leugens, die heeft de hond opgeliktquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
tutholamuts
en die broodkruimel heb ik al opgeruimd hoor, die lag ook zo in de weg![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef vamperotica het volgende:
Lieve schatten.... Ik ben nooit iemand geweest die goed is met woorden... altijd is er iemand die daar beter in is, pcies zegt of schrijft wat IK duidelijk wilde maken.... Echt, de warmte, de spontaniteit... Ik ben nooit iemand geweest die een ander makkelijk om hulp vroeg, vind dat nog steeds erg moeilijk...
Hoe sterk kan een mens zich opeens voelen door zoveel spontaan aangeboden kostbaarheden.... Tja... voor de een is het misschien iets wat "maar" op zolder ligt of, Ah joh...ik doe er toch niets mee, maar voor mij, voor mij is het een deel wat meehelpt om mijn standaard woninkje om te toveren tot een warm paleisje Misschien klinkt het overdreven of wat dan ook, maar telkens als ik straks aan die tafel zit, of kleding in de kast leg of, of, of zal er met een warm hart terug gedacht worden aan de gulle gever....
Maar niet alleen hier, de spontaan aangeboden dingen en diensten in FHF![]()
Jullie zijn allemaal goud waard!
Lol... dat klinkt heul niet raar.....quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh maar dame (meid klinkt zo raar :p) misschien kan je het niet kwijt in de woonkamer, maar voor op een slaapkamer zou het toch ook best ideaal zijn? Die mogen er ook best knap uit zien!
Tnx voor de tip, maar het meeste daarvan heb ik wel geloof ik ( zeker als het gasfornuis door gaat)quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:11 schreef DJMO het volgende:
vamp: [Aangeboden] Witgoed, Computerkast, 2 computers
Jij bent wel ietsje ouder (maar niet bejaard hoor :p) dus zodoende. Maar snap je punt. Je word vast overspoeld!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol... dat klinkt heul niet raar.....
Maar wel eng!
Had ik ook wel aan gedacht...Maar ik krijg van iedereen al zoveel en misschien loopt er iemand rond die het net wat harder nodig heeft
Ik krijg de maten van de woonkamer niet eens goed ( zie plattegrondje ) en zie 'm dan maar eens in te richtenquote:Op woensdag 1 december 2010 10:14 schreef loecje het volgende:
wat lukt er niet?
* loecje is inmiddels redelijk bedreven in floorplanner. scheelt me geschuif met meubels
scheelt me geschuif met meubels. woon al 3 jaar op zelfde kamertje en ook al iets van 3x een totaal andere inrichting gehad.
Heel graag! Ik mis nog 1 kledingkastquote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb nog een kledingkast, een witte met schuifdeuren, over de hele breedte een hanggedeelte met daarboven een plank. en volgens mij wonen draculetje en ik in dezelfde woonplaats dus misschien iets te regelen? als je interesse hebt maak ik een foto en pm je die even
quote:Op woensdag 1 december 2010 17:28 schreef rebel-angel het volgende:
heb even de maten voor je opgezocht mocht dat het makkelijker maken voor je in je floorplanner
het dressoir is
88x196x49 cm hxbxd
en de tv kast is
63x95x49 cm hxbxd
quote:Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
[..]
Is goed is ie voor jou! pm-en tzt wel even hoe en wat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil ook best wat voor je tekenen maar je kan enkel delen met betaald account en dat heb ik niet.
sorry voor mijn vertraagde reactiequote:Op dinsdag 30 november 2010 22:06 schreef DJMO het volgende:
Als vamp ze echt niet kwijt kan, mag ik me dan aanbevolen houden voor dat prachtige tvmeubel![]()
Ik woon in Zwolle, werk in Tilburg en rijd dus op weg naar mijn werk langs Apeldoorn.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb nog een kledingkast, een witte met schuifdeuren, over de hele breedte een hanggedeelte met daarboven een plank. en volgens mij wonen draculetje en ik in dezelfde woonplaats dus misschien iets te regelen? als je interesse hebt maak ik een foto en pm je die even
Ik heb een net gasfornhuis voor jequote:Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef vamperotica het volgende:
[..]
* (gas)fornuis en oven
* vloer ( hebben ze er beneden uitgehaald )
* eettafel LK had toevallig mijn droomtafel "over"![]()
* stoelen bij de eettafel ( we zijn met 6 pers, maar de kleinste kan nog in zijn kinderstoel denk ik)
* lampen
* Kapstok inderdaad, maar ik denk dat het het handigst is qua ruimte om gewoon een stang tussen
de muren te "klemmen"
* salontafeltje staat bij LK ook een snoesje te wachten
* (kinder)stapelbed (of 2 losse bedjes, maar ivm ruimte is stapelbed handiger
* 2 1 (tiener)kledingkast tnx sjeekie!![]()
* kleed tnx LK![]()
* (kinder)hoogslaper en burootje en kledingkast (of zo'n alles in 1 ding ) ( is meteen het enige wat
op dat kamertje passen gaat)
* gordijnen oid
quote:Op woensdag 1 december 2010 23:39 schreef rebel-angel het volgende:
[..]
sorry voor mijn vertraagde reactie
ja dat mag hoor
21e krijg ik de sleutel ( als het goed is, ik durf het nog steeds pas te geloven als ik er daadwerkelijk in zit)quote:Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oh en heb ik er ergens overheen gelezen maareh wanneer ga je over?
heb je al een acceptatie formulier getekend?quote:Op vrijdag 3 december 2010 08:10 schreef vamperotica het volgende:
[..]
21e krijg ik de sleutel ( als het goed is, ik durf het nog steeds pas te geloven als ik er daadwerkelijk in zit)
Die van Nikki is vanaf eind december beschikbaar.. Dat scheelt een tijdje magnetronnenquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:49 schreef annelotje het volgende:
Hoi Vampje,
Heb even overlegd met mn vriend en je mag het gasfornuis hebben. Ik begrijp alleen dat je 21 december de sleutel al krijgt... We kunnen m pas eind januari missen. We hebben namelijk nog een aantal weken te klussen in ons nieuwe huis en daar kunnen we tot de keuken is geplaatst nog niet koken. Ik zag dat je ook een andere aangeboden had gekregen. Misschien kun je deze eerder krijgen. Ik hoor het wel als je de mijne wilt hebben.
Groetjes Angela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |