Ik ook, bij Avatarquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:32 schreef Kally het volgende:
Ik heb het daadwerkelijk wel eens gedaan
Echt he, vooral als de film kut isquote:
Whahaha, ik bij Will Smit dat hij die anti-held was, wat een baggerfilm was dat.quote:
En vanavond helemaal, bij de Kuip vet veel beenruimtequote:Op zaterdag 27 november 2010 13:33 schreef Zeroku het volgende:
Die stoelen in de bios zitten wel zóó fijn
Ik kom alleen in Helmond en Eindhovenquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef Kally het volgende:
[..]
En vanavond helemaal, bij de Kuip vet veel beenruimte
Hmm ik heb hem wel afgekeken, maar had er wel meer van verwacht ja.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef Zeroku het volgende:
Avatar was echt kut. En dat voor de 300 miljoen die erin gestoken is.
Eens, slapen is beter dan het kijken van die film.quote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef Zeroku het volgende:
Avatar was echt kut. En dat voor de 300 miljoen die erin gestoken is.
Je zei kom hihiquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik kom alleen in Helmond en Eindhoven.
quote:
Bennyquote:
hoinquote:
En terecht, wantquote:
ja zijn leven is nu officieel vergaanquote:Op zaterdag 27 november 2010 13:55 schreef Zeroku het volgende:
Top 100 van vrijdag 26 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 790 iBenny
Wtf
Echt hequote:
Ken ik jou niet ergens van?quote:
Wat een slechte pick-up linequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van?
Just kiddingquote:
Nee.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ken ik jou niet ergens van?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Just kiddingNatuurlijk ken ik iBenny.
Ja ja ik zie hetquote:
Hij zit gewoon op FOK! te liegbeestenquote:
Pas op he, Benny is heilig in TALquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hij zit gewoon op FOK! te liegbeesten![]()
iBenny: Liegen op FOK!? Mag hoor. Maar dan in de kliko
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik geen Ploert benquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:08 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
I knowquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Pas op he, Benny is heilig in TAL
Heilig?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Pas op he, Benny is heilig in TAL
Misschienquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
I knowMaar plagen mag toch wel?
quote:
Nee.quote:
hehehe leuke woordkeuzequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat ik ga drummen, zeker nu jongste een gitaar krijgt, de Kally Family
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:11 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat ik ga drummen, zeker nu jongste een gitaar krijgt, de Kally Family
Mijn broer deed het vroeger en ik deed wel meelessen met hem, dus een beetje wel, maar ik zit eraan te denken op les te gaan ja.quote:
Wat leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn broer deed het vroeger en ik deed wel meelessen met hem, dus een beetje wel, maar ik zit eraan te denken op les te gaan ja.
Dan doen ze maar oordopjes inquote:
Ja ik ga zo even kijken, als het goed is kan het vlakbijquote:
Ja die ene, de rest weet ik nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan doen ze maar oordopjes in
Of ze genieten er gewoon vanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan doen ze maar oordopjes in
Dat kan ookquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan ookZo niet.. dan kan je altijd het tv-programma Bonje Met De Buren inschakelen
Ah joh... dan kan je die uilenkop ook weer eens aanschouwen.quote:
John of Natascha?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah joh... dan kan je die uilenkop ook weer eens aanschouwen.
quote:
Volgende keer wat groter aub.quote:
Sorry. Schrok je?quote:
Nee.quote:
Zie DM.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef Rauzer het volgende:
Zero, waarom heb je een extra account genomen?
quote:
Dat is klotequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Ik ben dom![]()
Heb net alles van de prono geteld, overschrijf ik het, kan ik weer opniew beginnen
Ik moet winnenquote:
Maiwu-quote:
Poesquote:
Hier nog genoegquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Lutte het volgende:
In heel Veghel geen witte chocoladeletter M meer te bekennen!
middagquote:
Het spijt me echt verschrikkelijkquote:
So you shouldquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
So you should![]()
Zou dat nou iedere ochtend schrikken zijn daar in de badkamer van de Frogertjes? 'Waarghh René!' 'OMG Natascha!' en dan in koor:"Je liet me schrikken!"
Ik ben dus PD. Ik kom van de GRTDOJW-SCquote:
Uitwisselingsstudent. O.a. Koen, Benny, Symphonic en Miauw tegen PD en Michhas.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben dus PD. Ik kom van de GRTDOJW-SCVerder zit ik regelmatig in GC en KLB
Ah. KLB. Ik had je username al eens voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben dus PD. Ik kom van de GRTDOJW-SCVerder zit ik regelmatig in GC en KLB
Ik ben dan geen notoire kutuserquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah. KLB. Ik had je username al eens voorbij zien komen.
Ik ook niet, maar kom er wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben dan geen notoire kutuser
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:55 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik ging even een ruiltrucje doen met wat auto's.
Wie heeft er gezegd dat het handig is om de zaterdag vóór Sinterklaas dóór de stad terug te rijden?
Wat nou, recessie.
En dat is nog niet eens het ergste probleem. Je hebt ook nog van die opgewarmde lijken en moeders (no offence) die hun rijbewijs bij de blueband bij elkaar gespaard hebben die voor de ingang van een VOLLE (Je weet wel, met zo'n rood lampje 'VOL'.) vakkundig een doorgaande weg volbouwen.quote:
Ik weet het, ik irriteer me kapot aan die dozenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens het ergste probleem. Je hebt ook nog van die opgewarmde lijken en moeders (no offence) die hun rijbewijs bij de blueband bij elkaar gespaard hebben die voor de ingang van een VOLLE (Je weet wel, met zo'n rood lampje 'VOL'.) vakkundig een doorgaande weg volbouwen.
Fiets FTWquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, ik irriteer me kapot aan die dozen
Echt niet, weet je hoe koud?quote:
Hehehe ik zie het al voor mequote:
Met een fiets heb je lang niet zo veel ergenissenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt niet, weet je hoe koud?
Mijn auto brengt me overal
Jaaa, en ik heb gewoon 20 punten!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[VOH] The Voice Prono!
We hebben een nieuwe #1
Auto's zijn de eerste 10 minuten ook koud. Behalve mijn Volvo. Stoelverwarming.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt niet, weet je hoe koud?
Mijn auto brengt me overal
Whehe, ik las .... (Vul maar in.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[VOH] The Voice Prono!
We hebben een nieuwe #1
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[VOH] The Voice Prono!
We hebben een nieuwe #1
Ik ookquote:
Promo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Auto's zijn de eerste 10 minuten ook koud. Behalve mijn Volvo. Stoelverwarming.
[..]
Whehe, ik las .... (Vul maar in.)
Ja die van iBennyquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
Die dagstats van gister!x honder ,miljoen miljard.
daar zijn vrouwen handig inquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef Lutte het volgende:
Ik eet een mandarijn, ik maak biologie en ik FOK!. Multitasken!!
Dankje JJH, dankje Benny!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... Ik zou dr knuffelen
Maar wie eigenlijk niet?
Je bent ook schattigquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje JJH, dankje Benny!
En dat effect roep ik vaker op bij mensen.Ik ben ook nog eens krap 1.60, klein dus, wat schattig wordt gevonden.
Dat had je al eens eerder gezegd, daarom ook.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat effect roep ik vaker op bij mensen.Ik ben ook nog eens krap 1.60, klein dus, wat schattig wordt gevonden.
En deze uitspraken maken je nog schattigerquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:15 schreef Lutte het volgende:
Grrr... Missy mag van papa niet boven, want 'dat is vies'.
Dit dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
En deze uitspraken maken je nog schattiger
Dat is ook een van de redenenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waaronder dit dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, dit is bloedserieus! Want als ik in het weekend 's ochtends om een uur of acht Missy beneden ga halen, zodat ze bij mij verder kan slapen en niet het hele huis wakker mauwt hoor ik hem niet klagen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Lutte.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dit is bloedserieus! Want als ik in het weekend 's ochtends om een uur of acht Missy beneden ga halen, zodat ze bij mij verder kan slapen en niet het hele huis wakker mauwt hoor ik hem niet klagen!
En als ik 's ochtends cornflakes eet en ze komt goedemorgen zeggen/om melk zeuren drinkt ze zelfs van de lepel!
Ik wil jou adopterenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dit is bloedserieus! Want als ik in het weekend 's ochtends om een uur of acht Missy beneden ga halen, zodat ze bij mij verder kan slapen en niet het hele huis wakker mauwt hoor ik hem niet klagen!
En als ik 's ochtends cornflakes eet en ze komt goedemorgen zeggen/om melk zeuren drinkt ze zelfs van de lepel!
Haha, dat ga ik ook doen! Protest protest protest!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef JJH het volgende:
En tevens zou ik morgen die kat beneden laten staan.
Stop met werken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef Zeroku het volgende:
Godvertyfus, weer een werkbroek kapot.
Betaal jij mij uit dan?quote:
quote:
quote:
naar een warm oord?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin om een paar maanden op reis te gaan
Braziliëquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
Of een tijdje in het buitenland te werken.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin om een paar maanden op reis te gaan
Een vriend van mij heeft daar een appartementquote:
Dat lijkt me ook wel gaaf. Een half jaar ofzo meedraaien op een ranch ofzo in Australiëquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
Of een tijdje in het buitenland te werken.
Ohh zoiets als Godtjequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel gaaf. Een half jaar ofzo meedraaien op een ranch ofzo in Australië
Lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
HalloatjesIk ga weer een kop choco maken
Succesquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga multifunctioneel douchen, haren wassen en de badkamer schrobben
Hoihoiquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
HalloatjesIk ga weer een kop choco maken
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoihoi
Lekker
Je staat eerste.. [VOH] The Voice Prono!
Sopze!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga multifunctioneel douchen, haren wassen en de badkamer schrobben
Ik heb het topic doorgelezen/gescrolled.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh zoiets als Godtje![]()
120 dagen Zuidoost-Azië .... wat ga ik doen? Deel 1
pak de fietsquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen/gescrolled.
Nu wil ik ook.
Helleuquote:
Doei.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen/gescrolled.
Nu wil ik ook.
Watcha doin'?quote:
Heb mijn laptop helemaal uitelkaar gehaald en weer inelkaar gezet...quote:
Mijne kookt de laatste tijd, dus hij moet ook open, maar hij leek redelijk schoon, maar hij moet nog een keer geheel open, maar dan komt het niet meer goed ben ik bangquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb mijn laptop helemaal uitelkaar gehaald en weer inelkaar gezet...
Ding maakt zo'n lawaai, dus ik wilde de ventilator schoonmaken...
Waar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Op dit moment sta ik op 1 in die stats![]()
![]()
Nou het is een akelig klusje. Het is gelukt, maar er zat bijna geen stof in de ventilatorquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijne kookt de laatste tijd, dus hij moet ook open, maar hij leek redelijk schoon, maar hij moet nog een keer geheel open, maar dan komt het niet meer goed ben ik bang
Zo is het bij mij ook..quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pc maak ik zo open en kan ik zelf bouwen, maar met een laptop ben ik voorzichtig
Leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)1-2010&c_top=top_100
Ja goed he? Biertje?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nou het is een akelig klusje. Het is gelukt, maar er zat bijna geen stof in de ventilator
Cool, meteen gebookmarked. Kende ik nog niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)1-2010&c_top=top_100
Neen.quote:
Oh, goed punt, ga ik ook eens doen, wie weet kom ik wat tegenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook..
Maar ik had een instructie voor deze laptop gevonden op internet
mocht je het nog meer interesseren. Elke dag tussen 00:15 en 00:30 uur staat het ook in GC vermeld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Cool, meteen gebookmarked. Kende ik nog niet...
Ik kwam er na een paar plaatjes achter dat het toch niet helemaal hetzelfde was als op de plaatjes...quote:
Ja, da's bekendquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
mocht je het nog meer interesseren. Elke dag tussen 00:15 en 00:30 uur staat het ook in GC vermeld.
ohwquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 26 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
20. 224 Joooo-pi
Oeps, en nu?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik kwam er na een paar plaatjes achter dat het toch niet helemaal hetzelfde was als op de plaatjes...
Een plastic stripje moest je niet gewoon eruit wippen, maar zat aan de achterkant toch vast met een raar type schroef...
Gevolg: stripje gebroken
Het klikt nog wel vast en als het niet goed vast blijft zitten, kan ik altijd nog secondenlijm gebruiken. Het valt meequote:
Daar klopt niks vanquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
nr aantal gebruiker
1 55114 iBenny
2 46145 Kally
3 42929 Zeroku
Scheelt meer dan 5.000 posts dan bij mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar klopt niks van
Posts van achter tellen niet mee
achter?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar klopt niks van
Posts van achter tellen niet mee
Ja.quote:
Je haar danstquote:
Bij FOK! alleen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh mijn laptop is ook een beetje vaag. Ik typ sneller dan de letters in beeld komen.
Ik heb hier ook nog een oude pc staan waar ik de harde schijf uit moet halen zodat ie mee kan met het grofvuil. Even uitvinden hoe ik dat moet doen.
Tell me gurllllquote:
Weet ik eigenlijk niet, even uitproberen. Nu werkt het wel weer gewoon.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij FOK! alleen?
Of als je FOK! open hebt staan...
hmm, altijd alleen bij bepaalde programma's?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh mijn laptop is ook een beetje vaag. Ik typ sneller dan de letters in beeld komen.
Ik heb hier ook nog een oude pc staan waar ik de harde schijf uit moet halen zodat ie mee kan met het grofvuil. Even uitvinden hoe ik dat moet doen.
Oh dat heb ik ook, en dan bijna bij alles, meestal na 10 woorden moet ie ff nadenkenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij FOK! alleen?
Of als je FOK! open hebt staan...
Klopt... komt door die sneeuw in de header.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, even uitproberen. Nu werkt het wel weer gewoon.
Heb op FOK! wel steeds gezeur met een script trouwens grrr
Ik heb alleen iTunes aan verder en nog een andere sitequote:Op zaterdag 27 november 2010 16:56 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
hmm, altijd alleen bij bepaalde programma's?
In ieder geval kan je pc het even niet bijbenen.
Meen je nietquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... komt door die sneeuw in de header.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt... komt door die sneeuw in de header.
Meh, ja, zodra je de sneeuw daadwerkelijk in beeld krijgt, gaat het metertje omhoogquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... slurpt geheugen.
Ik denk opeens "Goh wat wordt mijn laptop warm"
FF, maar hier bokt hij al voordat het ging sneeuwen geloof ikquote:
Oh vandaarquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup... slurpt geheugen.
Ik denk opeens "Goh wat wordt mijn laptop warm"
IEquote:
Elke keer als ik weer ergens op een PC IE tegenkomt, dan weer ik weer waarom ik het niet gebruikquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:01 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh vandaarik had daar van de week ook erg last van maar goed toen had ik ook 4 FOK-pagina's open ofzo
[..]
IE
Ik ben het gewend, daaromquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:05 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Elke keer als ik weer ergens op een PC IE tegenkomt, dan weer ik weer waarom ik het niet gebruik
Maar je kan de favorieten importeren in de andere browsers.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ben het gewend, daarom![]()
Soms gebruik ik FF, die staat er ook op, maar al mijn favorieten staan weer in IE en uiteindelijk ga ik dan weer verder op IE
Oh ik dacht dat dat niet kon, eens naar kiekenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar je kan de favorieten importeren in de andere browsers.
Hmmm ik hoor er wisselende verhalen over maar ik ga er eens naar kijken. Goedequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Maar je kan de favorieten importeren in de andere browsers.
Ik heb een hele tijd FF gebruikt, maar die begint ook "zwaar" te worden. Ik vind Chrome (of Chromium) echt licht draaien
Het gaat automatisch met een knopje:quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dat niet kon, eens naar kiekenEn ben benieuwd naar die Chrome, ook eens kieken vanavond
![]()
Super, thanks!quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:15 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Het gaat automatisch met een knopje:
http://www.google.com/sup(...)y?hl=en&answer=96816
Muziek? Verzorgingsproducten? Boek? Kleding? Gagdgets?quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:22 schreef Graseter het volgende:
Ik moet een sinterklaas kado uitkiezen. Ik weet niets.
Muziek download ik, verzorgingquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Muziek? Verzorgingsproducten? Boek? Kleding? Gagdgets?
Dan ga je je verdiepen in de gadgets als dat toch zoveel dingen zijnquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Muziek download ik, verzorging, lezen
, kleding nah, gadgets zijn zoveel dingen.
Maar ik heb alles al wat ik wil.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan ga je je verdiepen in de gadgets als dat toch zoveel dingen zijn
behalve een Fok!abboquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik heb alles al wat ik wil.
Dan zeg je: Dankjewel Sinterklaas maar ik hoef dit jaar niets.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:27 schreef Graseter het volgende:
[..]
Maar ik heb alles al wat ik wil.
Dat kan ik helaas niet afslaan.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:28 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dan zeg je: Dankjewel Sinterklaas maar ik hoef dit jaar niets.
http://www.gadgethouse.nl(...)d-voor-je-hoofd.htmlquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:28 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dat kan ik helaas niet afslaan.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.gadgethouse.nl(...)d-voor-je-hoofd.html
Ja dit is echt heel leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:33 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik mocht nooit met mijn eten spelen maar dit vind ik echt leuk
Jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dit is echt heel leuk![]()
Ik zie me al gaan met spinazie sliertjes, beetje het haar draperen![]()
quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.gadgethouse.nl(...)d-voor-je-hoofd.html
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben trouwens erg makkelijk, deze vind ik ook leuk:
http://www.icadeau.nl/nl/kurken-parachute
Omg hoe verzinnen ze hetquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja![]()
Ik ben trouwens erg makkelijk, deze vind ik ook leuk:
http://www.icadeau.nl/nl/kurken-parachute
Bestel er 2 voor je jongensquote:
Jaquote:
Mooi jij weet een sinterklaas kadoquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
http://www.gadgethouse.nl(...)ngstation-blauw.html
En 1 voor moedersquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef Graseter het volgende:
Sinterklaas kado gevonden.
http://www.gadgethouse.nl(...)-voor-1-persoon.html
Oh dat zou ik willenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef Graseter het volgende:
Uiteraardquote:
Die is cuuuutequote:Op zaterdag 27 november 2010 17:37 schreef Graseter het volgende:
http://www.gadgethouse.nl(...)ngstation-blauw.html
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:38 schreef Graseter het volgende:
Hettyquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:43 schreef Graseter het volgende:
http://www.gadgethouse.nl(...)reau-stofzuiger.html
Hetty, Henry en Charlesquote:
Ik ga ook douchen en zulksquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
even lekker in bad, dan haartjes doen en dan naar siepie
Doet Prins Charles ook stofzuigen?quote:
Nog even een peukkie doenquote:
Ik denk dat die wel 2 Hetty's heeft om te zuigenquote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet Prins Charles ook stofzuigen?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat die wel 2 Hetty's heeft om te zuigen
Dank je wel lieverd, maar ik ben hier nog wel even hoor, ze is half 8 bij mequote:
Ohhhh, ja ik denk dat ik er wel ben. Ik rommel wat heen en weer vandaag, thuis en op Fok.quote:Op zaterdag 27 november 2010 17:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Dank je wel lieverd, maar ik ben hier nog wel even hoor, ze is half 8 bij me
Trouwens ben jij hier vanavond? Als ik terug kom van de film?
Mooi kunnen we vannacht kletsen zoals we hadden gezegdquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohhhh, ja ik denk dat ik er wel ben. Ik rommel wat heen en weer vandaag, thuis en op Fok.
Doen wequote:Op zaterdag 27 november 2010 18:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi kunnen we vannacht kletsen zoals we hadden gezegd
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Back home. Nu lekker pannenkoeken, vanavond ben ik er weer hier.
Op de courgette na lijkt het me lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:19 schreef Bos81 het volgende:
http://www.ah.nl/recepten(...)&proteinSource=vlees
ONdanks dat ik waarschijnlijk te weinig kokos heb gebruikt, smaakte het prima.
Dit ga ik denk ik dus wel vaker maken..
Je moet er wel van houden ja, En je kan de courgettes denk ik wel eventueel vervangen of weglaten. Misschien vervangen door Champignons.. Dat kan ook wel lekker zijn..quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op de courgette na lijkt het me lekker
Ik heb een dik vest aangetrokken, niet echt charmant maar het is zo koudquote:
Ohh dat ziet er lekker uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:19 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:21 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet er wel van houden ja, En je kan de courgettes denk ik wel eventueel vervangen of weglaten. Misschien vervangen door Champignons.. Dat kan ook wel lekker zijn..
Je hebt een erg charmant hoofd, maakt veel goed. Bioscopen zijn vaak zo koud dus een vest is wel nodigquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik heb een dik vest aangetrokken, niet echt charmant maar het is zo koud
O boeit mij het, ik ben met Miran en ga voor de filmquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Goed idee die champignons
[..]
Je hebt een erg charmant hoofd, maakt veel goed. Bioscopen zijn vaak zo koud dus een vest is wel nodig
Lekker Bos, ziet er goed uitquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:19 schreef Bos81 het volgende:
Ze strijkt hem ook altijdquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik ben toch benieuwd wat dat inhoudt
Ja, ik kook dan ook best graag dus zijn dit soort AH recepten wel ideaal. Kan ik 2 dagen van eten..quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lekker Bos, ziet er goed uitLeuk dat je zoveel aandacht voor koken en recepten hebt
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:32 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
Ik ben toch benieuwd wat dat inhoudt
Eigenlijk heel weinigquote:
Ziet er lekker uit! Mooie site ookquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef borisz het volgende:
http://www.cheeseandburger.com/ Hamburger 3 gemaakt.
Helaas lukte een dubbele hamburger niet want het viel steeds om.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:38 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Eigenlijk heel weinig
Beetje bronzing powder, maar echt een beetje, eyeliner en mascara, en klaar
Leukquote:Op zaterdag 27 november 2010 18:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, ik kook dan ook best graag dus zijn dit soort AH recepten wel ideaal. Kan ik 2 dagen van eten..
Grapje, water. Ik ga natuurlijk niet appelsap drinken met 100% appelsap. Dan ben ik binnen 5 minuten weg.quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 18:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Grapje, water. Ik ga natuurlijk niet appelsap drinken met 100% appelsap. Dan ben ik binnen 5 minuten weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |