quote:
Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef boertie het volgende:De meeste users gaan hem halen omdat ze weten waar het is. Volgens mij is er niemand die elk plaatsnaambordje langs gaat lopen omdat hij de stok wil verplaatsen (uitzonderingen daar gelaten

) ...
zo deed ik het het liefst want dan kom je nog eens ergens waar je anders nooit komt, lekker een beetje rondtoeren in en rond het dorpje/de stad waar de stok ergens moet liggen
nu met dat pinpointen is het gewoon kijken waar ga ik morgen heen en ligt die stok daar in de buurt? dan zo snel mogelijk er naar toe rijden, stok pakken en wegwezen
ik ben nog aan het zoeken geweest op de oude manier en kwam een paar bunkers tegen uit de 2e wereld oorlog en weet nu ook waarom het Stadion Galgenwaard is, omdat ik langs een bunker reed met die naam .
De weg leek een stukje wel op die van de foto, met aan beide-kanten een stippellijn.
Ik kwam op wegentjes waar je in de spits allemaal niet mag komen, en diverse stops gemaakt om de omgeving te bekijken en foto's maken.
3 uur daar geweest 16km gereden (de rest gewandeld) en ongeveer een km of 4 a 5 van de stok geweest blijkt nu
ach we zijn bezig geweest en weer wat van Utrecht gezien