Dit dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er siewosie bij, datum maakt me niet uit.
Nee vandaar dat we eerst willen weten hoeveel er mee gaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben er bij, alle data een probleem!
Een heel weekend houd in van vrijdagavond tot zondagmiddag?
Prijsindicatie al ongeveer bekend?
Achzo.. ik gok een mannetje tussen de 10 en 15.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vandaar dat we eerst willen weten hoeveel er mee gaan
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh wacht, alle paupers er nog tussen uit... dat worden er max. 10
Tegen entree van 25 euro, jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
Ik neem aan dat als we in een huisje gaan, er ook mensen gewoon langs kunnen komen...
Jawel, maar idd wel zo eerlijk dat die dan wel meebetalen aan de boodschappen van die dag. Patrique ik weet niet waar maar we regelen wel wat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
Ik neem aan dat als we in een huisje gaan, er ook mensen gewoon langs kunnen komen...
Okan, we zoeken goedkoopquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef Goratj het volgende:
Heej lijkt me laggen ben alleen benieuwd hoe duur het word, maar daarvoor moet ik me natuurlijk eerst op geven . In maart zal het mij het beste uitkomen
Nee Bart slaapt sowieso bij Miranda en mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Stapelen/sandwichen wat betreft slapen lijkt al geen probleem, gezien de test.
Ja precies, en we kunnen het behangen met maandverbandquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Goratj het volgende:
Kunnen ook van kratten bier huisje maken
Wel always dan hea?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja precies, en we kunnen het behangen met maandverband
Always.quote:
Jeugdherbergjequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Stapelen/sandwichen wat betreft slapen lijkt al geen probleem, gezien de test.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |