we gaan samenwonen en 1 januari moet haar huis leeg zijn...quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:09 schreef LemonHaze het volgende:
Kijk, dat is nog eens gul. Kan je ze ook een jaar in bewaring houden? want dan ga ik wss op kamers![]()
Heerhugowaardquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:10 schreef Cat22 het volgende:
Even voor de administratie: waar wonen jouw spullen Symphonic?
Utrecht is wel uit de buurt, maar ik denk er even over..quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:12 schreef Ireth het volgende:
Vuk.. ik weet iemand die heul erg dringend een nieuwe koelkast kan gebruiken en absoluut géén middelen heeft om er 1 aan te schaffen... maar én geen vervoer én woonachtig in Utrecht...
shit dat ik zover weg zit van jouquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan samenwonen en 1 januari moet haar huis leeg zijn...
Dus als je iemand weet waar je het neer kan zeteen mag je het met alle plezier komen halen
Ook een computer nodig voor iemand, computer is overleden, geen geld of vervoer of iets degelijks. En het is meer als verassing voor die gene. Dus mocht je richting Utrecht gaan! Ik neem graag een computer over, gooi ik er zelf windows op of degelijk en kan ik iemand heel blij mee maken! (beeldscherm natuurlijk niet nodig:) ) .quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Utrecht is wel uit de buurt, maar ik denk er even over..
Kan diegene niemand regelen die even met een aanhanger deze kant oprijdt?
Ja hoorquote:Op dinsdag 30 november 2010 23:42 schreef motorbloempje het volgende:
studenten met lekke/stervende wasmachine een goede reden?
Okequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:53 schreef motorbloempje het volgende:
het is nogal een eind en hij doet 't nog, maar als eind december nog niemand m heeft geadopteerd ddie hem meer nodig heeft houd ik me aanbevolen
Ik ben bang van niet (eerder konden ze er al 1 in Amsterdam op halen, maar is ook niet gelukt) maar ik ga het morgen even in de groep gooien!quote:Op dinsdag 30 november 2010 23:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Utrecht is wel uit de buurt, maar ik denk er even over..
Kan diegene niemand regelen die even met een aanhanger deze kant oprijdt?
Okequote:Op dinsdag 30 november 2010 23:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet (eerder konden ze er al 1 in Amsterdam op halen, maar is ook niet gelukt) maar ik ga het morgen even in de groep gooien!
Pm mag ook hoor (en ik hoef niet het naadje van de kous te weten)quote:Op woensdag 1 december 2010 00:08 schreef Honingbijtje het volgende:
Ik heb wel interesse in een PC als het kan. Niet voor mij maar voor iemand anders. Ik zal het eerst met diegene bespreken <3. Zij heeft een goede reden tho, die ik liever niet hier zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |