Gastquote:Op maandag 29 november 2010 05:34 schreef malse-sjanker het volgende:
ik ontspan alleen op de wc.
maar even serieus, de bedoeling is, fokstok dezelfde dag plaatsen, kun je dit niet, laat hem dan liggen voor een ander, toch?
regels staan er niet voor niks.
zo deed ik het het liefst want dan kom je nog eens ergens waar je anders nooit komt, lekker een beetje rondtoeren in en rond het dorpje/de stad waar de stok ergens moet liggenquote:Op woensdag 1 december 2010 21:44 schreef boertie het volgende:
De meeste users gaan hem halen omdat ze weten waar het is. Volgens mij is er niemand die elk plaatsnaambordje langs gaat lopen omdat hij de stok wil verplaatsen (uitzonderingen daar gelaten) ...
Tuurlijk wel, straks kunnen ze die eitjes niet vinden, dat is toch zonde.quote:Op donderdag 2 december 2010 17:31 schreef MOD het volgende:
Dat doe je tijdens het paaseieren zoeken toch ook niet? Van te voren aanwijzen waar ze liggen. Laat dat over aan de gene die hem gaat halen zou ik zeggen.
Ik doe het meestal andersom. Als ik een mooi plaatje tegenkom om de stok neer te gooien toer ik altijd even rond in dat plaatsje om te kijken of er nog een leuk stokbord staatquote:Op donderdag 2 december 2010 16:50 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
zo deed ik het het liefst want dan kom je nog eens ergens waar je anders nooit komt, lekker een beetje rondtoeren in en rond het dorpje/de stad waar de stok ergens moet liggen![]()
[...]
Dat was in Rijswijk, maar het schijnt een gewoonte te wordenquote:Op donderdag 18 november 2010 22:56 schreef zwarte_hand het volgende:
Ik had een ladder nodig om bij de sleutel te komen, had wel even vermeld mogen worden 3,5m boven de grond![]()
.
[ afbeelding ]
quote:
volgens mij ben jij wel heel goed in dat pinpointenquote:Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef boertie het volgende:
Even een schot voor de boeg.
Ik vermoed dus hier
hint1:quote:Waarom niet:
Kan het sleutelbord niet vinden.![]()
Ander type plaatsnaamborden.
Niet het fototoestel maar de fotograaf bepaald voor het grootste gedeelte de kwaliteit van de fotoquote:Op zondag 5 december 2010 23:16 schreef boertie het volgende:
Btw zou ik een ander smoesje pakken om de slechte foto's te verklaren. Als je met een Canon PowerShot SX10 IS geen fatsoenlijke foto's kan maken dan lukt het nergens mee.
Daar ligt ie dus niet. Er staat daar wel een stadsplattegrond, maar dat is een andere.quote:Op zondag 5 december 2010 17:34 schreef boertie het volgende:
Even een schot voor de boeg.
Ik vermoed dus hier
Waarom wel:
Spiegeling klopt. (lantaarnpaal met anwb borden + stoplicht)
Straatnaam heeft met iets met stok (stokhasseltlaan)
Waarom niet:
Kan het sleutelbord niet vinden.![]()
Ander type plaatsnaamborden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |