SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door swollywood op 12-12-2010 08:34:56 ]
quote:Op zondag 12 december 2010 06:50 schreef JJH het volgende:
Flauw hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht, laat ik de stok in Tilburg eens gaan mappen, is 'ie al gespot en verplaatst.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op zondag 12 december 2010 09:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
Je hebt bijna een week de tijd gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht, laat ik de stok in Tilburg eens gaan mappen, is 'ie al gespot en verplaatst.Geen nu maar gewoon toe dat je het niet wist
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
quote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef boertie het volgende:
[..]
Je hebt bijna een week de tijd gehad.Geen nu maar gewoon toe dat je het niet wist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef boertie het volgende:
[..]
Je hebt bijna een week de tijd gehad.Geen nu maar gewoon toe dat je het niet wist
quote:
Volgens mij loop je gewoon je postcount op te krikken....quote:Op zondag 12 december 2010 15:23 schreef boertie het volgende:
De goede knopjes aanklikken is ook een kunst![]()
Dank je voor het meehelpenquote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef Broertie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij loop je gewoon je postcount op te krikken....
jij ook hoorquote:
Tuurlijk, alle verplaatsers.quote:
Stok overnacht in Zwolle. Was mijn camera vergeten mee te nemen en mijn telefoon heeft geen flitser.quote:Op maandag 13 december 2010 15:16 schreef JJH het volgende:
Swolly is goed bezig!
Neem je hem mee terug?
Ah morgen ben ik vrij.quote:Op maandag 13 december 2010 20:08 schreef swollywood het volgende:
[..]
Stok overnacht in Zwolle. Was mijn camera vergeten mee te nemen en mijn telefoon heeft geen flitser.
Morgen gaat ie naar zijn nieuwe plekkie.
Utrecht kom ik nooit in de buurt. Ik werk in Tilburg, niet in Utrecht.quote:Op maandag 13 december 2010 20:26 schreef Thijz het volgende:
Toch niet weer in Utrecht, hè? Doe maar iets meer naar het oosten.
Leusden? Dat denk ik niet, de Fokstok moet binnen Nederland blijven.quote:Op maandag 13 december 2010 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat een geniaal topic!
Hij is zo te zien ook al twee keer in Leusden geweest
quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:31 schreef malse-sjanker het volgende:
Broertie is verkouden door het winterse weer me dunkt, daar het feit hij de sarcasme uit mijn post niet rook.
goeie tipquote:
You're welcomequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |