quote:Op maandag 29 november 2010 15:41 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
voor de sleutel van vamp's nieuwe huisje.
Ik heb hier een kast in de aanbieding. Gloedjenieuw in de verpakking. Die is alleen open geweest om na een lekkage te kijken of het hout nog droog was [en dat was zo]. Zijn collega staat bij ons op de slaapkamer dienst te doen.
De kast is 175 cm hoog, 95 cm breed en 50 cm diep.
Buitenkant:
[ afbeelding ]
Sjeek je bent geweldig!![]()
![]()
BinnenkantSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de kids heb ik TWEE van deze 1-persoons IKEA dekbedovertrekken [sloop staat niet op de foto, heeft wel van die rare IKEA-afmetingen] liggen:
[ afbeelding ]
Met één setje matching gordijnen: per stuk 180 cm hoog, 100 cm breed. Aan de bovenkant zitten van die grote ringen [en passen ze ook om een douchestang, want wij mochten niet geen gaten boren in de flat].
[ afbeelding ]
Kaatsheuvel - Tilburg is no problemo, ik kom toch 5 dagen in de week in Tilburg voor mijn werk. Dus als je het wilt hebben, ligt het hier voorlopig nog prima, en kom ik het langsbrengen tegen de tijd dan je het kan gebruiken.No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Neu, is nu niet dus eigenlijk mijn tafel meer dus laat het aan de vampierdame overquote:Op maandag 29 november 2010 13:33 schreef Ml-etje het volgende:
Ja LK nu wil een foto van die tafel en vlot ook
quote:Op maandag 29 november 2010 18:20 schreef Lottekoekkie het volgende:
[..]
Neu, is nu niet dus eigenlijk mijn tafel meer dus laat het aan de vampierdame over
Nou....als schoonmoeder gaat verhuizen blijft er wss nog wel wat over. Alleen betwijfel ik of dat Vamp's smaak is. Ik denk niet dat ze van dinker eiken houdtquote:Op maandag 29 november 2010 17:58 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat een zooi keiwijven en keikerels zitten er toch op FOK!
Samen sterk![]()
wordt alleen beetje zielig voor latere dames/heren welke vanalles kunnen gebruiken want ooit zijn alle zolders, kelders, kasten en schuren van de huidige FOKkers errug leeg![]()
Maar goed dat er steeds meer kluners komen, die hebben dan weer vanalles voor de volgende generatie
Je zou er toch zowat blij van worden een FOKker te zijn
ach een pot verf is over het algemeen goedkoper dan robuuste meubelsquote:Op maandag 29 november 2010 21:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou....als schoonmoeder gaat verhuizen blijft er wss nog wel wat over. Alleen betwijfel ik of dat Vamp's smaak is. Ik denk niet dat ze van dinker eiken houdt
Maar ik vrees dat het wandmeubel en de eethoek nog over zullen blijven. Dus als ergens in januari iemand dat nodig heeft, kunnen ze me een seintje geven. Of ik meld me dan wel in het betreffende subforum.
ik weet toevallig dat een kapstok op het lijstje behoort.....quote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
@vamperotica
Zou je alle meelurkers misschien een dienst willen doen en eens inventariseren wat voor basis essentials je echt nodig hebt?
Dan kunnen we allemaal eens kijken of we je kunnen helpen!
Zoek je nog een kapstok toevallig
* (gas)fornuis en ovenquote:Op dinsdag 30 november 2010 09:34 schreef RanTheMan het volgende:
@vamperotica
Zou je alle meelurkers misschien een dienst willen doen en eens inventariseren wat voor basis essentials je echt nodig hebt?
Dan kunnen we allemaal eens kijken of we je kunnen helpen!
Zoek je nog een kapstok toevallig
quote:Op dinsdag 30 november 2010 15:13 schreef Lottekoekkie het volgende:
Heb nog twee identieke snoezige lampenvoetjes voor je, tafelmodel, maar helaas geen kapjes, die zaten beetje klem op de zolder, auwa..
Weet je de maten van je ramen al, heb nog een hele zooi vitrage liggen, voor mijn huis ná de verbouwing laten maken vorig jaar maar ze zijn iets te gelig wit bij mijn zooi(dus man is niet geheel blij dat die dus op zolder liggen en dus ook bepaald niet blij met mij, hij zei ook iets van niet te plaatsen taal
)
Maar vooruit, ze liggen maar te kreuken en ik hang ze hier echt niet meer op, is volgens mij iets van 230 bij 3 meter nogwat, ruwe schatting. Prachtige stof, goed zwaar en nu dus beetje kreukelig maar kletsnat ophangen en anders helaas strijken![]()
En dus nog een eiken(look?) sidetabel met iets vaaswaterschade maar och, schuurpapier is geduldig.
quote:Op dinsdag 30 november 2010 16:52 schreef annelotje het volgende:
Hoi Vampje,
Ik raak helemaal geïnspireerd door alle vrijgevige fokkers! Ik ga binnenkort verhuizen en ik heb dan een gasfornuis over. Ik moet het nog even door de balletage commissie gooien bij mn vriendje maar wat mij betreft mag je m hebben. Het is een witte van bosch.
Ik zal nog even gaan bedenken of ik nog meer heb voor je.
Ik woon trouwens in Eindhoven. Dat is niet zo ver maar ik heb geen kar dus voor het halen zul je iemand even lief aan moeten kijken.
Groetjes Angela
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |