abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 19:25:48 #101
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89354155
het is zo'n ongeloofelijke bende bij LK .. dat wil je niet weten .. de vloer is zo glad en leeg dat je over een broodkruimel zou kunnen struikelen :+

LK heeft alleen maar schitterende dingen in huis :Y Het is dat zwart/wit niet mijn kleur is, anders had ik zo haar woonkamer + keuken wel willen hebben ... keuken trouwens sowieso wel.. prachtig ding O+ O+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89354605
tutholamuts ~O>
en die broodkruimel heb ik al opgeruimd hoor, die lag ook zo in de weg :6
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89354881
Lieve schatten.... Ik ben nooit iemand geweest die goed is met woorden... altijd is er iemand die daar beter in is, pcies zegt of schrijft wat IK duidelijk wilde maken.... Echt, de warmte, de spontaniteit... Ik ben nooit iemand geweest die een ander makkelijk om hulp vroeg, vind dat nog steeds erg moeilijk...
Hoe sterk kan een mens zich opeens voelen door zoveel spontaan aangeboden kostbaarheden.... Tja... voor de een is het misschien iets wat "maar" op zolder ligt of, Ah joh...ik doe er toch niets mee, maar voor mij, voor mij is het een deel wat meehelpt om mijn standaard woninkje om te toveren tot een warm paleisje Misschien klinkt het overdreven of wat dan ook, maar telkens als ik straks aan die tafel zit, of kleding in de kast leg of, of, of zal er met een warm hart terug gedacht worden aan de gulle gever....
Maar niet alleen hier, de spontaan aangeboden dingen en diensten in FHF O+
Jullie zijn allemaal goud waard!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 19:45:13 #104
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89355159
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
tutholamuts ~O>
en die broodkruimel heb ik al opgeruimd hoor, die lag ook zo in de weg :6
leugens, die heeft de hond opgelikt :P

Vamp .. ik herken zo goed je gevoel .. hoe denk je dat ik me voel als ik naar m'n bank(en) kijk waar de kussens en het bontkleed ligt wat ik kreeg van LK ? Of naar t plafond, de lampen van TM ? Of als ik boodschappen ga doen op de fiets die ik van haar kreeg? Het is voor mij een stukje THUIS én mobilitieit wat ik kreeg, wat me zo enorm goed heeft gedaan en nog doet, dat ik met gerust hart tegen je kan zeggen: wees niet dankbaar, want dat willen mensen niet: ze willen je blij zien, gelukkig.. niet dankbaar .. echt waar :*
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89355233
Lieffie, wat bij mij of bij een ande' op zolder staat is wel nog altijd iets wat met hart en ziel ooit isaangeschaft en tot op de dag van vandaag nog mooi gevonden wordt door diegenen welke het ooit hebben gekocht, anders stond het niet meer op een zolder. En jij vraagt niks, het wordt je uit alle hoeken en gaten aangeboden.
En alle gulle gevers zijn geen barmhartige samaritaten maar mensen die toevallig nog iets over hebben en het een ander gunnen, zo simpel is dat.
Denk maar zo, niemand wil graag in jouw schoenen staan en omgekeerd zou dat elk van ons zo maar kunnen gebeuren en dan is averlinks ook rechtom.
En zo is dat.
Dus ga nou maar een lekker huis en vooral thuis maken met je kids en ooit ben jij degene met een zolder vól leuke spullen voor een ander.
pi_89355719
En verder sluit ik me aan bij DJMO, dankbaarheid is onzin en totaal onnodig en geheel overbodig , we doen elkaar een plezier.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:28:58 #107
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89357328
hallo

ik ben helemaal nieuw hier en toch lurk ik al jaren mee zoals jullie het noemen ;)
en ik zie hier soms echt toffe dingen voorbij komen.
en dat er ook nog mensen zijn die belangeloos nog wat voor een ander over hebben
nou heb ik ook iets wat ik weg zou willen geven
ik doe m'n dressoir en tv kast weg en ik moest gelijk aan dit topic denken
het enige nadeel is, dat als je het zou willen hebben dat jezelf het vervoer zou moeten regelen
en ik heb gezien dat ik niet heeeel erg in de buurt woon zuid holland bij leiden
maar misschien dat iemand die hier in de buurt zit het voor je zou willen doen
dat is als je het zou willen

ik zal m'n best doen om er even een afbeelding van te plaatsen
de kast

de tv kast de apparatuur zit er helaas niet bij :9

ik hoor het wel
en anders kan het wel door naar fokkers helpen fokkers toch ?

[ Bericht 87% gewijzigd door rebel-angel op 30-11-2010 20:46:52 (eehhmm er ging wat fout) ]
W
Z
E
pi_89357659
Meelurken is leuk, meedoen nog veel leuker
Welkom!
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:47:41 #109
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89358239
ja heb meegedaan er ging iets niet helemaal goed :)
W
Z
E
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 20:51:52 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89358458
Dat dressoir heeft m'n schoonvader ook, zalig ding! Past veel in en past goed bij je tafel Vamp!

en die tvkast is gewoon te O+

pi_89362257
Lieve Rebel- Angel....Ik vind ze prachtig....
Maaruh... als jullie zo eens naar de maten op het plattegrondje kijken....Denken jullie dat ik het nog ergens kwijt kan? Aan de voorkant bij het raam zeg maar wil ik een hoekopstelling ( of eigenlijk het liefst ooit een heerlijke hoekbank... met 1 kant voor het raam en 1 kant lans de lange muur zeg maar...
Dan zit er aan de hal kant een soort van kast met planken... daar wil ik 1 plank van laten uitsteken zodat dat een soort tvplateau wordt en dan in het midden het tafeltje van LK.... en de fauteuil
Achteraan komt dan langs de muur het wandmeubel wat zuslief en hub hebben bewaard en in het midden die prachtige eettafel...Op de anderekant wil ik een groot vlak schilderen waar ik allemal fotolijstjes in hang...met daaronder waarschijnlijk het sidetabeltje.... Volgens mij ( maar ik ben zoooo slecht in meten) is het dan al behoorlijk vol...
pi_89362433
nog wat aan een computermeubel?
pi_89362443
probeer eens www.floorplanner.com.
dan is het inschatten van een ruimte een stuk makkelijker.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 22:06:26 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89362554
Als vamp ze echt niet kwijt kan, mag ik me dan aanbevolen houden voor dat prachtige tvmeubel :@ :@

pi_89363169
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef vamperotica het volgende:
Lieve schatten.... Ik ben nooit iemand geweest die goed is met woorden... altijd is er iemand die daar beter in is, pcies zegt of schrijft wat IK duidelijk wilde maken.... Echt, de warmte, de spontaniteit... Ik ben nooit iemand geweest die een ander makkelijk om hulp vroeg, vind dat nog steeds erg moeilijk...
Hoe sterk kan een mens zich opeens voelen door zoveel spontaan aangeboden kostbaarheden.... Tja... voor de een is het misschien iets wat "maar" op zolder ligt of, Ah joh...ik doe er toch niets mee, maar voor mij, voor mij is het een deel wat meehelpt om mijn standaard woninkje om te toveren tot een warm paleisje Misschien klinkt het overdreven of wat dan ook, maar telkens als ik straks aan die tafel zit, of kleding in de kast leg of, of, of zal er met een warm hart terug gedacht worden aan de gulle gever....
Maar niet alleen hier, de spontaan aangeboden dingen en diensten in FHF O+
Jullie zijn allemaal goud waard!
:*
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:06:25 #116
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89366132
Ooh maar dame (meid klinkt zo raar :p) misschien kan je het niet kwijt in de woonkamer, maar voor op een slaapkamer zou het toch ook best ideaal zijn? Die mogen er ook best knap uit zien!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 30 november 2010 @ 23:11:59 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89366434

pi_89367045
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh maar dame (meid klinkt zo raar :p) misschien kan je het niet kwijt in de woonkamer, maar voor op een slaapkamer zou het toch ook best ideaal zijn? Die mogen er ook best knap uit zien!
Lol... dat klinkt heul niet raar.....
Maar wel eng!
Had ik ook wel aan gedacht...Maar ik krijg van iedereen al zoveel en misschien loopt er iemand rond die het net wat harder nodig heeft
pi_89367092
quote:
Tnx voor de tip, maar het meeste daarvan heb ik wel geloof ik ( zeker als het gasfornuis door gaat)
pi_89367166
foutje
  woensdag 1 december 2010 @ 00:01:04 #121
242204 YskaFredriksson
pi_89368761
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef vamperotica het volgende:

[..]

Lol... dat klinkt heul niet raar.....
Maar wel eng!
Had ik ook wel aan gedacht...Maar ik krijg van iedereen al zoveel en misschien loopt er iemand rond die het net wat harder nodig heeft
Jij bent wel ietsje ouder (maar niet bejaard hoor :p) dus zodoende. Maar snap je punt. Je word vast overspoeld! ;) Maargoed als jou huis vol is dan kunnen we de volgende fokker helpen!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 1 december 2010 @ 07:42:27 #122
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89372780
Je kunt ze ook aanbieden in FHF als Vamp ze niet kwijt kan. Dan komen ze sowieso goed terecht :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 1 december 2010 @ 08:31:35 #123
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89373280
dat was ook m'n volgende plan
komt het tenminste nog bij iemand terecht die het echt nodig heeft
i.p.v. bij familieleden die geen zin hebben om zelf geld uit te geven
W
Z
E
pi_89374386
Floorplanner en ik hebben ruzie :(
pi_89374599
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:31 schreef vamperotica het volgende:
Floorplanner en ik hebben ruzie :(
Zó herkenbaar :{
pi_89375558
wat lukt er niet?
* loecje is inmiddels redelijk bedreven in floorplanner. scheelt me geschuif met meubels
scheelt me geschuif met meubels. woon al 3 jaar op zelfde kamertje en ook al iets van 3x een totaal andere inrichting gehad.
pi_89376762
Ik heb nog een kledingkast, een witte met schuifdeuren, over de hele breedte een hanggedeelte met daarboven een plank. en volgens mij wonen draculetje en ik in dezelfde woonplaats dus misschien iets te regelen? als je interesse hebt maak ik een foto en pm je die even
  woensdag 1 december 2010 @ 17:28:19 #128
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89393211
heb even de maten voor je opgezocht mocht dat het makkelijker maken voor je in je floorplanner

het dressoir is
88x196x49 cm hxbxd

en de tv kast is
63x95x49 cm hxbxd
W
Z
E
pi_89394523
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:14 schreef loecje het volgende:
wat lukt er niet?
* loecje is inmiddels redelijk bedreven in floorplanner. scheelt me geschuif met meubels
scheelt me geschuif met meubels. woon al 3 jaar op zelfde kamertje en ook al iets van 3x een totaal andere inrichting gehad.
Ik krijg de maten van de woonkamer niet eens goed ( zie plattegrondje ) en zie 'm dan maar eens in te richten :P
pi_89394576
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Lenaatje het volgende:
Ik heb nog een kledingkast, een witte met schuifdeuren, over de hele breedte een hanggedeelte met daarboven een plank. en volgens mij wonen draculetje en ik in dezelfde woonplaats dus misschien iets te regelen? als je interesse hebt maak ik een foto en pm je die even
Heel graag! Ik mis nog 1 kledingkast
pi_89394590
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 17:28 schreef rebel-angel het volgende:
heb even de maten voor je opgezocht mocht dat het makkelijker maken voor je in je floorplanner

het dressoir is
88x196x49 cm hxbxd

en de tv kast is
63x95x49 cm hxbxd
pi_89395511
[..]

Heel graag! Ik mis nog 1 kledingkast
[/quote]

Is goed is ie voor jou! pm-en tzt wel even hoe en wat!
pi_89395541
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:27 schreef Lenaatje het volgende:

[..]

[..]

Is goed is ie voor jou! pm-en tzt wel even hoe en wat!
pi_89396150
ff korte uitleg dan(ik ben heel slecht in uitleggen)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wil ook best wat voor je tekenen maar je kan enkel delen met betaald account en dat heb ik niet.
  woensdag 1 december 2010 @ 23:39:02 #135
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89412720
quote:
5s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:06 schreef DJMO het volgende:
Als vamp ze echt niet kwijt kan, mag ik me dan aanbevolen houden voor dat prachtige tvmeubel :@ :@
sorry voor mijn vertraagde reactie
ja dat mag hoor :)
W
Z
E
pi_89412820
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 10:57 schreef Lenaatje het volgende:
Ik woon in Zwolle, werk in Tilburg en rijd dus op weg naar mijn werk langs Apeldoorn.
Met een lege bestelauto... ;)
  Milf woensdag 1 december 2010 @ 23:45:07 #137
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_89412952
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:38 schreef vamperotica het volgende:

[..]

* (gas)fornuis en oven
* vloer ( hebben ze er beneden uitgehaald )
* eettafel LK had toevallig mijn droomtafel "over" O+
* stoelen bij de eettafel ( we zijn met 6 pers, maar de kleinste kan nog in zijn kinderstoel denk ik)
* lampen
* Kapstok inderdaad, maar ik denk dat het het handigst is qua ruimte om gewoon een stang tussen
de muren te "klemmen"
* salontafeltje staat bij LK ook een snoesje te wachten
* (kinder)stapelbed (of 2 losse bedjes, maar ivm ruimte is stapelbed handiger
* 2 1 (tiener)kledingkast tnx sjeekie! :*
* kleed tnx LK :*
* (kinder)hoogslaper en burootje en kledingkast (of zo'n alles in 1 ding ) ( is meteen het enige wat
op dat kamertje passen gaat)
* gordijnen oid
Ik heb een net gasfornhuis voor je :o Vanaf eind december beschikbaar.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_89421682
*O* Vampje wil jij van mij een TT change?
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_89421803
@vamperotica

Ik heb voor je de volgende kapstok:

Gratiz en voor neits uiteraard.. Je kan hem evt ook bij de achterdeur ophangen o.i.d Laat maar weten
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 december 2010 @ 15:03:58 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89430174
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 23:39 schreef rebel-angel het volgende:

[..]

sorry voor mijn vertraagde reactie
ja dat mag hoor :)
O+

donderdag 2 december 2010 @ 19:26:57 #141
242204 YskaFredriksson
pi_89442690
Me needs iemand die richting tilburg gaat tussen morgen en zondag! Ik heb spulletjes voor Sinterklaas voor Vampje en ik durfde het vandaag al niet meer aan om het met de post te versturen. Alles was noordelijker ligt dan Tilburg scheelt al een stuk. Ik woon namelijk in Groningen! Ik kan met de trein een heel stuk die kant op maar ik vind 3u heen en 3u terug teveel.. Ik heb nog een sinterklaas/scouting opkomst waar ik nog voorbereidingen voor moet treffen.. Ik heb Swollywood en Vamperotica al gepm'd
pi_89454062
Ga hier straks evne reageren... Kleintje is net wakker geworden
  donderdag 2 december 2010 @ 23:02:21 #143
242204 YskaFredriksson
pi_89455248
Oh en heb ik er ergens overheen gelezen maareh wanneer ga je over?
  vrijdag 3 december 2010 @ 04:55:31 #144
242204 YskaFredriksson
pi_89462702
Ha ik heb er dus wel overheen gelezen! 21 dec. dus!
Maareh ik zat je lijstje nog even te bekijken..

* (gas)fornuis en oven die heeft Nikky en een andere user voor je!
* vloer ( hebben ze er beneden uitgehaald )
* eettafel LK had toevallig mijn droomtafel "over"
* stoelen bij de eettafel ( we zijn met 6 pers, maar de kleinste kan nog in zijn kinderstoel denk ik)
* lampen hoeveel heb je er nodig? 2 plafonnières van YskaFredriksson
* Kapstok inderdaad, maar ik denk dat het het handigst is qua ruimte om gewoon een stang tussen de muren te "klemmen"
* salontafeltje staat bij LK ook een snoesje te wachten
* (kinder)stapelbed (of 2 losse bedjes, maar ivm ruimte is stapelbed handiger
* 2 (tiener)kledingkast tnx sjeekie & Lenaatje
* kleed tnx LK
* (kinder)hoogslaper en burootje en kledingkast (of zo'n alles in 1 ding ) ( is meteen het enige wat
op dat kamertje passen gaat)
* gordijnen oid

Ik heb nog 2 plafonnières. Zijn natuurlijk niet hele hippe lampen maar wel functioneel. Zeker voor die kamers waar je een stapelbed of half hoogslaper wil hebben. Ik heb ze maar gewoon in de tas gedrukt met de rest van je spulletjes. Als je ze niet wil geef je ze maar door aan een ander die ze goed kan gebruiken.

En ik weet niet hoeveel mensen er een stapelbed over hebben maar ik vond deze advertentie op marktplaats. http://huis-inrichting.ma(...)9Fbah&fta_ind=4&fs=1 en daar bieden ze het houten stapelbed aan voor 20 euro. Is wel in Veenendaal en misschien is er wel iets te vinden meer in de buurt. Maar misschien kan je gebruik maken van de rij service in FHF...

Ik zie deze trouwens ook.. Is gratis alleen dan zonder matrassen. http://huis-inrichting.ma(...)9Fbah&fta_ind=6&fs=1

[ Bericht 10% gewijzigd door YskaFredriksson op 03-12-2010 05:17:34 ]
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 3 december 2010 @ 07:30:08 #145
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89463205
Wij hebben binnenkort zo eentje over, is dat iets voor je jongste?

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89463468
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:02 schreef YskaFredriksson het volgende:
Oh en heb ik er ergens overheen gelezen maareh wanneer ga je over?
21e krijg ik de sleutel ( als het goed is, ik durf het nog steeds pas te geloven als ik er daadwerkelijk in zit)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 december 2010 @ 08:15:07 #147
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89463513
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:10 schreef vamperotica het volgende:

[..]

21e krijg ik de sleutel ( als het goed is, ik durf het nog steeds pas te geloven als ik er daadwerkelijk in zit)
heb je al een acceptatie formulier getekend?

vrijdag 3 december 2010 @ 08:18:17 #148
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_89463540
wat een mooie reacties allemaal :)

mocht er nog iets versleept moeten worden, pm ff. Ik zit veel op de weg en kom een paar keer per week langs tilburg, als het andere adres ook op de route ligt pik ik het wel op.
Vampire Romance O+
pi_89463971
Hoi Vampje,
Heb even overlegd met mn vriend en je mag het gasfornuis hebben. Ik begrijp alleen dat je 21 december de sleutel al krijgt... We kunnen m pas eind januari missen. We hebben namelijk nog een aantal weken te klussen in ons nieuwe huis en daar kunnen we tot de keuken is geplaatst nog niet koken. Ik zag dat je ook een andere aangeboden had gekregen. Misschien kun je deze eerder krijgen. Ik hoor het wel als je de mijne wilt hebben.

Groetjes Angela
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:57:42 #150
242204 YskaFredriksson
pi_89464077
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:49 schreef annelotje het volgende:
Hoi Vampje,
Heb even overlegd met mn vriend en je mag het gasfornuis hebben. Ik begrijp alleen dat je 21 december de sleutel al krijgt... We kunnen m pas eind januari missen. We hebben namelijk nog een aantal weken te klussen in ons nieuwe huis en daar kunnen we tot de keuken is geplaatst nog niet koken. Ik zag dat je ook een andere aangeboden had gekregen. Misschien kun je deze eerder krijgen. Ik hoor het wel als je de mijne wilt hebben.

Groetjes Angela
Die van Nikki is vanaf eind december beschikbaar.. Dat scheelt een tijdje magnetronnen ;)
Maar als je die van jullie nog steeds wil weggeven.. In FHF komt er vast rond die tijd wel iemand die hem goed kan gebruiken!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')