Dat gebeurd allemaal de 21e in de woning ( om 11 uurquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:15 schreef DJMO het volgende:
[..]
heb je al een acceptatie formulier getekend?
acceptatieformulier is een voorlopige, wederzijde en bindende overeenkomst waarin beide partijen afspreken dat huurder de woning gaat huren. Het (officiele) huurcontract volgt hierop, als alles in orde is bevonden qua inkomen, urgentie etc. Zo werkt het hier althans, weet niet hoe het bij jou zit?quote:Op vrijdag 3 december 2010 11:27 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat gebeurd allemaal de 21e in de woning ( om 11 uur)
en om evt. advies te geven over praktische zaken en tips zoals het zo functioneel mogelijk inrichten van de woning aagezien ze er met vijf kinderen gaat wonenquote:Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef YskaFredriksson het volgende:
Nou Vamperotica heeft een woning toegezegd gekregen.. En als het allemaal goed gaat krijgt ze op 21 december de sleutel van die betreffende woning. En nu komen hier steeds mensen langs waaien die wat voor haar kunnen betekenen voor het bij elkaar schrapen van de inboedel..
Inkomen is inderdaad gechecked, urgentie ook alleen is er verder niets getekend... Vreemd!quote:Op vrijdag 3 december 2010 12:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
acceptatieformulier is een voorlopige, wederzijde en bindende overeenkomst waarin beide partijen afspreken dat huurder de woning gaat huren. Het (officiele) huurcontract volgt hierop, als alles in orde is bevonden qua inkomen, urgentie etc. Zo werkt het hier althans, weet niet hoe het bij jou zit?
quote:Op vrijdag 3 december 2010 17:09 schreef Rewimo het volgende:
vamp, laat je nog even weten van de lamp?
Okee, kan ie naar iemand andersquote:Op vrijdag 3 december 2010 17:22 schreef vamperotica het volgende:
Ik heb een paar posts gemist zie ik!
Hij is hartstikke leuk, maar ze hebben lampjes, denk dat er vast iemand voor te vinden is!
Ik woon wel in Roden (Noord Drenthe). Ik kom niet in de buurt, dus als iemand hier in de buurt is tegen die tijdquote:Op vrijdag 3 december 2010 08:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Die van Nikki is vanaf eind december beschikbaar.. Dat scheelt een tijdje magnetronnen![]()
Maar als je die van jullie nog steeds wil weggeven.. In FHF komt er vast rond die tijd wel iemand die hem goed kan gebruiken!
Is het alleen een gasfornuis, of zit er een oven onderaan vast? Oftewel: past ie in een personenauto, of moet er een busje komen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef nikky het volgende:
Ik woon wel in Roden (Noord Drenthe). Ik kom niet in de buurt, dus als iemand hier in de buurt is tegen die tijd
Ik woon in Groningen dus dat moet goed komen. Want eigenlijk ben ik inmiddels wel nieuwsgierig naar Vamp (a) en ik heb eind december WEL de tijd om de reis te maken! Dus als Vamp mij over de vloer durft te hebben dan doe ik het graag.quote:Op zaterdag 4 december 2010 09:54 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik woon wel in Roden (Noord Drenthe). Ik kom niet in de buurt, dus als iemand hier in de buurt is tegen die tijd
Toppie en thanxquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vervoerstopic (wil je postbode zijn?) ik ben zo brutaal geweest om je vraag te crossposten
Ik denk dat 180x90 nét in onze Combo kan (want die is in de lengt 1:78, dus diagonaal net een stukkie langer). Als het droog is, durf ik het met spanbandjes ook wel aan met de achterdeur openquote:Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat lief...
en ik zoek dus nog een hele aardige fokker voor Vampje die een nogal grote toet-toet of een busje heeft om een eettafel (180x90, poten los er bij), een fauteuil (die uit elkaar kan, zal wel moeten anders kan hij mijn trap niet af dus die sloop ik eigenhandigen nog wat toestanden van net onder Rotterdam naar Vampje in Tilburg kan brengen. Onze auto's redden dat echtelewaar niet (qua kofferruimte dus)
Liefst dus vóór de kerst, zeker de tafel, die staat grandioos in de weg
en daarbij, dat zit ze tenminste met de kerst aan een tafel![]()
Ow, gezellig; waar ga jij heenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:29 schreef Ml-etje het volgende:
Goh Elies dan kunnen we aanstaande zaterdag wel samen rijden_O-
DJMO das bij Lk om de hoekquote:
Je bent meer dan welkom!quote:Op zaterdag 4 december 2010 20:29 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ik woon in Groningen dus dat moet goed komen. Want eigenlijk ben ik inmiddels wel nieuwsgierig naar Vamp (a) en ik heb eind december WEL de tijd om de reis te maken! Dus als Vamp mij over de vloer durft te hebben dan doe ik het graag.
nee, ze wóónde zo wat bij mij om de hoek maar nu een durp verderopquote:
Ik heb ruimte om 20 inboedels op te slaan, dus dat het ff hier moet staan, is niet zo'n punt. En ik wil best ook naar DJMO rijden om een ledikant op te halen en Nijntje gordijnen en whatever else.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:36 schreef Lottekoekkie het volgende:
Hoi ElisaB, heb net de tafel nog eens grondig opgemeten, de lengte is precies 180,5, breedte blijft 90.
Maar met dit weer met een open kofferbak rijden is wel heel erg veel keelsnoepjes.
Zou het geweldig vinden MAAR Vampje krijgt haar huisje pas 21-12...
(en er moet nog veel meer meemaar da's niet zo groot)
Dan weet ik waar jouw huis woontquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:39 schreef Lottekoekkie het volgende:
Nee, ze wóónde zo wat bij mij om de hoek maar nu een durp verderop(is wel 2 kilometer verder dus)
Dat ledikantje moet dus van hioer naar DJMOquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb ruimte om 20 inboedels op te slaan, dus dat het ff hier moet staan, is niet zo'n punt. En ik wil best ook naar DJMO rijden om een ledikant op te halen en Nijntje gordijnen en whatever else.
Ow, en de Combo heeft een afgesloten laadgedeeltedus het zal mij een zorg wezen dat de deur openstaat
Heeft alleen die tafel last van (had ie maar geen tafel moeten worden
)
quote:
Ow, gezelligquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef vamperotica het volgende:
Dat ledikantje moet dus van hioer naar DJMO
Ja, ik ben ook zo enorm angstaanjagendquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:42 schreef Ml-etje het volgende:
het is maar goed dat je blauw bent en lief anders kreeg LK de schrik op het lijf
Heul nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook zo enorm angstaanjagend
quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:43 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, gezelligDe andere kant op dus
Nou goed; kan ook nog
Wil je nog een ledikantje? Als ik dan helemaal niet meer weet hoe het zat, laat ik dat bij jou achterquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Afgezien daarvan is iedereen hier overigens ook welkom hoor, met of zonder spullen afhaal- of brengdienst
Zou het kunnen dat ik jou ken?quote:
Ik zit net zo dicht bij Rhoon als bij Tilburg (gok ik), maar Rhoon is no prob.quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
ElisaB, jij bent helemaal geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Supertijgerwijffie![]()
En die tafel kan er wel tegen, dat is een superstoere tafelk en bij mij al heel wat gewend![]()
Zit jij een beetje in de buurt van Rhoon?
Oh, en ben bereid je een bijdrage in de kosten voor vervoer te geven, als mijn spullen maar veilig tzt bij vampje aankomen is dat wat waard,
Nee, dat denk ik niet. Ik ben geboren en getogen in een durrup of twee verderopquote:
Nope, maar joeptjoep blijft hangen, dus er was nog ff niets te zienquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:47 schreef DJMO het volgende:
even tussendoorelies heeft t te druk voor dr pm?
hij staat hier ook in de SCquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope, maar joeptjoep blijft hangen, dus er was nog ff niets te zien
Leg ik die ook iig 1 klaar met wat overtrekjes!quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:52 schreef DJMO het volgende:
Ik gebruik liever dekbedjes Vamp, voor de newborn period slaapzakje met dekentje, maar zsm (jan sliep er ook al snel onder, ín slaapzak) een dekbedje
Nu ff stoppen met huilen hoor, want we moeten zaken doenquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:49 schreef Lottekoekkie het volgende:
Zal ik het eerlijk zeggen, zit met natte ogen, ben aelf niet zulke aardige mensen gewend dus, KANJERS
en nou nog even regelen voor ná of op 21-12 of zo (of eerder gezien de opslaglieverd)
Dat worden twee bakkies; een voor de ene keer en een voor de andere keerquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:51 schreef Lottekoekkie het volgende:
Sorry, tegelijkertijd typen![]()
Eettafel, kleine tafel, fauteuil, vloerkleed, 2 kleine lampenvoetjes, kan allemaal worden opgehaald wanneer het jou uitkomt (maar dan blijf je wel minstens een bakkie doen hoor)
Fiets? Vind je het erg als ik het in de auto gooiquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, als we dan nu nog even kunnen ontdekken wanneer het ledikantje kan worden opgehaald, dan ben ik helemaal rond
[..]
Nu ff stoppen met huilen hoor, want we moeten zaken doen
Als het sneeuwtechnisch iets beter weer is, dan kan ik vast het een en ander bij je komen halen. Dan spreek ik met Vamp af voor 21, 22 of 23 december om alles gene zijde heen te brengen (desnoods in meerdere keren, zeg maar op afroep, zodat ze niet direct met een huis vol zooi zit waar ze geen weg mee weet).
Dan neem ik voor het gemak maar even aan dat het ledikantje bij Vamp nog wordt gebruikt, dus dat zou dan ook ergens op 21, 22 of 23 dec meegenomen kunnen worden.
Dan spreek ik ergens van de week even met Vamp af om het ledikantje op te pikken en naar DJMO te brengen (misschien bind ik het wel bij Ml-etje achterop de fiets)
Keistrakke planning weer
Owquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:56 schreef Ml-etje het volgende:
Fiets? Vind je het erg als ik het in de auto gooi
Al terug gelezen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:53 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, als we dan nu nog even kunnen ontdekken wanneer het ledikantje kan worden opgehaald, dan ben ik helemaal rond
[..]
Nu ff stoppen met huilen hoor, want we moeten zaken doen
Als het sneeuwtechnisch iets beter weer is, dan kan ik vast het een en ander bij je komen halen. Dan spreek ik met Vamp af voor 21, 22 of 23 december om alles gene zijde heen te brengen (desnoods in meerdere keren, zeg maar op afroep, zodat ze niet direct met een huis vol zooi zit waar ze geen weg mee weet).
Dan neem ik voor het gemak maar even aan dat het ledikantje bij Vamp nog wordt gebruikt, dus dat zou dan ook ergens op 21, 22 of 23 dec meegenomen kunnen worden.
Dan spreek ik ergens van de week even met Vamp af om het ledikantje op te pikken en naar DJMO te brengen (misschien bind ik het wel bij Ml-etje achterop de fiets)
Keistrakke planning weer
Ik had het al aangepastquote:Op zaterdag 4 december 2010 21:57 schreef vamperotica het volgende:
Al terug gelezen?
Ledikantje kan meteen weg heur!
quote:
op de fiets is het een klein half uurtje? met 't veerpontje?quote:Op zaterdag 4 december 2010 21:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
fietsen die kant op vertik ik toch mooi maar heb nu een kratje vol voor DJMO en dan nog een aantal glazen potten en een tas.
Kan dus nog dingen kwijt als het nodig is.
Sterk spul hequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ik jank niet maar ben snotverkouden![]()
En ben geen weekmuil (en ook geen zakenvrouw blijkbaar)
Oh ja dat kan ook nog hé?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
op de fiets is het een klein half uurtje? met 't veerpontje?
Misschien iets van Rebel-Angel (ik dacht utrecht) naar vamp (dressoir en lage tv kast (en mocht vamp ze nou echt niet kwijtkunnen, hield ik me aanbevolen voor de lage tvkast) ..quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:02 schreef ElisaB het volgende:
Zijn er verder nog (grote) dingen die van waar dan ook vandaan naar Tilburg moeten?
Ow, Utrecht zou ook nog wel aardig uitkomen, want daar moet ik ook nog naartoequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef DJMO het volgende:
Misschien iets van Rebel-Angel (ik dacht utrecht) naar vamp (dressoir en lage tv kast (en mocht vamp ze nou echt niet kwijtkunnen, hield ik me aanbevolen voor de lage tvkast) ..![]()
het dressoir zou inderdaad nog wel passen...Maar die tvkast nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:04 schreef DJMO het volgende:
[..]
Misschien iets van Rebel-Angel (ik dacht utrecht) naar vamp (dressoir en lage tv kast (en mocht vamp ze nou echt niet kwijtkunnen, hield ik me aanbevolen voor de lage tvkast) ..![]()
Ik heb al aangekondigd dat ik de vrije dagen van 2005 t/m 2010 nog ga opnemenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef Ml-etje het volgende:
Elies ben je nog thuis of @work de komende weken?
Komt goed uit, want beide krijg ik niet in mn bussiequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:06 schreef vamperotica het volgende:
het dressoir zou inderdaad nog wel passen...Maar die tvkast niet
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb al aangekondigd dat ik de vrije dagen van 2005 t/m 2010 nog ga opnemen
Waar moet de tv kast vandaan komen? Dat ding is niet zo groot toch?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Komt goed uit, want beide krijg ik niet in mn bussie
Heb je de foto al gezienquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
Waar moet de tv kast vandaan komen? Dat ding is niet zo groot toch?
Neequote:
zie de link boven jequote:
Ik heb dat ook wel eens met mijn ene hersencel. Best lastig...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben zo verkouden dat mijn ene hersencel niet werkt dus daarom zij het mij vergeven dat ik een FOK-pluim uitreik naar ElisaB (en weet gelijk waarom ik al járen gek ben van Sissi-films)
Ah nee ik pas die krijg ik er niet in.quote:
Vast wel, maar dan krijg je ze nooit meer in elkaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef loecje het volgende:
het lijkt FHF hier wel. wat gaat het hier opeens snel
die kasten kunnen die niet uit elkaar dan?
Gaan we allemaal daar wonenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjonge, nog ff en Vamp zit er mooier bij dan wij met z'n allen
neu, ben zo niet goed met kindersquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaan we allemaal daar wonenHeeft ze direct doorlopend oppas
jan is anders gek van jequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
neu, ben zo niet goed met kinders
wel met hondjes
Ik ook niet. Vraag maar aan Vamp. Het is maar goed dat ik maar een half uurtje ben geblevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
neu, ben zo niet goed met kinders
wel met hondjes
Pas ik ff in de doelgroep, kids gaan bij mij meestal huilen en dat zonder te knijpen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vraag maar aan Vamp. Het is maar goed dat ik maar een half uurtje ben gebleven
Lol... ze wilde je nou al houden en mij de deur uit doen, remember?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vraag maar aan Vamp. Het is maar goed dat ik maar een half uurtje ben gebleven
Wedden dat ze er binnen een half uur van teruggekomen warenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef vamperotica het volgende:
Lol... ze wilde je nou al houden en mij de deur uit doen, remember?
Jij bent haske leuk! Heul geen saaie mams.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wedden dat ze er binnen een half uur van teruggekomen waren
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, jullie kennen elkaar (slimme opmerking mijnerzijds)
Wat gaat het snel, Vamp, komt goed, je ziet het
Ik waag het te betwijfelen, maar gelukkig besloten ze toch Vamp te willen houden. Ergo: saved by the bellquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
Jij bent haske leuk! Heul geen saaie mams.
Kom ik ff over die auto heen kwijlen langsquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, en misschien heb ik nog een stukkie tijd om de mod perssonlijk de hand te schuvdden
In ieder geval s'middags denk ik of ik moet eerst langs komen en dan gaan leren maar denk dat ik maar eerst leer dan doe ik dat tenminste nog.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef DJMO het volgende:
ML zou me nog laten weten hoe laat ze kwam .. je weet het .. m'n voordeur staat open voor jullie
Dat las ik net nog, man wil best ff langskomen, kan hij huis van DJMO ook nog bewonderen en mag jij potje meerijden met manquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom ik ff over die auto heen kwijlen langs
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat las ik net nog, man wil best ff langskomen, kan hij huis van DJMO ook nog bewonderen en mag jij potje meerijden met man
Is het een hele gave?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
Kom ik ff over die auto heen kwijlen langs
Maar zere neus, als het mag en we kunnen komen we de 11de even langs, zou het leuk vinden onze mod te mogen ontmoeten (of ze moet ook hier nog langs willen komen, mag absoluut ook)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het een hele gave?
Vrom denk je dat daar niks in kan worden vervoerd
pm LK maarquote:
We zien wel even goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
![]()
[..]
Maar zere neus, als het mag en we kunnen komen we de 11de even langs, zou het leuk vinden onze mod te mogen ontmoeten (of ze moet ook hier nog langs willen komen, mag absoluut ook)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat blijkt wel, hier komt altijd alles goed!
(en ML, jij weet nog wel dat ik eerst twijfels had over FOK, nou, dus niet)
Vindt het super dat hier mensen elkaar helpen, vindt dat maar eens ergens.
En nu gaat hoppa, pootje hoog, anders loop ik morgen met een voet die nergens meer in past![]()
Slaap lekker![]()
(en Vampje, jij kunt vast ook wat lekkerder slapen)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat blijkt wel, hier komt altijd alles goed!
(en ML, jij weet nog wel dat ik eerst twijfels had over FOK, nou, dus niet)
Vindt het super dat hier mensen elkaar helpen, vindt dat maar eens ergens.
En nu gaat hoppa, pootje hoog, anders loop ik morgen met een voet die nergens meer in past![]()
Slaap lekker![]()
(en Vampje, jij kunt vast ook wat lekkerder slapen)
Daar! Wij zijn helemaal DaBombquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ha ElisaB nu weet ik waarom jij zo'n toffe bent! Je hebt een Opel Combo, BOKS ha want ik heb ook een Opel Combo
Het is inderdaad een gasfornhuis...het hele pakketquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het alleen een gasfornuis, of zit er een oven onderaan vast? Oftewel: past ie in een personenauto, of moet er een busje komen?
Mmmm...Ik zou het wel erg fijn vinden begin januari te kunnen koken...Misschien valt er iets te regelen met die van Annelotje?quote:Op zondag 5 december 2010 09:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is inderdaad een gasfornhuis...het hele pakket. (oven+gaspitten).
Het is zeker dat je de mijne wilt hebben Vamp? Ik heb nmlk nog iemand die hem kan gebruiken, dan kan ik die ander ja of nee vertellen
quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heerlijk ( tussen de kleine vlagen van piekeren door)....
En vanmiddag ook nog een dutje gedaan
Yup... Maar Annelotje had er ook 1, maar die komt pas eind januari vrij.... En Nikky wiwt nog iemand die een gasfornuis nodig had...quote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef DJMO het volgende:
Die van Nikky komt toch in december al vrij?
quote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef DJMO het volgende:
oh zo .. jij wil het gasfornuis van Nikky hebben, en dan annelotje vragen of zij haar fornuis aan die andere persoon van nikky wil schenken?
Jij ....stil...quote:Op zondag 5 december 2010 23:46 schreef draculettetje het volgende:
Het gaat hard hier! ik vind jullie allemaal lief! en helemaal blij voor vamp! en ben stil van je eigen mooie woorden zoessie!
Da kan heus echt waar! ik krijg alleen m'n hoofd niet stil die is steeds aan het denken wat nog naar jou kan! hihiquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Da kan heus echt waar! ik krijg alleen m'n hoofd niet stil die is steeds aan het denken wat nog naar jou kan! hihi
Uhm..... Da moek nog even bekijken eikquote:Op maandag 6 december 2010 00:01 schreef draculettetje het volgende:
Hoe zit je met glazen enzo? en vind jou ook lief! snel diein het echies
Dan is die van mij gewoon voor jou. Ik zou dan nmlk de mijne opslaan.quote:Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... Maar Annelotje had er ook 1, maar die komt pas eind januari vrij.... En Nikky wiwt nog iemand die een gasfornuis nodig had...
Den Haag ---> DJMO lijkt me iets makkelijker te overbruggen dan Den Haag ---> Vampjequote:Op maandag 6 december 2010 09:45 schreef DJMO het volgende:
ik wacht even af wat Vamp wil, zij heeft tenslotte twee pubers
quote:Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Den Haag ---> DJMO lijkt me iets makkelijker te overbruggen dan Den Haag ---> Vampje
In Den Haag kom ik dan weer regelmatigquote:Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef vamperotica het volgende:
Het zou inderdaad erg leuk zijn voor 1 van de 2, maar inderdaad...het vervoer...Er wordt al half Nederland voor me afgecrosst.....
Als alle stalkers zo zijnquote:Op maandag 6 december 2010 11:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In Den Haag kom ik dan weer regelmatig
Echt, serieus. Ik lijk je stalker wel
quote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef draculettetje het volgende:
pssst vamp je hebt ook nog een tante in den haag die wie weet vast wel eens met den auto ipv trein voor jou dat wil meenemen?
met dit weer vast niet neequote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ik dacht dat die geen auto meer reed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |