Dat dus. De beste wensen aan alle mensenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:36 schreef Broertie het volgende:
Bijdeweg, voor ik het vergeet en het interwebz en telefoonverkeer vastloopt...: alvast voor de hele Fok!-STOK-familie een heel fijn en voorspoedig 2011 toegewenst!Dat het nieuwe jaar maar veel leuke en spannende jachten mag opleveren!
ik zat al te denken: boertie en consorten zijn al op hun tufmobiel gestapt en alle bordjes langs gegaan. Valt me nog mee dat de Stok nog in Heeten ligt.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef boertie het volgende:
Ach, Heeten is zo groot nog niet, Is op de gok nog wel te doen
Had het een beetje in de buurt van amsterdam geweest had ik dat wel gedaan maar Heeten is me net iets te ver weg daarvoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef Thijz het volgende:
[..]
ik zat al te denken: boertie en consorten zijn al op hun tufmobiel gestapt en alle bordjes langs gegaan. Valt me nog mee dat de Stok nog in Heeten ligt.
Niels heeft ze opgestuurd naar Kenyaquote:Op zondag 2 januari 2011 14:35 schreef Broertie het volgende:
Maarre..... vind het nu wel eens een keer tijd worden voor de foto's... Of moeten ze eerst nog naar het kruidvat om ontwikkeld en afgedrukt te worden??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:De persoon die de FOK!stok heeft gevonden moet de FOK!stok gelijk naar een andere locatie brengen! Het is de bedoeling dat de foto's na het verplaatsen zo snel mogelijk op het forum staan.
Kun je dat niet doen, laat de stok dan gewoon liggen wellicht pakt iemand anders hem dan, zo niet dan kun je hem altijd nog ophalen als je hem wel gelijk kunt verplaatsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Hč, gatver. Net dat ik besloten heb morgen een kijkje te gaan nemen...quote:
Ik kwam door heeten toevallig, en bedacht me, hmm lag de stok niet hierquote:Op dinsdag 4 januari 2011 20:13 schreef Thijz het volgende:
[..]
Hč, gatver. Net dat ik besloten heb morgen een kijkje te gaan nemen...
Nope, is de verkeerde kant op.quote:
Al vanaf woensdag ziek thuis.quote:
quote:
Bijna 700kmquote:
Nou nou nou?quote:Op zondag 16 januari 2011 00:17 schreef DaMook het volgende:
, daar ben ik vandaag langs gekomen
, jammer dat ik het nu pas lees
. Misschien morgen eens gaan kijken als ik tijd heb
.
klopt (en fok-sleutelhangers)quote:Op zondag 16 januari 2011 00:12 schreef malse-sjanker het volgende:
[..]
jij hebt zeker nog reservesleutels ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |