leugens, die heeft de hond opgeliktquote:Op dinsdag 30 november 2010 19:33 schreef Lottekoekkie het volgende:
tutholamuts
en die broodkruimel heb ik al opgeruimd hoor, die lag ook zo in de weg![]()
quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:39 schreef vamperotica het volgende:
Lieve schatten.... Ik ben nooit iemand geweest die goed is met woorden... altijd is er iemand die daar beter in is, pcies zegt of schrijft wat IK duidelijk wilde maken.... Echt, de warmte, de spontaniteit... Ik ben nooit iemand geweest die een ander makkelijk om hulp vroeg, vind dat nog steeds erg moeilijk...
Hoe sterk kan een mens zich opeens voelen door zoveel spontaan aangeboden kostbaarheden.... Tja... voor de een is het misschien iets wat "maar" op zolder ligt of, Ah joh...ik doe er toch niets mee, maar voor mij, voor mij is het een deel wat meehelpt om mijn standaard woninkje om te toveren tot een warm paleisje Misschien klinkt het overdreven of wat dan ook, maar telkens als ik straks aan die tafel zit, of kleding in de kast leg of, of, of zal er met een warm hart terug gedacht worden aan de gulle gever....
Maar niet alleen hier, de spontaan aangeboden dingen en diensten in FHF![]()
Jullie zijn allemaal goud waard!
Lol... dat klinkt heul niet raar.....quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:06 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ooh maar dame (meid klinkt zo raar :p) misschien kan je het niet kwijt in de woonkamer, maar voor op een slaapkamer zou het toch ook best ideaal zijn? Die mogen er ook best knap uit zien!
Tnx voor de tip, maar het meeste daarvan heb ik wel geloof ik ( zeker als het gasfornuis door gaat)quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:11 schreef DJMO het volgende:
vamp: [Aangeboden] Witgoed, Computerkast, 2 computers
Jij bent wel ietsje ouder (maar niet bejaard hoor :p) dus zodoende. Maar snap je punt. Je word vast overspoeld!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:23 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Lol... dat klinkt heul niet raar.....
Maar wel eng!
Had ik ook wel aan gedacht...Maar ik krijg van iedereen al zoveel en misschien loopt er iemand rond die het net wat harder nodig heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |