwverenigingen en had ook al op diverse huizen gereageerd, maar eindigde vaak net niet onderaan. Op een gegeven moment is de urgentie-aanvraag goedgekeurd en werd ik derde bij de woning waar ik toen op gereageerd heb. Ik baalde best wel want dit huis staat in een redelijke buurt, vergeleken met sommige buurten hier in Tilburg. Er is een school vlakbij, maar aangezien het nog geen 5 minuten van waar ik nu woon is, kunnen de kleintjes in ieder geval tijdelijk gewoon lekker op hun vertrouwde schooltje blijven. Boodschappen doen kan ook in de buurt, ideaal dus.

Omdat ik derde was geworden had ik de hoop opgegeven totdat ik bericht kreeg dat ik toch mocht gaan kijken...
En dat heb ik vandaag gedaan.
Helaas heb ik geen foto's gemaakt want mijn telefoon weigerde }:|
Hieronder vind je een plattegrondje
Er moet nog wel het een en ander opgeknapt worden, maar een likje verf doet al veel natuurlijk!

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 27 november 2010 @ 20:42:11 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89235703
ziet er niet onaardig uit Vamp!! en hopelijk krijg je véél hulp bij het zsm opknappen van je nieuwe stulp zodat je snel over kunt .. :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:52:31 #3
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_89235989
Keuken openbreken voor een grotere woonkamer en van slaapkamer3 een grote kast maken :)
pi_89236283
ik ben helemaal niet op huizenjacht... in woon alweer 2 jaar in een eigen huis :)
Free people own guns! Slaves do not!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 21:04:03 #5
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89236334
Niet gek, Vamp! Kun je iets met de zolder? :) Wanneer kun je erin?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89236747
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:52 schreef SiGNe het volgende:
Keuken openbreken voor een grotere woonkamer en van slaapkamer3 een grote kast maken :)
Ja lol.. er moeten ook nog 5 kids mee hahah dus met de hoeveelheid kamers ben ik wel blij!
Keuken openbreken...Misschien, ooit, als er een groter budget is :P
pi_89236840
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:02 schreef Vampier het volgende:
ik ben helemaal niet op huizenjacht... in woon alweer 2 jaar in een eigen huis :)
Maar jij bent toch Vamp en niet VampJE ?
pi_89237027
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:04 schreef Rewimo het volgende:
Niet gek, Vamp! Kun je iets met de zolder? :) Wanneer kun je erin?
Zolder gaat een slaapkamer worden en een gedeelte rommelhok.. de zoldertrap is helemaal dicht en op de eerste verdieping is het afgesloten met een deur, dus er komt ergens halverwege de zolder een wandje of gordijn, zodat ik toch ook nog wat bergruimte heb... Gelukkig is de schuur behoorlijk groot dus was kan daar eventueel drogen. Ik denk dat ikzelf het kleine kamertje aan de achterkant pak, de oudste twee mogen vechten om de kamer waar je opd e plattegrond een wastafel ziet, maar die in eht echt weg is gehaald en de zolder... nr 3 zit net in groep 3 dus die krijgt het kleinste kamertje aan de voorkant om te slapen, spelen kan door het hlele huis en op de grote kamer aan de voorkant waar dan ook een stapelbed voor 4 en 5 komt.....

Denk ik :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 27 november 2010 @ 21:27:44 #9
13151 crew  Rewimo
pi_89237215
Je kunt ze in elk geval allemaal kwijt begrijp ik ;) Da's toch wel belangrijk. Wanneer wil je gaan verhuizen? En moet je veel doen behalve schilderen?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89237395
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:27 schreef Rewimo het volgende:
Je kunt ze in elk geval allemaal kwijt begrijp ik ;) Da's toch wel belangrijk. Wanneer wil je gaan verhuizen? En moet je veel doen behalve schilderen?
Met een beetje creativiteit gaat dat helemaal lukken!
Ik mag er als het goed is vanaf 21 dec in en dan moet er iig beneden iets op de vloer, boven ligt linoleum, dus dat is flink schrobben en dan komt dat ook wel goed en verder wat gordijnen en meubels toveren! gelukkig zitten er door het hele huis veel inbouwkasten!

[ Bericht 1% gewijzigd door vamperotica op 27-11-2010 22:00:48 ]
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:58:13 #11
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_89238413
Geweldig meis! Wat ben ik blij voor je!
pi_89238551
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 21:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Geweldig meis! Wat ben ik blij voor je!
Ja, gaaf he?! Ik durf het alleen pas echt te geloven als ik er daadwerkelijk in zit! :D
pi_89239358
*O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_89241595
Gefeliciteerd en sterkte!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_89248587
Ik heb vannacht gedroomd over hoe het er uit gaat zien.....
Was alleen niet helemaal realistisch geloof ik :D
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 08:30:37 #16
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89248774
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 06:46 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd over hoe het er uit gaat zien.....
Was alleen niet helemaal realistisch geloof ik :D
dat zal je nog tegenvallen. Ik droomde ook vaak over hoe ik het zou inrichten en het eruit kwam te zien. Nou kan ik vaag dromen, maar het ziet er aardig uit zoals in m'n dromen ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 28 november 2010 @ 09:00:22 #17
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_89248846
Nog een paar felicitaties er bij en we kunnen het een schopje geven richting R&P ;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_89248992
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 08:30 schreef DJMO het volgende:

[..]

dat zal je nog tegenvallen. Ik droomde ook vaak over hoe ik het zou inrichten en het eruit kwam te zien. Nou kan ik vaag dromen, maar het ziet er aardig uit zoals in m'n dromen ;)
Maar in mijn droom hadden de buren de helft van hun woning afgestaan... Dat gaat niet gebeuren denk ik! :P
pi_89253510
Vampje, gefeliciteerd *O* (al is de reden niet leuk)
Heb nog een Karlstad fauteuil voor je maar die heeft wél donker-antraciet bekleding dus of dat je smaak is :{
Er slingert hier nog wel wat rond wat je misschien kunt gebruiken maar veel is het niet meer, heb nog een teakhouten spiegel (dezelfde die DJMO heeft meegenomen, had er twee van) en nog een laag teak tafeltje waar van origine een laadje in zat wat gesneuveld is maar met de ladekant tegen de muur is het een snoesje.
Dan heb ik nog de eettafel, modern eiken, 180x90 welke eigenlijk dinsdag wordt opgehaald door de kringloop maar als jij hem wilt hebben bel ik die morgen wel af. Met één MAAR, dat ding, al kunnen en zijn de poten er onderuit geschroefd, staat me gruwelijk in de weg dus wil hem snel kwijt. Maar een paar weekjes overleven we het wel. Vervelend is dat die hele heisa bepaald niet in de auto's passen dus kan het niet brengen dus weet niet, mocht je interesse hebben, of je vervoer kunt regelen.
Let me know
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89258303
:D LK...Kun jij in mijn hoofd kijken???

Mijn idee was om de "basis" zo ligt mogelijk te houden ( vloer en muren) en dan wat donkere en lichte meubels door elkaar zo droom ik van een donkere, maar net niet zwarte hoekbank, voor bij het raam zeg maar ( wat voorlopig dus gewoon van de kringloop gaat komen met een grand foudinges erover ofzo) aan de andere kant hebben de huidige bewoners een plankenkastje gemaakt en daar wil ik de onderste ( die zit een beetje op tvmeubelhoogte) vervangen door een wat meer uitstekende plank zodat er ook een tv op kan en daarboven komen dan fotolijstjes enzo ( ooit :P )
En bij dat droomhoekje in wording is de fauteuil een prachtig begin! O+
Aan de andere kant wil ik aan de ene kant een wittig ikea wandmeubel ofzo, maar daar komt voorlopig een mooie kast die zoessielief bewaard heeft ( draculettetje hier op Fok) en daar tegenover misschien bij het raam een computerhoekje ( zolang de laptop blijft leven :P ) en daarnaast wat ikeaopruimdingessen voor speelgoed van de kleintjes..
En daar zat ik ook een eettafel bij te verzinnen... beetje wat jij beschrijft ook!
Ik ga met zoessie wat mogelijkheden bespreken ivm eventueel ophalen, maar als ie je echt in de weg staat moet je 'm gewoon met de kringloop meegeven hoor... dan weet je dat er uiteindelijk ook iemand heel blij mee wordt! :*
pi_89258419
word zo blij van dit soort topics!
pi_89258732
quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2010 15:48 schreef Ml-etje het volgende:
:Y Zo heb ik nog niet zo lang geleden van een paar dames hier van fok ( uit het nagellaktopic) een heerlijk cadeautje gekregen met wat badspulletjes en mijn favo nagellakje O+ ...Zomaar omdat ze vonden dat ik het verdiende enzo O+
En de (8> heeft nog niet zo lang geleden rotbericht gehad over zijn vader ( die is erg ziek) en we hadden nog vrijkaartjes van de Efteling liggen die op een regenachtige vrijdagmiddag eigenlij verliepen dus wij besloten dat we met de kleintjes ( oudste twee wonen voorlopig voornamelijk bij hun papa) toch maar een middagje Efteling gingen doen, we hadden ook nog vrijkaartjes die tot januari geldig waren ... dacht ik... Komen we daar aan, had ik gewoon helemaal verkeerd gekeken en bleken die laatste kaartjes geldig te zijn tot januari 2010 ipv 2011...'Er was nog wat heen en weer gebeld, maar helaas, niets aan te doen...Ik ben toen naar "het kantoortje" gegaan om een parkeermunt te vragen, ik leg uit dat ik verkeerd gekeken had op de kaartjes en dat we dus niet naar binnen mochten en of ik dan misschien een parkeermunt mocht voor die tien minuutjes dat we geparkeerd hadden... Kijkt die meneer me aan en zegt, mevrouw ...ik geloof dat u een middagje plezier met uw kindjes heel hard nodig heeft, ik knijp een oogje dicht! We mochten dus toch naar binnen! En ik zweer het, zo gauw we door de poort gingen was het droog!
pi_89258864
Meis, die eettafel staat nu in een niet verwarmde garage dus wat doet dat met dat hout :{
Maar, wil je die tafel hebben, zeg het dan, anders sta ik voor aap bij de kringloop en geef hem liever aan jou (heb even gekeken wat ze in de kringloop durven te vragen voor met liefde afgestane meubels o|O )
Dus ik bewaar hem voor je maar dan wil ik wel even zekerheid dát je hem wilt hebben. Ideale tafel met kinders want dat ding is robuust en kan alles hebben, heb er vaak genoeg óp gestaan dus ^O^

Voor het vervoer gaan we samen even heel erg lief kijken naar andere superfokkers die wellicht regelmatig door het land cruisen met bestelbusjes of zo.
Maar goed, de stoel is yours en vermoedelijk, maar dat moet ik even met mijn meneer bespreken, heb ik ook nog een eiken sidetabel (die moet wel een schuurbeurt hebben ivm een vaas-lekkage)
Leve het schuurpapier _O_
pi_89258898
*O* Lottekoekie

En Vamp, het is fijn dat er zulke mensen bestaan zoals die man in de efteling en sommige FOK! kers
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 28 november 2010 @ 16:04:13 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89258937
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:03 schreef Ml-etje het volgende:
*O* Lottekoekie

En Vamp, het is fijn dat er zulke mensen bestaan zoals die man in de efteling en sommige FOK! kers
hier sluit ik me volledig bij aan :*

pi_89258969
Vampie, het gaat ons allemaal geen dinges aan waarom. Ik heb ook bepaald een heleboel jaren gedoe achter de kiezen en dat gaat ook niemand wat aan dus denk maar zo, de ene hand wast de andere maar dan in het goede.
De één heeft wat over, de ander komt wat te kort, nou, mooi toch, zo komen we allemaal precies in het midden uit ^O^

Oh, en DJMO weet dat die handel geen versleten zooi is, die heeft zelf nog op die tafel geleund met haar dikke buikje _O- :P O+
pi_89259061
En die efteljngmeneer krijgt zomaar een dikke O+
Wat jammer dat er aandacht uitgaat naar zo'n meneer, het zo altijd zo moeten zijn, is een stuk gezelliger dan al die zuurpruimen :Y
pi_89259067
quote:
17s.gif Op zondag 28 november 2010 15:48 schreef Ml-etje het volgende:
ik ook:D
Heb zelf helaas weinig aan te bieden (student op kamers dus geen zolder/kelder met spullen) en voor klushulp moet je ook niet bij mij zijn.
maar ik ga dit topic wel volgen.
pi_89259106
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Meis, die eettafel staat nu in een niet verwarmde garage dus wat doet dat met dat hout :{
Maar, wil je die tafel hebben, zeg het dan, anders sta ik voor aap bij de kringloop en geef hem liever aan jou (heb even gekeken wat ze in de kringloop durven te vragen voor met liefde afgestane meubels o|O )
Dus ik bewaar hem voor je maar dan wil ik wel even zekerheid dát je hem wilt hebben. Ideale tafel met kinders want dat ding is robuust en kan alles hebben, heb er vaak genoeg óp gestaan dus ^O^

Voor het vervoer gaan we samen even heel erg lief kijken naar andere superfokkers die wellicht regelmatig door het land cruisen met bestelbusjes of zo.
Maar goed, de stoel is yours en vermoedelijk, maar dat moet ik even met mijn meneer bespreken, heb ik ook nog een eiken sidetabel (die moet wel een schuurbeurt hebben ivm een vaas-lekkage)
Leve het schuurpapier _O_
Lieverd... als ie je nog even in de weg mag blijven staan, heel erg graag!
pi_89259129
Psst, tv-meubel hebben? Gratiesj voor jou, moet weg :P

Oh, en gefeliciteerd natuurlijk, hopelijk is het qua sanitair en keuken enzo niet te ranzig :P
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 16:13:32 #31
13151 crew  Rewimo
pi_89259220
Vamp, in welke regio woont je huis ongeveer? :)
pi_89259228
Wat is het trouwens dat topics waarin iemand aankondigt in een huurhuis te gaan wonen altijd automatisch verzanden in een soort liefdadigheidsoases? :) (Wel heel goed hoor, maar voor hetzelfde geld hengelt TS 3 ton per jaar naar binnen, dat weten we natuurlijk niet echt :P )

Edit: @Rewimo: Tilburg staat er in de TS..
pi_89259254
Ik ga morgen de kringloopmeneren afbellen en hou die tafel met gevaar voor eigen leven voor je vast _O- , als jij transport kan regelen... Hebben wel twee toet-toets maar die hebben geen grote kofferdinges.
(ML weet waarom _O- )
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 28 november 2010 @ 16:15:22 #34
13151 crew  Rewimo
pi_89259306
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:13 schreef JSS het volgende:
Ik zie het nu :@
pi_89259497
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef JSS het volgende:

Oh, en gefeliciteerd natuurlijk, hopelijk is het qua sanitair en keuken enzo niet te ranzig :P
Als het woningbouw is wel wat van zeggen hoor!
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:13 schreef JSS het volgende:
Wat is het trouwens dat topics waarin iemand aankondigt in een huurhuis te gaan wonen altijd automatisch verzanden in een soort liefdadigheidsoases? :) (Wel heel goed hoor, maar voor hetzelfde geld hengelt TS 3 ton per jaar naar binnen, dat weten we natuurlijk niet echt :P )

JSS niet alle topics doen dat, sommige users lopen al langer mee op FOK! en voor hetzelfde geld ben jij een vies oud mannetje van 80 :*
Ik ga van het goede uit en hop dat mensen mij ook zullen helpen mocht dat ooit nodig zijn.
pi_89259514
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:14 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik ga morgen de kringloopmeneren afbellen en hou die tafel met gevaar voor eigen leven voor je vast _O- , als jij transport kan regelen... Hebben wel twee toet-toets maar die hebben geen grote kofferdinges.
(ML weet waarom _O- )
_O- doe dat maar niet dan hebben we straks een dakloos Lottekoekkie ;)
pi_89259550
JSS, dat maakt geen donder uit. sommigen hebben spullen over, zetten de handel op mp en daar komen rare figuren op af en is het veel leuker om er iemand een plezier mee te doen. Weet je zeker dat het goed terecht komt. Wat ik eerder al zei, niemand heeft er een reet mee te maken wat iemand met zijn overbodige spullen doet.
En zo zie ik dat
pi_89259581
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:19 schreef Ml-etje het volgende:
JSS niet alle topics doen dat, sommige users lopen al langer mee op FOK! en voor hetzelfde geld ben jij een vies oud mannetje van 80 :*
Ik ga van het goede uit en hop dat mensen mij ook zullen helpen mocht dat ooit nodig zijn.
Nee tuurlijk, dat snap ik. Was een beetje gechargeerd. Maar je moet toegeven dat er een soort van automatische veronderstelling is dat iemand behoefte heeft hieraan. Dat constateer ik alleen :P

Doe zelf tenslotte net zo hard mee..
pi_89259797
JSS, dat siert je.
Het is geen bedel en goeie-doelen-toestand hier, is gewoon een kwestie van meelurken met alle moois en ondertussen meelurken bij mensen die óók een ander huis krijgen en door omstandigheden nou niet een budget hebben. Daar is niks mis mee temeer daar er niet gevraagd wordt om spullen maar spullen spontaan aangeboden worden, ik zie daar toch echt een groot verschil in.
Bijvoorbeeld mijn eettafel, heb hem ook op buurtlink hier gezet, gemixte wijk dus ook mensen met weinig inkomen maar niemand reageerd op een gratis aangeboden prima eettafel. Uit schaamte omdat je de mensen dan "kent"? Beats me.
En de gevers zijn geen goedhartige sameritanen, enkel mensen die teveel zooi hebben. En wat is er dat fijner zeker te weten dat er geen woekerprijzen worden gevraagd via een kringloop maar je iets gewoon over kunt dragen aan iemand die je er een plezier mee doet.
pi_89259810
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef JSS het volgende:

O+ Maar ook hier evne puzzelen hoe ik 'm dan in , inderdaad Tilburg, ga krijgen.
Ranzigheid valt weg te schrobben!
pi_89259896
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:21 schreef Lottekoekkie het volgende:
JSS, dat maakt geen donder uit. sommigen hebben spullen over, zetten de handel op mp en daar komen rare figuren op af en is het veel leuker om er iemand een plezier mee te doen. Weet je zeker dat het goed terecht komt. Wat ik eerder al zei, niemand heeft er een reet mee te maken wat iemand met zijn overbodige spullen doet.
En zo zie ik dat
Dingen die echt goed verkoopbaar zijn gaan bij mij ook op MP hoor ;) bulk niet van het geld.
Maar wat goed bruikbaar is en niet de moeite om te verkopen gaat gewoon weg bij voorkeur iemand die ik kan helpen.

Vamp gekke vraag, kleding maat 36-38? Heb een kist met kleding van voorgaande jaren die nog netjes is maar die ik niet meer pas/draag.

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:22 schreef JSS het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, dat snap ik. Was een beetje gechargeerd. Maar je moet toegeven dat er een soort van automatische veronderstelling is dat iemand behoefte heeft hieraan. Dat constateer ik alleen :P

Doe zelf tenslotte net zo hard mee..
Snap het wel :Y is ook geen aanval en sint/kerst doen ook mee denk ik.
pi_89260041
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:30 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dingen die echt goed verkoopbaar zijn gaan bij mij ook op MP hoor ;) bulk niet van het geld.
Maar wat goed bruikbaar is en niet de moeite om te verkopen gaat gewoon weg bij voorkeur iemand die ik kan helpen.

Vamp gekke vraag, kleding maat 36-38? Heb een kist met kleding van voorgaande jaren die nog netjes is maar die ik niet meer pas/draag.

[..]

Snap het wel :Y is ook geen aanval en sint/kerst doen ook mee denk ik.
:N Ga ik nog niet inpassen.. zit nu op de 44 soms al 42, en er moet nog zo'n 20 kilo af, maar ik ben bang dat dat een meerjarenplan gaat worden :P
pi_89260089
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:28 schreef vamperotica het volgende:

[..]

O+ Maar ook hier evne puzzelen hoe ik 'm dan in , inderdaad Tilburg, ga krijgen.
Ranzigheid valt weg te schrobben!
Niet altijd, maar je hebt in elk geval de goede houding ;)

Ding past in principe in een normale stationwagen met de achterbank plat. Mocht je niks kunnen regelen en je wil hem wel echt hebben (niet uit beleefdheid ja zeggen, da's onzin!) dan ga ik even kijken. Maar hij past niet in mijn eigen auto, dus moet er zelf dan ook één lenen.
pi_89260109
:) ga ze binnenkort sorteren en dan maar per maat bundelen dan.
pi_89260351
Welke schoenmaat vamp?
Als ik hier iets tegen kom laat ik het weten. Ik werk bij je in de buurt dus kan het dan afgeven.
pi_89260655
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 22:01 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ja, gaaf he?! Ik durf het alleen pas echt te geloven als ik er daadwerkelijk in zit! :D
dit betekend maandag een ja?!
pi_89260869
vampje ik kan je blijven quoten wil op alles en iedereen reageren!
vind jullie allemaal zo lief voor vamp en jullie hebben helemaal gelijk vampje verdiend het ook enorm!

JIJ droomt dezelfde dromen als hier, wij wilden de buurman ook uitkopen (kan jij raden wat we met de rest van dat huis wilde doen)
wat betreft de inrichting, met donkere meubels kan je wel snel en makkelijk nog een kleinere (woon)kamer krijgen he?! maar goed ik weet ook dat het jou smaak is
en nu moet het gewoon eens naar jou smaak zijn vind ik
(evenals je haar maar da's offtopic hihihi)

meneer hier gaat kijken wat ie vrij kan nemen zodat we in de week van sleutel ook 1 of 2 dgn door de week kunnen komen.... sssst da mocht ik nog niet zeggen
pi_89260905
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:55 schreef draculettetje het volgende:
vampje ik kan je blijven quoten wil op alles en iedereen reageren!
vind jullie allemaal zo lief voor vamp en jullie hebben helemaal gelijk vampje verdiend het ook enorm!

JIJ droomt dezelfde dromen als hier, wij wilden de buurman ook uitkopen (kan jij raden wat we met de rest van dat huis wilde doen)
wat betreft de inrichting, met donkere meubels kan je wel snel en makkelijk nog een kleinere (woon)kamer krijgen he?! maar goed ik weet ook dat het jou smaak is
en nu moet het gewoon eens naar jou smaak zijn vind ik
(evenals je haar maar da's offtopic hihihi)

meneer hier gaat kijken wat ie vrij kan nemen zodat we in de week van sleutel ook 1 of 2 dgn door de week kunnen komen.... sssst da mocht ik nog niet zeggen
:o O+ :*
pi_89260918
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:50 schreef draculettetje het volgende:

[..]

dit betekend maandag een ja?!
:Y
pi_89260969
ML, ik heb voor de verbouwing de grote meubels ook via MP verkocht en heb er zelfs dierbare vrienden aan overgehouden.
Maar met kleinmeubeltjes is het wat lastiger en heb ik ook k.treacties gehad, en vroeg ik 40 euo voor een halfrond-teaktafeltje wat 400 had gekost :? Je wilt de reacties niet weten...
Helaas (zeg dat niet voor niks) kunnen wij die tientjes makkelijk missen. Wat me beetje iriteerd is dat mensen je gelijk als een gulle gever zien, dat is onzin, wij hebben die spullen over en beslissen zelf hoe we er van af komen. Man en ik vinden het prettig als het goed terecht komt. Dat wij ons dat kunnen permiteren heeft daar niks mee te maken. Wij zijn in een ander opzicht weer bepaald niet rijk.
Wij zitten met de kerst ook maar tegen elkaar aan te koekeloeren omdat we verder niemand hebben, en da's echt armoe (en dat uitzicht is na 25 jaar ook iets minder mooi, leve het kaarslicht O-) *O* )
pi_89261133
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

*G* gefeliciteerd *G* vampje krijgt haar huisje O+
pi_89261216
Vamp, is het topic in general chat, fokkers voor fokkers niet iets voor jou? Je kun wel wat gebruiken misschien. :)
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_89261222
Kleding kan ik niet aanbieden, ik háát winkelen dus mag blij zijn iets zonder gaten in de kast te hebben hangen _O-
pi_89261355
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:03 schreef YPPY het volgende:
Vamp, is het topic in general chat, fokkers voor fokkers niet iets voor jou? Je kun wel wat gebruiken misschien. :)
Staat in mijn actieve topiclijstej...
Geweldig plan en ik hoop dat we door inderdaad, gewoon dingen die je zelf niet meer gebruikt weg te geven een heleboel mensen kunnen helpen!
pi_89261487
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:07 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Staat in mijn actieve topiclijstej...
Geweldig plan en ik hoop dat we door inderdaad, gewoon dingen die je zelf niet meer gebruikt weg te geven een heleboel mensen kunnen helpen!
naast kast van hier nog meer nodig?
misschien eens een lisjtje op de mail?
pi_89262104
Fokkers zijn lief, respect!
pi_89263017
Hoi :W
Vamp gefeliciteerd met je eigen huisje *O*
pi_89286429
Zo de kids naar school brengen, dan door naar de woningbouwvereniging om te vertellen dat ik het huisje heel, heel, heel graag wil en dan maar hopen dat er niet alsnog iets stoms tussen komt waardoor het niet door gaat :X
pi_89286452
* Ml-etjegaat duimen
pi_89288262
Meeduimt.

Mijn schoonmoeder gaat verhuizen naar een verzorgingsthuis. Ze vertrekt op de 20ste en kan maar weinig meenemen. De familie heeft de eerste keus uit wat er aan spullen staat, maar van de zaken die overblijven kunnen we vrij kiezen en we moesten vooral ook denken aan mensen die spullen nodig hebben in onze omgeving. Dus tegen die tijd wil ik graag met jouw oog rondkijken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_89290311
ik kom nog even *G*
had een stuiterende vamp aan de foon (alweer een tijdje terug)
maarre het ziet er naar uit dat ze 21 dec de sleutel kan krijgen *G*
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 29 november 2010 @ 11:15:48 #62
13151 crew  Rewimo
pi_89290405
Dat is *O*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 november 2010 @ 12:36:06 #63
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89293082
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat is *O*
dit dus *O*

pi_89293535
Ik ook even *O*

Heb de kringloop afgebeld en -gemaild, DJMO was erbij dus je hebt alvast de tafel :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 november 2010 @ 12:53:02 #65
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89293631
hij is groot genoeg voor wel acht personen vamp, dus je kunt met de hele schare aan tafel eten straks O+ en heerlijk stevig, dus fijn om huiswerk aan te maken of aan te knutselen :Y

pi_89293803
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 10:03 schreef nokwanda het volgende:
Meeduimt.

Mijn schoonmoeder gaat verhuizen naar een verzorgingsthuis. Ze vertrekt op de 20ste en kan maar weinig meenemen. De familie heeft de eerste keus uit wat er aan spullen staat, maar van de zaken die overblijven kunnen we vrij kiezen en we moesten vooral ook denken aan mensen die spullen nodig hebben in onze omgeving. Dus tegen die tijd wil ik graag met jouw oog rondkijken.
:*
pi_89293826
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef DJMO het volgende:
hij is groot genoeg voor wel acht personen vamp, dus je kunt met de hele schare aan tafel eten straks O+ en heerlijk stevig, dus fijn om huiswerk aan te maken of aan te knutselen :Y
Ik ben zooooo verliefd op die tafel..Het is echt DE tafel waar ik al tijdne van droom!
  Milf maandag 29 november 2010 @ 13:00:57 #68
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89293916
Gefeliciteerd met je nieuwe huissie! Ik geloof dat het een waar paradijs gaat worden O+.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 29 november 2010 @ 13:01:45 #69
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89293949
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:58 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Ik ben zooooo verliefd op die tafel..Het is echt DE tafel waar ik al tijdne van droom!
en dan ben ik nu met recht blij dat hij voor mijn huis gewoon véél te groot was :Y

pi_89294307
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:53 schreef DJMO het volgende:
Ja, als je in maatje 36 past kun je er met acht man aan eten :W
pi_89294331
...Maar dan moeten ze ook alle acht maatje 36 hebben O-)
pi_89294350
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:57 schreef vamperotica het volgende:

[..]

en ow.... goeie beslissing
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_89294416
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:01 schreef DJMO het volgende:

[..]

en dan ben ik nu met recht blij dat hij voor mijn huis gewoon véél te groot was :Y
kijk, en zo doen we dat allemaal samen, beetje voor elkaar zorgen.
^O^
pi_89295085
Ja LK nu wil een foto van die tafel en vlot ook ;)
  maandag 29 november 2010 @ 15:41:04 #75
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_89300385
*O* voor de sleutel van vamp's nieuwe huisje.

Ik heb hier een kast in de aanbieding. Gloedjenieuw in de verpakking. Die is alleen open geweest om na een lekkage te kijken of het hout nog droog was [en dat was zo]. Zijn collega staat bij ons op de slaapkamer dienst te doen.

De kast is 175 cm hoog, 95 cm breed en 50 cm diep.
Buitenkant:

Binnenkant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de kids heb ik TWEE van deze 1-persoons IKEA dekbedovertrekken [sloop staat niet op de foto, heeft wel van die rare IKEA-afmetingen] liggen:

Met één setje matching gordijnen: per stuk 180 cm hoog, 100 cm breed. Aan de bovenkant zitten van die grote ringen [en passen ze ook om een douchestang :P, want wij mochten geen gaten boren in de flat].

Kaatsheuvel - Tilburg is no problemo, ik kom toch 5 dagen in de week in Tilburg voor mijn werk. Dus als je het wilt hebben, ligt het hier voorlopig nog prima, en kom ik het langsbrengen tegen de tijd dan je het kan gebruiken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 29-11-2010 16:14:21 ]
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_89301810
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
*O* voor de sleutel van vamp's nieuwe huisje.

Ik heb hier een kast in de aanbieding. Gloedjenieuw in de verpakking. Die is alleen open geweest om na een lekkage te kijken of het hout nog droog was [en dat was zo]. Zijn collega staat bij ons op de slaapkamer dienst te doen.

De kast is 175 cm hoog, 95 cm breed en 50 cm diep.
Buitenkant:
[ afbeelding ]

Sjeek je bent geweldig! ^O^ O+

Binnenkant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de kids heb ik TWEE van deze 1-persoons IKEA dekbedovertrekken [sloop staat niet op de foto, heeft wel van die rare IKEA-afmetingen] liggen:
[ afbeelding ]

Met één setje matching gordijnen: per stuk 180 cm hoog, 100 cm breed. Aan de bovenkant zitten van die grote ringen [en passen ze ook om een douchestang :P, want wij mochten niet geen gaten boren in de flat].
[ afbeelding ]

Kaatsheuvel - Tilburg is no problemo, ik kom toch 5 dagen in de week in Tilburg voor mijn werk. Dus als je het wilt hebben, ligt het hier voorlopig nog prima, en kom ik het langsbrengen tegen de tijd dan je het kan gebruiken.
  maandag 29 november 2010 @ 16:31:38 #77
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_89302719
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_89303865
Gefeliciteerd Vampje :* Dat je er veel plezier gaat krijgen in je nieuwe crib :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_89304509
Wat fijn Vamp! *O* Gefeli met je nieuwe huisje *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_89305282
*O* en Sjeekie O+
pi_89306658
Wat een zooi keiwijven en keikerels zitten er toch op FOK!
Samen sterk :Y
wordt alleen beetje zielig voor latere dames/heren welke vanalles kunnen gebruiken want ooit zijn alle zolders, kelders, kasten en schuren van de huidige FOKkers errug leeg :{
Maar goed dat er steeds meer kluners komen, die hebben dan weer vanalles voor de volgende generatie
Je zou er toch zowat blij van worden een FOKker te zijn ;)
pi_89307599
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Ml-etje het volgende:
Ja LK nu wil een foto van die tafel en vlot ook ;)
Neu, is nu niet dus eigenlijk mijn tafel meer dus laat het aan de vampierdame over _O_
pi_89308540
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:20 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Neu, is nu niet dus eigenlijk mijn tafel meer dus laat het aan de vampierdame over _O_
O+
pi_89319185
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat een zooi keiwijven en keikerels zitten er toch op FOK!
Samen sterk :Y
wordt alleen beetje zielig voor latere dames/heren welke vanalles kunnen gebruiken want ooit zijn alle zolders, kelders, kasten en schuren van de huidige FOKkers errug leeg :{
Maar goed dat er steeds meer kluners komen, die hebben dan weer vanalles voor de volgende generatie
Je zou er toch zowat blij van worden een FOKker te zijn ;)
Nou....als schoonmoeder gaat verhuizen blijft er wss nog wel wat over. Alleen betwijfel ik of dat Vamp's smaak is. Ik denk niet dat ze van dinker eiken houdt :P
Maar ik vrees dat het wandmeubel en de eethoek nog over zullen blijven. Dus als ergens in januari iemand dat nodig heeft, kunnen ze me een seintje geven. Of ik meld me dan wel in het betreffende subforum.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:28:42 #85
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89329307
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou....als schoonmoeder gaat verhuizen blijft er wss nog wel wat over. Alleen betwijfel ik of dat Vamp's smaak is. Ik denk niet dat ze van dinker eiken houdt :P
Maar ik vrees dat het wandmeubel en de eethoek nog over zullen blijven. Dus als ergens in januari iemand dat nodig heeft, kunnen ze me een seintje geven. Of ik meld me dan wel in het betreffende subforum.
ach een pot verf is over het algemeen goedkoper dan robuuste meubels ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89331251
Vamp gefeliciteerd! *O*
pi_89332443
@vamperotica

Zou je alle meelurkers misschien een dienst willen doen en eens inventariseren wat voor basis essentials je echt nodig hebt?

Dan kunnen we allemaal eens kijken of we je kunnen helpen!

Zoek je nog een kapstok toevallig :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89336694
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
@vamperotica

Zou je alle meelurkers misschien een dienst willen doen en eens inventariseren wat voor basis essentials je echt nodig hebt?

ik weet toevallig dat een kapstok op het lijstje behoort.....
pi_89343360
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
@vamperotica

* (gas)fornuis en oven
* vloer ( hebben ze er beneden uitgehaald )
* eettafel LK had toevallig mijn droomtafel "over" O+
* stoelen bij de eettafel ( we zijn met 6 pers, maar de kleinste kan nog in zijn kinderstoel denk ik)
* lampen
* Kapstok inderdaad, maar ik denk dat het het handigst is qua ruimte om gewoon een stang tussen
de muren te "klemmen"
* salontafeltje staat bij LK ook een snoesje te wachten
* (kinder)stapelbed (of 2 losse bedjes, maar ivm ruimte is stapelbed handiger
* 2 1 (tiener)kledingkast tnx sjeekie! :*
* kleed tnx LK :*
* (kinder)hoogslaper en burootje en kledingkast (of zo'n alles in 1 ding ) ( is meteen het enige wat
op dat kamertje passen gaat)
* gordijnen oid
pi_89344632
Heb nog twee identieke snoezige lampenvoetjes voor je, tafelmodel, maar helaas geen kapjes, die zaten beetje klem op de zolder, auwa..
Weet je de maten van je ramen al, heb nog een hele zooi vitrage liggen, voor mijn huis ná de verbouwing laten maken maar ze zijn iets te gelig wit bij mijn zooi :@ (dus man is niet geheel blij dat die dus op zolder liggen, hij zei ook iets van :X )
Maar vooruit, ze liggen maar te kreuken en ik hang ze hier echt niet meer op, is volgens mij iets van 230 bij 3 meter nogwat, ruwe schatting

En dus nog een eiken(look?) sidetabel met iets vaaswaterschade maar och, schuurpapier is geduldig.
pi_89344820
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb nog twee identieke snoezige lampenvoetjes voor je, tafelmodel, maar helaas geen kapjes, die zaten beetje klem op de zolder, auwa..
Weet je de maten van je ramen al, heb nog een hele zooi vitrage liggen, voor mijn huis ná de verbouwing laten maken vorig jaar maar ze zijn iets te gelig wit bij mijn zooi :@ (dus man is niet geheel blij dat die dus op zolder liggen en dus ook bepaald niet blij met mij, hij zei ook iets van niet te plaatsen taal :X )
Maar vooruit, ze liggen maar te kreuken en ik hang ze hier echt niet meer op, is volgens mij iets van 230 bij 3 meter nogwat, ruwe schatting. Prachtige stof, goed zwaar en nu dus beetje kreukelig maar kletsnat ophangen en anders helaas strijken :6

En dus nog een eiken(look?) sidetabel met iets vaaswaterschade maar och, schuurpapier is geduldig.
pi_89344861
Solly, had p.o. gequote ipv aanpassen
pi_89345053
Bedoelde dus te zeggen dat die vitrage nog geen jaar oud is, mijn hub was beetje boos,op maat laten maken na de verbouwing, prachtige, nogal zware stof maar madam hier vind ze toch iets te geel-wit en dus niet 9010 :@
Dus resultaat: beetje erg boze man en prachtige vitrage welke dus ligt te kreukelen. Ach, kletsnat ophangen en in het ergste geval (en dat is mijn voodoo: strijken :r ) dus strijken O-)
Mar ze komen toch echt niet meer te hangen hier hoor, dus hoppa .
pi_89345129
Trouwens, Vamperotica, de tafel staat in de garage maar ben beetje als de dood dat-ie krom gaat trekken. Zal wel meevallen want hij is stevig maar misschien familie/kennissen met een verwarmde garage waar hij veiliger staat?
Hij staat op zijn kant, poten er braaf naast en niet op het beton maar op de kussens van mijn hondje :s)
Zal denk ik toch geen kwaad kunnen ?
pi_89347058
:o Volgens mij heb jij een toverzolder! :*
Vitrages kan ik zeker wat mee,lampenvoetjes ook wel denk ik.... Vast errug leuk op de sidetabel :P
( die zijn toch wat smal enzo?) dan kan ie mooi aan de andere kant bij de eettafel, de ene kant de wandkast van zoessei en hub en de andere die sidetabel met de lampjes O+
Ik denk dat ie daar wel tegen kan,die stoere sterke tafel...Maar ik ga even brainstormen...
pi_89348391
Hoi Vampje,

Ik raak helemaal geïnspireerd door alle vrijgevige fokkers! Ik ga binnenkort verhuizen en ik heb dan een gasfornuis over. Ik moet het nog even door de balletage commissie gooien bij mn vriendje maar wat mij betreft mag je m hebben. Het is een witte van bosch.
Ik zal nog even gaan bedenken of ik nog meer heb voor je.

Ik woon trouwens in Eindhoven. Dat is niet zo ver maar ik heb geen kar dus voor het halen zul je iemand even lief aan moeten kijken.

Groetjes Angela
pi_89348530
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:52 schreef annelotje het volgende:
Hoi Vampje,

Ik raak helemaal geïnspireerd door alle vrijgevige fokkers! Ik ga binnenkort verhuizen en ik heb dan een gasfornuis over. Ik moet het nog even door de balletage commissie gooien bij mn vriendje maar wat mij betreft mag je m hebben. Het is een witte van bosch.
Ik zal nog even gaan bedenken of ik nog meer heb voor je.

Ik woon trouwens in Eindhoven. Dat is niet zo ver maar ik heb geen kar dus voor het halen zul je iemand even lief aan moeten kijken.

Groetjes Angela
O+
pi_89352027
Vamp, ik denk dat ik wel gordijnen voor je heb, zal ze morgen even opdiepen om te kijken hoeveel het is en voor een foto.
pi_89353610
Hoe warm kan een mens worden van zoveel warmte...
Vaperotica, wanneer krijg je de sleutel, de 21ste dacht ik, toch[
Wat heerlijk dat het allemaal zo gaat als hier, FOKkers, luf joe O+ kanjers
pi_89353877
Mijn camera is half overleden
kan dus ff geen foto maken maar die sidetable is zon 160 breed, met een onderpank en die lampenvoetjes zijn chroom en een cm of 30 hoog.
Vraag DJMO maar of ik rommel heb in huis of op de zolder of goede spullen , zij is hier geweest en heeft ook die lampenvoetjes gezien :*
Zou het niet durven je half verlopen zut mee te geven ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 19:25:48 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89354155
het is zo'n ongeloofelijke bende bij LK .. dat wil je niet weten .. de vloer is zo glad en leeg dat je over een broodkruimel zou kunnen struikelen :+

LK heeft alleen maar schitterende dingen in huis :Y Het is dat zwart/wit niet mijn kleur is, anders had ik zo haar woonkamer + keuken wel willen hebben ... keuken trouwens sowieso wel.. prachtig ding O+ O+

pi_89354605
tutholamuts ~O>
en die broodkruimel heb ik al opgeruimd hoor, die lag ook zo in de weg :6
pi_89354881
Lieve schatten.... Ik ben nooit iemand geweest die goed is met woorden... altijd is er iemand die daar beter in is, pcies zegt of schrijft wat IK duidelijk wilde maken.... Echt, de warmte, de spontaniteit... Ik ben nooit iemand geweest die een ander makkelijk om hulp vroeg, vind dat nog steeds erg moeilijk...
Hoe sterk kan een mens zich opeens voelen door zoveel spontaan aangeboden kostbaarheden.... Tja... voor de een is het misschien iets wat "maar" op zolder ligt of, Ah joh...ik doe er toch niets mee, maar voor mij, voor mij is het een deel wat meehelpt om mijn standaard woninkje om te toveren tot een warm paleisje Misschien klinkt het overdreven of wat dan ook, maar telkens als ik straks aan die tafel zit, of kleding in de kast leg of, of, of zal er met een warm hart terug gedacht worden aan de gulle gever....
Maar niet alleen hier, de spontaan aangeboden dingen en diensten in FHF O+
Jullie zijn allemaal goud waard!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 19:45:13 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89355159
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
tutholamuts ~O>
en die broodkruimel heb ik al opgeruimd hoor, die lag ook zo in de weg :6
leugens, die heeft de hond opgelikt :P

Vamp .. ik herken zo goed je gevoel .. hoe denk je dat ik me voel als ik naar m'n bank(en) kijk waar de kussens en het bontkleed ligt wat ik kreeg van LK ? Of naar t plafond, de lampen van TM ? Of als ik boodschappen ga doen op de fiets die ik van haar kreeg? Het is voor mij een stukje THUIS én mobilitieit wat ik kreeg, wat me zo enorm goed heeft gedaan en nog doet, dat ik met gerust hart tegen je kan zeggen: wees niet dankbaar, want dat willen mensen niet: ze willen je blij zien, gelukkig.. niet dankbaar .. echt waar :*

pi_89355233
Lieffie, wat bij mij of bij een ande' op zolder staat is wel nog altijd iets wat met hart en ziel ooit isaangeschaft en tot op de dag van vandaag nog mooi gevonden wordt door diegenen welke het ooit hebben gekocht, anders stond het niet meer op een zolder. En jij vraagt niks, het wordt je uit alle hoeken en gaten aangeboden.
En alle gulle gevers zijn geen barmhartige samaritaten maar mensen die toevallig nog iets over hebben en het een ander gunnen, zo simpel is dat.
Denk maar zo, niemand wil graag in jouw schoenen staan en omgekeerd zou dat elk van ons zo maar kunnen gebeuren en dan is averlinks ook rechtom.
En zo is dat.
Dus ga nou maar een lekker huis en vooral thuis maken met je kids en ooit ben jij degene met een zolder vól leuke spullen voor een ander.
pi_89355719
En verder sluit ik me aan bij DJMO, dankbaarheid is onzin en totaal onnodig en geheel overbodig , we doen elkaar een plezier.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:28:58 #107
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89357328
hallo

ik ben helemaal nieuw hier en toch lurk ik al jaren mee zoals jullie het noemen ;)
en ik zie hier soms echt toffe dingen voorbij komen.
en dat er ook nog mensen zijn die belangeloos nog wat voor een ander over hebben
nou heb ik ook iets wat ik weg zou willen geven
ik doe m'n dressoir en tv kast weg en ik moest gelijk aan dit topic denken
het enige nadeel is, dat als je het zou willen hebben dat jezelf het vervoer zou moeten regelen
en ik heb gezien dat ik niet heeeel erg in de buurt woon zuid holland bij leiden
maar misschien dat iemand die hier in de buurt zit het voor je zou willen doen
dat is als je het zou willen

ik zal m'n best doen om er even een afbeelding van te plaatsen
de kast

de tv kast de apparatuur zit er helaas niet bij :9

ik hoor het wel
en anders kan het wel door naar fokkers helpen fokkers toch ?

[ Bericht 87% gewijzigd door rebel-angel op 30-11-2010 20:46:52 (eehhmm er ging wat fout) ]
W
Z
E
pi_89357659
Meelurken is leuk, meedoen nog veel leuker
Welkom!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:47:41 #109
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89358239
ja heb meegedaan er ging iets niet helemaal goed :)
W
Z
E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 20:51:52 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89358458
Dat dressoir heeft m'n schoonvader ook, zalig ding! Past veel in en past goed bij je tafel Vamp!

en die tvkast is gewoon te O+

pi_89362257
Lieve Rebel- Angel....Ik vind ze prachtig....
Maaruh... als jullie zo eens naar de maten op het plattegrondje kijken....Denken jullie dat ik het nog ergens kwijt kan? Aan de voorkant bij het raam zeg maar wil ik een hoekopstelling ( of eigenlijk het liefst ooit een heerlijke hoekbank... met 1 kant voor het raam en 1 kant lans de lange muur zeg maar...
Dan zit er aan de hal kant een soort van kast met planken... daar wil ik 1 plank van laten uitsteken zodat dat een soort tvplateau wordt en dan in het midden het tafeltje van LK.... en de fauteuil
Achteraan komt dan langs de muur het wandmeubel wat zuslief en hub hebben bewaard en in het midden die prachtige eettafel...Op de anderekant wil ik een groot vlak schilderen waar ik allemal fotolijstjes in hang...met daaronder waarschijnlijk het sidetabeltje.... Volgens mij ( maar ik ben zoooo slecht in meten) is het dan al behoorlijk vol...
pi_89362433
nog wat aan een computermeubel?
pi_89362443
probeer eens www.floorplanner.com.
dan is het inschatten van een ruimte een stuk makkelijker.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 22:06:26 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89362554
Als vamp ze echt niet kwijt kan, mag ik me dan aanbevolen houden voor dat prachtige tvmeubel :@ :@

pi_89363169
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef vamperotica het volgende:
Lieve schatten.... Ik ben nooit iemand geweest die goed is met woorden... altijd is er iemand die daar beter in is, pcies zegt of schrijft wat IK duidelijk wilde maken.... Echt, de warmte, de spontaniteit... Ik ben nooit iemand geweest die een ander makkelijk om hulp vroeg, vind dat nog steeds erg moeilijk...
Hoe sterk kan een mens zich opeens voelen door zoveel spontaan aangeboden kostbaarheden.... Tja... voor de een is het misschien iets wat "maar" op zolder ligt of, Ah joh...ik doe er toch niets mee, maar voor mij, voor mij is het een deel wat meehelpt om mijn standaard woninkje om te toveren tot een warm paleisje Misschien klinkt het overdreven of wat dan ook, maar telkens als ik straks aan die tafel zit, of kleding in de kast leg of, of, of zal er met een warm hart terug gedacht worden aan de gulle gever....
Maar niet alleen hier, de spontaan aangeboden dingen en diensten in FHF O+
Jullie zijn allemaal goud waard!
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:06:25 #116
242204 YskaFredriksson
pi_89366132
Ooh maar dame (meid klinkt zo raar :p) misschien kan je het niet kwijt in de woonkamer, maar voor op een slaapkamer zou het toch ook best ideaal zijn? Die mogen er ook best knap uit zien!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 23:11:59 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89366434

pi_89367045
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh maar dame (meid klinkt zo raar :p) misschien kan je het niet kwijt in de woonkamer, maar voor op een slaapkamer zou het toch ook best ideaal zijn? Die mogen er ook best knap uit zien!
Lol... dat klinkt heul niet raar.....
Maar wel eng!
Had ik ook wel aan gedacht...Maar ik krijg van iedereen al zoveel en misschien loopt er iemand rond die het net wat harder nodig heeft
pi_89367092
quote:
Tnx voor de tip, maar het meeste daarvan heb ik wel geloof ik ( zeker als het gasfornuis door gaat)
pi_89367166
foutje
  woensdag 1 december 2010 @ 00:01:04 #121
242204 YskaFredriksson
pi_89368761
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Lol... dat klinkt heul niet raar.....
Maar wel eng!
Had ik ook wel aan gedacht...Maar ik krijg van iedereen al zoveel en misschien loopt er iemand rond die het net wat harder nodig heeft
Jij bent wel ietsje ouder (maar niet bejaard hoor :p) dus zodoende. Maar snap je punt. Je word vast overspoeld! ;) Maargoed als jou huis vol is dan kunnen we de volgende fokker helpen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 december 2010 @ 07:42:27 #122
13151 crew  Rewimo
pi_89372780
Je kunt ze ook aanbieden in FHF als Vamp ze niet kwijt kan. Dan komen ze sowieso goed terecht :)
  woensdag 1 december 2010 @ 08:31:35 #123
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89373280
dat was ook m'n volgende plan
komt het tenminste nog bij iemand terecht die het echt nodig heeft
i.p.v. bij familieleden die geen zin hebben om zelf geld uit te geven
W
Z
E
pi_89374386
Floorplanner en ik hebben ruzie :(
pi_89374599
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef vamperotica het volgende:
Floorplanner en ik hebben ruzie :(
Zó herkenbaar :{
pi_89375558
wat lukt er niet?
* loecje is inmiddels redelijk bedreven in floorplanner. scheelt me geschuif met meubels
scheelt me geschuif met meubels. woon al 3 jaar op zelfde kamertje en ook al iets van 3x een totaal andere inrichting gehad.
pi_89376762
Ik heb nog een kledingkast, een witte met schuifdeuren, over de hele breedte een hanggedeelte met daarboven een plank. en volgens mij wonen draculetje en ik in dezelfde woonplaats dus misschien iets te regelen? als je interesse hebt maak ik een foto en pm je die even
  woensdag 1 december 2010 @ 17:28:19 #128
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89393211
heb even de maten voor je opgezocht mocht dat het makkelijker maken voor je in je floorplanner

het dressoir is
88x196x49 cm hxbxd

en de tv kast is
63x95x49 cm hxbxd
W
Z
E
pi_89394523
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:14 schreef loecje het volgende:
wat lukt er niet?
* loecje is inmiddels redelijk bedreven in floorplanner. scheelt me geschuif met meubels
scheelt me geschuif met meubels. woon al 3 jaar op zelfde kamertje en ook al iets van 3x een totaal andere inrichting gehad.
Ik krijg de maten van de woonkamer niet eens goed ( zie plattegrondje ) en zie 'm dan maar eens in te richten :P
pi_89394576
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb nog een kledingkast, een witte met schuifdeuren, over de hele breedte een hanggedeelte met daarboven een plank. en volgens mij wonen draculetje en ik in dezelfde woonplaats dus misschien iets te regelen? als je interesse hebt maak ik een foto en pm je die even
Heel graag! Ik mis nog 1 kledingkast
pi_89394590
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:28 schreef rebel-angel het volgende:
heb even de maten voor je opgezocht mocht dat het makkelijker maken voor je in je floorplanner

het dressoir is
88x196x49 cm hxbxd

en de tv kast is
63x95x49 cm hxbxd
pi_89395511
[..]

Heel graag! Ik mis nog 1 kledingkast
[/quote]

Is goed is ie voor jou! pm-en tzt wel even hoe en wat!
pi_89395541
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef Lenaatje het volgende:

[..]

[..]

Is goed is ie voor jou! pm-en tzt wel even hoe en wat!
pi_89396150
ff korte uitleg dan(ik ben heel slecht in uitleggen)
SPOILER
ik wil ook best wat voor je tekenen maar je kan enkel delen met betaald account en dat heb ik niet.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:39:02 #135
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89412720
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:06 schreef DJMO het volgende:
Als vamp ze echt niet kwijt kan, mag ik me dan aanbevolen houden voor dat prachtige tvmeubel :@ :@
sorry voor mijn vertraagde reactie
ja dat mag hoor :)
W
Z
E
pi_89412820
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Lenaatje het volgende:
Ik woon in Zwolle, werk in Tilburg en rijd dus op weg naar mijn werk langs Apeldoorn.
Met een lege bestelauto... ;)
  Milf woensdag 1 december 2010 @ 23:45:07 #137
16000 nikky
pi_89412952
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

* (gas)fornuis en oven
* eettafel LK had toevallig mijn droomtafel "over" O+
* stoelen bij de eettafel ( we zijn met 6 pers, maar de kleinste kan nog in zijn kinderstoel denk ik)
* lampen
* Kapstok inderdaad, maar ik denk dat het het handigst is qua ruimte om gewoon een stang tussen
de muren te "klemmen"
* 2 1 (tiener)kledingkast tnx sjeekie! :*
* kleed tnx LK :*
* (kinder)hoogslaper en burootje en kledingkast (of zo'n alles in 1 ding ) ( is meteen het enige wat
* gordijnen oid
Ik heb een net gasfornhuis voor je :o Vanaf eind december beschikbaar.
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_89421682
*O* Vampje wil jij van mij een TT change?
pi_89421803
@vamperotica

Ik heb voor je de volgende kapstok:

Gratiz en voor neits uiteraard.. Je kan hem evt ook bij de achterdeur ophangen o.i.d Laat maar weten
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 december 2010 @ 15:03:58 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89430174
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:39 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

sorry voor mijn vertraagde reactie
ja dat mag hoor :)
O+

donderdag 2 december 2010 @ 19:26:57 #141
242204 YskaFredriksson
pi_89442690
Me needs iemand die richting tilburg gaat tussen morgen en zondag! Ik heb spulletjes voor Sinterklaas voor Vampje en ik durfde het vandaag al niet meer aan om het met de post te versturen. Alles was noordelijker ligt dan Tilburg scheelt al een stuk. Ik woon namelijk in Groningen! Ik kan met de trein een heel stuk die kant op maar ik vind 3u heen en 3u terug teveel.. Ik heb nog een sinterklaas/scouting opkomst waar ik nog voorbereidingen voor moet treffen.. Ik heb Swollywood en Vamperotica al gepm'd
pi_89454062
Ga hier straks evne reageren... Kleintje is net wakker geworden
  donderdag 2 december 2010 @ 23:02:21 #143
242204 YskaFredriksson
pi_89455248
Oh en heb ik er ergens overheen gelezen maareh wanneer ga je over?
  vrijdag 3 december 2010 @ 04:55:31 #144
242204 YskaFredriksson
pi_89462702
Ha ik heb er dus wel overheen gelezen! 21 dec. dus!
Maareh ik zat je lijstje nog even te bekijken..

* (gas)fornuis en oven die heeft Nikky en een andere user voor je!
* eettafel LK had toevallig mijn droomtafel "over"
* lampen hoeveel heb je er nodig? 2 plafonnières van YskaFredriksson
* Kapstok inderdaad, maar ik denk dat het het handigst is qua ruimte om gewoon een stang tussen de muren te "klemmen"
* 2 (tiener)kledingkast tnx sjeekie & Lenaatje
* kleed tnx LK
* gordijnen oid

Ik heb nog 2 plafonnières. Zijn natuurlijk niet hele hippe lampen maar wel functioneel. Zeker voor die kamers waar je een stapelbed of half hoogslaper wil hebben. Ik heb ze maar gewoon in de tas gedrukt met de rest van je spulletjes. Als je ze niet wil geef je ze maar door aan een ander die ze goed kan gebruiken.

En ik weet niet hoeveel mensen er een stapelbed over hebben maar ik vond deze advertentie op marktplaats. http://huis-inrichting.ma(...)9Fbah&fta_ind=4&fs=1 en daar bieden ze het houten stapelbed aan voor 20 euro. Is wel in Veenendaal en misschien is er wel iets te vinden meer in de buurt. Maar misschien kan je gebruik maken van de rij service in FHF...

Ik zie deze trouwens ook.. Is gratis alleen dan zonder matrassen. http://huis-inrichting.ma(...)9Fbah&fta_ind=6&fs=1

[ Bericht 10% gewijzigd door YskaFredriksson op 03-12-2010 05:17:34 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2010 @ 07:30:08 #145
13151 crew  Rewimo
pi_89463205
Wij hebben binnenkort zo eentje over, is dat iets voor je jongste?

pi_89463468
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oh en heb ik er ergens overheen gelezen maareh wanneer ga je over?
21e krijg ik de sleutel ( als het goed is, ik durf het nog steeds pas te geloven als ik er daadwerkelijk in zit)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 december 2010 @ 08:15:07 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89463513
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

21e krijg ik de sleutel ( als het goed is, ik durf het nog steeds pas te geloven als ik er daadwerkelijk in zit)
heb je al een acceptatie formulier getekend?

vrijdag 3 december 2010 @ 08:18:17 #148
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_89463540
wat een mooie reacties allemaal :)

mocht er nog iets versleept moeten worden, pm ff. Ik zit veel op de weg en kom een paar keer per week langs tilburg, als het andere adres ook op de route ligt pik ik het wel op.
Vampire Romance O+
pi_89463971
Hoi Vampje,
Heb even overlegd met mn vriend en je mag het gasfornuis hebben. Ik begrijp alleen dat je 21 december de sleutel al krijgt... We kunnen m pas eind januari missen. We hebben namelijk nog een aantal weken te klussen in ons nieuwe huis en daar kunnen we tot de keuken is geplaatst nog niet koken. Ik zag dat je ook een andere aangeboden had gekregen. Misschien kun je deze eerder krijgen. Ik hoor het wel als je de mijne wilt hebben.

Groetjes Angela
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:57:42 #150
242204 YskaFredriksson
pi_89464077
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:49 schreef annelotje het volgende:
Hoi Vampje,
Heb even overlegd met mn vriend en je mag het gasfornuis hebben. Ik begrijp alleen dat je 21 december de sleutel al krijgt... We kunnen m pas eind januari missen. We hebben namelijk nog een aantal weken te klussen in ons nieuwe huis en daar kunnen we tot de keuken is geplaatst nog niet koken. Ik zag dat je ook een andere aangeboden had gekregen. Misschien kun je deze eerder krijgen. Ik hoor het wel als je de mijne wilt hebben.

Groetjes Angela
Die van Nikki is vanaf eind december beschikbaar.. Dat scheelt een tijdje magnetronnen ;)
Maar als je die van jullie nog steeds wil weggeven.. In FHF komt er vast rond die tijd wel iemand die hem goed kan gebruiken!
  vrijdag 3 december 2010 @ 09:06:05 #151
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_89464207
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:57 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Die van Nikki is vanaf eind december beschikbaar.. Dat scheelt een tijdje magnetronnen ;)
Maar als je die van jullie nog steeds wil weggeven.. In FHF komt er vast rond die tijd wel iemand die hem goed kan gebruiken!
Ik heb hier nog een vierpits butaanstel ter overbrugging. Heeft iemand nog een gasfles voor erbij?
Vampire Romance O+
pi_89468174
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:15 schreef DJMO het volgende:

[..]

heb je al een acceptatie formulier getekend?
Dat gebeurd allemaal de 21e in de woning ( om 11 uur *O* )
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 december 2010 @ 12:34:40 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89470582
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Dat gebeurd allemaal de 21e in de woning ( om 11 uur *O* )
acceptatieformulier is een voorlopige, wederzijde en bindende overeenkomst waarin beide partijen afspreken dat huurder de woning gaat huren. Het (officiele) huurcontract volgt hierop, als alles in orde is bevonden qua inkomen, urgentie etc. Zo werkt het hier althans, weet niet hoe het bij jou zit?

pi_89472913
ff voor de duidelijkheid en zij die net komen binnenvallen: Wat is nou het doel van dit topic? :? Beetje ouwehoeren of echt een ander huis voor de ts bewerkstelligen? :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  vrijdag 3 december 2010 @ 13:32:34 #155
242204 YskaFredriksson
pi_89473069
Nou Vamperotica heeft een woning toegezegd gekregen.. En als het allemaal goed gaat krijgt ze op 21 december de sleutel van die betreffende woning. En nu komen hier steeds mensen langs waaien die wat voor haar kunnen betekenen voor het bij elkaar schrapen van de inboedel..
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 december 2010 @ 13:34:00 #156
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89473159
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou Vamperotica heeft een woning toegezegd gekregen.. En als het allemaal goed gaat krijgt ze op 21 december de sleutel van die betreffende woning. En nu komen hier steeds mensen langs waaien die wat voor haar kunnen betekenen voor het bij elkaar schrapen van de inboedel..
en om evt. advies te geven over praktische zaken en tips zoals het zo functioneel mogelijk inrichten van de woning aagezien ze er met vijf kinderen gaat wonen :)

pi_89476171
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef DJMO het volgende:

[..]

acceptatieformulier is een voorlopige, wederzijde en bindende overeenkomst waarin beide partijen afspreken dat huurder de woning gaat huren. Het (officiele) huurcontract volgt hierop, als alles in orde is bevonden qua inkomen, urgentie etc. Zo werkt het hier althans, weet niet hoe het bij jou zit?
Inkomen is inderdaad gechecked, urgentie ook alleen is er verder niets getekend... Vreemd!
  vrijdag 3 december 2010 @ 14:40:52 #158
242204 YskaFredriksson
pi_89476277
belleuh!!! kan nu nog :) doen hoor
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2010 @ 17:09:44 #159
13151 crew  Rewimo
pi_89483136
vamp, laat je nog even weten van de lamp? :)
pi_89483699
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:09 schreef Rewimo het volgende:
vamp, laat je nog even weten van de lamp? :)
:@ Ik heb een paar posts gemist zie ik!
Hij is hartstikke leuk, maar ze hebben lampjes, denk dat er vast iemand voor te vinden is!
  zaterdag 4 december 2010 @ 00:39:59 #161
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_89505020
Dakdushelemaalwatvergat.... :@

Ik heb ooit eens - omdat het een goed idee leek - bij de Gamma (oid) een paar pakken gordijnen gekocht. Want die zou ik dan wel ff zelf gaan maken. Schijnt simpel te zijn; een schaar en strijkijzer zijn voldoende :{w

Nou, dat ik daar dus nooit aan begonnen ben :')

Het is donkerblauwe, vrij dikke stof en verder heb ik geen idee. Wil je ze hebben en proberen of jij jezelf zover kunt krijgen dat je met schaar en strijkbout de boel op lengte maakt?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 4 december 2010 @ 07:49:46 #162
13151 crew  Rewimo
pi_89508791
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef vamperotica het volgende:
:@ Ik heb een paar posts gemist zie ik!
Hij is hartstikke leuk, maar ze hebben lampjes, denk dat er vast iemand voor te vinden is!
Okee, kan ie naar iemand anders :)
pi_89508927
Oh Lieverds...Ik zie dat ik hele stukken niet heb bijgelezen....
Wat lief dat de fornuizen me om de oren vliegen! Eind December is inderdaad wat makkelijker...
En ik vind het een hele mooie kapstok die hier is aangeboden, maar ik ben bang dat ie wat te klein is voor alle jassen die er aan mogen! Ik ga gewoon in het halletje een stang ophangen en wat haakjes voor de kleintjes

Lieverds....Dankzij jullie allemaal kan ik straks gewoon echt opnieuw beginnen.....
Een nieuwe start waarin ik helemaal zelf verantwoordelijk ben voor het reilen en zeilen.... Waar ik kan leren van mijn eigen fouten ( nou ja, hopelijk alleen foutjes) en me weer sterk kan voelen door de dingen die lukken en goed gaan zeg maar....
Ik schrik er van hoe snel ik me van "wrak" tot steeds sterker wordende vrouw ( lol... volgens mij is het zelfs voor het eerst dat ik mezelf "vrouw" durf te noemen) voel gaan....En het mooie is, dat dat meer mensen opvalt! En jullie helpen daar stuk voor stuk enorm aan mee :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 08:49:04 #164
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89508950
oh vamp, je zal heus nog wel eens (flink) op je smoel gaan, maar het mooie is, je wordt er alleen maar nog sterker door. En nu zeker want het gebeurt in de wetenschap dat het dan je eigen schuld is :P

Voort vrouw! inppakken :*

Milf zaterdag 4 december 2010 @ 09:54:12 #165
16000 nikky
pi_89509439
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:57 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik woon wel in Roden (Noord Drenthe). Ik kom niet in de buurt, dus als iemand hier in de buurt is tegen die tijd :)
  zaterdag 4 december 2010 @ 11:48:45 #166
33954 ElisaB
pi_89511582
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef nikky het volgende:
Ik woon wel in Roden (Noord Drenthe). Ik kom niet in de buurt, dus als iemand hier in de buurt is tegen die tijd :)
Is het alleen een gasfornuis, of zit er een oven onderaan vast? Oftewel: past ie in een personenauto, of moet er een busje komen?
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:29:07 #167
242204 YskaFredriksson
pi_89529141
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef nikky het volgende:

[..]

Ik woon in Groningen dus dat moet goed komen. Want eigenlijk ben ik inmiddels wel nieuwsgierig naar Vamp (a) en ik heb eind december WEL de tijd om de reis te maken! Dus als Vamp mij over de vloer durft te hebben dan doe ik het graag.
pi_89529724
Wat lief...

en ik zoek dus nog een hele aardige fokker voor Vampje die een nogal grote toet-toet of een busje heeft om een eettafel (180x90, poten los er bij), een fauteuil (die uit elkaar kan, zal wel moeten anders kan hij mijn trap niet af dus die sloop ik eigenhandig O-) en nog wat toestanden van net onder Rotterdam naar Vampje in Tilburg kan brengen. Onze auto's redden dat echtelewaar niet (qua kofferruimte dus)
Liefst dus vóór de kerst, zeker de tafel, die staat grandioos in de weg :'(

en daarbij, dat zit ze tenminste met de kerst aan een tafel *;
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 20:47:48 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89529797
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
-knip-
Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) ik ben zo brutaal geweest om je vraag te crossposten ;)

pi_89529930
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:47 schreef DJMO het volgende:

[..]

Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) ik ben zo brutaal geweest om je vraag te crossposten ;)
Toppie en thanx
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:16:33 #171
33954 ElisaB
pi_89530843
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat lief...

en ik zoek dus nog een hele aardige fokker voor Vampje die een nogal grote toet-toet of een busje heeft om een eettafel (180x90, poten los er bij), een fauteuil (die uit elkaar kan, zal wel moeten anders kan hij mijn trap niet af dus die sloop ik eigenhandig O-) en nog wat toestanden van net onder Rotterdam naar Vampje in Tilburg kan brengen. Onze auto's redden dat echtelewaar niet (qua kofferruimte dus)
Liefst dus vóór de kerst, zeker de tafel, die staat grandioos in de weg :'(

en daarbij, dat zit ze tenminste met de kerst aan een tafel *;
Ik denk dat 180x90 nét in onze Combo kan (want die is in de lengt 1:78, dus diagonaal net een stukkie langer). Als het droog is, durf ik het met spanbandjes ook wel aan met de achterdeur open 8-)
pi_89531261
Goh Elies dan kunnen we aanstaande zaterdag wel samen rijden_O-
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:30:59 #173
33954 ElisaB
pi_89531320
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Goh Elies dan kunnen we aanstaande zaterdag wel samen rijden_O-
Ow, gezellig; waar ga jij heen :D
pi_89531395
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:30 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, gezellig; waar ga jij heen :D
DJMO das bij Lk om de hoek ;)
pi_89531533
Hoi ElisaB, heb net de tafel nog eens grondig opgemeten, de lengte is precies 180,5, breedte blijft 90.
Maar met dit weer met een open kofferbak rijden is wel heel erg veel keelsnoepjes.
Zou het geweldig vinden MAAR Vampje krijgt haar huisje pas 21-12...
(en er moet nog veel meer mee :@ maar da's niet zo groot)
pi_89531581
Uhm... Eigenlijk moet er ook nog een ledikantje van hier naar DJMO.. en nijntje gordijntjes en ik zou zweren dat ik nog een skipakje had in de maat 86 of 92....Maar kan 'm nergens vinden.... en... en.. en.. misschien nog wat dekbedjes of dekentjes...
pi_89531585
Afgezien daarvan is iedereen hier overigens ook welkom hoor, met of zonder spullen afhaal- of brengdienst O+
pi_89531617
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef YskaFredriksson het volgende:

[..]

Ik woon in Groningen dus dat moet goed komen. Want eigenlijk ben ik inmiddels wel nieuwsgierig naar Vamp (a) en ik heb eind december WEL de tijd om de reis te maken! Dus als Vamp mij over de vloer durft te hebben dan doe ik het graag.
Je bent meer dan welkom!
pi_89531645
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:32 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

DJMO das bij Lk om de hoek ;)
nee, ze wóónde zo wat bij mij om de hoek maar nu een durp verderop :) (is wel 2 kilometer verder dus)
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:40:48 #180
33954 ElisaB
pi_89531668
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoi ElisaB, heb net de tafel nog eens grondig opgemeten, de lengte is precies 180,5, breedte blijft 90.
Maar met dit weer met een open kofferbak rijden is wel heel erg veel keelsnoepjes.
Zou het geweldig vinden MAAR Vampje krijgt haar huisje pas 21-12...
(en er moet nog veel meer mee :@ maar da's niet zo groot)
Ik heb ruimte om 20 inboedels op te slaan, dus dat het ff hier moet staan, is niet zo'n punt. En ik wil best ook naar DJMO rijden om een ledikant op te halen en Nijntje gordijnen en whatever else.

Ow, en de Combo heeft een afgesloten laadgedeelte *O* dus het zal mij een zorg wezen dat de deur openstaat *O* Heeft alleen die tafel last van (had ie maar geen tafel moeten worden :6 )
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:41:32 #181
33954 ElisaB
pi_89531686
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee, ze wóónde zo wat bij mij om de hoek maar nu een durp verderop :) (is wel 2 kilometer verder dus)
Dan weet ik waar jouw huis woont :o

*O*
pi_89531704
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:40 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb ruimte om 20 inboedels op te slaan, dus dat het ff hier moet staan, is niet zo'n punt. En ik wil best ook naar DJMO rijden om een ledikant op te halen en Nijntje gordijnen en whatever else.

Ow, en de Combo heeft een afgesloten laadgedeelte *O* dus het zal mij een zorg wezen dat de deur openstaat *O* Heeft alleen die tafel last van (had ie maar geen tafel moeten worden :6 )
Dat ledikantje moet dus van hioer naar DJMO
pi_89531714
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

*O*
_O- het is maar goed dat je blauw bent en lief anders kreeg LK de schrik op het lijf ;)
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:43:21 #184
33954 ElisaB
pi_89531748
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef vamperotica het volgende:

Dat ledikantje moet dus van hioer naar DJMO
Ow, gezellig :D De andere kant op dus _O-

Nou goed; kan ook nog :')
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:43:41 #185
33954 ElisaB
pi_89531756
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
_O- het is maar goed dat je blauw bent en lief anders kreeg LK de schrik op het lijf ;)
Ja, ik ben ook zo enorm angstaanjagend :D
pi_89531772
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ja, ik ben ook zo enorm angstaanjagend :D
Heul niet
pi_89531773
ElisaB, jij bent helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Supertijgerwijffie *O*
En die tafel kan er wel tegen, dat is een superstoere tafelk en bij mij al heel wat gewend ;)

Zit jij een beetje in de buurt van Rhoon?

Oh, en ben bereid je een bijdrage in de kosten voor vervoer te geven, als mijn spullen maar veilig tzt bij vampje aankomen is dat wat waard,
pi_89531777
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow, gezellig :D De andere kant op dus _O-

Nou goed; kan ook nog :')
:D
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:44:47 #189
33954 ElisaB
pi_89531792
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Afgezien daarvan is iedereen hier overigens ook welkom hoor, met of zonder spullen afhaal- of brengdienst O+
Wil je nog een ledikantje? Als ik dan helemaal niet meer weet hoe het zat, laat ik dat bij jou achter _O-
pi_89531802
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:41 schreef ElisaB het volgende:

[..]

*O*
Zou het kunnen dat ik jou ken?
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:45:55 #191
33954 ElisaB
pi_89531822
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
ElisaB, jij bent helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Supertijgerwijffie *O*
En die tafel kan er wel tegen, dat is een superstoere tafelk en bij mij al heel wat gewend ;)

Zit jij een beetje in de buurt van Rhoon?

Oh, en ben bereid je een bijdrage in de kosten voor vervoer te geven, als mijn spullen maar veilig tzt bij vampje aankomen is dat wat waard,
Ik zit net zo dicht bij Rhoon als bij Tilburg (gok ik), maar Rhoon is no prob.

Betalen hoeft niet, want dat doet de baas (owja, dat was ik zelf.... :') )
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:46:27 #192
33954 ElisaB
pi_89531839
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zou het kunnen dat ik jou ken?
Nee, dat denk ik niet. Ik ben geboren en getogen in een durrup of twee verderop ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 21:47:27 #193
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89531881
even tussendoor :@ elies heeft t te druk voor dr pm?

zaterdag 4 december 2010 @ 21:48:11 #194
33954 ElisaB
pi_89531904
Maar ff serieus en voor de planning:

- vanaf wanneer kan de tafel worden opgehaald
- vanaf wanneer kan de tafel naar Tilburg
- vanaf wanneer kan het ledikantje worden opgehaald
- vanaf wanneer kan het ledikantje naar DJMO

Vragen, vragen, vragen O+
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:48:49 #195
33954 ElisaB
pi_89531922
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef DJMO het volgende:
even tussendoor :@ elies heeft t te druk voor dr pm?
Nope, maar joeptjoep blijft hangen, dus er was nog ff niets te zien -O-
pi_89531941
Zal ik het eerlijk zeggen, zit met natte ogen, ben aelf niet zulke aardige mensen gewend dus, KANJERS

en nou nog even regelen voor ná of op 21-12 of zo (of eerder gezien de opslaglieverd)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 21:49:18 #197
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89531942
de tafel kan NU worden opgehaald, maar pas de 21e naar tilburg, t ledikantje weet ik niet wanneer het opgehaald kan worden, maar het kan meteen hierhien iig :D

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 21:50:11 #198
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89531972
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Nope, maar joeptjoep blijft hangen, dus er was nog ff niets te zien -O-
hij staat hier ook in de SC ;) daar doettie het wel als t goed is ;)

pi_89531980
En als je aanstaande zaterdag gaat dan kan ik helpen met tillen enz.
pi_89532018
Ledikantje kan hier ook meteen weg.... Moet 'm alleen nog ff uit elkaar halen...
En DJMO...Heb je wat aan dekbedjes voor erin? Of gebruik je dekentjes ( ik had voor de babyfase dekentjes en daarna een dekbedje)
pi_89532034
Sorry, tegelijkertijd typen :%
Eettafel, kleine tafel, fauteuil, vloerkleed, 2 kleine lampenvoetjes, kan allemaal worden opgehaald wanneer het jou uitkomt (maar dan blijf je wel minstens een bakkie doen hoor)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 21:52:57 #202
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89532073
Ik gebruik liever dekbedjes Vamp, voor de newborn period slaapzakje met dekentje, maar zsm (jan sliep er ook al snel onder, ín slaapzak) een dekbedje :Y

pi_89532096
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:52 schreef DJMO het volgende:
Ik gebruik liever dekbedjes Vamp, voor de newborn period slaapzakje met dekentje, maar zsm (jan sliep er ook al snel onder, ín slaapzak) een dekbedje :Y
Leg ik die ook iig 1 klaar met wat overtrekjes!
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:53:44 #204
33954 ElisaB
pi_89532104
Owkee, als we dan nu nog even kunnen ontdekken wanneer het ledikantje kan worden opgehaald, dan ben ik helemaal rond *)

quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zal ik het eerlijk zeggen, zit met natte ogen, ben aelf niet zulke aardige mensen gewend dus, KANJERS

en nou nog even regelen voor ná of op 21-12 of zo (of eerder gezien de opslaglieverd)
Nu ff stoppen met huilen hoor, want we moeten zaken doen ^O^

Als het sneeuwtechnisch iets beter weer is, dan kan ik vast het een en ander bij je komen halen. Dan spreek ik met Vamp af voor 21, 22 of 23 december om alles gene zijde heen te brengen (desnoods in meerdere keren, zeg maar op afroep, zodat ze niet direct met een huis vol zooi zit waar ze geen weg mee weet).

Dan neem ik voor het gemak maar even aan dat het ledikantje bij Vamp nog wordt gebruikt, dus dat zou dan ook ergens op 21, 22 of 23 dec meegenomen kunnen worden.

Dan spreek ik ergens van de week even met Vamp af om het ledikantje op te pikken en naar DJMO te brengen (misschien bind ik het wel bij Ml-etje achterop de fiets) *O*

Keistrakke planning weer *)
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:56:04 #205
33954 ElisaB
pi_89532180
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sorry, tegelijkertijd typen :%
Eettafel, kleine tafel, fauteuil, vloerkleed, 2 kleine lampenvoetjes, kan allemaal worden opgehaald wanneer het jou uitkomt (maar dan blijf je wel minstens een bakkie doen hoor)
Dat worden twee bakkies; een voor de ene keer en een voor de andere keer ^O^
pi_89532209
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, als we dan nu nog even kunnen ontdekken wanneer het ledikantje kan worden opgehaald, dan ben ik helemaal rond *)

[..]

Als het sneeuwtechnisch iets beter weer is, dan kan ik vast het een en ander bij je komen halen. Dan spreek ik met Vamp af voor 21, 22 of 23 december om alles gene zijde heen te brengen (desnoods in meerdere keren, zeg maar op afroep, zodat ze niet direct met een huis vol zooi zit waar ze geen weg mee weet).

Dan neem ik voor het gemak maar even aan dat het ledikantje bij Vamp nog wordt gebruikt, dus dat zou dan ook ergens op 21, 22 of 23 dec meegenomen kunnen worden.

Dan spreek ik ergens van de week even met Vamp af om het ledikantje op te pikken en naar DJMO te brengen (misschien bind ik het wel bij Ml-etje achterop de fiets) *O*

Fiets? Vind je het erg als ik het in de auto gooi :P
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:57:42 #207
33954 ElisaB
pi_89532243
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
Fiets? Vind je het erg als ik het in de auto gooi :P
Ow -O-

Nou, vooruit :*
pi_89532257
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Al terug gelezen?
Ledikantje kan meteen weg heur!
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:58:56 #209
33954 ElisaB
pi_89532296
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef vamperotica het volgende:
Al terug gelezen?
Ledikantje kan meteen weg heur!
Ik had het al aangepast ^O^
pi_89532326
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ow -O-

Nou, vooruit :*
_O- fietsen die kant op vertik ik toch mooi maar heb nu een kratje vol voor DJMO en dan nog een aantal glazen potten en een tas.

Kan dus nog dingen kwijt als het nodig is.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 22:00:48 #211
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89532376
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- fietsen die kant op vertik ik toch mooi maar heb nu een kratje vol voor DJMO en dan nog een aantal glazen potten en een tas.

Kan dus nog dingen kwijt als het nodig is.
op de fiets is het een klein half uurtje? met 't veerpontje? :P

pi_89532449
Ik jank niet maar ben snotverkouden ^O^
En ben geen weekmuil (en ook geen zakenvrouw blijkbaar :) )
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:02:50 #213
33954 ElisaB
pi_89532472
Zijn er verder nog (grote) dingen die van waar dan ook vandaan naar Tilburg moeten?
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:03:13 #214
33954 ElisaB
pi_89532486
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik jank niet maar ben snotverkouden ^O^
En ben geen weekmuil (en ook geen zakenvrouw blijkbaar :) )
Sterk spul he ;)

Je bent een moppie :*
pi_89532505
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef DJMO het volgende:

[..]

op de fiets is het een klein half uurtje? met 't veerpontje? :P
Oh ja dat kan ook nog hé?
Maar dat gaat niet lukken, weet je wat die bloempotten wegen ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 22:04:29 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89532533
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Zijn er verder nog (grote) dingen die van waar dan ook vandaan naar Tilburg moeten?
Misschien iets van Rebel-Angel (ik dacht utrecht) naar vamp (dressoir en lage tv kast (en mocht vamp ze nou echt niet kwijtkunnen, hield ik me aanbevolen voor de lage tvkast) .. :X :@

zaterdag 4 december 2010 @ 22:05:10 #217
33954 ElisaB
pi_89532550
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef DJMO het volgende:
Misschien iets van Rebel-Angel (ik dacht utrecht) naar vamp (dressoir en lage tv kast (en mocht vamp ze nou echt niet kwijtkunnen, hield ik me aanbevolen voor de lage tvkast) .. :X :@
Ow, Utrecht zou ook nog wel aardig uitkomen, want daar moet ik ook nog naartoe ^O^
pi_89532610
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef DJMO het volgende:

[..]

het dressoir zou inderdaad nog wel passen...Maar die tvkast niet
pi_89532623
_O- Elies ben je nog thuis of @work de komende weken?
pi_89532649
Stoel haal ik uit elkaar, is een ikea stoel dus uiteindelijk maar een klein paketje, anders had ik hem nooooooit bij Ikea kunnen halen :N , kleine tafeltje is echt maar een klein tafeltje en kleed is een rol van 140 en heb zelfs het knoeharde kartonroldinges er nog van (weer DJMO nog wel, die loopt nu haar man ermee te plempen O+ )
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:08:13 #221
33954 ElisaB
pi_89532670
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
_O- Elies ben je nog thuis of @work de komende weken?
Ik heb al aangekondigd dat ik de vrije dagen van 2005 t/m 2010 nog ga opnemen _O-
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:08:54 #222
33954 ElisaB
pi_89532702
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef vamperotica het volgende:
het dressoir zou inderdaad nog wel passen...Maar die tvkast niet
Komt goed uit, want beide krijg ik niet in mn bussie _O-
pi_89532719
Oh, had ook nog en sidetable maar die valt af want dat dresoir van die andere fokker (ben de naam en de tel kwijt) staat en is beter :P
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 22:10:11 #224
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89532747
Wel als Rebel-angel het er dan mee eens is, zou het dressoir naar Vamp toe moeten, en de TV-kast hierheen ..

pi_89532797
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik heb al aangekondigd dat ik de vrije dagen van 2005 t/m 2010 nog ga opnemen _O-
:* gelijk heb je anders een boze beeb.
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Komt goed uit, want beide krijg ik niet in mn bussie _O-
Waar moet de tv kast vandaan komen? Dat ding is niet zo groot toch?
pi_89532814
Ben zo verkouden dat mijn ene hersencel niet werkt dus daarom zij het mij vergeven dat ik een FOK-pluim uitreik naar ElisaB (en weet gelijk waarom ik al járen gek ben van Sissi-films _O- )
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:12:05 #227
33954 ElisaB
pi_89532818
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:

Waar moet de tv kast vandaan komen? Dat ding is niet zo groot toch?
Heb je de foto al gezien :')
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 22:12:49 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89532839

pi_89532846
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Heb je de foto al gezien :')
Nee :D ff zoeken dus
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 22:13:08 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89532859
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Nee :D ff zoeken dus
zie de link boven je :P

zaterdag 4 december 2010 @ 22:13:32 #231
33954 ElisaB
pi_89532875
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben zo verkouden dat mijn ene hersencel niet werkt dus daarom zij het mij vergeven dat ik een FOK-pluim uitreik naar ElisaB (en weet gelijk waarom ik al járen gek ben van Sissi-films _O- )
Ik heb dat ook wel eens met mijn ene hersencel. Best lastig...
pi_89532882
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef DJMO het volgende:

[..]

zie de link boven je :P
Ah nee ik pas die krijg ik er niet in.
pi_89532883
het lijkt FHF hier wel. wat gaat het hier opeens snel

die kasten kunnen die niet uit elkaar dan?
pi_89532889
Tjonge, nog ff en Vamp zit er mooier bij dan wij met z'n allen :P
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:14:33 #235
33954 ElisaB
pi_89532914
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef loecje het volgende:
het lijkt FHF hier wel. wat gaat het hier opeens snel

die kasten kunnen die niet uit elkaar dan?
Vast wel, maar dan krijg je ze nooit meer in elkaar :@
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:14:59 #236
33954 ElisaB
pi_89532924
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjonge, nog ff en Vamp zit er mooier bij dan wij met z'n allen :P
Gaan we allemaal daar wonen ^O^ Heeft ze direct doorlopend oppas :P
pi_89532949
Kan het amper meer bijhouden hier _O-
pi_89532978
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Gaan we allemaal daar wonen ^O^ Heeft ze direct doorlopend oppas :P
neu, ben zo niet goed met kinders
wel met hondjes
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 22:16:38 #239
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89532989
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

wel met hondjes
jan is anders gek van je :D

zaterdag 4 december 2010 @ 22:17:06 #240
33954 ElisaB
pi_89533002
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
wel met hondjes
Ik ook niet. Vraag maar aan Vamp. Het is maar goed dat ik maar een half uurtje ben gebleven _O-
pi_89533036
Jan is lief maar die heeft een slechte smaak
pi_89533037
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Ik ook niet. Vraag maar aan Vamp. Het is maar goed dat ik maar een half uurtje ben gebleven _O-
Pas ik ff in de doelgroep, kids gaan bij mij meestal huilen en dat zonder te knijpen.
pi_89533081
Nou, zegt wat voor/tegen mij, honden zijn dól op me maar kindes zijn bang van me (behalve mijn HF kereltje dan)
pi_89533084
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Lol... ze wilde je nou al houden en mij de deur uit doen, remember?
pi_89533128
Oh, jullie kennen elkaar (slimme opmerking mijnerzijds)
Wat gaat het snel, Vamp, komt goed, je ziet het ^O^
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:21:45 #246
33954 ElisaB
pi_89533157
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef vamperotica het volgende:
Lol... ze wilde je nou al houden en mij de deur uit doen, remember?
Wedden dat ze er binnen een half uur van teruggekomen waren _O-
pi_89533175
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Wedden dat ze er binnen een half uur van teruggekomen waren _O-
Jij bent haske leuk! Heul geen saaie mams.
pi_89533193
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, jullie kennen elkaar (slimme opmerking mijnerzijds)
Wat gaat het snel, Vamp, komt goed, je ziet het ^O^
pi_89533228
Ze is leuk, en nog een mams ook ?
Als ik kids had gehad waren ze op hun derde al op zichzelf gaan wonen _O-
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:25:52 #250
33954 ElisaB
pi_89533308
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
Jij bent haske leuk! Heul geen saaie mams.
Ik waag het te betwijfelen, maar gelukkig besloten ze toch Vamp te willen houden. Ergo: saved by the bell O+
pi_89533540
en er moe van, zo snel als het geregeld kan worden (maar ben dan ook snotverkouden hè, beste excuus :W )
Kan het amper samenvatten maag waag een poging:
Jan loves me ^O^
ML en de rest kennen elkaar (niet)
Vampje en ElisaB wél
Misschien de rest elkaar ook
Kast meets tafel en de rest van de zooi
een Combo gaat een mooie melodie spelen voor Vamp
De kindres willen ElisaB hebben als mams
Vamp wordt oppas voor mijn hond
en voor de rest ben ik het spoor bijster

O-) *O*
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:35:05 #252
33954 ElisaB
pi_89533617
Ik ken Ml-etje wel heur :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 22:35:06 #253
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89533619
je vergeet dat jij en ik elkaar ook kennen
Dat ml sowieso de elfde hierheen komt dus dat ik dan haar ook ken ..

pi_89533754
Ja, en misschien heb ik nog een stukkie tijd om de mod perssonlijk de hand te schuvdden :P
pi_89533828
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, en misschien heb ik nog een stukkie tijd om de mod perssonlijk de hand te schuvdden :P
Kom ik ff over die auto heen kwijlen langs
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 22:39:58 #256
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89533831
ML zou me nog laten weten hoe laat ze kwam .. je weet het .. m'n voordeur staat open voor jullie :*

pi_89533969
Gezien het feit dat niemand hier nog om keukenrollen eeft gevraagd ga ik daar de neus maar eens in legen en ga bankhangen.
Keep me informed en ik doe geweillig mee met alles, zolang ik maar vanaf nu even een potje zielig mag gaan snotteren en mijn poot omhoog mag legge (die is weer megadik)
Bovendien zit een eenzame man naar me te gillen dus ga bij hem zitten met de hond, is het heule spul geheel compleet.

Slaap lekker en dank voor een heerlijk potje regelen en aardigheid
alles zal rechtkom :Y
pi_89533976
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef DJMO het volgende:
ML zou me nog laten weten hoe laat ze kwam .. je weet het .. m'n voordeur staat open voor jullie :*
In ieder geval s'middags denk ik of ik moet eerst langs komen en dan gaan leren maar denk dat ik maar eerst leer dan doe ik dat tenminste nog.
Dus na het middageten, zo rond 14h-15h vermoed ik.

Truste vast LK!
pi_89534041
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat las ik net nog, man wil best ff langskomen, kan hij huis van DJMO ook nog bewonderen en mag jij potje meerijden met man ^O^
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 22:44:41 #260
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89534057
is prima meis, dan zie je Jan ook wakker als t goed is :)

bankhangze LK en slaap lekker voor straks :*

pi_89534105
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:44 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Dat las ik net nog, man wil best ff langskomen, kan hij huis van DJMO ook nog bewonderen en mag jij potje meerijden met man ^O^
_O- doe maar niet, ik ga wel sparen een lot kopen ;)

Wel lief hoor :*
  zaterdag 4 december 2010 @ 22:46:23 #262
33954 ElisaB
pi_89534115
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
Is het een hele gave?
pi_89534205
:X
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Is het een hele gave?
Vrom denk je dat daar niks in kan worden vervoerd
Maar zere neus, als het mag en we kunnen komen we de 11de even langs, zou het leuk vinden onze mod te mogen ontmoeten (of ze moet ook hier nog langs willen komen, mag absoluut ook)
pi_89534245
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Is het een hele gave?
pm LK maar ;) ze heeft een foto van haar huis met auto hier ergens staan.
Ik vind hem gaaf :Y
pi_89534281
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
:X

[..]

Maar zere neus, als het mag en we kunnen komen we de 11de even langs, zou het leuk vinden onze mod te mogen ontmoeten (of ze moet ook hier nog langs willen komen, mag absoluut ook)
We zien wel even goed ;) it will all come together.
pi_89534530
Dat blijkt wel, hier komt altijd alles goed!
(en ML, jij weet nog wel dat ik eerst twijfels had over FOK, nou, dus niet)
Vindt het super dat hier mensen elkaar helpen, vindt dat maar eens ergens.
En nu gaat hoppa, pootje hoog, anders loop ik morgen met een voet die nergens meer in past :O

Slaap lekker :z
(en Vampje, jij kunt vast ook wat lekkerder slapen ^O^ )
pi_89534647
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
En nu gaat hoppa, pootje hoog, anders loop ik morgen met een voet die nergens meer in past :O

o|O hup pc uit jij!
pi_89534711
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Lottekoekkie het volgende:

:Y :*
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:25:20 #269
242204 YskaFredriksson
pi_89535638
Ha ElisaB nu weet ik waarom jij zo'n toffe bent! Je hebt een Opel Combo, BOKS ha want ik heb ook een Opel Combo :D

Dus sowieso dat ik even bij Nikki langs ga.. Als ik op de weg van Groningen naar Tilburg nog iets anders moet meenemen, er ligt nog genoeg op de route!:)
  zaterdag 4 december 2010 @ 23:47:39 #270
33954 ElisaB
pi_89536551
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ha ElisaB nu weet ik waarom jij zo'n toffe bent! Je hebt een Opel Combo, BOKS ha want ik heb ook een Opel Combo :D
Daar! Wij zijn helemaal DaBomb 8-)

Milf zondag 5 december 2010 @ 09:16:31 #271
16000 nikky
pi_89542957
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 11:48 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Is het alleen een gasfornuis, of zit er een oven onderaan vast? Oftewel: past ie in een personenauto, of moet er een busje komen?
Het is inderdaad een gasfornhuis...het hele pakket ;). (oven+gaspitten).
Het is zeker dat je de mijne wilt hebben Vamp? Ik heb nmlk nog iemand die hem kan gebruiken, dan kan ik die ander ja of nee vertellen :)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 december 2010 @ 19:03:58 #272
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89559034
lekker geslapen Vampje? ;) :*

pi_89560563
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 09:16 schreef nikky het volgende:

[..]

Het is inderdaad een gasfornhuis...het hele pakket ;). (oven+gaspitten).
Het is zeker dat je de mijne wilt hebben Vamp? Ik heb nmlk nog iemand die hem kan gebruiken, dan kan ik die ander ja of nee vertellen :)
Mmmm...Ik zou het wel erg fijn vinden begin januari te kunnen koken...Misschien valt er iets te regelen met die van Annelotje?
pi_89560584
dubbel
pi_89560603
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Heerlijk ( tussen de kleine vlagen van piekeren door)....
En vanmiddag ook nog een dutje gedaan
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 december 2010 @ 20:03:10 #276
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89561064
Die van Nikky komt toch in december al vrij?

pi_89561675
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef DJMO het volgende:
Die van Nikky komt toch in december al vrij?
Yup... Maar Annelotje had er ook 1, maar die komt pas eind januari vrij.... En Nikky wiwt nog iemand die een gasfornuis nodig had...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 december 2010 @ 20:20:03 #278
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89561703
oh zo .. jij wil het gasfornuis van Nikky hebben, en dan annelotje vragen of zij haar fornuis aan die andere persoon van nikky wil schenken? :)

pi_89561732
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef DJMO het volgende:
oh zo .. jij wil het gasfornuis van Nikky hebben, en dan annelotje vragen of zij haar fornuis aan die andere persoon van nikky wil schenken? :)

Als Annelotje zich daar ok bij voelt uiteraard!
pi_89572113
Het gaat hard hier! ik vind jullie allemaal lief! en helemaal blij voor vamp! en ben stil van je eigen mooie woorden zoessie!
pi_89572167
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:46 schreef draculettetje het volgende:
Het gaat hard hier! ik vind jullie allemaal lief! en helemaal blij voor vamp! en ben stil van je eigen mooie woorden zoessie!
Jij ....stil... _O- :*
pi_89572349
quote:
Op zondag 5 december 2010 23:47 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Jij ....stil... _O- :*
Da kan heus echt waar! ik krijg alleen m'n hoofd niet stil die is steeds aan het denken wat nog naar jou kan! hihi
pi_89572562
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef draculettetje het volgende:

[..]

Da kan heus echt waar! ik krijg alleen m'n hoofd niet stil die is steeds aan het denken wat nog naar jou kan! hihi
pi_89572778
Hoe zit je met glazen enzo? en vind jou ook lief! snel die :* in het echies
pi_89572960
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 00:01 schreef draculettetje het volgende:
Hoe zit je met glazen enzo? en vind jou ook lief! snel die :* in het echies
Uhm..... Da moek nog even bekijken eik
pi_89573051
Nou dat komt dan allemaal wel! eerst straks verven enzo! nu slapen!
  Milf maandag 6 december 2010 @ 08:51:39 #287
16000 nikky
pi_89577260
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Yup... Maar Annelotje had er ook 1, maar die komt pas eind januari vrij.... En Nikky wiwt nog iemand die een gasfornuis nodig had...
Dan is die van mij gewoon voor jou. Ik zou dan nmlk de mijne opslaan.
De persoon woont nu nog in een koophuis die wegens een scheiding verkocht moet worden. Wanneer deze verkocht wordt is nog geen idee. De markt ligt wat op zijn gat, helemaal het gat waar dit huis staat :').

Tegen de tijd dat de persoon het huis kwijt is, gaan we gewoon verder zoeken. :Y.
pi_89577926
@dmjo @vamp

Dames, 1 van jullie nog belang bij een tv(tje)? Het is een 55cm van DKNY (jaja echt waar :) ) met afstandsbediening. Ideaal voor op de slaapkamer (daar stond ie bij mij) is geen flatscreen.
Maar werkt nog prima verder, maar is simpelweg over.

Nadeel 1:
Hij staat in den Haag
Nadeel 2:
Je krijgt de eerder getoonde kapstok bij :)

Ik verneem het wel en anders gaat hij een enkele reis het balkon af maken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 09:45:58 #289
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89578065
ik wacht even af wat Vamp wil, zij heeft tenslotte twee pubers ;)

pi_89578151
:) Annelotje vind het prima hoor! Als ik er maar iemand gelukkig mee kan maken.
pi_89578299
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:45 schreef DJMO het volgende:
ik wacht even af wat Vamp wil, zij heeft tenslotte twee pubers ;)
Den Haag ---> DJMO lijkt me iets makkelijker te overbruggen dan Den Haag ---> Vampje :*
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 10:07:08 #292
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89578537
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Den Haag ---> DJMO lijkt me iets makkelijker te overbruggen dan Den Haag ---> Vampje :*
:* ik heb geen kapstok nodig en het lijkt me meer wat voor je pubers :*

pi_89578918
hahah die kapstok was maar een grapje :)

Maar goed, het hoeft niet hoor....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 10:28:46 #294
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89578993
ik zit sowieso met probleem vervoer RanTheMan, en ik betwijfel of mijn zoon oud genoeg is voor tv op zijn kamer ;) vandaar dat ik eigenlijk vind dat Vamp er meer aan heeft voor (een van) haar pubers :*

pi_89579671
Het zou inderdaad erg leuk zijn voor 1 van de 2, maar inderdaad...het vervoer...Er wordt al half Nederland voor me afgecrosst..... :@
  maandag 6 december 2010 @ 11:08:50 #296
33954 ElisaB
pi_89580007
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef vamperotica het volgende:
Het zou inderdaad erg leuk zijn voor 1 van de 2, maar inderdaad...het vervoer...Er wordt al half Nederland voor me afgecrosst..... :@
In Den Haag kom ik dan weer regelmatig :')

Echt, serieus. Ik lijk je stalker wel _O-
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 11:10:04 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89580043
opgelost :+

pi_89580570
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:08 schreef ElisaB het volgende:

[..]

In Den Haag kom ik dan weer regelmatig :')

Echt, serieus. Ik lijk je stalker wel _O-
Als alle stalkers zo zijn O+
pi_89580711
pssst vamp je hebt ook nog een tante in den haag die wie weet vast wel eens met den auto ipv trein voor jou dat wil meenemen?
pi_89586118
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef draculettetje het volgende:
pssst vamp je hebt ook nog een tante in den haag die wie weet vast wel eens met den auto ipv trein voor jou dat wil meenemen?
:D Ik dacht dat die geen auto meer reed :D
pi_89612251
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef vamperotica het volgende:

[..]

:D Ik dacht dat die geen auto meer reed :D
met dit weer vast niet nee :P

hier verder
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties