Oehquote:Op donderdag 18 november 2010 22:08 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ja dan kom ik ook nog wel ff kijken misschien.
quote:Op donderdag 18 november 2010 22:20 schreef PatriQue89 het volgende:
LEKKER KARAOKE MET EEN WIJNTJE IN MIJN ENE HAND< EN EEN BITTERBAL IN DE ANDERE
Moet ik een cursusformulier voor je maken?quote:Op donderdag 18 november 2010 23:57 schreef Koen66 het volgende:
Wil heel graag komen, maar een heel weekend krijg ik hier niet rechtgeluld.
1 nachtje gaat vast wel lukken.....
Mag dat ook? Desnoods illegaal?
Edit: ik zie dat het tegen de regels is....![]()
1 probleem alleen, heb ooit geroepen dat ik zakelijke afspraken in het weekend alleen doe als overuren uitbetaald krijg.... Dus hoe ga ik dat regelenquote:Op vrijdag 19 november 2010 09:42 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet ik een cursusformulier voor je maken?De cursus 'Teambuilding vanuit introspectie' is echt een aanrader
Ik ga met de pet rond.quote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 probleem alleen, heb ooit geroepen dat ik zakelijke afspraken in het weekend alleen doe als overuren uitbetaald krijg.... Dus hoe ga ik dat regelen
Zou zomaar zelfs kunnen dat we rond die tijd echt zakelijk een feesie hebben ook nog, rond die tijd gaan we pilot draaien met onze nieuwe ERP applicatiequote:
Er is géén sprake van extra uitbetaald krijgen voor een cursus die betaald wordt door het werk mevrouw Koen, wat denkt u wel. Bezuinigingenquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
1 probleem alleen, heb ooit geroepen dat ik zakelijke afspraken in het weekend alleen doe als overuren uitbetaald krijg.... Dus hoe ga ik dat regelen
Wat Benny zegtquote:Op vrijdag 19 november 2010 14:54 schreef iBenny het volgende:
Dat zal allemaal wel goed komen PatriQue..
En anders valt er wel wat te regelen...
ja dat is dan hun probleem toch???quote:Op maandag 22 november 2010 08:50 schreef iBenny het volgende:
Ik heb op zich niks tegen een 8 persoonshuisje... maar als er ook gasten een nachtje blijven(en dit er meer dan 2/3 ofzon zijn) dan wordt het wel wat krap he...
Dat is dus wat ik wil zeggen... We gebruiken dan al 4 extra plekkenquote:Op maandag 22 november 2010 08:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is dan hun probleem toch???
Moeten we dan omdat zij niet een heel weekend willen blijven, een groter huisje nemen![]()
Lijkt me niet echt de bedoelig
Als we willen blijven slapen... stoelen en tafels opzij en luchtbedden in de huiskamer
nee 3quote:Op maandag 22 november 2010 08:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is dus wat ik wil zeggen... We gebruiken dan al 4 extra plekken
Op zich heb je ook wel een punt dat het hun probleem is natuurlijk
Komt goed Bennyquote:Op maandag 22 november 2010 08:57 schreef iBenny het volgende:
Oke, dan is het goed en heb ik niks gezegd
dat klopt maar dat is behoorlijk prijzig in maartquote:Op maandag 22 november 2010 09:18 schreef iBenny het volgende:
Bij de Katjeskelder, Oosterhout (Brabant) hebben ze ook 12-, 18- en 22-persoons huisjes
http://www.roompotparken.(...)eskelder/objects.htm
Ohw, ik had nog niet naar de prijs gekekenquote:Op maandag 22 november 2010 09:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat klopt maar dat is behoorlijk prijzig in maart![]()
¤ 1.299,33
Nou ja, geen drama toch?quote:Op maandag 22 november 2010 09:25 schreef charmed_angel het volgende:
Maar 2 huisjes is weer minder gezellig
Of alle activiteiten vinden plaats in 1 huisjeEn dan hopen dat we 2 huisjes naast elkaar
ja toch, best goedkoop. Ik neem 2 persoonsluchtbed weer meequote:
Er is er één geloof ikquote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Graseter het volgende:
Zijn er geen 2 persoonsbedden voor jou kally en mij?
Beneden... denk ikquote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Graseter het volgende:
Er wordt alleen gesproken over de verdiepingquote:Verdieping: twee slaapkamers, elk met drie eenpersoonsbedden.
nou dan is die voor ons aangezien de rest hem niet nodig heeftquote:
Hahaquote:Op maandag 22 november 2010 10:37 schreef Kally het volgende:
[..]
nou dan is die voor ons aangezien de rest hem niet nodig heeft
Ik drink niet veelquote:Op maandag 22 november 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
slapen past niet in de planning als al die drank op moet
ja maar Bart is lekker warmquote:
en tie-wrapsquote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef iBenny het volgende:
Roompot heeft geen 2 persoonsbedden... je kunt het hoogstens tegen elkaar zetten, iets van kussens ertussen en dan moeten het lukken.
Anders lig ik opeens op de grond.quote:Op maandag 22 november 2010 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en tie-wrapsom de poten aan elkaar vast te maken
Nopequote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Graseter het volgende:
Okquote:Op maandag 22 november 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope
Dat word dus met z'n drietjes op mijn 2 persoonsluchtbed
8 personen huisje en we zijn met 12? Maarja ik slaap toch niet veel waarschijnlijk en heb vaker op de grond gelegen en ik vind alles best.quote:
Dit dus... en anders zie ik wel wie/wat/waar enzoquote:Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
8 personen huisje en we zijn met 12? Maarja ik slaap toch niet veel waarschijnlijk en heb vaker op de grond gelegen en ik vind alles best.
Preciesquote:Op maandag 22 november 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus... en anders zie ik wel wie/wat/waar enzo
zijn genoeg beddenquote:
Nee hoor, 8 is prima aangezien er best 4 op de grond willen slapen. Dit scheelt in de prijs en het is gezelliger met zijn allen in 1 huisje. Gooi er bij mij genoeg bier in en ik slaap overalquote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn genoeg bedden
Ze hebben geen 12 persoonshuisjes daar
Of we moeten 2x 6 persoons doen?
Staand, toch ook?quote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor, 8 is prima aangezien er best 4 op de grond willen slapen. Dit scheelt in de prijs en het is gezelliger met zijn allen in 1 huisje. Gooi er bij mij genoeg bier in en ik slaap overal
Ja, dat kan ik serieusquote:
niemand moet op de grond, anders gewoon stapelen in 1 bedquote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor, 8 is prima aangezien er best 4 op de grond willen slapen. Dit scheelt in de prijs en het is gezelliger met zijn allen in 1 huisje. Gooi er bij mij genoeg bier in en ik slaap overal
Gekquote:
Wil best een bed delen hoor, als je niet bang voor aids bentquote:Op maandag 22 november 2010 11:53 schreef Graseter het volgende:
12 mensen 3 gaan er op luchtbed. Dan moetceen iemand zijn bed delen.
Ik zit bij die 3 mensen op het luchtbed.quote:Op maandag 22 november 2010 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil best een bed delen hoor, als je niet bang voor aids bent
quote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zit bij die 3 mensen op het luchtbed.
Oh neee, zo erg is het niet hoor. Ik wil best een bed delenquote:Op maandag 22 november 2010 12:00 schreef Graseter het volgende:
Miauw wil alleen slapen dus die valt af.
C_a kally en ik op luchtbed. Dan blijven martin lisa benny goratj en zwabber over. En patrique nog.
Te laat.quote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neee, zo erg is het niet hoor. Ik wil best een bed delen
Een tijdje terug zei je dat je op me ging slapen...quote:Op maandag 22 november 2010 12:02 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh neee, zo erg is het niet hoor. Ik wil best een bed delen
Dat is dan geregeld.quote:Op maandag 22 november 2010 14:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een tijdje terug zei je dat je op me ging slapen...
Dat kan ik niet makenquote:Op maandag 22 november 2010 14:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een tijdje terug zei je dat je op me ging slapen...
quote:Op maandag 22 november 2010 14:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ik niet maken![]()
Benny in brokjes, maar we kunnen het proberen
quote:Op maandag 22 november 2010 15:00 schreef Kally het volgende:
Ik zie allemaal beelden van gestapelde mensen voor me
Hahaha. Dat doen ikquote:Op maandag 22 november 2010 15:10 schreef Graseter het volgende:
Miauw/Linda gaat mij bedtimestories vertellen.
Mij ook dan , want ik lig ernaastquote:
Okquote:Op maandag 22 november 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
![]()
We blokken gewoon één slaapkamer
Nee johquote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
niet
Jij bent toch ook van de wijntjes enzo?
Ik lieg niet.quote:Op maandag 22 november 2010 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja Bart liegt, dan mag ik ook liegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |