Heb je de foto al gezienquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef Ml-etje het volgende:
Waar moet de tv kast vandaan komen? Dat ding is niet zo groot toch?
Neequote:
zie de link boven jequote:
Ik heb dat ook wel eens met mijn ene hersencel. Best lastig...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:12 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ben zo verkouden dat mijn ene hersencel niet werkt dus daarom zij het mij vergeven dat ik een FOK-pluim uitreik naar ElisaB (en weet gelijk waarom ik al járen gek ben van Sissi-films)
Ah nee ik pas die krijg ik er niet in.quote:
Vast wel, maar dan krijg je ze nooit meer in elkaarquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef loecje het volgende:
het lijkt FHF hier wel. wat gaat het hier opeens snel
die kasten kunnen die niet uit elkaar dan?
Gaan we allemaal daar wonenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Tjonge, nog ff en Vamp zit er mooier bij dan wij met z'n allen
neu, ben zo niet goed met kindersquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaan we allemaal daar wonenHeeft ze direct doorlopend oppas
jan is anders gek van jequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
neu, ben zo niet goed met kinders
wel met hondjes
Ik ook niet. Vraag maar aan Vamp. Het is maar goed dat ik maar een half uurtje ben geblevenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Lottekoekkie het volgende:
neu, ben zo niet goed met kinders
wel met hondjes
Pas ik ff in de doelgroep, kids gaan bij mij meestal huilen en dat zonder te knijpen.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vraag maar aan Vamp. Het is maar goed dat ik maar een half uurtje ben gebleven
Lol... ze wilde je nou al houden en mij de deur uit doen, remember?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Vraag maar aan Vamp. Het is maar goed dat ik maar een half uurtje ben gebleven
Wedden dat ze er binnen een half uur van teruggekomen warenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef vamperotica het volgende:
Lol... ze wilde je nou al houden en mij de deur uit doen, remember?
Jij bent haske leuk! Heul geen saaie mams.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wedden dat ze er binnen een half uur van teruggekomen waren
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
Oh, jullie kennen elkaar (slimme opmerking mijnerzijds)
Wat gaat het snel, Vamp, komt goed, je ziet het
Ik waag het te betwijfelen, maar gelukkig besloten ze toch Vamp te willen houden. Ergo: saved by the bellquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Ml-etje het volgende:
Jij bent haske leuk! Heul geen saaie mams.
Kom ik ff over die auto heen kwijlen langsquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:38 schreef Lottekoekkie het volgende:
Ja, en misschien heb ik nog een stukkie tijd om de mod perssonlijk de hand te schuvdden
In ieder geval s'middags denk ik of ik moet eerst langs komen en dan gaan leren maar denk dat ik maar eerst leer dan doe ik dat tenminste nog.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef DJMO het volgende:
ML zou me nog laten weten hoe laat ze kwam .. je weet het .. m'n voordeur staat open voor jullie
Dat las ik net nog, man wil best ff langskomen, kan hij huis van DJMO ook nog bewonderen en mag jij potje meerijden met manquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Kom ik ff over die auto heen kwijlen langs
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:44 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Dat las ik net nog, man wil best ff langskomen, kan hij huis van DJMO ook nog bewonderen en mag jij potje meerijden met man
Is het een hele gave?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:39 schreef Ml-etje het volgende:
Kom ik ff over die auto heen kwijlen langs
Maar zere neus, als het mag en we kunnen komen we de 11de even langs, zou het leuk vinden onze mod te mogen ontmoeten (of ze moet ook hier nog langs willen komen, mag absoluut ook)quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het een hele gave?
Vrom denk je dat daar niks in kan worden vervoerd
pm LK maarquote:
We zien wel even goedquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:48 schreef Lottekoekkie het volgende:
![]()
[..]
Maar zere neus, als het mag en we kunnen komen we de 11de even langs, zou het leuk vinden onze mod te mogen ontmoeten (of ze moet ook hier nog langs willen komen, mag absoluut ook)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat blijkt wel, hier komt altijd alles goed!
(en ML, jij weet nog wel dat ik eerst twijfels had over FOK, nou, dus niet)
Vindt het super dat hier mensen elkaar helpen, vindt dat maar eens ergens.
En nu gaat hoppa, pootje hoog, anders loop ik morgen met een voet die nergens meer in past![]()
Slaap lekker![]()
(en Vampje, jij kunt vast ook wat lekkerder slapen)
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:57 schreef Lottekoekkie het volgende:
Dat blijkt wel, hier komt altijd alles goed!
(en ML, jij weet nog wel dat ik eerst twijfels had over FOK, nou, dus niet)
Vindt het super dat hier mensen elkaar helpen, vindt dat maar eens ergens.
En nu gaat hoppa, pootje hoog, anders loop ik morgen met een voet die nergens meer in past![]()
Slaap lekker![]()
(en Vampje, jij kunt vast ook wat lekkerder slapen)
Daar! Wij zijn helemaal DaBombquote:Op zaterdag 4 december 2010 23:25 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ha ElisaB nu weet ik waarom jij zo'n toffe bent! Je hebt een Opel Combo, BOKS ha want ik heb ook een Opel Combo
Het is inderdaad een gasfornhuis...het hele pakketquote:Op zaterdag 4 december 2010 11:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Is het alleen een gasfornuis, of zit er een oven onderaan vast? Oftewel: past ie in een personenauto, of moet er een busje komen?
Mmmm...Ik zou het wel erg fijn vinden begin januari te kunnen koken...Misschien valt er iets te regelen met die van Annelotje?quote:Op zondag 5 december 2010 09:16 schreef nikky het volgende:
[..]
Het is inderdaad een gasfornhuis...het hele pakket. (oven+gaspitten).
Het is zeker dat je de mijne wilt hebben Vamp? Ik heb nmlk nog iemand die hem kan gebruiken, dan kan ik die ander ja of nee vertellen
quote:Op zondag 5 december 2010 19:49 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Heerlijk ( tussen de kleine vlagen van piekeren door)....
En vanmiddag ook nog een dutje gedaan
Yup... Maar Annelotje had er ook 1, maar die komt pas eind januari vrij.... En Nikky wiwt nog iemand die een gasfornuis nodig had...quote:Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef DJMO het volgende:
Die van Nikky komt toch in december al vrij?
quote:Op zondag 5 december 2010 20:20 schreef DJMO het volgende:
oh zo .. jij wil het gasfornuis van Nikky hebben, en dan annelotje vragen of zij haar fornuis aan die andere persoon van nikky wil schenken?
Jij ....stil...quote:Op zondag 5 december 2010 23:46 schreef draculettetje het volgende:
Het gaat hard hier! ik vind jullie allemaal lief! en helemaal blij voor vamp! en ben stil van je eigen mooie woorden zoessie!
Da kan heus echt waar! ik krijg alleen m'n hoofd niet stil die is steeds aan het denken wat nog naar jou kan! hihiquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 23:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Da kan heus echt waar! ik krijg alleen m'n hoofd niet stil die is steeds aan het denken wat nog naar jou kan! hihi
Uhm..... Da moek nog even bekijken eikquote:Op maandag 6 december 2010 00:01 schreef draculettetje het volgende:
Hoe zit je met glazen enzo? en vind jou ook lief! snel diein het echies
Dan is die van mij gewoon voor jou. Ik zou dan nmlk de mijne opslaan.quote:Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Yup... Maar Annelotje had er ook 1, maar die komt pas eind januari vrij.... En Nikky wiwt nog iemand die een gasfornuis nodig had...
Den Haag ---> DJMO lijkt me iets makkelijker te overbruggen dan Den Haag ---> Vampjequote:Op maandag 6 december 2010 09:45 schreef DJMO het volgende:
ik wacht even af wat Vamp wil, zij heeft tenslotte twee pubers
quote:Op maandag 6 december 2010 09:56 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Den Haag ---> DJMO lijkt me iets makkelijker te overbruggen dan Den Haag ---> Vampje
In Den Haag kom ik dan weer regelmatigquote:Op maandag 6 december 2010 10:56 schreef vamperotica het volgende:
Het zou inderdaad erg leuk zijn voor 1 van de 2, maar inderdaad...het vervoer...Er wordt al half Nederland voor me afgecrosst.....
Als alle stalkers zo zijnquote:Op maandag 6 december 2010 11:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
In Den Haag kom ik dan weer regelmatig
Echt, serieus. Ik lijk je stalker wel
quote:Op maandag 6 december 2010 11:36 schreef draculettetje het volgende:
pssst vamp je hebt ook nog een tante in den haag die wie weet vast wel eens met den auto ipv trein voor jou dat wil meenemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |