abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:32:01 #31
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89357479
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 05:34 schreef malse-sjanker het volgende:
ik ontspan alleen op de wc.

maar even serieus, de bedoeling is, fokstok dezelfde dag plaatsen, kun je dit niet, laat hem dan liggen voor een ander, toch?
regels staan er niet voor niks.
Gast :') Als of je leven er vanaf hangt.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:33:37 #32
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_89367574
Ha interressant, wellicht spot ik de stok :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  woensdag 1 december 2010 @ 19:16:14 #33
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89397542
Was da nou? Foto's staan al bijna 24 uur online en ik ben de eerste die pinpoint? :? :P
Moet wel eerlijk zeggen dat het niet bepaald een makkie was :@

[ Bericht 9% gewijzigd door boertie op 01-12-2010 19:20:51 (url aangepast) ]
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  woensdag 1 december 2010 @ 21:27:09 #34
25878 MOD
pi_89405189
Beetje jammer, eigenlijk. Dat pinpointen. Laat dat lekker over aan de user die meldt dat hij of zij hem gaat ophalen. Op deze manier is het simpel en eigenlijk geen spelletje meer maar een koeriersdienst.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:44:32 #35
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89406210
De meeste users gaan hem halen omdat ze weten waar het is. Volgens mij is er niemand die elk plaatsnaambordje langs gaat lopen omdat hij de stok wil verplaatsen (uitzonderingen daar gelaten ;) )
Volgens mij is het niet voor niets dat deze ronde zolang loopt. In deze ronde is het pinpointen een beetje in zwang gekomen waardoor er meer verschillende mensen een poging wagen en zo de stok sneller, en meer plaatsen in Nederland aandoet ^O^
  donderdag 2 december 2010 @ 14:00:11 #36
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89427635
Ik zou ook eerst zeker willen weten waar ie ligt. Voordat ik gaat rijden, bij een heul klein dorpje met drie borden kun je het nog wel gokken, maar een plaats als Utrecht kun je wel een dag over doen voordat je alle borden gehad hebt, en daar heb ik gewoon geen zin in.
  donderdag 2 december 2010 @ 15:02:33 #37
25878 MOD
pi_89430112
Dan kan je zelf van te voren toch op google zoeken?
pi_89436154
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef boertie het volgende:
De meeste users gaan hem halen omdat ze weten waar het is. Volgens mij is er niemand die elk plaatsnaambordje langs gaat lopen omdat hij de stok wil verplaatsen (uitzonderingen daar gelaten ;) ) ...
zo deed ik het het liefst want dan kom je nog eens ergens waar je anders nooit komt, lekker een beetje rondtoeren in en rond het dorpje/de stad waar de stok ergens moet liggen ;)

nu met dat pinpointen is het gewoon kijken waar ga ik morgen heen en ligt die stok daar in de buurt? dan zo snel mogelijk er naar toe rijden, stok pakken en wegwezen :'(

ik ben nog aan het zoeken geweest op de oude manier en kwam een paar bunkers tegen uit de 2e wereld oorlog en weet nu ook waarom het Stadion Galgenwaard is, omdat ik langs een bunker reed met die naam .
De weg leek een stukje wel op die van de foto, met aan beide-kanten een stippellijn.

Ik kwam op wegentjes waar je in de spits allemaal niet mag komen, en diverse stops gemaakt om de omgeving te bekijken en foto's maken.

3 uur daar geweest 16km gereden (de rest gewandeld) en ongeveer een km of 4 a 5 van de stok geweest blijkt nu :(

ach we zijn bezig geweest en weer wat van Utrecht gezien ^O^
  donderdag 2 december 2010 @ 17:31:33 #39
25878 MOD
pi_89438121
Dat is dan ook weer het uiterste me dunkt :P Niet iedereen is dan weer zo gek om een aantal uren in de kou rond te gaan wandelen, al begrijp ik je wel, lekker door het onbekende op onderzoek uitgaan.

Maar iemand die in dit geval uit omg. Utrecht komt en zich zelf geroepen voelt dat ding op te gaan halen, zal zelf dan wel gaan pinpointen en dat hier op het forum verkondigen.

Dat doe je tijdens het paaseieren zoeken toch ook niet? Van te voren aanwijzen waar ze liggen. Laat dat over aan de gene die hem gaat halen zou ik zeggen.
pi_89439642
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef MOD het volgende:
Dat doe je tijdens het paaseieren zoeken toch ook niet? Van te voren aanwijzen waar ze liggen. Laat dat over aan de gene die hem gaat halen zou ik zeggen.
Tuurlijk wel, straks kunnen ze die eitjes niet vinden, dat is toch zonde.
  donderdag 2 december 2010 @ 19:16:16 #41
25878 MOD
pi_89442159
Het is zonde dat jij ooit wel het eitje gevonden heb.
pi_89443698
Houden we het wel gezellig, mensen?!?! oO/
  donderdag 2 december 2010 @ 20:30:42 #43
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89446232
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:50 schreef zwarte_hand het volgende:

[..]

zo deed ik het het liefst want dan kom je nog eens ergens waar je anders nooit komt, lekker een beetje rondtoeren in en rond het dorpje/de stad waar de stok ergens moet liggen ;)

[...]
Ik doe het meestal andersom. Als ik een mooi plaatje tegenkom om de stok neer te gooien toer ik altijd even rond in dat plaatsje om te kijken of er nog een leuk stokbord staat :)
pi_89455471
behalve dat pinpointen is er nog is wat schijnbaar heel erg in is ...

quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik had een ladder nodig om bij de sleutel te komen, had wel even vermeld mogen worden 3,5m boven de grond :(
.
[ afbeelding ]
Dat was in Rijswijk, maar het schijnt een gewoonte te worden :(

zijn jullie nou allemaal groter dan 3m of hebben jullie allemaal een ladder bij?? :(

maarja :+
pi_89493438
Was bij Teteringen ook, met vrieskou in een stalen paal klimmen is niet bevordelijk voor de vingertjes.

al was het idee wel grappig dat ik dus in een verkeersbord/paal klom savonds laat 8)7 .

en MOD, ik weet waar je huis woont, dus ff dimme he. :')
pi_89546303
stok ligt in...??????????? Utrecht..... Tilburg!

Helaas weinig goed foto's waarschijnlijk omdat mijn camera zich focust op de witte sneeuw?

De Fokstok ligt aan dit bord aan de kant van mijn hand! (voorkant aan de rechtsepoot)
1.

Het bord van de stok aan de achterkant (nu dus aan de linksepoot)
2.

Hier ligt ie dus.....
3.

Toevallig 3 foto's in 1:

achterkant van het plaatsnaambord waar de stok aan ligt
De plaats van de fokstok wordt hier aangegeven (dmv mijn hand)
de achterkant van het bord spiegeld en geef een stukje van de omgeving weg.
4.

De sleutel ligt aan de andere kant van de weg..

voorkant sleutelbord en de sleutel ligt bij mijn hand!!
5.
  zondag 5 december 2010 @ 12:56:54 #47
16570 Thijz
Ignorance Is Bliss
pi_89546954
Naice ^O^
Na einai kalitero anthropo apo ton patera tou.
Op vrijdag 18 juni 2010 23:17 schreef Catwoman1986 het volgende:
Held :D
pi_89549353
wat een kutfotos
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  zondag 5 december 2010 @ 14:25:54 #49
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_89550022
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef swarmahoer het volgende:
wat een kutfotos
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
  zondag 5 december 2010 @ 16:53:38 #50
25878 MOD
pi_89554625
Ja ga nu maar pinpointen :D
  zondag 5 december 2010 @ 17:34:58 #51
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89556105
Even een schot voor de boeg.
Ik vermoed dus hier

Waarom wel:
Spiegeling klopt. (lantaarnpaal met anwb borden + stoplicht)
Straatnaam heeft met iets met stok (stokhasseltlaan)

Waarom niet:
Kan het sleutelbord niet vinden. :N
Ander type plaatsnaamborden.
pi_89563726
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 14:08 schreef swarmahoer het volgende:
wat een kutfotos
ja maar de sleutel ligt in ieder geval niet boven de 3m :6
pi_89568081
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef boertie het volgende:
Ik vermoed dus hier
volgens mij ben jij wel heel goed in dat pinpointen :(

je wordt warm

Ik ben niet zo in dat Googlestreetviewen maar je zit in Tilburg en dat is goed maar nog lang niet goed genoeg ~O>

maar als ik zelf eens kijk op steetview heb ik zelf toch een stille hint?
quote:
Waarom niet:
hint1:
sleutelbord stond er nog niet toen de streetviewauto er langs reed
hint2:
het type plaatsnaambord van jouw pinpoint zijn vervangen door het type op mijn foto
hint3:
het oude plaatsnaambord stond ongeveer 10m verder van het stoplicht dan het huidige

succes
;)
pi_89569680
oh ja ook het bord "bebouwdekom Tilburg" aan de andere kant van de weg is een meter of 10 verplaatst :)

tevens is op de achterkant van het sleutelbord een stadsplattegrond, maar omdat hier hele slimme jongens zijn die het "u bevind zich hier" teken misschien kunnen lezen heb ik de hele plattegrond van onderstaande foto verwijderd maar de sleutel ligt dus rechtsboven tussen de 2 borden in

zondag 5 december 2010 @ 23:16:42 #55
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_89570744
Dat het sleutelbord een stadsplattegrond was vermoedde ik al maar ik kon hem niet vinden op streetview.

Btw zou ik een ander smoesje pakken om de slechte foto's te verklaren. Als je met een Canon PowerShot SX10 IS geen fatsoenlijke foto's kan maken dan lukt het nergens mee. ;)
  maandag 6 december 2010 @ 17:39:35 #56
177876 Maruna
A Full Shipment of Failure
pi_89594482
haha, busted ^_^

Zwarte_Hand die tips geeft, dat is uniek!
If you try to fail a test and you succeed, did you then pass the test and failed failing, or did you fail the test and succeeded in failing?
Het FOK!ondersteuningsfront: De fruitmand voor 2cv
pi_89600751
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef boertie het volgende:
Btw zou ik een ander smoesje pakken om de slechte foto's te verklaren. Als je met een Canon PowerShot SX10 IS geen fatsoenlijke foto's kan maken dan lukt het nergens mee. ;)
Niet het fototoestel maar de fotograaf bepaald voor het grootste gedeelte de kwaliteit van de foto ;)
een goede fotograaf kan met een slecht toestel nog een goeie/mooie foto maken, een slechte fotograaf kan met het beste toestel nog niks doen....

pi_89655268
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef boertie het volgende:
Ik vermoed dus hier

Waarom wel:
Spiegeling klopt. (lantaarnpaal met anwb borden + stoplicht)
Straatnaam heeft met iets met stok (stokhasseltlaan)

Waarom niet:
Daar ligt ie dus niet. Er staat daar wel een stadsplattegrond, maar dat is een andere. :P
Hoogstpersoonlijk gecheckt.
pi_89691456
Gisteren een uur aan het google-mappen geweest, maar niet kunnen pinpointen. -O-

Vanmorgen de Noord-kant van de ring gereden, vanmiddag de Zuid-kant, maar niet gevonden. :(

Als iemand hem voor morgenmiddag 3 uur pinpoint neem ik hem mee richting oosten.
pi_89693353
als ik naar de foto's van boertie kijk zie ik ook dat aan beide zijde van de weg "einde bebouwde kom"-borden staan, dus zullen er ook aan beide zijden een "bebouwde kom"-bord aan de achterkant staan?

bij de stok staat aan de ene kant een "bebouwde kom"bord en de andere kant "eind bebouwde kom" de achterkanten zijn zwart (zie mijn foto van het stokbord.)

maar goed ik doe niet moeilijk, ik geef het gewoon weg:

kijk nu is het makkelijk, en tevens de laatste foto en als ik weer in die buurt ben en de stok ligt er nog dan zal ik eens kijken voor betere ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')