abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89301810
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
*O* voor de sleutel van vamp's nieuwe huisje.

Ik heb hier een kast in de aanbieding. Gloedjenieuw in de verpakking. Die is alleen open geweest om na een lekkage te kijken of het hout nog droog was [en dat was zo]. Zijn collega staat bij ons op de slaapkamer dienst te doen.

De kast is 175 cm hoog, 95 cm breed en 50 cm diep.
Buitenkant:
[ afbeelding ]

Sjeek je bent geweldig! ^O^ O+

Binnenkant
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de kids heb ik TWEE van deze 1-persoons IKEA dekbedovertrekken [sloop staat niet op de foto, heeft wel van die rare IKEA-afmetingen] liggen:
[ afbeelding ]

Met één setje matching gordijnen: per stuk 180 cm hoog, 100 cm breed. Aan de bovenkant zitten van die grote ringen [en passen ze ook om een douchestang :P, want wij mochten niet geen gaten boren in de flat].
[ afbeelding ]

Kaatsheuvel - Tilburg is no problemo, ik kom toch 5 dagen in de week in Tilburg voor mijn werk. Dus als je het wilt hebben, ligt het hier voorlopig nog prima, en kom ik het langsbrengen tegen de tijd dan je het kan gebruiken.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
  maandag 29 november 2010 @ 16:31:38 #77
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_89302719
:*
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_89303865
Gefeliciteerd Vampje :* Dat je er veel plezier gaat krijgen in je nieuwe crib :7
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_89304509
Wat fijn Vamp! *O* Gefeli met je nieuwe huisje *O*
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_89305282
*O* en Sjeekie O+
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_89306658
Wat een zooi keiwijven en keikerels zitten er toch op FOK!
Samen sterk :Y
wordt alleen beetje zielig voor latere dames/heren welke vanalles kunnen gebruiken want ooit zijn alle zolders, kelders, kasten en schuren van de huidige FOKkers errug leeg :{
Maar goed dat er steeds meer kluners komen, die hebben dan weer vanalles voor de volgende generatie
Je zou er toch zowat blij van worden een FOKker te zijn ;)
Ooit zei iemand over mij: die geeft haar handen en ziel nog weg aan een ander.
Ik heb ze beiden toch maar gehouden
pi_89307599
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Ml-etje het volgende:
Ja LK nu wil een foto van die tafel en vlot ook ;)
Neu, is nu niet dus eigenlijk mijn tafel meer dus laat het aan de vampierdame over _O_
pi_89308540
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:20 schreef Lottekoekkie het volgende:

[..]

Neu, is nu niet dus eigenlijk mijn tafel meer dus laat het aan de vampierdame over _O_
O+
pi_89319185
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat een zooi keiwijven en keikerels zitten er toch op FOK!
Samen sterk :Y
wordt alleen beetje zielig voor latere dames/heren welke vanalles kunnen gebruiken want ooit zijn alle zolders, kelders, kasten en schuren van de huidige FOKkers errug leeg :{
Maar goed dat er steeds meer kluners komen, die hebben dan weer vanalles voor de volgende generatie
Je zou er toch zowat blij van worden een FOKker te zijn ;)
Nou....als schoonmoeder gaat verhuizen blijft er wss nog wel wat over. Alleen betwijfel ik of dat Vamp's smaak is. Ik denk niet dat ze van dinker eiken houdt :P
Maar ik vrees dat het wandmeubel en de eethoek nog over zullen blijven. Dus als ergens in januari iemand dat nodig heeft, kunnen ze me een seintje geven. Of ik meld me dan wel in het betreffende subforum.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:28:42 #85
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89329307
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 21:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou....als schoonmoeder gaat verhuizen blijft er wss nog wel wat over. Alleen betwijfel ik of dat Vamp's smaak is. Ik denk niet dat ze van dinker eiken houdt :P
Maar ik vrees dat het wandmeubel en de eethoek nog over zullen blijven. Dus als ergens in januari iemand dat nodig heeft, kunnen ze me een seintje geven. Of ik meld me dan wel in het betreffende subforum.
ach een pot verf is over het algemeen goedkoper dan robuuste meubels ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89331251
Vamp gefeliciteerd! *O*
pi_89332443
@vamperotica

Zou je alle meelurkers misschien een dienst willen doen en eens inventariseren wat voor basis essentials je echt nodig hebt?

Dan kunnen we allemaal eens kijken of we je kunnen helpen!

Zoek je nog een kapstok toevallig :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_89336694
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
@vamperotica

Zou je alle meelurkers misschien een dienst willen doen en eens inventariseren wat voor basis essentials je echt nodig hebt?

ik weet toevallig dat een kapstok op het lijstje behoort.....
pi_89343360
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
@vamperotica

* (gas)fornuis en oven
* vloer ( hebben ze er beneden uitgehaald )
* eettafel LK had toevallig mijn droomtafel "over" O+
* stoelen bij de eettafel ( we zijn met 6 pers, maar de kleinste kan nog in zijn kinderstoel denk ik)
* lampen
* Kapstok inderdaad, maar ik denk dat het het handigst is qua ruimte om gewoon een stang tussen
de muren te "klemmen"
* salontafeltje staat bij LK ook een snoesje te wachten
* (kinder)stapelbed (of 2 losse bedjes, maar ivm ruimte is stapelbed handiger
* 2 1 (tiener)kledingkast tnx sjeekie! :*
* kleed tnx LK :*
* (kinder)hoogslaper en burootje en kledingkast (of zo'n alles in 1 ding ) ( is meteen het enige wat
op dat kamertje passen gaat)
* gordijnen oid
pi_89344632
Heb nog twee identieke snoezige lampenvoetjes voor je, tafelmodel, maar helaas geen kapjes, die zaten beetje klem op de zolder, auwa..
Weet je de maten van je ramen al, heb nog een hele zooi vitrage liggen, voor mijn huis ná de verbouwing laten maken maar ze zijn iets te gelig wit bij mijn zooi :@ (dus man is niet geheel blij dat die dus op zolder liggen, hij zei ook iets van :X )
Maar vooruit, ze liggen maar te kreuken en ik hang ze hier echt niet meer op, is volgens mij iets van 230 bij 3 meter nogwat, ruwe schatting

En dus nog een eiken(look?) sidetabel met iets vaaswaterschade maar och, schuurpapier is geduldig.
pi_89344820
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb nog twee identieke snoezige lampenvoetjes voor je, tafelmodel, maar helaas geen kapjes, die zaten beetje klem op de zolder, auwa..
Weet je de maten van je ramen al, heb nog een hele zooi vitrage liggen, voor mijn huis ná de verbouwing laten maken vorig jaar maar ze zijn iets te gelig wit bij mijn zooi :@ (dus man is niet geheel blij dat die dus op zolder liggen en dus ook bepaald niet blij met mij, hij zei ook iets van niet te plaatsen taal :X )
Maar vooruit, ze liggen maar te kreuken en ik hang ze hier echt niet meer op, is volgens mij iets van 230 bij 3 meter nogwat, ruwe schatting. Prachtige stof, goed zwaar en nu dus beetje kreukelig maar kletsnat ophangen en anders helaas strijken :6

En dus nog een eiken(look?) sidetabel met iets vaaswaterschade maar och, schuurpapier is geduldig.
pi_89344861
Solly, had p.o. gequote ipv aanpassen
pi_89345053
Bedoelde dus te zeggen dat die vitrage nog geen jaar oud is, mijn hub was beetje boos,op maat laten maken na de verbouwing, prachtige, nogal zware stof maar madam hier vind ze toch iets te geel-wit en dus niet 9010 :@
Dus resultaat: beetje erg boze man en prachtige vitrage welke dus ligt te kreukelen. Ach, kletsnat ophangen en in het ergste geval (en dat is mijn voodoo: strijken :r ) dus strijken O-)
Mar ze komen toch echt niet meer te hangen hier hoor, dus hoppa .
pi_89345129
Trouwens, Vamperotica, de tafel staat in de garage maar ben beetje als de dood dat-ie krom gaat trekken. Zal wel meevallen want hij is stevig maar misschien familie/kennissen met een verwarmde garage waar hij veiliger staat?
Hij staat op zijn kant, poten er braaf naast en niet op het beton maar op de kussens van mijn hondje :s)
Zal denk ik toch geen kwaad kunnen ?
pi_89347058
:o Volgens mij heb jij een toverzolder! :*
Vitrages kan ik zeker wat mee,lampenvoetjes ook wel denk ik.... Vast errug leuk op de sidetabel :P
( die zijn toch wat smal enzo?) dan kan ie mooi aan de andere kant bij de eettafel, de ene kant de wandkast van zoessei en hub en de andere die sidetabel met de lampjes O+
Ik denk dat ie daar wel tegen kan,die stoere sterke tafel...Maar ik ga even brainstormen...
pi_89348391
Hoi Vampje,

Ik raak helemaal geïnspireerd door alle vrijgevige fokkers! Ik ga binnenkort verhuizen en ik heb dan een gasfornuis over. Ik moet het nog even door de balletage commissie gooien bij mn vriendje maar wat mij betreft mag je m hebben. Het is een witte van bosch.
Ik zal nog even gaan bedenken of ik nog meer heb voor je.

Ik woon trouwens in Eindhoven. Dat is niet zo ver maar ik heb geen kar dus voor het halen zul je iemand even lief aan moeten kijken.

Groetjes Angela
pi_89348530
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:52 schreef annelotje het volgende:
Hoi Vampje,

Ik raak helemaal geïnspireerd door alle vrijgevige fokkers! Ik ga binnenkort verhuizen en ik heb dan een gasfornuis over. Ik moet het nog even door de balletage commissie gooien bij mn vriendje maar wat mij betreft mag je m hebben. Het is een witte van bosch.
Ik zal nog even gaan bedenken of ik nog meer heb voor je.

Ik woon trouwens in Eindhoven. Dat is niet zo ver maar ik heb geen kar dus voor het halen zul je iemand even lief aan moeten kijken.

Groetjes Angela
O+
pi_89352027
Vamp, ik denk dat ik wel gordijnen voor je heb, zal ze morgen even opdiepen om te kijken hoeveel het is en voor een foto.
pi_89353610
Hoe warm kan een mens worden van zoveel warmte...
Vaperotica, wanneer krijg je de sleutel, de 21ste dacht ik, toch[
Wat heerlijk dat het allemaal zo gaat als hier, FOKkers, luf joe O+ kanjers
pi_89353877
Mijn camera is half overleden
kan dus ff geen foto maken maar die sidetable is zon 160 breed, met een onderpank en die lampenvoetjes zijn chroom en een cm of 30 hoog.
Vraag DJMO maar of ik rommel heb in huis of op de zolder of goede spullen , zij is hier geweest en heeft ook die lampenvoetjes gezien :*
Zou het niet durven je half verlopen zut mee te geven ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')