Vanuit Fryslan? Zo jij bent echt tofquote:Op donderdag 2 december 2010 20:13 schreef 2cv het volgende:
Ik wil ook wel helpen, maar op z'n vroegst a.s. dinsdag heeft m'n auto weer APK en zonder APK ga ik dit soort dingen niet doen (geen harde belofte dus).
Aanhanger kan ik waarschijnlijk wel lenen.
Jammer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:56 schreef 2cv het volgende:
TS is wel online maar reageert niet meer. Jammer. Bij deze trek ik mijn aanbod dan ook in. Eigen schuld, dikke bult.
Fair enough.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:16 schreef 2cv het volgende:
TS was wel elders aan het Fokken. Dat was niet allemaal even serieus en/of belangrijk dus waarschijnlijk heeft hij het niet druk. Daarbij heb ik het 2 keer aangeboden in dit topic, telkens zonder reactie van TS. Dan houdt het voor mij helemaal op en ga ik er ook geen PM's meer aan wagen.
Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)quote:Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef zwartedoos het volgende:
idd jammer dat er geen reactie meer komt...ik ken iemand(ook een fokker) die dezelfde hulp trouwens ook heel goed zou kunnen gebruiken, maar dan om spullen naar t milieupark te brengen. Eens even vragen of ze t aandurft om hier hulp te vragen..
goed idee, eerst maar even checken of ze t wel aandurftquote:Op zondag 12 december 2010 10:42 schreef Bart het volgende:
[..]
Vervoerstopic (wil je postbode zijn?)
Ik heb het oorspronkelijke topic ook al eens gekickt met de vraag of hij al wat wist, maar er kwam idd geen reactie meer van TS...quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:16 schreef 2cv het volgende:
TS was wel elders aan het Fokken. Dat was niet allemaal even serieus en/of belangrijk dus waarschijnlijk heeft hij het niet druk. Daarbij heb ik het 2 keer aangeboden in dit topic, telkens zonder reactie van TS. Dan houdt het voor mij helemaal op en ga ik er ook geen PM's meer aan wagen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |