volgens mij ben jij wel heel goed in dat pinpointenquote:Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef boertie het volgende:
Even een schot voor de boeg.
Ik vermoed dus hier
hint1:quote:Waarom niet:
Kan het sleutelbord niet vinden.![]()
Ander type plaatsnaamborden.
Niet het fototoestel maar de fotograaf bepaald voor het grootste gedeelte de kwaliteit van de fotoquote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef boertie het volgende:
Btw zou ik een ander smoesje pakken om de slechte foto's te verklaren. Als je met een Canon PowerShot SX10 IS geen fatsoenlijke foto's kan maken dan lukt het nergens mee.
Daar ligt ie dus niet. Er staat daar wel een stadsplattegrond, maar dat is een andere.quote:Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef boertie het volgende:
Ik vermoed dus hier
Waarom wel:
Spiegeling klopt. (lantaarnpaal met anwb borden + stoplicht)
Straatnaam heeft met iets met stok (stokhasseltlaan)
Waarom niet:
Kan het sleutelbord niet vinden.![]()
Ander type plaatsnaamborden.
Nee, ben ik vanmorgen nog geweest, ligt ie niet.quote:Op donderdag 9 december 2010 17:49 schreef Broertie het volgende:
Beetje aan het mappen geweest, weet niet of het klopt, maar het leek er wel een beetje op en de straatnaam was ook leuk... Hier dus???
Zijt ge zot of zo? (of op zijn zwols: He'j 't goed wies kapot?)quote:Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef zwarte_hand het volgende:
als ik naar de foto's van boertie kijk zie ik ook dat aan beide zijde van de weg "einde bebouwde kom"-borden staan, dus zullen er ook aan beide zijden een "bebouwde kom"-bord aan de achterkant staan?
bij de stok staat aan de ene kant een "bebouwde kom"bord en de andere kant "eind bebouwde kom" de achterkanten zijn zwart (zie mijn foto van het stokbord.)
maar goed ik doe niet moeilijk, ik geef het gewoon weg:
[ afbeelding ]
kijk nu is het makkelijk, en tevens de laatste foto en als ik weer in die buurt ben en de stok ligt er nog dan zal ik eens kijken voor betere
alleen het woord Tilburg ?? dan kijk je niet goedquote:Op donderdag 9 december 2010 20:25 schreef swollywood het volgende:
"Ik geef het weg", "nu is het makkelijk".![]()
Komt ie met een kutfoto waar alleen het woord Tilburg leesbaar op is.
Ik vind puzzelen ook leuker dan 2 min. op streetview kijken, pinpointen en ophalen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Broertie het volgende:
Eehhmmm..... Zwarte_hand??? Ik vind het prachtig zoals je bezig bent, zo valt er tenminste wat te puzzelen!Maar wie zit er nu op de goede weg? Ik (Broertie) of boertie? Dat we dat even duidelijk weten, zo weten waar we verder moeten zoeken!
Niet zo snel opgeven! Je mag er best wel wat voor doen! Ik vind het wel vermakelijk zo!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef swollywood het volgende:
[..]
Ik vind puzzelen ook leuker dan 2 min. op streetview kijken, pinpointen en ophalen.![]()
Maar als ik me als suf gemapt heb,half Tilburg rondgereden ben, de stok er ondertussen 5 dagen ligt en de rest hem ook niet kan vinden, vind ik dat er wel eens duidelijke hints gegeven mogen worden.![]()
Tilburg is een stad met meer dan 200.000 inwoners, dus er staan aardig wat plaatsnaamborden.
Het zou dit bord kunnen zijn maar ik ben er niet van overtuigd dat dit ook de locatie is waar de stok ligt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Broertie het volgende:
Zit me de hele tijd af te vragen wat het door de pijl aangegeven witte vlakje is....![]()
[ afbeelding ]
Ik zie dat het plaatsnaambord erg dicht op de kruising staat zonder dat daarachter een stoplicht te zien is. Een weg rechtdoor is ook niet te zien.. Vallen er veel wegen al af.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef boertie het volgende:
[..]
Het zou dit bord kunnen zijn maar ik ben er niet van overtuigd dat dit ook de locatie is waar de stok ligt.Ik vind hier ook totaal geen herkenningspunten met de foto's
Dan klopt de plek van de wegwijzers weer niet.......quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef boertie het volgende:
[..]
Het zou dit bord kunnen zijn maar ik ben er niet van overtuigd dat dit ook de locatie is waar de stok ligt.Ik vind hier ook totaal geen herkenningspunten met de foto's
Thijz heeft het druk gehad de laatste tijd en niet zo heel veel zinquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Broertie het volgende:
Bijdeweg...... Ik vind Thijz ook wel verdacht stil..... Weet hij het niet of is hij op vakantie?
nee ik heb het duidelijk 2 keer gezegd dat Boertie op de goede weg zat en warm was, maar hij wordt kouderquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Broertie het volgende:
Eehhmmm..... Zwarte_hand??? Ik vind het prachtig zoals je bezig bent, zo valt er tenminste wat te puzzelen!Maar wie zit er nu op de goede weg? Ik (Broertie) of boertie? Dat we dat even duidelijk weten, zo weten waar we verder moeten zoeken!
Je zat op de goede weg maar gaat verkeerdquote:Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef boertie het volgende:
Ik vermoed dus hier
sorry ik probeer het (naar mijn regels?) wel leuk te houden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:56 schreef boertie het volgende:
punt 1 Waarom zijn de foto's op verschillende data gemaakt?
punt 2 Waarom zijn de eerste 2 foto's op hetzelfde tijdstip gemaakt terwijl de foto's toch toch totaal verschillend zijn?
Ik weet dat deze gegevens eenvoudig te veranderen zijn maar waarom is dit eventueel gedaan? Misschien dat zwarte_hand hier een verklaring voor heeft?
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Broertie het volgende:
Zit me de hele tijd af te vragen wat het door de pijl aangegeven witte vlakje is....![]()
[ afbeelding ]
Kijk eens iets noordelijker op het kaartjequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:17 schreef malse-sjanker het volgende:
Ja das dus fout he, op die foto is inderdaad een trein, maar op locatie van googlemaps ligt daar geen treinspoor, treinspoor ligt meer ten zuiden
of er ligt inmiddels een treinspoor, of het waren radioactieve koeien op een rij... of of of... naja ik weet het niet. het is nog gissen als je het mij vraagt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef boertie het volgende:
En dan eigenlijk alleen via deze foto Dat lijntje met lichtjes op de achtergrond leek mij op iets als van een trein. Ofwel opzoek gaan naar een t-splitsing met een spoorlijn op de achtergrond.
Allemaal naar buiten ???/ ja natuurlijk hoe wil je anders bij die stok komen ???quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:32 schreef boertie het volgende:
dat spandoek... ....is dat een stille hint?
Valt best mee als je er werkt. Ik rijd 4 dagen per week Zwolle-Tilburg v.v.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
Fijn dat ie eindelijk gepinpoint is.
Maar Tilburg vind ik nog steeds te ver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door swollywood op 12-12-2010 08:34:56 ]
quote:Op zondag 12 december 2010 06:50 schreef JJH het volgende:
Flauw hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht, laat ik de stok in Tilburg eens gaan mappen, is 'ie al gespot en verplaatst.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op zondag 12 december 2010 09:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
Je hebt bijna een week de tijd gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht, laat ik de stok in Tilburg eens gaan mappen, is 'ie al gespot en verplaatst.Geen nu maar gewoon toe dat je het niet wist
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
quote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef boertie het volgende:
[..]
Je hebt bijna een week de tijd gehad.Geen nu maar gewoon toe dat je het niet wist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
quote:Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef boertie het volgende:
[..]
Je hebt bijna een week de tijd gehad.Geen nu maar gewoon toe dat je het niet wist
quote:
Volgens mij loop je gewoon je postcount op te krikken....quote:Op zondag 12 december 2010 15:23 schreef boertie het volgende:
De goede knopjes aanklikken is ook een kunst![]()
Dank je voor het meehelpenquote:Op zondag 12 december 2010 17:51 schreef Broertie het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij loop je gewoon je postcount op te krikken....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |