Ik heb hier nog een vierpits butaanstel ter overbrugging. Heeft iemand nog een gasfles voor erbij?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die van Nikki is vanaf eind december beschikbaar.. Dat scheelt een tijdje magnetronnen![]()
Maar als je die van jullie nog steeds wil weggeven.. In FHF komt er vast rond die tijd wel iemand die hem goed kan gebruiken!
Dat gebeurd allemaal de 21e in de woning ( om 11 uurquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je al een acceptatie formulier getekend?
acceptatieformulier is een voorlopige, wederzijde en bindende overeenkomst waarin beide partijen afspreken dat huurder de woning gaat huren. Het (officiele) huurcontract volgt hierop, als alles in orde is bevonden qua inkomen, urgentie etc. Zo werkt het hier althans, weet niet hoe het bij jou zit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat gebeurd allemaal de 21e in de woning ( om 11 uur)
en om evt. advies te geven over praktische zaken en tips zoals het zo functioneel mogelijk inrichten van de woning aagezien ze er met vijf kinderen gaat wonenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou Vamperotica heeft een woning toegezegd gekregen.. En als het allemaal goed gaat krijgt ze op 21 december de sleutel van die betreffende woning. En nu komen hier steeds mensen langs waaien die wat voor haar kunnen betekenen voor het bij elkaar schrapen van de inboedel..
Inkomen is inderdaad gechecked, urgentie ook alleen is er verder niets getekend... Vreemd!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
acceptatieformulier is een voorlopige, wederzijde en bindende overeenkomst waarin beide partijen afspreken dat huurder de woning gaat huren. Het (officiele) huurcontract volgt hierop, als alles in orde is bevonden qua inkomen, urgentie etc. Zo werkt het hier althans, weet niet hoe het bij jou zit?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:09 schreef Rewimo het volgende:
vamp, laat je nog even weten van de lamp?
Okee, kan ie naar iemand andersquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb een paar posts gemist zie ik!
Hij is hartstikke leuk, maar ze hebben lampjes, denk dat er vast iemand voor te vinden is!
Ik woon wel in Roden (Noord Drenthe). Ik kom niet in de buurt, dus als iemand hier in de buurt is tegen die tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die van Nikki is vanaf eind december beschikbaar.. Dat scheelt een tijdje magnetronnen![]()
Maar als je die van jullie nog steeds wil weggeven.. In FHF komt er vast rond die tijd wel iemand die hem goed kan gebruiken!
Is het alleen een gasfornuis, of zit er een oven onderaan vast? Oftewel: past ie in een personenauto, of moet er een busje komen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef nikky het volgende:
Ik woon wel in Roden (Noord Drenthe). Ik kom niet in de buurt, dus als iemand hier in de buurt is tegen die tijd
Ik woon in Groningen dus dat moet goed komen. Want eigenlijk ben ik inmiddels wel nieuwsgierig naar Vamp (a) en ik heb eind december WEL de tijd om de reis te maken! Dus als Vamp mij over de vloer durft te hebben dan doe ik het graag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik woon wel in Roden (Noord Drenthe). Ik kom niet in de buurt, dus als iemand hier in de buurt is tegen die tijd
Toppie en thanxquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) ik ben zo brutaal geweest om je vraag te crossposten
Ik denk dat 180x90 nét in onze Combo kan (want die is in de lengt 1:78, dus diagonaal net een stukkie langer). Als het droog is, durf ik het met spanbandjes ook wel aan met de achterdeur openquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat lief...
en ik zoek dus nog een hele aardige fokker voor Vampje die een nogal grote toet-toet of een busje heeft om een eettafel (180x90, poten los er bij), een fauteuil (die uit elkaar kan, zal wel moeten anders kan hij mijn trap niet af dus die sloop ik eigenhandigen nog wat toestanden van net onder Rotterdam naar Vampje in Tilburg kan brengen. Onze auto's redden dat echtelewaar niet (qua kofferruimte dus)
Liefst dus vóór de kerst, zeker de tafel, die staat grandioos in de weg
en daarbij, dat zit ze tenminste met de kerst aan een tafel![]()
Ow, gezellig; waar ga jij heenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Goh Elies dan kunnen we aanstaande zaterdag wel samen rijden_O-
DJMO das bij Lk om de hoekquote:
Je bent meer dan welkom!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen dus dat moet goed komen. Want eigenlijk ben ik inmiddels wel nieuwsgierig naar Vamp (a) en ik heb eind december WEL de tijd om de reis te maken! Dus als Vamp mij over de vloer durft te hebben dan doe ik het graag.
nee, ze wóónde zo wat bij mij om de hoek maar nu een durp verderopquote:
Ik heb ruimte om 20 inboedels op te slaan, dus dat het ff hier moet staan, is niet zo'n punt. En ik wil best ook naar DJMO rijden om een ledikant op te halen en Nijntje gordijnen en whatever else.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoi ElisaB, heb net de tafel nog eens grondig opgemeten, de lengte is precies 180,5, breedte blijft 90.
Maar met dit weer met een open kofferbak rijden is wel heel erg veel keelsnoepjes.
Zou het geweldig vinden MAAR Vampje krijgt haar huisje pas 21-12...
(en er moet nog veel meer meemaar da's niet zo groot)
Dan weet ik waar jouw huis woontquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee, ze wóónde zo wat bij mij om de hoek maar nu een durp verderop(is wel 2 kilometer verder dus)
Dat ledikantje moet dus van hioer naar DJMOquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ruimte om 20 inboedels op te slaan, dus dat het ff hier moet staan, is niet zo'n punt. En ik wil best ook naar DJMO rijden om een ledikant op te halen en Nijntje gordijnen en whatever else.
Ow, en de Combo heeft een afgesloten laadgedeeltedus het zal mij een zorg wezen dat de deur openstaat
Heeft alleen die tafel last van (had ie maar geen tafel moeten worden
)
quote:
Ow, gezelligquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef vamperotica het volgende:
Dat ledikantje moet dus van hioer naar DJMO
Ja, ik ben ook zo enorm angstaanjagendquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
het is maar goed dat je blauw bent en lief anders kreeg LK de schrik op het lijf
Heul nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zo enorm angstaanjagend
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gezelligDe andere kant op dus
Nou goed; kan ook nog
Wil je nog een ledikantje? Als ik dan helemaal niet meer weet hoe het zat, laat ik dat bij jou achterquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Afgezien daarvan is iedereen hier overigens ook welkom hoor, met of zonder spullen afhaal- of brengdienst
Zou het kunnen dat ik jou ken?quote:
Ik zit net zo dicht bij Rhoon als bij Tilburg (gok ik), maar Rhoon is no prob.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
ElisaB, jij bent helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Supertijgerwijffie![]()
En die tafel kan er wel tegen, dat is een superstoere tafelk en bij mij al heel wat gewend![]()
Zit jij een beetje in de buurt van Rhoon?
Oh, en ben bereid je een bijdrage in de kosten voor vervoer te geven, als mijn spullen maar veilig tzt bij vampje aankomen is dat wat waard,
Nee, dat denk ik niet. Ik ben geboren en getogen in een durrup of twee verderopquote:
Nope, maar joeptjoep blijft hangen, dus er was nog ff niets te zienquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef DJMO het volgende:
even tussendoorelies heeft t te druk voor dr pm?
hij staat hier ook in de SCquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, maar joeptjoep blijft hangen, dus er was nog ff niets te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |