jij ook hoorquote:
Tuurlijk, alle verplaatsers.quote:
Stok overnacht in Zwolle. Was mijn camera vergeten mee te nemen en mijn telefoon heeft geen flitser.quote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef JJH het volgende:
Swolly is goed bezig!
Neem je hem mee terug?
Ah morgen ben ik vrij.quote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Stok overnacht in Zwolle. Was mijn camera vergeten mee te nemen en mijn telefoon heeft geen flitser.
Morgen gaat ie naar zijn nieuwe plekkie.
Utrecht kom ik nooit in de buurt. Ik werk in Tilburg, niet in Utrecht.quote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef Thijz het volgende:
Toch niet weer in Utrecht, hè? Doe maar iets meer naar het oosten.
Leusden? Dat denk ik niet, de Fokstok moet binnen Nederland blijven.quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een geniaal topic!
Hij is zo te zien ook al twee keer in Leusden geweest
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef malse-sjanker het volgende:
Broertie is verkouden door het winterse weer me dunkt, daar het feit hij de sarcasme uit mijn post niet rook.
goeie tipquote:
You're welcomequote:
mja, die staan momenteel door heel zwolle heen zo'n beetjequote:
Ah, dan kan ik mooi voor mijn werk uit nog even hier of daar langs waaien.quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:40 schreef Danny het volgende:
[..]
mja, die staan momenteel door heel zwolle heen zo'n beetje
't wordt morgen niet héél ver uit de buurt trouwens. heb al wat ideetjes. Zo tegen het middaguur hoop ik de pics online te hebben.
Duurt lang!quote:Op donderdag 16 december 2010 02:09 schreef JJH het volgende:
Stok gaat inderdaad de goede kant op, stok ligt bij mij achterin de auto.
Ik denk dat ik hem morgen achterin de taxi gooi. Dus ik heb geen idee waar ie naar toe gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij ligt nog net in Nederland!quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:57 schreef Crutch het volgende:
Nieuwe locatie:
Stok en sleutel aan het linker bord. De sleutel heb ik in de zijkant van het rood-witte bord gepropt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sleutel:
[ afbeelding ]
Omgeving:
[ afbeelding ]
Succes! (En neem voor de zekerheid iets mee om het slot mee te ontdooien)
Nee, Friesland.quote:Op vrijdag 17 december 2010 21:30 schreef swollywood het volgende:
[..]
Hij ligt nog net in Nederland!
Heb je je voiture al terug dan? Of wou je met de scootmobiel?quote:Op zaterdag 18 december 2010 08:32 schreef boertie het volgende:
Als we toch aan het misschienen zijn. Als ik vandaag nog tijd en zin over heb...
Dat is dan meteen een omdoping tot sneeuwscooter.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef Broertie het volgende:
[..]
Heb je je voiture al terug dan? Of wou je met de scootmobiel?
Die is niet weggeweest. Is ook nog prima rijdbaar hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2010 10:46 schreef Broertie het volgende:
[..]
Heb je je voiture al terug dan? Of wou je met de scootmobiel?
Ik denk dat het ging over mijn vervoersmiddel. Aangezien deze nogal een hardnekkige elektrische storing hadquote:Op zaterdag 18 december 2010 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Die is niet weggeweest. Is ook nog prima rijdbaar hoor.
Verplaatsing naar Meppel er ook mee gedaan, maandag klus ik een nieuwe bumper eronden.
Sorry, ik sprak voor mijn beurt.quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef boertie het volgende:
[..]
Ik denk dat het ging over mijn vervoersmiddel. Aangezien deze nogal een hardnekkige elektrische storing had![]()
Maargoed vandaag gaat het hem voor mij niet meer worden. Morgen waarschijnlijk ook niet want vanavond deftig bierdrinken en morgenmiddag weer een verjaardag
ik kom de deur niet eens meer uit...quote:Op maandag 20 december 2010 17:41 schreef boertie het volgende:
Ik heb geen zin om te krabben![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:57 schreef Crutch het volgende:
Nieuwe locatie:
Sleutel:
[ afbeelding ]
Succes! (En neem voor de zekerheid iets mee om het slot mee te ontdooien)
Ik denk dat het beter is om de sleutels gewoon bij je te houden. Mocht het nodig zijn dan is er altijd nog de mogelijkheid om de sleutel op de post te doen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:08 schreef dralion13 het volgende:
[..]
...
(ik heb trouwens nog steeds 2 reservesleutels, iemand interesse?)
Hij weet dat we van 'm houden en hij zal geduldig blijven wachten tot iemand 'm op komt halen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
Zodra jij of ik hem uit Breezerveld ophaalt en in de wieringermeer plemptquote:Op zaterdag 25 december 2010 21:40 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer komt hij nou eens naar de kop van Noord Holland? !
Dat was vast een passerende tijdverschuiving in een parallel universum op de planeet Erra, je camera is nog prima.quote:Op zondag 26 december 2010 18:59 schreef boertie het volgende:
Als ik de foto's zo bekijk zie ik dat ik toch echt wel toe ben aan een andere camera
Die horizontale strepen zitten daar echt niet in het wegdek![]()
quote:Op maandag 27 december 2010 18:33 schreef Houniet het volgende:
Net te ver weg. ( niet echt, maar het weer .... )
Volgens mij mag je met een auto van de zaak 500 privé kilometers maken. Van Zwolle naar Breezerveld en weer terug zit je op kleine 80 kilometer. Mag je er nog 420.quote:Op maandag 27 december 2010 19:41 schreef swollywood het volgende:
Ik pas.
Bij mijn eigen auto bungelt de demper van mijn uitlaat half los onder de auto.![]()
En met de auto van de zaak mag ik alleen zakelijke kilometers maken en Breezerveld ligt niet op de route.![]()
Voor de belasting ja, maar misschien heeft zijn baas andere regels opgelegd.quote:Op maandag 27 december 2010 20:23 schreef Thijz het volgende:
[..]
Volgens mij mag je met een auto van de zaak 500 privé kilometers maken. Van Zwolle naar Breezerveld en weer terug zit je op kleine 80 kilometer. Mag je er nog 420.![]()
![]()
Wat hij zegt.quote:Op maandag 27 december 2010 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor de belasting ja, maar misschien heeft zijn baas andere regels opgelegd.
Hmm, bummerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |