Ik drink niet veelquote:Op maandag 22 november 2010 10:38 schreef motorbloempje het volgende:
slapen past niet in de planning als al die drank op moet
ja maar Bart is lekker warmquote:
en tie-wrapsquote:Op maandag 22 november 2010 10:42 schreef iBenny het volgende:
Roompot heeft geen 2 persoonsbedden... je kunt het hoogstens tegen elkaar zetten, iets van kussens ertussen en dan moeten het lukken.
Anders lig ik opeens op de grond.quote:Op maandag 22 november 2010 10:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
en tie-wrapsom de poten aan elkaar vast te maken
Nopequote:Op maandag 22 november 2010 10:32 schreef Graseter het volgende:
Zijn er geen 2 persoonsbedden voor jou kally en mij?
Okquote:Op maandag 22 november 2010 10:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nope
Dat word dus met z'n drietjes op mijn 2 persoonsluchtbed
8 personen huisje en we zijn met 12? Maarja ik slaap toch niet veel waarschijnlijk en heb vaker op de grond gelegen en ik vind alles best.quote:
Dit dus... en anders zie ik wel wie/wat/waar enzoquote:Op maandag 22 november 2010 11:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
8 personen huisje en we zijn met 12? Maarja ik slaap toch niet veel waarschijnlijk en heb vaker op de grond gelegen en ik vind alles best.
Preciesquote:Op maandag 22 november 2010 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit dus... en anders zie ik wel wie/wat/waar enzo
zijn genoeg beddenquote:
Nee hoor, 8 is prima aangezien er best 4 op de grond willen slapen. Dit scheelt in de prijs en het is gezelliger met zijn allen in 1 huisje. Gooi er bij mij genoeg bier in en ik slaap overalquote:Op maandag 22 november 2010 11:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn genoeg bedden
Ze hebben geen 12 persoonshuisjes daar
Of we moeten 2x 6 persoons doen?
Staand, toch ook?quote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor, 8 is prima aangezien er best 4 op de grond willen slapen. Dit scheelt in de prijs en het is gezelliger met zijn allen in 1 huisje. Gooi er bij mij genoeg bier in en ik slaap overal
Ja, dat kan ik serieusquote:
niemand moet op de grond, anders gewoon stapelen in 1 bedquote:Op maandag 22 november 2010 11:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nee hoor, 8 is prima aangezien er best 4 op de grond willen slapen. Dit scheelt in de prijs en het is gezelliger met zijn allen in 1 huisje. Gooi er bij mij genoeg bier in en ik slaap overal
Gekquote:
Wil best een bed delen hoor, als je niet bang voor aids bentquote:Op maandag 22 november 2010 11:53 schreef Graseter het volgende:
12 mensen 3 gaan er op luchtbed. Dan moetceen iemand zijn bed delen.
Ik zit bij die 3 mensen op het luchtbed.quote:Op maandag 22 november 2010 11:54 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wil best een bed delen hoor, als je niet bang voor aids bent
quote:Op maandag 22 november 2010 11:58 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zit bij die 3 mensen op het luchtbed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |