Ik wil jou adopterenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dit is bloedserieus! Want als ik in het weekend 's ochtends om een uur of acht Missy beneden ga halen, zodat ze bij mij verder kan slapen en niet het hele huis wakker mauwt hoor ik hem niet klagen!
En als ik 's ochtends cornflakes eet en ze komt goedemorgen zeggen/om melk zeuren drinkt ze zelfs van de lepel!
Haha, dat ga ik ook doen! Protest protest protest!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:20 schreef JJH het volgende:
En tevens zou ik morgen die kat beneden laten staan.
Stop met werken.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:21 schreef Zeroku het volgende:
Godvertyfus, weer een werkbroek kapot.
Betaal jij mij uit dan?quote:
quote:
quote:
naar een warm oord?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin om een paar maanden op reis te gaan
Braziliëquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
Of een tijdje in het buitenland te werken.
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:40 schreef -Miauw- het volgende:
Ik heb zin om een paar maanden op reis te gaan
Een vriend van mij heeft daar een appartementquote:
Dat lijkt me ook wel gaaf. Een half jaar ofzo meedraaien op een ranch ofzo in Australiëquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:43 schreef -Miauw- het volgende:
Of een tijdje in het buitenland te werken.
Ohh zoiets als Godtjequote:Op zaterdag 27 november 2010 15:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel gaaf. Een half jaar ofzo meedraaien op een ranch ofzo in Australië
Lekkerquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
HalloatjesIk ga weer een kop choco maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |