abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2010 @ 17:34:58 #51
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89556105
Even een schot voor de boeg.
Ik vermoed dus hier

Waarom wel:
Spiegeling klopt. (lantaarnpaal met anwb borden + stoplicht)
Straatnaam heeft met iets met stok (stokhasseltlaan)

Waarom niet:
Kan het sleutelbord niet vinden. :N
Ander type plaatsnaamborden.
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
pi_89563726
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef swarmahoer het volgende:
wat een kutfotos
ja maar de sleutel ligt in ieder geval niet boven de 3m :6
pi_89568081
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef boertie het volgende:
Ik vermoed dus hier
volgens mij ben jij wel heel goed in dat pinpointen :(

je wordt warm

Ik ben niet zo in dat Googlestreetviewen maar je zit in Tilburg en dat is goed maar nog lang niet goed genoeg ~O>

maar als ik zelf eens kijk op steetview heb ik zelf toch een stille hint?
quote:
Waarom niet:
hint1:
sleutelbord stond er nog niet toen de streetviewauto er langs reed
hint2:
het type plaatsnaambord van jouw pinpoint zijn vervangen door het type op mijn foto
hint3:
het oude plaatsnaambord stond ongeveer 10m verder van het stoplicht dan het huidige

succes
;)
pi_89569680
oh ja ook het bord "bebouwdekom Tilburg" aan de andere kant van de weg is een meter of 10 verplaatst :)

tevens is op de achterkant van het sleutelbord een stadsplattegrond, maar omdat hier hele slimme jongens zijn die het "u bevind zich hier" teken misschien kunnen lezen heb ik de hele plattegrond van onderstaande foto verwijderd maar de sleutel ligt dus rechtsboven tussen de 2 borden in

zondag 5 december 2010 @ 23:16:42 #55
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89570744
Dat het sleutelbord een stadsplattegrond was vermoedde ik al maar ik kon hem niet vinden op streetview.

Btw zou ik een ander smoesje pakken om de slechte foto's te verklaren. Als je met een Canon PowerShot SX10 IS geen fatsoenlijke foto's kan maken dan lukt het nergens mee. ;)
  maandag 6 december 2010 @ 17:39:35 #56
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_89594482
haha, busted ^_^

Zwarte_Hand die tips geeft, dat is uniek!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_89600751
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef boertie het volgende:
Btw zou ik een ander smoesje pakken om de slechte foto's te verklaren. Als je met een Canon PowerShot SX10 IS geen fatsoenlijke foto's kan maken dan lukt het nergens mee. ;)
Niet het fototoestel maar de fotograaf bepaald voor het grootste gedeelte de kwaliteit van de foto ;)
een goede fotograaf kan met een slecht toestel nog een goeie/mooie foto maken, een slechte fotograaf kan met het beste toestel nog niks doen....

pi_89655268
quote:
Ik vermoed dus hier

Waarom wel:
Spiegeling klopt. (lantaarnpaal met anwb borden + stoplicht)
Straatnaam heeft met iets met stok (stokhasseltlaan)

Waarom niet:
Daar ligt ie dus niet. Er staat daar wel een stadsplattegrond, maar dat is een andere. :P
Hoogstpersoonlijk gecheckt.
pi_89691456
Gisteren een uur aan het google-mappen geweest, maar niet kunnen pinpointen. -O-

Vanmorgen de Noord-kant van de ring gereden, vanmiddag de Zuid-kant, maar niet gevonden. :(

Als iemand hem voor morgenmiddag 3 uur pinpoint neem ik hem mee richting oosten.
pi_89693353
als ik naar de foto's van boertie kijk zie ik ook dat aan beide zijde van de weg "einde bebouwde kom"-borden staan, dus zullen er ook aan beide zijden een "bebouwde kom"-bord aan de achterkant staan?

bij de stok staat aan de ene kant een "bebouwde kom"bord en de andere kant "eind bebouwde kom" de achterkanten zijn zwart (zie mijn foto van het stokbord.)

maar goed ik doe niet moeilijk, ik geef het gewoon weg:

kijk nu is het makkelijk, en tevens de laatste foto en als ik weer in die buurt ben en de stok ligt er nog dan zal ik eens kijken voor betere ;)
pi_89727603
Beetje aan het mappen geweest, weet niet of het klopt, maar het leek er wel een beetje op en de straatnaam was ook leuk... Hier dus???
pi_89734019
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 17:49 schreef Broertie het volgende:
Beetje aan het mappen geweest, weet niet of het klopt, maar het leek er wel een beetje op en de straatnaam was ook leuk... Hier dus???
Nee, ben ik vanmorgen nog geweest, ligt ie niet. :(
Borden komen ook niet overeen met de foto's.
pi_89734262
Boertie zat misschien nog het warmst ;)

wat doen jullie toch allemaal in Tilburg??

ja als je weet waar je moet kijken is het niet moeilijk O-)
pi_89734611
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:43 schreef zwarte_hand het volgende:
als ik naar de foto's van boertie kijk zie ik ook dat aan beide zijde van de weg "einde bebouwde kom"-borden staan, dus zullen er ook aan beide zijden een "bebouwde kom"-bord aan de achterkant staan?

bij de stok staat aan de ene kant een "bebouwde kom"bord en de andere kant "eind bebouwde kom" de achterkanten zijn zwart (zie mijn foto van het stokbord.)

maar goed ik doe niet moeilijk, ik geef het gewoon weg:
[ afbeelding ]

kijk nu is het makkelijk, en tevens de laatste foto en als ik weer in die buurt ben en de stok ligt er nog dan zal ik eens kijken voor betere ;)
Zijt ge zot of zo? (of op zijn zwols: He'j 't goed wies kapot?)

"Ik geef het weg", "nu is het makkelijk". 8)7
Komt ie met een kutfoto waar alleen het woord Tilburg leesbaar op is. :')

Je geeft zelf al aan dat op het moment dat de streetview auto er beelden maakte:

• Het sleutelbord er nog niet stond
• Er een ander type plaatsnaambord stond
• Het plaatsnaambord op een andere plek staat

Nauwkeurig google-mappen is dus niet mogelijk en Tilburg is niet bepaald Schubbekutteveen waar 3 plaatsnaamborden staan. :N
pi_89777570
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:25 schreef swollywood het volgende:

"Ik geef het weg", "nu is het makkelijk". 8)7
Komt ie met een kutfoto waar alleen het woord Tilburg leesbaar op is. :')

alleen het woord Tilburg ?? dan kijk je niet goed :N

Boertie was op de goede weg en misschien dat ie het wel ziet :X
pi_89778495
Eehhmmm..... Zwarte_hand??? Ik vind het prachtig zoals je bezig bent, zo valt er tenminste wat te puzzelen! ^O^ Maar wie zit er nu op de goede weg? Ik (Broertie) of boertie? Dat we dat even duidelijk weten, zo weten waar we verder moeten zoeken! ;)
pi_89779036
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Broertie het volgende:
Eehhmmm..... Zwarte_hand??? Ik vind het prachtig zoals je bezig bent, zo valt er tenminste wat te puzzelen! ^O^ Maar wie zit er nu op de goede weg? Ik (Broertie) of boertie? Dat we dat even duidelijk weten, zo weten waar we verder moeten zoeken! ;)
Ik vind puzzelen ook leuker dan 2 min. op streetview kijken, pinpointen en ophalen. :Y

Maar als ik me als suf gemapt heb,half Tilburg rondgereden ben, de stok er ondertussen 5 dagen ligt en de rest hem ook niet kan vinden, vind ik dat er wel eens duidelijke hints gegeven mogen worden. }:|

Tilburg is een stad met meer dan 200.000 inwoners, dus er staan aardig wat plaatsnaamborden. -O-
pi_89779293
Zit me de hele tijd af te vragen wat het door de pijl aangegeven witte vlakje is.... :?
pi_89779389
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef swollywood het volgende:

[..]

Ik vind puzzelen ook leuker dan 2 min. op streetview kijken, pinpointen en ophalen. :Y

Maar als ik me als suf gemapt heb,half Tilburg rondgereden ben, de stok er ondertussen 5 dagen ligt en de rest hem ook niet kan vinden, vind ik dat er wel eens duidelijke hints gegeven mogen worden. }:|

Tilburg is een stad met meer dan 200.000 inwoners, dus er staan aardig wat plaatsnaamborden. -O-
Niet zo snel opgeven! Je mag er best wel wat voor doen! Ik vind het wel vermakelijk zo!
Bijdeweg...... Ik vind Thijz ook wel verdacht stil..... Weet hij het niet of is hij op vakantie?
  vrijdag 10 december 2010 @ 21:09:16 #70
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89780104
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Broertie het volgende:
Zit me de hele tijd af te vragen wat het door de pijl aangegeven witte vlakje is.... :?
[ afbeelding ]
Het zou dit bord kunnen zijn maar ik ben er niet van overtuigd dat dit ook de locatie is waar de stok ligt. :? Ik vind hier ook totaal geen herkenningspunten met de foto's :N
pi_89780692
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef boertie het volgende:

[..]

Het zou dit bord kunnen zijn maar ik ben er niet van overtuigd dat dit ook de locatie is waar de stok ligt. :? Ik vind hier ook totaal geen herkenningspunten met de foto's :N
Ik zie dat het plaatsnaambord erg dicht op de kruising staat zonder dat daarachter een stoplicht te zien is. Een weg rechtdoor is ook niet te zien.. Vallen er veel wegen al af.
dag
pi_89783037
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef boertie het volgende:

[..]

Dan klopt de plek van de wegwijzers weer niet.......
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:43:10 #73
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_89785029
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:55 schreef Broertie het volgende:

Bijdeweg...... Ik vind Thijz ook wel verdacht stil..... Weet hij het niet of is hij op vakantie?
Thijz heeft het druk gehad de laatste tijd en niet zo heel veel zin :@ Morgen een poging wagen.
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:56:59 #74
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89804901
Ik heb het idee dat we weer in het ootje genomen worden.

Effe wat data uit de foto's gehaald

fotonr datum tijdsaanduiding

foto 1 04-12 20:01:34
foto 2 04-12 20:01:34
foto 3 02-12 22:32:17
foto 4 02-12 22:32:48
foto 5 02-12 22:29:36
foto 6 02-12 22:30:19
foto 7 04-12 20:05:35
foto 8 04-12 20:02:11

punt 1 Waarom zijn de foto's op verschillende data gemaakt?
punt 2 Waarom zijn de eerste 2 foto's op hetzelfde tijdstip gemaakt terwijl de foto's toch toch totaal verschillend zijn?

Ik weet dat deze gegevens eenvoudig te veranderen zijn maar waarom is dit eventueel gedaan? Misschien dat zwarte_hand hier een verklaring voor heeft?
pi_89805118
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:40 schreef Broertie het volgende:
nee ik heb het duidelijk 2 keer gezegd dat Boertie op de goede weg zat en warm was, maar hij wordt kouder

Volgens mij zat hij er bij de eerste pinpoint dichter bij, maar van de borden en zo moet je je eigen niet te veel aantrekken omdat ik al gezegd heb dat ze een meter of 10 verplaatst zijn en andere soort borden geplaatst zijn.

wat dat witte ding is weet ik eigenlijk ook niet, volgens mij is het een wit A4-tje maar staat er niks op?? ... je moet meer op de foto kijken en niet naar die borden ;)

Boertie is nog al goed om naar dingen op foto's te kijken die een ander niet ziet.

Ik ben er vandaag geweest voor een duidelijke dag foto, toen ik die ook niet duidelijk kreeg bleek mijn toestel verkeerd te staan op SCN in plaats van AUTO dus nu heb ik een duidelijker foto maar ik laat jullie nog even puzzelen ~O>

quote:
Ik vermoed dus hier
Je zat op de goede weg maar gaat verkeerd

[ Bericht 0% gewijzigd door zwarte_hand op 11-12-2010 16:24:22 ]
pi_89805486
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:56 schreef boertie het volgende:

punt 1 Waarom zijn de foto's op verschillende data gemaakt?
punt 2 Waarom zijn de eerste 2 foto's op hetzelfde tijdstip gemaakt terwijl de foto's toch toch totaal verschillend zijn?

Ik weet dat deze gegevens eenvoudig te veranderen zijn maar waarom is dit eventueel gedaan? Misschien dat zwarte_hand hier een verklaring voor heeft?
sorry ik probeer het (naar mijn regels?) wel leuk te houden.

ik ben er nu 3 keer naar toe gereden, waarom...
ik had de eerst foto's gemaakt volgens de regels en wat meer....
Ik denk de volgende foto's:
foto 3 02-12 22:32:17
foto 4 02-12 22:32:48
foto 5 02-12 22:29:36
foto 6 02-12 22:30:19

Toen ik thuis kwam ben ik naar bed gegaan (het was te laat voor mij).
Toen ik de volgende dag de foto's wilde plaatsen, bleken er maar weinig waar wat opstond waar je iets aan had.

Toen ben ik (eigenlijk met tegenzin) de volgende dag teruggegaan om (in het donker) weer een paar foto's te maken waar ik waarschijnlijk meer aan zou hebben ... dus niet... 8)7
waarschijnlijk de foto's van:
foto 1 04-12 20:01:34
foto 2 04-12 20:01:34

waarom 2 foto's van dezelfde tijd weet ik niet want zoals ik al vaker aangaf; "ik heb totaal geen verstand van foto maken"

Ik zou toch wel eens willen weten hoe je dat kan verwijderen dat je kan zien met wat voor toestel het gemaakt is en op welke dag of tijd??

en daarom ben ik vandaag weer terug gegaan voor betere foto's en kwam er toen pas achter dat het toestel verkeerd stond want hij moet voor mij op automatisch staan :?
pi_89805505
als het goed is foto met wit A4-tje op originele grote??

[ Bericht 88% gewijzigd door zwarte_hand op 11-12-2010 16:29:04 ]
pi_89805790
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:54 schreef Broertie het volgende:
[ afbeelding ]

je moet niet zo naar dat bord kijken want die vind je niet op google streetview O-)

je moet meer aandacht aan de omgeving geven maar ik ben bang dat de meeste niet snappen wat er te zien is (maar voor mij is het duidelijk, want je kan het daar niet altijd zien) _O-
pi_89806518
Dat A4-tje zie ik ook weer op de foto van vandaag maar tijdens het fotograferen niet op gelet.

stukje van de foto:
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:59:55 #80
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89808268
Eindelijk dan toch gevonden *O*

En dan eigenlijk alleen via deze foto Dat lijntje met lichtjes op de achtergrond leek mij op iets als van een trein. Ofwel opzoek gaan naar een t-splitsing met een spoorlijn op de achtergrond.
Stoplicht, lantaarnpaal, vluchtheuvelpaal, anwbborden het klopt allemaal qua plaats en grootte. :Y

Ok plaats is nu bekend wie geeft de stok nu eens een slinger richting ons wooie twenteland? :W
pi_89810571
Ja das dus fout he, op die foto is inderdaad een trein, maar op locatie van googlemaps ligt daar geen treinspoor, treinspoor ligt meer ten zuiden

of er ligt inmiddels een treinspoor, of het waren radioactieve koeien op een rij... of of of... naja ik weet het niet. het is nog gissen als je het mij vraagt.
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:31:53 #82
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89811066
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:17 schreef malse-sjanker het volgende:
Ja das dus fout he, op die foto is inderdaad een trein, maar op locatie van googlemaps ligt daar geen treinspoor, treinspoor ligt meer ten zuiden

of er ligt inmiddels een treinspoor, of het waren radioactieve koeien op een rij... of of of... naja ik weet het niet. het is nog gissen als je het mij vraagt.
Kijk eens iets noordelijker op het kaartje ;) Nog geen 200 meter in de richting van het noorden vanaf de kruising is een spoorviaduct. Als je dan de foto iets onder een hoek maakt kan je heel goed een trein spotten in het donker. Bovendien zit het streepje wat boven het a4tje zit ook op het streetviewbord :)
pi_89811620
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:59 schreef boertie het volgende:
En dan eigenlijk alleen via deze foto Dat lijntje met lichtjes op de achtergrond leek mij op iets als van een trein. Ofwel opzoek gaan naar een t-splitsing met een spoorlijn op de achtergrond.
^O^ *O*
ja je stelt me niet teleur ;) geweldig want ik had het zelf zo nooit gevonden _O-

en dat bedoelde ik ook met "want je kan het daar niet altijd zien.." dat kan alleen als de trein langs komt ;)

foto's van vandaag:
1.
stokbord en de stok lag er nog aan de rechtse poot, vergeet de sleutel niet in/op het informatiebord aan de andere kant.

2.
op de achtergrond de spoorlijn waar dus schijnbaar een trein langs kwam op de donkere foto.

3.
omgevingsfoto rechts van de stok.

~O>
  zaterdag 11 december 2010 @ 20:32:16 #84
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89813291
dat spandoek... ....is dat een stille hint? :7
  zaterdag 11 december 2010 @ 20:50:28 #85
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89813751
Fijn dat ie eindelijk gepinpoint is.

Maar Tilburg vind ik nog steeds te ver.
pi_89816910
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:32 schreef boertie het volgende:
dat spandoek... ....is dat een stille hint? :7
Allemaal naar buiten ???/ ja natuurlijk hoe wil je anders bij die stok komen ??? ~O> hup naar buiten
pi_89817250
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 20:50 schreef JJH het volgende:
Fijn dat ie eindelijk gepinpoint is.

Maar Tilburg vind ik nog steeds te ver.
Valt best mee als je er werkt. Ik rijd 4 dagen per week Zwolle-Tilburg v.v. :P
pi_89820006
Gevonden, en meegenomen.

Hij ligt nu hier aan de rechter paal van het plaatsnaambord:

In het fietspad-bord op deze foto ligt de sleutel:

omgeving:
  zondag 12 december 2010 @ 01:10:20 #89
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89822127
Ook gevonden. Als je het gepinpoint niet leuk meer vindt moet je niet op de spoiler klikken O-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 12 december 2010 @ 06:50:18 #90
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89825085
Flauw hoor!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89825323
Hier ligt ie dus!:
SPOILER

[ Bericht 14% gewijzigd door swollywood op 12-12-2010 08:34:56 ]
  zondag 12 december 2010 @ 09:37:11 #92
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_89825662
quote:
18s.gif Op zondag 12 december 2010 06:50 schreef JJH het volgende:
Flauw hoor!
SPOILER
}:|

SPOILER
Ik dacht, laat ik de stok in Tilburg eens gaan mappen, is 'ie al gespot en verplaatst. 8)7
  zondag 12 december 2010 @ 15:22:41 #93
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89834688
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 09:37 schreef Thijz het volgende:

[..]

}:|

SPOILER
Ik dacht, laat ik de stok in Tilburg eens gaan mappen, is 'ie al gespot en verplaatst. 8)7
Je hebt bijna een week de tijd gehad. :{w Geen nu maar gewoon toe dat je het niet wist :P
  zondag 12 december 2010 @ 15:23:08 #94
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89834705
ik loop te kutten.

[ Bericht 96% gewijzigd door boertie op 12-12-2010 15:25:02 (dubbel) ]
  zondag 12 december 2010 @ 15:23:34 #95
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89834720
De goede knopjes aanklikken is ook een kunst }:|

[ Bericht 89% gewijzigd door boertie op 12-12-2010 15:26:05 (3dubbel) ]
  zondag 12 december 2010 @ 15:55:38 #96
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_89835864
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef boertie het volgende:

[..]

Je hebt bijna een week de tijd gehad. :{w Geen nu maar gewoon toe dat je het niet wist :P
:6 Sorry, hoor, dat ik het druk heb gehad de afgelopen tijd. :{w

SPOILER
pi_89840167
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:22 schreef boertie het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:23 schreef boertie het volgende:
ik loop te kutten.
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:23 schreef boertie het volgende:
De goede knopjes aanklikken is ook een kunst }:|
Volgens mij loop je gewoon je postcount op te krikken.... :6
  zondag 12 december 2010 @ 22:36:48 #98
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89853821
quote: