Nee, Friesland.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hij ligt nog net in Nederland!
Heb je je voiture al terug dan? Of wou je met de scootmobiel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:32 schreef boertie het volgende:
Als we toch aan het misschienen zijn. Als ik vandaag nog tijd en zin over heb...
Dat is dan meteen een omdoping tot sneeuwscooter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef Broertie het volgende:
[..]
Heb je je voiture al terug dan? Of wou je met de scootmobiel?
Die is niet weggeweest. Is ook nog prima rijdbaar hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef Broertie het volgende:
[..]
Heb je je voiture al terug dan? Of wou je met de scootmobiel?
Ik denk dat het ging over mijn vervoersmiddel. Aangezien deze nogal een hardnekkige elektrische storing hadquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Die is niet weggeweest. Is ook nog prima rijdbaar hoor.
Verplaatsing naar Meppel er ook mee gedaan, maandag klus ik een nieuwe bumper eronden.
Sorry, ik sprak voor mijn beurt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ging over mijn vervoersmiddel. Aangezien deze nogal een hardnekkige elektrische storing had![]()
Maargoed vandaag gaat het hem voor mij niet meer worden. Morgen waarschijnlijk ook niet want vanavond deftig bierdrinken en morgenmiddag weer een verjaardag
ik kom de deur niet eens meer uit...quote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef boertie het volgende:
Ik heb geen zin om te krabben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:57 schreef Crutch het volgende:
Nieuwe locatie:
Sleutel:
[ afbeelding ]
Succes! (En neem voor de zekerheid iets mee om het slot mee te ontdooien)
Ik denk dat het beter is om de sleutels gewoon bij je te houden. Mocht het nodig zijn dan is er altijd nog de mogelijkheid om de sleutel op de post te doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
...
(ik heb trouwens nog steeds 2 reservesleutels, iemand interesse?)
Hij weet dat we van 'm houden en hij zal geduldig blijven wachten tot iemand 'm op komt halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Zodra jij of ik hem uit Breezerveld ophaalt en in de wieringermeer plemptquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt hij nou eens naar de kop van Noord Holland? !
Dat was vast een passerende tijdverschuiving in een parallel universum op de planeet Erra, je camera is nog prima.quote:Op zondag 26 december 2010 18:59 schreef boertie het volgende:
Als ik de foto's zo bekijk zie ik dat ik toch echt wel toe ben aan een andere camera
Die horizontale strepen zitten daar echt niet in het wegdek![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef Houniet het volgende:
Net te ver weg. ( niet echt, maar het weer .... )
Volgens mij mag je met een auto van de zaak 500 privé kilometers maken. Van Zwolle naar Breezerveld en weer terug zit je op kleine 80 kilometer. Mag je er nog 420.quote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef swollywood het volgende:
Ik pas.
Bij mijn eigen auto bungelt de demper van mijn uitlaat half los onder de auto.![]()
En met de auto van de zaak mag ik alleen zakelijke kilometers maken en Breezerveld ligt niet op de route.![]()
Voor de belasting ja, maar misschien heeft zijn baas andere regels opgelegd.quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Volgens mij mag je met een auto van de zaak 500 privé kilometers maken. Van Zwolle naar Breezerveld en weer terug zit je op kleine 80 kilometer. Mag je er nog 420.![]()
![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor de belasting ja, maar misschien heeft zijn baas andere regels opgelegd.
Hmm, bummerquote:
Dat dus. De beste wensen aan alle mensenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:36 schreef Broertie het volgende:
Bijdeweg, voor ik het vergeet en het interwebz en telefoonverkeer vastloopt...: alvast voor de hele Fok!-STOK-familie een heel fijn en voorspoedig 2011 toegewenst!Dat het nieuwe jaar maar veel leuke en spannende jachten mag opleveren!
ik zat al te denken: boertie en consorten zijn al op hun tufmobiel gestapt en alle bordjes langs gegaan. Valt me nog mee dat de Stok nog in Heeten ligt.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef boertie het volgende:
Ach, Heeten is zo groot nog niet, Is op de gok nog wel te doen
Had het een beetje in de buurt van amsterdam geweest had ik dat wel gedaan maar Heeten is me net iets te ver weg daarvoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik zat al te denken: boertie en consorten zijn al op hun tufmobiel gestapt en alle bordjes langs gegaan. Valt me nog mee dat de Stok nog in Heeten ligt.
Niels heeft ze opgestuurd naar Kenyaquote:Op zondag 2 januari 2011 14:35 schreef Broertie het volgende:
Maarre..... vind het nu wel eens een keer tijd worden voor de foto's... Of moeten ze eerst nog naar het kruidvat om ontwikkeld en afgedrukt te worden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Hè, gatver. Net dat ik besloten heb morgen een kijkje te gaan nemen...quote:
Ik kwam door heeten toevallig, en bedacht me, hmm lag de stok niet hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hè, gatver. Net dat ik besloten heb morgen een kijkje te gaan nemen...
Nope, is de verkeerde kant op.quote:
Al vanaf woensdag ziek thuis.quote:
quote:
Bijna 700kmquote:
Nou nou nou?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef DaMook het volgende:
, daar ben ik vandaag langs gekomen
, jammer dat ik het nu pas lees
. Misschien morgen eens gaan kijken als ik tijd heb
.
klopt (en fok-sleutelhangers)quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog reservesleutels ?
Als je de standaardinstelling van 50 p.p.p. hebt is de de post van swarma de 1e post op pagina 6.quote:
naar?quote:
Kom je morgen wel achterquote:
Kudt. Ik vergeet altijd dat er sinds die liveupdate niet automatisch een nieuwe pagina gegenereerd wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je de standaardinstelling van 50 p.p.p. hebt is de de post van swarma de 1e post op pagina 6.
jij hebt nog steeds het hele topic op 1 pagina omdat je deze nooit afsluitquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef boertie het volgende:
[..]
Kudt. Ik vergeet altijd dat er sinds die liveupdate niet automatisch een nieuwe pagina gegenereerd wordt
een climax! woot!quote:
Valt het op?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt nog steeds het hele topic op 1 pagina omdat je deze nooit afsluit?
Er zijn nog 20 posts te gaan manquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef Broertie het volgende:
* Broertie helpt even met volspammen zodat er weer een nieuw deel komt.....*
jij rekent echt als een sukkel trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 posts te gaan man
Okay, 35 dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij rekent echt als een sukkel trouwens
Hij is dus al weg uit heeze ? Dan hoef ik morgen niet te zoeken namelijkquote:
Des te meer reden om hem vol te krijgen....quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 posts te gaan man
Dan kan je 't volgende topic ook wel vol gaan spammen en als rede geven dat er nog 300 posts te gaan zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:14 schreef Broertie het volgende:
[..]
Des te meer reden om hem vol te krijgen....
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij is dus al weg uit heeze ? Dan hoef ik morgen niet te zoeken namelijk. Anders ga ik even kijken
.
Dus ik ga er van uit, vandaag update als het goed is.quote:
quote:
bløfquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:46 schreef Prowl het volgende:
Het spel is al jaren naar de kloten dus niet zeuren of ik hang em aan een plaatsnaambord IN de Maas
Met het vliegtuig de stok ophalen.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef boertie het volgende:
We mogen nog blij zijn dat Nederland niet hetzelfde formaat heeft als Frankrijk of Duitsland
Mwah, als je meer mensen hebt wordt het meer een soort jacht. Lijkt me ook leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef boertie het volgende:
We mogen nog blij zijn dat Nederland niet hetzelfde formaat heeft als Frankrijk of Duitsland
Nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef dralion13 het volgende:
och, Bonaire, Saba en Sint Eustatius zijn tegenwoordig nederlandse gemeentes, dus daar mag de stok ook heen, dan is zuid-duitsland nog dichtbij...
Jep. Maar je reageerde niet, dus nu heb ik lekker kunnen ontspannen met een muziekjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef swarmahoer het volgende:
haha nice
vandaar dat je me aansprak, je wilde m ophalen
Ik neem aan dat de stok aan het rechterbord ligt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef Mikkie het volgende:
De foto ligt bij het rechterbord van foto twee
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de stok aan het rechterbord ligt?
Grapje, loop maar een beetje te stangen...![]()
Kudos voor de snelle verplaatsing en vooral de snelle plaatsing van de foto's! Daar schortte het de laatste tijd nogal aan.....![]()
Succes met ophalen danquote:Op zondag 23 januari 2011 09:08 schreef Thijz het volgende:
Kijk, da's weer een verplaatsing die de juiste kant op gaat.
Wat doe je?! Ik heb nota bene nog gedacht om het ding in Gemert te leggenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Crutch het volgende:
Ik was zaterdagnacht nog voor een opdracht in Gemert, verdomme vlakbij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |