Als je de standaardinstelling van 50 p.p.p. hebt is de de post van swarma de 1e post op pagina 6.quote:
naar?quote:
Kom je morgen wel achterquote:
Kudt. Ik vergeet altijd dat er sinds die liveupdate niet automatisch een nieuwe pagina gegenereerd wordtquote:Op zondag 16 januari 2011 21:17 schreef swollywood het volgende:
[..]
Als je de standaardinstelling van 50 p.p.p. hebt is de de post van swarma de 1e post op pagina 6.
jij hebt nog steeds het hele topic op 1 pagina omdat je deze nooit afsluitquote:Op maandag 17 januari 2011 17:41 schreef boertie het volgende:
[..]
Kudt. Ik vergeet altijd dat er sinds die liveupdate niet automatisch een nieuwe pagina gegenereerd wordt
een climax! woot!quote:
Valt het op?quote:Op maandag 17 januari 2011 18:37 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij hebt nog steeds het hele topic op 1 pagina omdat je deze nooit afsluit?
Er zijn nog 20 posts te gaan manquote:Op maandag 17 januari 2011 18:51 schreef Broertie het volgende:
* Broertie helpt even met volspammen zodat er weer een nieuw deel komt.....*
jij rekent echt als een sukkel trouwensquote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 posts te gaan man
Okay, 35 dan.quote:Op maandag 17 januari 2011 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij rekent echt als een sukkel trouwens
Hij is dus al weg uit heeze ? Dan hoef ik morgen niet te zoeken namelijkquote:
Des te meer reden om hem vol te krijgen....quote:Op maandag 17 januari 2011 22:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 posts te gaan man
Dan kan je 't volgende topic ook wel vol gaan spammen en als rede geven dat er nog 300 posts te gaan zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 07:14 schreef Broertie het volgende:
[..]
Des te meer reden om hem vol te krijgen....
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 01:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hij is dus al weg uit heeze ? Dan hoef ik morgen niet te zoeken namelijk. Anders ga ik even kijken
.
Dus ik ga er van uit, vandaag update als het goed is.quote:
quote:
bløfquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:46 schreef Prowl het volgende:
Het spel is al jaren naar de kloten dus niet zeuren of ik hang em aan een plaatsnaambord IN de Maas
Met het vliegtuig de stok ophalen.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef boertie het volgende:
We mogen nog blij zijn dat Nederland niet hetzelfde formaat heeft als Frankrijk of Duitsland
Mwah, als je meer mensen hebt wordt het meer een soort jacht. Lijkt me ook leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:50 schreef boertie het volgende:
We mogen nog blij zijn dat Nederland niet hetzelfde formaat heeft als Frankrijk of Duitsland
Nee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:29 schreef dralion13 het volgende:
och, Bonaire, Saba en Sint Eustatius zijn tegenwoordig nederlandse gemeentes, dus daar mag de stok ook heen, dan is zuid-duitsland nog dichtbij...
Jep. Maar je reageerde niet, dus nu heb ik lekker kunnen ontspannen met een muziekjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:11 schreef swarmahoer het volgende:
haha nice
vandaar dat je me aansprak, je wilde m ophalen
Ik neem aan dat de stok aan het rechterbord ligt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef Mikkie het volgende:
De foto ligt bij het rechterbord van foto twee
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de stok aan het rechterbord ligt?
Grapje, loop maar een beetje te stangen...![]()
Kudos voor de snelle verplaatsing en vooral de snelle plaatsing van de foto's! Daar schortte het de laatste tijd nogal aan.....![]()
Succes met ophalen danquote:Op zondag 23 januari 2011 09:08 schreef Thijz het volgende:
Kijk, da's weer een verplaatsing die de juiste kant op gaat.
Wat doe je?! Ik heb nota bene nog gedacht om het ding in Gemert te leggenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:47 schreef Crutch het volgende:
Ik was zaterdagnacht nog voor een opdracht in Gemert, verdomme vlakbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |