Hehehe ik zie het al voor mequote:
Met een fiets heb je lang niet zo veel ergenissenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt niet, weet je hoe koud?
Mijn auto brengt me overal
Jaaa, en ik heb gewoon 20 punten!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[VOH] The Voice Prono!
We hebben een nieuwe #1
Auto's zijn de eerste 10 minuten ook koud. Behalve mijn Volvo. Stoelverwarming.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:02 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt niet, weet je hoe koud?
Mijn auto brengt me overal
Whehe, ik las .... (Vul maar in.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[VOH] The Voice Prono!
We hebben een nieuwe #1
quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
[VOH] The Voice Prono!
We hebben een nieuwe #1
Ik ookquote:
Promo?quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Auto's zijn de eerste 10 minuten ook koud. Behalve mijn Volvo. Stoelverwarming.
[..]
Whehe, ik las .... (Vul maar in.)
Ja die van iBennyquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:10 schreef JJH het volgende:
Die dagstats van gister!x honder ,miljoen miljard.
daar zijn vrouwen handig inquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef Lutte het volgende:
Ik eet een mandarijn, ik maak biologie en ik FOK!. Multitasken!!
Dankje JJH, dankje Benny!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Echt he... Ik zou dr knuffelen
Maar wie eigenlijk niet?
Je bent ook schattigquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dankje JJH, dankje Benny!
En dat effect roep ik vaker op bij mensen.Ik ben ook nog eens krap 1.60, klein dus, wat schattig wordt gevonden.
Dat had je al eens eerder gezegd, daarom ook.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
En dat effect roep ik vaker op bij mensen.Ik ben ook nog eens krap 1.60, klein dus, wat schattig wordt gevonden.
En deze uitspraken maken je nog schattigerquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:15 schreef Lutte het volgende:
Grrr... Missy mag van papa niet boven, want 'dat is vies'.
Dit dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
En deze uitspraken maken je nog schattiger
Dat is ook een van de redenenquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waaronder dit dusquote:Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Haha, dit is bloedserieus! Want als ik in het weekend 's ochtends om een uur of acht Missy beneden ga halen, zodat ze bij mij verder kan slapen en niet het hele huis wakker mauwt hoor ik hem niet klagen!quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Lutte.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, dit is bloedserieus! Want als ik in het weekend 's ochtends om een uur of acht Missy beneden ga halen, zodat ze bij mij verder kan slapen en niet het hele huis wakker mauwt hoor ik hem niet klagen!
En als ik 's ochtends cornflakes eet en ze komt goedemorgen zeggen/om melk zeuren drinkt ze zelfs van de lepel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |