Succesquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga multifunctioneel douchen, haren wassen en de badkamer schrobben
Hoihoiquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
HalloatjesIk ga weer een kop choco maken
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hoihoi
Lekker
Je staat eerste.. [VOH] The Voice Prono!
Sopze!quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:10 schreef -Miauw- het volgende:
Ik ga multifunctioneel douchen, haren wassen en de badkamer schrobben
Ik heb het topic doorgelezen/gescrolled.quote:Op zaterdag 27 november 2010 15:56 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ohh zoiets als Godtje![]()
120 dagen Zuidoost-Azië .... wat ga ik doen? Deel 1
pak de fietsquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen/gescrolled.
Nu wil ik ook.
Helleuquote:
Doei.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het topic doorgelezen/gescrolled.
Nu wil ik ook.
Watcha doin'?quote:
Heb mijn laptop helemaal uitelkaar gehaald en weer inelkaar gezet...quote:
Mijne kookt de laatste tijd, dus hij moet ook open, maar hij leek redelijk schoon, maar hij moet nog een keer geheel open, maar dan komt het niet meer goed ben ik bangquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:25 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Heb mijn laptop helemaal uitelkaar gehaald en weer inelkaar gezet...
Ding maakt zo'n lawaai, dus ik wilde de ventilator schoonmaken...
Waar?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:25 schreef Ploertendoder het volgende:
Op dit moment sta ik op 1 in die stats![]()
![]()
Nou het is een akelig klusje. Het is gelukt, maar er zat bijna geen stof in de ventilatorquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijne kookt de laatste tijd, dus hij moet ook open, maar hij leek redelijk schoon, maar hij moet nog een keer geheel open, maar dan komt het niet meer goed ben ik bang
Zo is het bij mij ook..quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pc maak ik zo open en kan ik zelf bouwen, maar met een laptop ben ik voorzichtig
Leuk.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)1-2010&c_top=top_100
Ja goed he? Biertje?quote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Nou het is een akelig klusje. Het is gelukt, maar er zat bijna geen stof in de ventilator
Cool, meteen gebookmarked. Kende ik nog niet...quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:27 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)1-2010&c_top=top_100
Neen.quote:
Oh, goed punt, ga ik ook eens doen, wie weet kom ik wat tegenquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:28 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zo is het bij mij ook..
Maar ik had een instructie voor deze laptop gevonden op internet
mocht je het nog meer interesseren. Elke dag tussen 00:15 en 00:30 uur staat het ook in GC vermeld.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:29 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Cool, meteen gebookmarked. Kende ik nog niet...
Ik kwam er na een paar plaatjes achter dat het toch niet helemaal hetzelfde was als op de plaatjes...quote:
Ja, da's bekendquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:30 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
mocht je het nog meer interesseren. Elke dag tussen 00:15 en 00:30 uur staat het ook in GC vermeld.
ohwquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 00:25 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 26 november 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
20. 224 Joooo-pi
Oeps, en nu?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:31 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Ik kwam er na een paar plaatjes achter dat het toch niet helemaal hetzelfde was als op de plaatjes...
Een plastic stripje moest je niet gewoon eruit wippen, maar zat aan de achterkant toch vast met een raar type schroef...
Gevolg: stripje gebroken
Het klikt nog wel vast en als het niet goed vast blijft zitten, kan ik altijd nog secondenlijm gebruiken. Het valt meequote:
Daar klopt niks vanquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
nr aantal gebruiker
1 55114 iBenny
2 46145 Kally
3 42929 Zeroku
Scheelt meer dan 5.000 posts dan bij mijquote:Op zaterdag 27 november 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar klopt niks van
Posts van achter tellen niet mee
achter?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daar klopt niks van
Posts van achter tellen niet mee
Ja.quote:
Je haar danstquote:
Bij FOK! alleen?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh mijn laptop is ook een beetje vaag. Ik typ sneller dan de letters in beeld komen.
Ik heb hier ook nog een oude pc staan waar ik de harde schijf uit moet halen zodat ie mee kan met het grofvuil. Even uitvinden hoe ik dat moet doen.
Tell me gurllllquote:
Weet ik eigenlijk niet, even uitproberen. Nu werkt het wel weer gewoon.quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bij FOK! alleen?
Of als je FOK! open hebt staan...
hmm, altijd alleen bij bepaalde programma's?quote:Op zaterdag 27 november 2010 16:53 schreef -Miauw- het volgende:
Oh mijn laptop is ook een beetje vaag. Ik typ sneller dan de letters in beeld komen.
Ik heb hier ook nog een oude pc staan waar ik de harde schijf uit moet halen zodat ie mee kan met het grofvuil. Even uitvinden hoe ik dat moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |