Dit dusquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er siewosie bij, datum maakt me niet uit.
Nee vandaar dat we eerst willen weten hoeveel er mee gaanquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben er bij, alle data een probleem!
Een heel weekend houd in van vrijdagavond tot zondagmiddag?
Prijsindicatie al ongeveer bekend?
Achzo.. ik gok een mannetje tussen de 10 en 15.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee vandaar dat we eerst willen weten hoeveel er mee gaan
quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:05 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh wacht, alle paupers er nog tussen uit... dat worden er max. 10
Tegen entree van 25 euro, jaquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
Ik neem aan dat als we in een huisje gaan, er ook mensen gewoon langs kunnen komen...
Jawel, maar idd wel zo eerlijk dat die dan wel meebetalen aan de boodschappen van die dag. Patrique ik weet niet waar maar we regelen wel wat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:07 schreef iBenny het volgende:
Ik neem aan dat als we in een huisje gaan, er ook mensen gewoon langs kunnen komen...
Okan, we zoeken goedkoopquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef Goratj het volgende:
Heej lijkt me laggen ben alleen benieuwd hoe duur het word, maar daarvoor moet ik me natuurlijk eerst op geven . In maart zal het mij het beste uitkomen
Nee Bart slaapt sowieso bij Miranda en mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Stapelen/sandwichen wat betreft slapen lijkt al geen probleem, gezien de test.
Ja precies, en we kunnen het behangen met maandverbandquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Goratj het volgende:
Kunnen ook van kratten bier huisje maken
Wel always dan hea?quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja precies, en we kunnen het behangen met maandverband
Always.quote:
Jeugdherbergjequote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Stapelen/sandwichen wat betreft slapen lijkt al geen probleem, gezien de test.
quote:
Niet te absorberend anders zuigen ze alle bierflessen leegquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja precies, en we kunnen het behangen met maandverband
Deksel op de laarsquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Goratj het volgende:
[..]
Niet te absorberend anders zuigen ze alle bierflessen leeg
Nee precies, we moeten iemand vinden met een niet te wijde en grote kut.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:12 schreef Goratj het volgende:
[..]
Niet te absorberend anders zuigen ze alle bierflessen leeg
Goed... dit gaat al de verkeerde kant opquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee precies, we moeten iemand vinden met een niet te wijde en grote kut.
Ja mij schikken alle dagen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar goed, weer naar de basic vraag lijkt me. Kom je en wanneer schikt het?
Aangepastquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:43 schreef JJH het volgende:
Crap, ik zie net dat 4 maart carnaval is, dat valt dus af voor mij.
Nee, niemand vind jou belagrijk genoeg en leest dus ver je heen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Viel het nou serieus niet op dat ik alle 3 de datums EEN probleem vind?
Ja, dat lijkt me leuk.quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
we gaan wel een nachtelijke spooktocht doen he
Het ging over de meet bannyquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:57 schreef iBenny het volgende:
De SC is [TAL SC #787] Een knaak voor Turid
Hier gewoon (inhoudelijk!) over de meet graag, danku
Lees eens goed de opquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Viel het nou serieus niet op dat ik alle 3 de datums EEN probleem vind?
spoken genoegfquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
we gaan wel een nachtelijke spooktocht doen he
Of Bella ongesteld zou zijn, JJH een kut taxichauffeuse zou zijn, enz. is niet bepaald over de meet lullenquote:
Ja, en daar staatquote:
Ja anders wordt het te laat, dus je neemt maar vrijquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en daar staat
Wie gaan er mee:
Lijstje namen, en dan staat er alsnog dat patrique meegaat, maar alle data een probleem vind
Maar, ik ben er uiteraard bij!
Ik ag toch ook meequote:Op dinsdag 16 november 2010 14:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja anders wordt het te laat, dus je neemt maar vrij
Bella, ja anders kon ik dr niet daggeren op de meet... DUS GAAT OVER DE MEET!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of Bella ongesteld zou zijn, JJH een kut taxichauffeuse zou zijn, enz. is niet bepaald over de meet lullen
En jij regelt spoken? Anders kan de helft maar mee!quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil de route wel uitstippelen 's middagsDus we moeten wel een huisje hebben waar een bos in de buurt is
Dan gaan we eerst zuipen, en dan rond een uur of 11 gaan we op pad, in groepjes
quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bella, ja anders kon ik dr niet daggeren op de meet... DUS GAAT OVER DE MEET!
En verder moet je niet huilie doen banny, zo ken ik je niet
Owjaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:06 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En jij regelt spoken? Anders kan de helft maar mee!
Hahaquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
Ow dit is echt een spel voor een meet in het bos
je maakt briefjes met de namen van alle deelnemers van het kamp erop, en laat iedereen een briefje trekken. de deelnemers mogen elkaar niet vertellen wie ze getrokken hebben, en moeten het voorelkaar zien te krijgen diegene die zij hebben getrokken op een ongezien moment een zoen te geven! als je die persoon een zoen hebt gegeven krijg je zijn/haar kaartje, daar staat dan de volgende persoon op die je moet 'zoenen'. de persoon met de meeste kaartjes heeft gewonnen!
Whut?quote:Op dinsdag 16 november 2010 14:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Of Bella ongesteld zou zijn, JJH een kut taxichauffeuse zou zijn, enz. is niet bepaald over de meet lullen
Lama, was niet grappig fopjenquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mee, datum maakt niet uit ik regel wel dat ik kan
okquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Kally het volgende:
Eerst maar regelen dat we gaan Miran, dan gaan wij erna wel van alles verzinnen
Ik was opeens een taxichauffeuse. Nu ben ik net nog naar de WC geweest en ik kan je vertellen dat dat niet zo is.quote:
Gelukkigquote:Op dinsdag 16 november 2010 14:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik was opeens een taxichauffeuse. Nu ben ik net nog naar de WC geweest en ik kan je vertellen dat dat niet zo is.
Open haard?quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
Dus een huisje waar je een kampvuur mag maken
kampvuur is best warm hoorquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Open haard?
Misschien vriest het wel
Dan moet iedereen lichamen tegen elkaar schuren.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Kally het volgende:
[..]
Open haard?
Misschien vriest het wel
Hey mij maakt het niet uit, wie gilt altijd on topic dat ze het koud heeftquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan moet iedereen lichamen tegen elkaar schuren.
Het wordt 18 maart Koen, 4 maart is carnavalquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:57 schreef Koen66 het volgende:
Moet eens ff de agenda er op na slaan wanneer ik wel of niet kan.
Was 1 van die weekenden het carnaval weekend??
Drenthe is op zich wel okquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Weer een beetje centraal doen in Nederland?
quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Hey mij maakt het niet uit, wie gilt altijd on topic dat ze het koud heeft
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:16 schreef DeZwabber het volgende:
Hierbij geef ik, DeZwabber, mij op voor een weekendarrangement drankorgie TAL-meet.
Ik heb een autoquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Dan ben ik zeker voor... jullie gaan maar lekker reizen nu
Ik rij met jou mee en Thomas denk ik ookquote:
Profiteur.quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik rij met jou mee en Thomas denk ik ook
Jeweetzellufquote:
quote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef JJH het volgende:
Drente?
Huttenheugte!
En Thomas is er al geweest zie ik.
ja maar geen superlange treinreizenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ookal had je een vliegtuig, Dat is ook reizen poedeltje!
Uiteraardquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik rij met jou mee en Thomas denk ik ook
Daar heb ik een keer in een spookhuisje gezetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:23 schreef JJH het volgende:
Drente?
Huttenheugte!
En Thomas is er al geweest zie ik.
Oh nee, ik doe mijn oren dichtquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer in een spookhuisje gezeten
Bang dat ik was
We hoorden 's nachts kinderen rennen en spelen, en dat was onmogelijk, want de huisjes om ons heen waren leeg
We hoeven natuurlijk niet per se naar een Landal of Center Parks toe, er zijn ook zat bedrijven en/of mensen die grotere huisjes verhuren.quote:Op woensdag 17 november 2010 00:30 schreef Koen66 het volgende:
zow, gezien het aantal wordt het geen 'huisje' maar een 'huis' of meerdere 'huisjes'
Indeed, zowiezo Center Parcs is aardig aan de prijs, en als je niet speciaal voor het grote zwembad komt wat overdreven. Ook voor de barfaciliteiten hoef je het niet te doen, die creeeren we toch zelfquote:Op donderdag 18 november 2010 01:54 schreef JJH het volgende:
[..]
We hoeven natuurlijk niet per se naar een Landal of Center Parks toe, er zijn ook zat bedrijven en/of mensen die grotere huisjes verhuren.
maar extra korting is alrijd mooi meegenomenquote:Op donderdag 18 november 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik krijg siewosie korting bij landal en CenterParcs.
Hoe dat met roompot zit, moet ik even navragen hier
Dat is waar. Ik heb even bij Roompot (die naam is wel...) gekeken omdat ze meestal goedkoper zijn dan die andere twee. Volgens mij is het iets van 38 euro per persoon voor een weekend. Maar als jij korting krijgt bij Landal en Center Parcs...quote:Op donderdag 18 november 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar extra korting is alrijd mooi meegenomen
Maar een 12 persoonshuisje is beter. En als er dan nog meer komen, luchtbedden en slaapzakken mee
nee dan halen we het er niet uitquote:Op donderdag 18 november 2010 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat is waar. Ik heb even bij Roompot (die naam is wel...) gekeken omdat ze meestal goedkoper zijn dan die andere twee. Volgens mij is het iets van 38 euro per persoon voor een weekend. Maar als jij korting krijgt bij Landal en Center Parcs...
Reken het anders nog even na hoor. Mijn berekeningen zijn nooit zo betrouwbaarquote:Op donderdag 18 november 2010 11:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dan halen we het er niet uitLandal en CP is met korting 50 euro ongeveer
Maar ik kan wel navragen of ik korting krijg op roompot
uiteraardquote:Op donderdag 18 november 2010 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan niet een heel weekend, máár wellicht wel langshobbelen?
Tuurlijk kan datquote:Op donderdag 18 november 2010 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
ik kan niet een heel weekend, máár wellicht wel langshobbelen?
Echten.quote:Op donderdag 18 november 2010 10:37 schreef -Miauw- het volgende:
Deze huisjes zijn goed betaalbaar en best ok.
http://www.roompotparken.(...)6pers/pricetable.htm
Heel basic, in de bossen, er zijn wel een zwembad en een snackbar geloof ik en een tennisbaan...
Heb er een eindexamenfeestjeweekend gehad
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:28 schreef charmed_angel het volgende:
Ze hebben ook een Landhuis voor 8 personen.
http://www.roompotparken.(...)?browsedate=20110301
Als we daar met z'n twaalven ingaan, betalen we 27 euro per persoon
In de huiskamer zal ook nog wel wat passen, dus dat komt wel goed denk ik zoquote:Op donderdag 18 november 2010 12:31 schreef charmed_angel het volgende:
Hier passen nog wel een paar luchtbedden
[ afbeelding ]
Graseter slaapt siewosie tussen mij en Kally
Ja, iddquote:Op donderdag 18 november 2010 12:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Echten.
Daar heb ik jaren op een kilometer of 15 vandaan gewoond. Mooie omgeving en een boel bos.
zolang je je gedraagt loopt dat zo'n vaart niet nee denk ikquote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef JJH het volgende:
Mag dat wel?
Niet dat als het park erachter komt dat dan de helft eruit gezet word?
Of loopt dat niet zo'n vaart...
Maar 1 wcquote:Details
Bungalow
Max. 8 personen
Algemeen
Huisdieren toegestaan
Huisdieren welkom
Accommodatie algemeen
Vrijstaand
Parkeergelegenheid nabij object
Berging
Faciliteiten
Open haard
Magnetron
Televisie
Tuin
Tuinmeubilair
Sanitair
1 Apart toilet
Ligbad
uiteraard!quote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef motorbloempje het volgende:
zal ik dan komen koken?één avondje
Meestal staan die grote huisjes achterin het park.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef JJH het volgende:
Mag dat wel?
Meestal hebben ze met gasten die blijven slapen geen problemenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef JJH het volgende:
Mag dat wel?
is wel gelijk een stuk duurderquote:Op donderdag 18 november 2010 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
is het geen idee om bijvoorbeeld een 'particulier' huisje te huren?
zoals:
http://www.belvilla.com/holiday_cottages/nl-4163-03.html
of
http://www.belvilla.com/holiday_cottages/nl-3888-01.html
Ik heb ooit een keer een Belvilla huisje in Winterberg gehuurd, was prima.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:43 schreef motorbloempje het volgende:
heb zelf erg goede ervaringen met Belvilla
quote:Op donderdag 18 november 2010 12:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Meestal staan die grote huisjes achterin het park.
Dan komt dat vast goed.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:45 schreef iBenny het volgende:
[..]
Meestal hebben ze met gasten die blijven slapen geen problemen
da's waar, maar ik vind dat altijd wel het waard.. stomme parkenquote:Op donderdag 18 november 2010 12:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is wel gelijk een stuk duurder
Heb jij met ESF iemand zien checken met z'n hoevelen we daar waren? En daar waren we op het 'hoogtepunt' met 12 - 15 man in een 6p huisje. Zolang je niet in negatieve zin opvalt komt er echt niemand bij je aan de deurquote:Op donderdag 18 november 2010 12:40 schreef JJH het volgende:
Mag dat wel?
Daar heb je ook wel een punt, maar met plasticbestek is dat toch wel op te lossen?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:50 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
da's waar, maar ik vind dat altijd wel het waard.. stomme parken![]()
![]()
waar je wel aan moet denken is dat je dus in die huisjes niet genoeg borden en bestek enzo hebt, omdat die voor een maximum aantal personen ingericht zijn
Hoeveel slapers hadden we daar? 7 toch?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij met ESF iemand zien checken met z'n hoevelen we daar waren? En daar waren we op het 'hoogtepunt' met 12 - 15 man in een 6p huisje. Zolang je niet in negatieve zin opvalt komt er echt niemand bij je aan de deur
Minder afwas ftw.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel een punt, maar met plasticbestek is dat toch wel op te lossen?
7 ja, dus dat viel nog mee, maar het huisje zat natuurlijk 's middags en 's avonds bomvol.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoeveel slapers hadden we daar? 7 toch?
Toen heb ik er trouwens nooit bij nagedacht.
Mannetje of 15, 16 toch.quote:Op donderdag 18 november 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
7 ja, dus dat viel nog mee, maar het huisje zat natuurlijk 's middags en 's avonds bomvol.
Wij zaten in de eindexamenklas van de middelbare school (17/18 jaar), we hadden 3 huisjes daar in Echten, geen begeleiding, we gingen helemaal los (binnenshuis, dat wel) maar er kwam niemand kijken. Volgens mij kan het welquote:Op donderdag 18 november 2010 12:52 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb jij met ESF iemand zien checken met z'n hoevelen we daar waren? En daar waren we op het 'hoogtepunt' met 12 - 15 man in een 6p huisje. Zolang je niet in negatieve zin opvalt komt er echt niemand bij je aan de deur
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.happyhome.nl/B(...)ppartement_B-6945_10
wij zaten hier met een vriendengroep in september.. jezus wat luxe en fijn was dát.. alle slaapkamers hadden een ensuite
Ik zie maar er niet tussen staan in de prijslijst?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Dat ziet er niet verkeerd uit... maar is Belgie handig?
Voor mij is Belgie net zo ver weg als Drenthequote:Op donderdag 18 november 2010 13:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie maar er niet tussen staan in de prijslijst?
En België, mwah, met carpoolen kun je wel het een en ander oplossen.
Ja wij deden het ook met vrienden regelmatig, ze zijn één keer komen kijken, omdat er toen rare (en veel) rook uit de schoorsteen kwam. Maarja, we hadden toen ook een Duits nummerbord in de open haard geproptquote:Op donderdag 18 november 2010 13:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Wij zaten in de eindexamenklas van de middelbare school (17/18 jaar), we hadden 3 huisjes daar in Echten, geen begeleiding, we gingen helemaal los (binnenshuis, dat wel) maar er kwam niemand kijken. Volgens mij kan het wel
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja wij deden het ook met vrienden regelmatig, ze zijn één keer komen kijken, omdat er toen rare (en veel) rook uit de schoorsteen kwam. Maarja, we hadden toen ook een Duits nummerbord in de open haard gepropt
Drenthe was speciaal voor PatriQue omdat hij steeds zo ver moest reizen. Nu nog steeds maar aanzienlijk minder.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wilde het net zeggen
Dat ziet er niet verkeerd uit... maar is Belgie handig?
Aanmeld!quote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijke mededeling!
Jullie kunnen je t/m 23-11-2010 aanmelden voor de TAL-Meet maart 2011!
Op woensdag gaan we op zoek naar een huisje. En willen we zo snel mogelijk boeken! I.v.m. vroegboekkorting en eventuele korting van mijn werk.
Besluit je na 24-11 dat je nog mee wilt, zoek dan mensen die nog meer meewillen en regel zelf een huisje in hetzelfde park!
done.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:25 schreef charmed_angel het volgende:
Belangrijke mededeling!
-verhaaltje-
Sowieso geen heel weekendquote:
Niet het hele weekend?quote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso geen heel weekendMisschien een dagje of avondje ofzo, maar dat zie ik tegen die tijd wel
Ook gezellig tochquote:Op donderdag 18 november 2010 13:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sowieso geen heel weekendMisschien een dagje of avondje ofzo, maar dat zie ik tegen die tijd wel
okidokiquote:Op donderdag 18 november 2010 13:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb hem nog aangepast
En een 10 voor begrijpend lezenquote:
Precies, dus hou qua slaapplekken geen rekening. Zie tegen die tijd wel. Als de tijd/zin/plaats in het huisje er is lap ik dan wel wat en rol ik m'n slaapzakje uit, en anders gewoon ff met de auto heen en weer ofzo.quote:
whateverquote:Op donderdag 18 november 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een 10 voor begrijpend lezen
Topquote:Op donderdag 18 november 2010 13:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En een 10 voor begrijpend lezen
[..]
Precies, dus hou qua slaapplekken geen rekening. Zie tegen die tijd wel. Als de tijd/zin/plaats in het huisje er is lap ik dan wel wat en rol ik m'n slaapzakje uit, en anders gewoon ff met de auto heen en weer ofzo.
We nodigen Van Velzen uit.quote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet die persoon op dat bed in de hoek slapen?
Was al mijn vrees, daarom probeerde ik jullie slinks op andere opties te wijzen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Eigenlijk hadden we al besloten dat jij daar ging liggen dan
Ik vond het al zo lang duren voordat iemand het zeiquote:Op donderdag 18 november 2010 14:06 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Was al mijn vrees, daarom probeerde ik jullie slinks op andere opties te wijzen.
Kut. Dan is het dus totaal niet origineel.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vond het al zo lang duren voordat iemand het zei
quote:Op donderdag 18 november 2010 13:10 schreef JJH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe moet die persoon op dat bed in de hoek slapen?
Dat je wel mee moet doen omdat er geen ruimte is om niet mee te doen.quote:Op donderdag 18 november 2010 14:19 schreef PatriQue89 het volgende:
Dikke orgies met 16 mensen in een 6 persoonshuisje
We zijn met 12, dus dat klinkt oke ja, 6 is te weinig denk ik, zeker 2 nachtenquote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef charmed_angel het volgende:
dat huisje van 8 personen is wel te doenMaar dat is zo groot huis
Met het aantal wat nu meegaat
Ja, precies!quote:Op donderdag 18 november 2010 16:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat je wel mee moet doen omdat er geen ruimte is om niet mee te doen.
Ja, twee huisjes dan. Al is dat minder gezellig...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:33 schreef Kally het volgende:
Serieus een 6 persoonshuis, dat gaat hem nooit niet worden daar krijg je echt een probleem mee.
Minimaal 10 personen
8 persoonshuisje voor 12...quote:Op donderdag 18 november 2010 16:37 schreef Kally het volgende:
[..]
We zijn met 12, dus dat klinkt oke ja, 6 is te weinig denk ik, zeker 2 nachten
Mij maakt het niet uitquote:Op donderdag 18 november 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie nog voorkeur waar we een huisje huren? Of maakt het allemaal niks uit?
Omgeving EIndhovenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:47 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben jullie nog voorkeur waar we een huisje huren? Of maakt het allemaal niks uit?
Ik zie wel dat Drenthe het goedkoopst isquote:
Voor PatriQue ook nog wel leuk, hoeft hij niet zo ver te reizenquote:Op donderdag 18 november 2010 18:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zie wel dat Drenthe het goedkoopst is
Ik heb 2 parken gevonden met een redelijke prijs
Die jij heb gevonden en nog eentje
Dat magquote:
Ja dan kom ik ook nog wel ff kijken misschienquote:Op donderdag 18 november 2010 18:56 schreef Fir3fly het volgende:
Een heel weekend!
Als het in Drenthe is wil ik misschien nog wel een avondje langskomen.
Oehquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dan kom ik ook nog wel ff kijken misschien.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
LEKKER KARAOKE MET EEN WIJNTJE IN MIJN ENE HAND< EN EEN BITTERBAL IN DE ANDERE
Moet ik een cursusformulier voor je maken?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Wil heel graag komen, maar een heel weekend krijg ik hier niet rechtgeluld.
1 nachtje gaat vast wel lukken.....
Mag dat ook? Desnoods illegaal?
Edit: ik zie dat het tegen de regels is....![]()
1 probleem alleen, heb ooit geroepen dat ik zakelijke afspraken in het weekend alleen doe als overuren uitbetaald krijg.... Dus hoe ga ik dat regelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet ik een cursusformulier voor je maken?De cursus 'Teambuilding vanuit introspectie' is echt een aanrader
Ik ga met de pet rond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 probleem alleen, heb ooit geroepen dat ik zakelijke afspraken in het weekend alleen doe als overuren uitbetaald krijg.... Dus hoe ga ik dat regelen
Zou zomaar zelfs kunnen dat we rond die tijd echt zakelijk een feesie hebben ook nog, rond die tijd gaan we pilot draaien met onze nieuwe ERP applicatiequote:
Er is géén sprake van extra uitbetaald krijgen voor een cursus die betaald wordt door het werk mevrouw Koen, wat denkt u wel. Bezuinigingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 probleem alleen, heb ooit geroepen dat ik zakelijke afspraken in het weekend alleen doe als overuren uitbetaald krijg.... Dus hoe ga ik dat regelen
Wat Benny zegtquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:54 schreef iBenny het volgende:
Dat zal allemaal wel goed komen PatriQue..
En anders valt er wel wat te regelen...
ja dat is dan hun probleem toch???quote:Op maandag 22 november 2010 08:50 schreef iBenny het volgende:
Ik heb op zich niks tegen een 8 persoonshuisje... maar als er ook gasten een nachtje blijven(en dit er meer dan 2/3 ofzon zijn) dan wordt het wel wat krap he...
Dat is dus wat ik wil zeggen... We gebruiken dan al 4 extra plekkenquote:Op maandag 22 november 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is dan hun probleem toch???
Moeten we dan omdat zij niet een heel weekend willen blijven, een groter huisje nemen![]()
Lijkt me niet echt de bedoelig
Als we willen blijven slapen... stoelen en tafels opzij en luchtbedden in de huiskamer
nee 3quote:Op maandag 22 november 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik wil zeggen... We gebruiken dan al 4 extra plekken
Op zich heb je ook wel een punt dat het hun probleem is natuurlijk
Komt goed Bennyquote:Op maandag 22 november 2010 08:57 schreef iBenny het volgende:
Oke, dan is het goed en heb ik niks gezegd
dat klopt maar dat is behoorlijk prijzig in maartquote:Op maandag 22 november 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
Bij de Katjeskelder, Oosterhout (Brabant) hebben ze ook 12-, 18- en 22-persoons huisjes
http://www.roompotparken.(...)eskelder/objects.htm
Ohw, ik had nog niet naar de prijs gekekenquote:Op maandag 22 november 2010 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat klopt maar dat is behoorlijk prijzig in maart![]()
¤ 1.299,33
Nou ja, geen drama toch?quote:Op maandag 22 november 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
Maar 2 huisjes is weer minder gezellig
Of alle activiteiten vinden plaats in 1 huisjeEn dan hopen dat we 2 huisjes naast elkaar
ja toch, best goedkoop. Ik neem 2 persoonsluchtbed weer meequote:
Er is er één geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Graseter het volgende:
Zijn er geen 2 persoonsbedden voor jou kally en mij?
Beneden... denk ikquote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Graseter het volgende:
Er wordt alleen gesproken over de verdiepingquote:Verdieping: twee slaapkamers, elk met drie eenpersoonsbedden.
nou dan is die voor ons aangezien de rest hem niet nodig heeftquote:
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 10:37 schreef Kally het volgende:
[..]
nou dan is die voor ons aangezien de rest hem niet nodig heeft
Ik drink niet veelquote:Op maandag 22 november 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
slapen past niet in de planning als al die drank op moet
ja maar Bart is lekker warmquote:
en tie-wrapsquote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef iBenny het volgende:
Roompot heeft geen 2 persoonsbedden... je kunt het hoogstens tegen elkaar zetten, iets van kussens ertussen en dan moeten het lukken.
Anders lig ik opeens op de grond.quote:Op maandag 22 november 2010 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en tie-wrapsom de poten aan elkaar vast te maken
Nopequote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Graseter het volgende:
Okquote:Op maandag 22 november 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope
Dat word dus met z'n drietjes op mijn 2 persoonsluchtbed
8 personen huisje en we zijn met 12? Maarja ik slaap toch niet veel waarschijnlijk en heb vaker op de grond gelegen en ik vind alles best.quote:
Dit dus... en anders zie ik wel wie/wat/waar enzoquote:Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
8 personen huisje en we zijn met 12? Maarja ik slaap toch niet veel waarschijnlijk en heb vaker op de grond gelegen en ik vind alles best.
Preciesquote:Op maandag 22 november 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus... en anders zie ik wel wie/wat/waar enzo
zijn genoeg beddenquote:
Nee hoor, 8 is prima aangezien er best 4 op de grond willen slapen. Dit scheelt in de prijs en het is gezelliger met zijn allen in 1 huisje. Gooi er bij mij genoeg bier in en ik slaap overalquote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn genoeg bedden
Ze hebben geen 12 persoonshuisjes daar
Of we moeten 2x 6 persoons doen?
Staand, toch ook?quote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor, 8 is prima aangezien er best 4 op de grond willen slapen. Dit scheelt in de prijs en het is gezelliger met zijn allen in 1 huisje. Gooi er bij mij genoeg bier in en ik slaap overal
Ja, dat kan ik serieusquote:
niemand moet op de grond, anders gewoon stapelen in 1 bedquote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor, 8 is prima aangezien er best 4 op de grond willen slapen. Dit scheelt in de prijs en het is gezelliger met zijn allen in 1 huisje. Gooi er bij mij genoeg bier in en ik slaap overal
Gekquote:
Wil best een bed delen hoor, als je niet bang voor aids bentquote:Op maandag 22 november 2010 11:53 schreef Graseter het volgende:
12 mensen 3 gaan er op luchtbed. Dan moetceen iemand zijn bed delen.
Ik zit bij die 3 mensen op het luchtbed.quote:Op maandag 22 november 2010 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil best een bed delen hoor, als je niet bang voor aids bent
quote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zit bij die 3 mensen op het luchtbed.
Oh neee, zo erg is het niet hoor. Ik wil best een bed delenquote:Op maandag 22 november 2010 12:00 schreef Graseter het volgende:
Miauw wil alleen slapen dus die valt af.
C_a kally en ik op luchtbed. Dan blijven martin lisa benny goratj en zwabber over. En patrique nog.
Te laat.quote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neee, zo erg is het niet hoor. Ik wil best een bed delen
Een tijdje terug zei je dat je op me ging slapen...quote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neee, zo erg is het niet hoor. Ik wil best een bed delen
Dat is dan geregeld.quote:Op maandag 22 november 2010 14:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een tijdje terug zei je dat je op me ging slapen...
Dat kan ik niet makenquote:Op maandag 22 november 2010 14:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een tijdje terug zei je dat je op me ging slapen...
quote:Op maandag 22 november 2010 14:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken![]()
Benny in brokjes, maar we kunnen het proberen
quote:Op maandag 22 november 2010 15:00 schreef Kally het volgende:
Ik zie allemaal beelden van gestapelde mensen voor me
Hahaha. Dat doen ikquote:Op maandag 22 november 2010 15:10 schreef Graseter het volgende:
Miauw/Linda gaat mij bedtimestories vertellen.
Mij ook dan , want ik lig ernaastquote:
Okquote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
We blokken gewoon één slaapkamer
Nee johquote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet
Jij bent toch ook van de wijntjes enzo?
Ik lieg niet.quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja Bart liegt, dan mag ik ook liegen
Bart liegt nietquote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja Bart liegt, dan mag ik ook liegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |