Of ze genieten er gewoon vanquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:15 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan doen ze maar oordopjes in
Dat kan ookquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:17 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dat kan ookZo niet.. dan kan je altijd het tv-programma Bonje Met De Buren inschakelen
Ah joh... dan kan je die uilenkop ook weer eens aanschouwen.quote:
John of Natascha?quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:18 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ah joh... dan kan je die uilenkop ook weer eens aanschouwen.
quote:
Volgende keer wat groter aub.quote:
Sorry. Schrok je?quote:
Nee.quote:
Zie DM.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:21 schreef Rauzer het volgende:
Zero, waarom heb je een extra account genomen?
quote:
Dat is klotequote:Op zaterdag 27 november 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
Ik ben dom![]()
Heb net alles van de prono geteld, overschrijf ik het, kan ik weer opniew beginnen
Ik moet winnenquote:
Maiwu-quote:
Poesquote:
Hier nog genoegquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:41 schreef Lutte het volgende:
In heel Veghel geen witte chocoladeletter M meer te bekennen!
middagquote:
Het spijt me echt verschrikkelijkquote:
So you shouldquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:48 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
So you should![]()
Zou dat nou iedere ochtend schrikken zijn daar in de badkamer van de Frogertjes? 'Waarghh René!' 'OMG Natascha!' en dan in koor:"Je liet me schrikken!"
Ik ben dus PD. Ik kom van de GRTDOJW-SCquote:
Uitwisselingsstudent. O.a. Koen, Benny, Symphonic en Miauw tegen PD en Michhas.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben dus PD. Ik kom van de GRTDOJW-SCVerder zit ik regelmatig in GC en KLB
Ah. KLB. Ik had je username al eens voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:50 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben dus PD. Ik kom van de GRTDOJW-SCVerder zit ik regelmatig in GC en KLB
Ik ben dan geen notoire kutuserquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah. KLB. Ik had je username al eens voorbij zien komen.
Ik ook niet, maar kom er wel.quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:56 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik ben dan geen notoire kutuser
quote:Op zaterdag 27 november 2010 14:55 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik ging even een ruiltrucje doen met wat auto's.
Wie heeft er gezegd dat het handig is om de zaterdag vóór Sinterklaas dóór de stad terug te rijden?
Wat nou, recessie.
En dat is nog niet eens het ergste probleem. Je hebt ook nog van die opgewarmde lijken en moeders (no offence) die hun rijbewijs bij de blueband bij elkaar gespaard hebben die voor de ingang van een VOLLE (Je weet wel, met zo'n rood lampje 'VOL'.) vakkundig een doorgaande weg volbouwen.quote:
Ik weet het, ik irriteer me kapot aan die dozenquote:Op zaterdag 27 november 2010 14:59 schreef JJH het volgende:
[..]
En dat is nog niet eens het ergste probleem. Je hebt ook nog van die opgewarmde lijken en moeders (no offence) die hun rijbewijs bij de blueband bij elkaar gespaard hebben die voor de ingang van een VOLLE (Je weet wel, met zo'n rood lampje 'VOL'.) vakkundig een doorgaande weg volbouwen.
Fiets FTWquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, ik irriteer me kapot aan die dozen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |